Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vähemmän kauniiden naisten suhtautumisesta "enemmän" kauniisiin

varmasti p*** tyyppi?
29.09.2017 |

Sisäinen kauneus?

Olen itse aika näyttävän näköinen naisihminen, pitkä ja hoikka, siihen päälle vielä ihan kauniit kasvot. (Ei ole tarkoitus kehua eikä nostaa itseäni jalustalle.) Koko elämäni olen saanut kokea kanssasisariltani ikävää käytöstä sekä ennakkoluuloja. Esim tietyt työkaverit ei moikkaa, ei haluta edes tutustua jne. Tietyistä ihmisistä näkee jo ilmeestä että eivät hyväksy minua. Yritä siinä sitten jututtaa ja tutustua. Tämä sama ihmisryhmä jaksaa toitottaa sitä kuuluisaa sisäistä kauneutta, mutta eivät ymmärrä etteivät itsekään sitä edusta. Eikö kaikkia ihmisiä ulkonäköön tms katsomatta pitäisi kohdella samalla tavalla. Ollaan kaikki yhtä arvokkaita, vai ollaanko..

Sitä joutuu tekemään paljon enemmän töitä tutustuakseen, ja näyttääkseen, että hei oon oikeasti ihan tosi hyvä tyyppi. Välillä haluttaisi vaan olla ihan tavallisen näköinen, vähän pyöreämpi ja massaan sekoittuva. Kukaan tuskin alkaisi hylkimään ulkonäön takia. Miksi olette naiset niin ilkeitä ja inhottavia toisillenne?

Huoh. Onneksi aina välillä vastaan tulee myös poikkeuksia.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ei voi olla älykäs tai missään lahjakas sillä tulee heti reaktio MIKÄ tuo kuvitteleekaan olevansa vaikka näyttääkin tuolta on turha kuvitella olevansa parempi TÄSSÄ ja TÄSSÄ kuin minä rumemmpi. Tämä on se logiikka.

Älkää ikinä jääkö pyörimään näitten lyttääjienne lähelle vaan luokaa omat rinkin e positiivisempien ja terveempien ihmisten kanssa sillä kauneina ja älykkäina ja lahjakkaina ansaitsette itsellenne juuri sen. Jääkööt nuo närpiöön...

Vierailija
42/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla vaan järkevä ja muistaa, että ei se kauneus ole tärkein asia. Jollakin vähemmän viehättävällä voi olla jotakin muuta mitä kauniilla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaveri, joka usein kokee, että hänestä ei pidetä, tai että häntä tuijotetaan pahasti jne., vaikka muut ihmiset hänen ympärillään eivät huomaa mitään. Hänkin on normaalia pidempi. Ehkä pituus jotenkin aiheuttaa tuon ihmisten oudon käyttäytymisen, tai ehkä ap ja tuo minun kaveri vain kuvittelevat, ettei heistä pidetä.

Osa rumista on muuten saattanut joutua kiusatuiksi ulkonäkönsä takia. Voi olla, että jos ap muistuttaa tyyliltään ja eleiltään noita kiusaajia, entiset kiusatut rumat karttelevat häntä.

Minä itse en ole kaunotar. Jos ap tapaisi minut, hän varmaan laskisi minut noihin häneen huonosti suhtautuviin rumiin, koska hän ei voisi tietää, että olen lähes aina yhtä tyly tuntemattomille ihmisille, heidän ulkonäöstään riippumatta. Minulla vaan sattuu olemaan niin onnettomat sosiaaliset taidot.

Vierailija
44/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaahan se on kateellisena suhtautua ystävällisesti kauniiseen ihmiseen. Helpompi on sanoa huonoja kuin hyviä sanoja.

Kaiken muunhan saa melkein jokainen rahalla mutta kauneus on sellainen joka on lahja eikä siis ole ostettavissa.

Kyllä ja luovuus ja taiteellisuus ja tyylitaju niitä ei myöskään saa rahalla. Siksi varakkaissa vaatimattoman näköisissä ja lahjattomissa pyörii juuri nämä " ulkonäköporukat tekopeleineen", itse.

Kateus suuntautuu niillä juuri siihen mitä ne itse itselleen haluaisivat mutta tajuavat hups rajansa. Narsisti vihaa sitä että raja tulee vastaan. Rahaa vielä voi saada muttei kauneutta lahjoja eikä tyylitajua ja älykkyyttä. Se raivostuttaa.

