Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi sen näköinen mistä aina haaveilit:)

Vierailija
06.04.2006 |

Mä tunnustan että ei! Haluaisin et miehellä olisi hiukset päässä, mut kun ei niin ei!! Tosin kaljukin pukee aika hyvin treenattua kroppaa..Mutta saisi panostaa enemmän vaatetukseen:(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein joskus nuorena koetin keksiä jotakin " unelmien miestä" kun kavereillakin oli niin tarkat kuvitelmat, että pitää olla tumma ja pitkä jne. mutta enpä keksinyt. No, mies on aika tumma ja pitkä, joten sopii ainakin kavereitten kuvitelmiin.

Vierailija
2/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin silmälaseja en miehelleni mieltänyt, mutta ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on syötävän hyvän näköinen, mutta ei pidä itsestään huolta. Varaa parturin vasta kun minä pyydän, ryhti on huono, ei urheile (ei ole lihava, päinvastin liian laiha), ei aja aamuisin partaansa kuin satunnaisesti, pukeutuu järkyttäviin vanhoihin räteihin. Mutta silti on ihana :)

Vierailija
4/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta salainen ihastukseni on juuri sitä mistä aina olen haaveillut.

Vierailija
5/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina haaveillut latinomiehestä (miksi????) mutta kun suomessa ollaan niin.....

Komia on silti. ja ristiverinen, ruskettunut.

Vierailija
6/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun silmissä silti maailman komein! Ikinä en vaihtais.

Vierailija
7/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niillä jääkiekkoilijoilla on sellainen erottuva kroppa. En tiedä mistä johtuu. Ja he näyttävätkin ihan jääkiekkoilijoilta ;)

Vierailija
8/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kolme senttiä lyhyempi (haaveilin 190cm:stä) ja vaaleahiuksinen (haaveilin tummasta tottakai :))

Mutta silmät ja keho, sekä kokonaisuus ovat juuri se mitä haaveilin

Vierailija
9/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

100kg paukkuu kohta puntarilla pelkkää läskiä. Ja miestä ottaa päähän kun painosta motkotan.

Vierailija
10/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole uskaltanut haaveillakaan näin komeasta ;)

No ei sentään, on mielestäni hyvännäköinne, mutta kuten eräätkin sanoivat omistaan, ei pidä itsestään huolta. Olen yrittänyt sanoa, että käyttäisi kosteusvoidetta jne. mutta aina se unohtuu. kohta kaljuuntuva ja ryppyinen, mutta niin kai olen minäkin.

Vierailija
11/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kilpauimari näyttää edelleen hyvältä =). On lisäksi hellä..ja hoitaa lapsia, laittaa ruokaa, ostaa kukkia. Olemme onnellisia 9 vuoden yhteiselon jälkeen. Voisiko edes enempää toivoa =)

Vierailija
12/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan kivan näköinen tavallinen mies.

Ei mikään unelmien prinssi. Mutta muuten kaikki asiat just hyvin ja kohdallaan, eli ne tärkeämmät.

Vierailija
13/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni on täyttä kultaa, iso mies kaikin tavoin.

Vierailija
14/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihan huvitti tuo aloitus!=) Siis ihan siltä pohjalta että EI TODELLAKAAN! Mieheni on lyhyt, kaljuuntuva blondi(ja hän on vasta 25=(), uusavuton äitin helmoista luokseni muuttanut ihan tavallinen suomalainen mies. Mutta kuitenkin on mun ihan oma kultani<3

Olen aina, siis muksusta pitäen, ajatellut, että tuleva mieheni on pitkä, raamikas, tummatukkainen, oma-aloitteinen, muutenkin jumalainen mies..Sellanen millä seläntakaa loistaa sellaset säteet ja se seisoo aina ryhdissä ja jollain pienellä kukkulalla ja taustalla jokin kuoro laulaa jotakin ylistys laulua...:D

Mutta tuo minun kultani ilmestyi ritarillisesti elämääni ja ryösti salakavalasti sydämeni...=)

Vierailija
15/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sanois...

Vierailija
16/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä on kiva seurata " salaa" , kun se tekee jotain ruumiillista työtä....hrrr, ihanan voimakas =)

Vierailija
17/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvännäköinen, kunhan vain pitäisi itsestään huolta.

Huomasin tässä taannoin, että olen tiedostamattani pitänyt aina poikamaisista, hoikista nuorekkaista miehistä. Ihan lapsuudesta lähtien. Ei ole tietoinen valinta.

Olen aina jollain tapaa vierastanut toisentyyppisiä miehiä.

Exäni oli minulle se nuoruudessa haaveiltu, sittemmin eteeni tupsahtanut ihana pitkätukkainen pahis, aika cool (hiusten pituudella ei ole mitään merkitystä).

Vierailija
18/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittemmin on päästänyt itsensä vähän lössähtämään.

Vierailija
19/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*raamikas, tummatukkainen, oma-aloitteinen, muutenkin jumalainen mies..Sellanen millä seläntakaa loistaa sellaset säteet ja se seisoo aina ryhdissä ja jollain pienellä kukkulalla ja taustalla jokin kuoro laulaa jotakin ylistys laulua*

Vierailija
20/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä haaveilin sellaisesta elovena-pojasta, joka olisi pitkä ja lihaksikas. No, nyt mulla on sellainen tumma ja ruskeasilmäinen persjalkainen ukko, joka on tosin maailman paras aviomies ja ystävä, enkä vaihtaisi edes tuohon haavekuvaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi