Ahdistus, alkoholi ja virheet
Saanko anteeksi menneisyyden virheeni, jos raitistun? En kestä häpeää ja ahdistusta enää, enkä pysty päästämään irti menneisyyden virheistä
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Se on tärkeintä mitä sä nyt teet. Jättäkää alkoholi suosiolla. Mikään muu ei vie enemmän ihmismieltä alas kun se että herää krapula aamuna kaikki asiat paskottuna ja kaikki hyvä mitä teki itselleen on taas vedettynä viemäristä alas. Nyt kun on vuosia treenannut ja pitänyt huolta itsestä niin mulla ei tulis mieleenkää enää kokea sitä tunnetta, se on yks pahin tunne maailmassa. Ajatusmalleista kiinni, miettikää onko se yhen illan känni oikeasti sen arvosta että seuraavat 3 päivää menee viemäristä alas ja kaikki mitä oli rakentanu.
Entäs kun se masennus ja morkkis ei lopu?
Vierailija kirjoitti:
Se on tärkeintä mitä sä nyt teet. Jättäkää alkoholi suosiolla. Mikään muu ei vie enemmän ihmismieltä alas kun se että herää krapula aamuna kaikki asiat paskottuna ja kaikki hyvä mitä teki itselleen on taas vedettynä viemäristä alas. Nyt kun on vuosia treenannut ja pitänyt huolta itsestä niin mulla ei tulis mieleenkää enää kokea sitä tunnetta, se on yks pahin tunne maailmassa. Ajatusmalleista kiinni, miettikää onko se yhen illan känni oikeasti sen arvosta että seuraavat 3 päivää menee viemäristä alas ja kaikki mitä oli rakentanu.
Juuri näin. Itse jättänyt 10 vuotta sitten alkoholin juuri tuon takia, mutta välillä sitä näkee vieläkin painajaisia, että on ryypännyt rankasti ja heräisi karmeaan oloon. Sitten ihana huomata, että oli vain unta. Juuri nuo krapula-heräämiset olivat pahimpia siinä juomisessa. Siinä tuli aina sellainen viha itseään kohtaan ja olo, että on täysin mitätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tärkeintä mitä sä nyt teet. Jättäkää alkoholi suosiolla. Mikään muu ei vie enemmän ihmismieltä alas kun se että herää krapula aamuna kaikki asiat paskottuna ja kaikki hyvä mitä teki itselleen on taas vedettynä viemäristä alas. Nyt kun on vuosia treenannut ja pitänyt huolta itsestä niin mulla ei tulis mieleenkää enää kokea sitä tunnetta, se on yks pahin tunne maailmassa. Ajatusmalleista kiinni, miettikää onko se yhen illan känni oikeasti sen arvosta että seuraavat 3 päivää menee viemäristä alas ja kaikki mitä oli rakentanu.
Entäs kun se masennus ja morkkis ei lopu?
Kestää kuulemma kauan ennen kuin aivokemiat korjaantuvat.
Se on tärkeintä mitä sä nyt teet. Jättäkää alkoholi suosiolla. Mikään muu ei vie enemmän ihmismieltä alas kun se että herää krapula aamuna kaikki asiat paskottuna ja kaikki hyvä mitä teki itselleen on taas vedettynä viemäristä alas. Nyt kun on vuosia treenannut ja pitänyt huolta itsestä niin mulla ei tulis mieleenkää enää kokea sitä tunnetta, se on yks pahin tunne maailmassa. Ajatusmalleista kiinni, miettikää onko se yhen illan känni oikeasti sen arvosta että seuraavat 3 päivää menee viemäristä alas ja kaikki mitä oli rakentanu.