Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi, kun outo hiippari vierailee asunnossani?

Vierailija
28.09.2017 |

Siis lähes aina, kun olen puhelimitse sopinut jostain menosta tai tapaamisesta ja olen kotoa poissa (asun yksin) asunnossani käy joku. Varastettu ei tietääkseni ole muuta kuin joitain mummolta perittyjä kahvilusikoita ja muutama kymmenen mainostikkuaskia.
Varashälytin on kyllä hälyttänyt, mutta ainakaan naapuri ei ole vielä maininnut asiasta. Aion kyllä kysyä hänen havainnoistaan asian tiimoilta.
Alkaa pikkuhiljaa veetuttamaan, kun minkäänlaiset lukot eivät näy näitä kotirauhanhäiritsijöitä pidättelevän.

Voinko nostaa syytteen, kun saan syyllisen selville?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys

Vierailija
2/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä poliisi sanoi kun teit ilmoituksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään teoriaa siitä, miksi näin tapahtuisi? Miksi joku tulisi varastamaan tulitikkuja ja kahvilusikoita kotoasi? 

Vierailija
4/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä ilmoittanut poliisille, koska luulen että eivät tee mitään, jos ei mitään kovin arvokasta ole hävinnyt, tai ole potentiaalista uhkaa hengelle ja terveydelle.

Vierailija
5/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveytesi ei ole kunnossa.

Vierailija
6/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri osannee auttaa.

Vierailija
7/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä ilmoittanut poliisille, koska luulen että eivät tee mitään, jos ei mitään kovin arvokasta ole hävinnyt, tai ole potentiaalista uhkaa hengelle ja terveydelle.

Ihan hyvä. Ei poliisit hoidan mielenterveysasioita.

Vierailija
8/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä on. Taloyhtiössäni oli ihan vaan kiusantekijä joka kävi omin päin asunnoissa. Sama mies saattaa edelleenkin hiippailla sillä häiriköi samoja asukkaita kaupungilla.

Vierailija
9/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera kuvaamaan

Vierailija
10/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään teoriaa siitä, miksi näin tapahtuisi? Miksi joku tulisi varastamaan tulitikkuja ja kahvilusikoita kotoasi? 

Varmaan siksi se onkin outo hiippari.

Vierailija
11/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ilmoittaa poliisiin mulla on kamera päällä kun lähden ja eräs homo jäänyt jo kameraan luvitta.

Vierailija
12/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi teoriaa, tai oikeastaan kolmekin. Joko taloyhtiön tai isännöitsijän puolelta joku tekee tämän, tai sitten viranomaiset tarkkailevat erakoituneita yksieläjiä käymällä salaa näiden kotona (Huom. Imatran ampumistapaus), tai sitten vain joku henkilö haluaa nöyryyttää näyttämällä, että voi käydä poissaollessani kotonani, enkä voi asialle yhtään mitään.

Vierailija
13/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet lukot ja kuvaus

Vierailija
14/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää poistu kotoa. Selkeästi myös puhelintasi kuunnellaan, hävitä se äläkä hanki uutta.

Vierailija
15/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ei tiedä poliiseistakaan kun häviää vainajiltakin kellot jne. Ja kun on tuo huumeongelma jne siellä ja kiusanteko. Nytkin kaksi poliisia tietoliikennerikkeestä syytteissä .

Vierailija
16/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevatko ne pistorasiasta?

Vierailija
17/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ilmoittaa poliisiin mulla on kamera päällä kun lähden ja eräs homo jäänyt jo kameraan luvitta.

Ja oli toinenkin makoili sohvalla kun tultiin reissusta, nimi tiedetään ja todistajakin on.

Vierailija
18/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohon en ole keksinyt muuta, kuin että tunkeilija on tupakoitsija ja ottanut sieltä isosta mainostikkuaskilaatikosta aina käydessän niitä pieniä, kätevästi tupakka-askiin tai taskuun meneviä tikkuaskeja. Ja samalla kun käy, niin välillä yhden kullanvärisen kahvilusikan.

Niitä ei kyllä ole enää kadonnut, koska vein ne muualle.

Vierailija
19/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Ei voi olla mahdollista

Vierailija
20/89 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle ei voi mitään.

Ei voi soittaa poliisille.

Ei voi vaihtaa lukkoja.