Sanotaan nyt asiat suoraan. Narsisti haluaa kuulua eliittiin vaikka eliminoimalla muut edestään. Siitä on kysymys aina.

Vierailija
45/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoen tyttöjen välinen surma kertoi koko homman ytimen.

Vierailija
46/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaveri, joka usein kokee, että hänestä ei pidetä, tai että häntä tuijotetaan pahasti jne., vaikka muut ihmiset hänen ympärillään eivät huomaa mitään. Hänkin on normaalia pidempi. Ehkä pituus jotenkin aiheuttaa tuon ihmisten oudon käyttäytymisen, tai ehkä ap ja tuo minun kaveri vain kuvittelevat, ettei heistä pidetä.

Osa rumista on muuten saattanut joutua kiusatuiksi ulkonäkönsä takia. Voi olla, että jos ap muistuttaa tyyliltään ja eleiltään noita kiusaajia, entiset kiusatut rumat karttelevat häntä.

Minä itse en ole kaunotar. Jos ap tapaisi minut, hän varmaan laskisi minut noihin häneen huonosti suhtautuviin rumiin, koska hän ei voisi tietää, että olen lähes aina yhtä tyly tuntemattomille ihmisille, heidän ulkonäöstään riippumatta. Minulla vaan sattuu olemaan niin onnettomat sosiaaliset taidot.

Sosiaaliset taidot eivät vaan satu olemaan. Valehtelet itsellesi. Tiedostat olevasi kauniille tyly ja lässytät itsesi ulos muka noin. Olisitko hieman rehellisempi meille? Etuoikeutat tylyä asennettasi väärin.

Vierailija
47/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun perusilme näyttää muille jotenkin tylyltä, ylpeältä tai vihaiselta? Minä tiedän erään henkilön, jonka perusilme näyttää vihaiselta, vaikka oikeasti hän ei ole sitä, vaan hän on lämmin ihminen.

Vierailija
48/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi juuri pitäisi yrittää tutustua juurikin niihin joita kadehtii että voisi läpikäydä sen asian jota niin haluaisi ja toivoisi itselleen. Kun sillä kauniille tulette sanomaan että olen kateellinen ja muuta niin kyllä se ymmärtää teitä. Kasvatte henkisesti.

Vierailija
49/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenkähän " sattuu olemaan huonot sosiaaliset taidot" ?

Haloo?

Vierailija
50/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennevammaisuutta ap on tuo. Älä hae niitten hyväksyntää sillä sitä ne panttaavat tahallaan. Ne haluavat sinulle pahaa mieltä älä anna sitä palkintoa niille ikinä. Menesty ja kohoa yläpuolelle lisää. Sitä ne kerjäävät.

Vierailija
51/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa sillä kauniillakin olla huonot sosiaaliset taidot tai olla peruskateellinen.

Kun aina löytyy joku vielä kauniimpi.

Meillä on töissä yksi " kaunotar". Hän on se joka arvostelee muiden kiloja ja pukeutumista ja muuta ulkonäköä.

Vierailija
52/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni kimppuun on ihan konkreettisesti hyökätty yökerhossa. :D Menin kahden miehen välisen riidan väliin ja nainen ulkopuolelta (täysin tuntematon) hyökkäsi mun päälle, löi suoraan turpaan -> huuli auki ja nenästä verta, otti tukastani kiinni ja repi käsillään ison tukon multa hiusta päästä. Oon myös vaalea ja pitkätukkainen. Ja tähän päälle vielä huusi mua huoraksi. Ja mitä mä tein, sanoin miehille, että lopettakaa aikuiset ihmiset. Mut on myös haukuttu "venäläiseksi huoraksi" aiemminkin naisten vessassa baarissa keski-ikäisen naisen toimesta. Kysyin häneltä, onko hän jonossa. :D en pukeudu provosoivasti, olen ihan nätti ja minulla on kaunis vartalo.

Ton pahoinpitelyn jälkeen mulla meni usko ihmisiin täydellisesti, täällä oikeesti on meidän seassa ihan järkyttävän eläimellisiä ja alkukantaisia naisia.

Vierailija
53/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kadehdin kauniita naisia, mutta silti melkein poikkeuksetta kaikki kaverini ovat minua kauniimpia. Ei se ole heidän syytänsä, etten voittanut geenilotossa.

Vierailija
54/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi juuri pitäisi yrittää tutustua juurikin niihin joita kadehtii että voisi läpikäydä sen asian jota niin haluaisi ja toivoisi itselleen. Kun sillä kauniille tulette sanomaan että olen kateellinen ja muuta niin kyllä se ymmärtää teitä. Kasvatte henkisesti.

Joo varmaan sattumalta silmätikku sielläkin taas tämä kaunis

Ja koska on silmätikku ja puhuu kuten te samoin toisten ulkönäöistä ( kuten sinäkin teet ) niin tottakai se on hirvee mutta ette te itse tietenkään koska rumemmat saavat mielinmäärin puhua paskaa toisten ulkonäöistä mutta annahan jos kunis menee niin tekemään niin herregyyd sentään. Valehtelet sinäkin.

Vierailija
55/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa sillä kauniillakin olla huonot sosiaaliset taidot tai olla peruskateellinen.

Meillä on töissä yksi " kaunotar". Hän on se joka arvostelee muiden kiloja ja pukeutumista ja muuta ulkonäköä.

Miksi alapeukku? Etkö usko että näin on?

Meillä töissä on juuri näin. Se kaunein on kovin arvostelija eikä häneen ihan täysillä luoteta.

En väitä että näin on aina mutta on aika mustavalkoista väittää että tavikset ovat vaan aina kateellisia ja kauniit aina mukavia.

Vierailija
56/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kadehdin kauniita naisia, mutta silti melkein poikkeuksetta kaikki kaverini ovat minua kauniimpia. Ei se ole heidän syytänsä, etten voittanut geenilotossa.

Juuri näin. On sairasta puuttua kenenkään ulkonäköön joka on lahjaksi annettu. Voitit viisauden geenilotossa monet kuitenkin.

Vierailija
57/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia kukaan kadehtisi ap:tä? Miksi kenenkään ulkonäköä pitäisi kadehtia? En jaksa uskoa että kukaan tekisi niin, nykyään kuitenkin ainakin kohtalaisen hyvä ulkonäkö on kaikkien ulottuvilla; tyylikkäät vaatteet, kohtalaisen normaali paino, itselle sopiva tukka ja meikki niin jokainen näyttää ihan riittävän hyvältä.

Itse sanoisin, että luultavasti ap:lla vaan on resting bitch face ja siksi häneen suhtaudutaan nuivasti. Todella monella kaunispiirteisellä naisella on. En tiedä miksi, mutta jos katselette ympärillenne, huomaatte sen. En siis tarkoita että heillä olisi tahallaan sellainen ilme vaan jostain syystä se kaunis luusto tekee sen että ilme on "kylmä" kasvojen ollessa levossa. Moni sitten luulee että se ihminenkin on.

Minullakin on resting bitch face vaikken kaunotar olekaan. Itse en kyllä välitä, olen INTJ joten se vaan kuvastaa hyvin luonnettani. ;) Ystävistäni muuten on varmaan vähintään puolet ollut kauniimpia kuin minä eikä ole tullut mieleenkään kadehtia niitä.

Vierailija
58/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku? Etkö usko että näin on?

Meillä töissä on juuri näin. Se kaunein on kovin arvostelija eikä häneen ihan täysillä luoteta.

En väitä että näin on aina mutta on aika mustavalkoista väittää että tavikset ovat vaan aina kateellisia ja kauniit aina mukavia.

Se että teillä on tuommonen ranking ulkonäöllisesti paljastaa kateelliset taas liikenteessä seli seli.

Vierailija
59/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta voi oppia käsittelemään niin ettei ole tuhoava käytökseltään. Terapia auttaa monia.

Vierailija
60/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitenkähän " sattuu olemaan huonot sosiaaliset taidot" ?

Haloo?

Tarkoitin tuolla sitä, että minun on todella vaikeaa puhua vieraille ihmisille. Heidän seurassaan puhun vain, jos joku kysyy minulta jotain, ja silloinkin yleensä hyvin lyhyesti. En vain keksi mitään sanottavaa. En kuitenkaan ole niin epäkohtelias, että alkaisin haukkumaan ketään (joko päin naamaa tai sitten selän takana) tai jotain muuta vastaavaa, mutta minun puhumattomuuteni antaa aika ikävän vaikutelman minusta. Ja aika ikävä ihminen minä kyllä olenkin. Mutta minun pointtinani oli se, että olen ihan yhtä epäkohtelias kaikille tuntemattomille, olivat he sitten rumia, kauniita tai tavallisen näköisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan