Onko sulla sellaista tuttua 30-40v miestä joka olisi ihan hyvä mies, mutta sinkku?
Esim veli, poika, kaveri, työkaveri. Ihan kuka tahansa kenet vain tunnet ja joka olisi ihan kunnollinen kun vain löytäisi jonkun? Ajattelin vain, että onko sellaisia miehiä olemassakaan kun tuntuvat olevan kadonneet.
Kommentit (1617)
Suurin osa sinkuista on hyviä, kunnon miehiä. Varatuista miehistä enemmistö on luonnevikaisia.
Löysin vahingossa tuollaisen aloituksen kaltaisen miehen, yhdessä ollaan oltu jo kauan. Mies oli ollut sinkkuna kymmenen vuotta, ei kuulemma ollut tullut vastaan ketään kiinnostavaa. Fiksu, ihanan luontoinen, todella tasapainonen ja kiva persoona, kivan näköinen, elämänhallinta kunnossa ja hyvä työ ja koulutus.
Jotenkin sattui kemiat osumaan yksiin ekalla tapaamisella työn merkeissä ja siitä muutaman viikon päästä seurusteltiin jo. Tietyllä tasolla satuttiin kyllä löytämään toisistamme sielunkumppanit niin hyvässä kuin pahassakin. Kummallakin meni aika töissä ja harrastuksissa pitkälti ja oli hankalaa tutustua uusiin ihmisiin.
Että on niitä huippuyksilöitä varmasti olemassa, mutta vaatii hyvää tuuria kohdata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla yhdellä tuskin on mitään naista.
Hupaisia ne kyllä on. Naisen pitää olla perinteinen kotirouva, mutta kuitenkin tienata hyvin, tai muuten nainen loisii miehen lopmpakolla. Ja seksistä pitää tykätä kovasti, mutta silti 30 ekaa vuotta pitää olla ollut neitsyt.
Mutta aiheeseen: kyllä siihen sinkkuuteen tapaa olla syy. Ollaan just mammanpoikia, jotka ei osaa vaatteitaan pestä ja laittaa ruokaa, mutta nainen pitäisi saada :D
Sen uuvatin nainen on äiti, jota varmaan harmittaa, kun on moisen vetelyksen kasvattanut.
Ja samaa sarjaa muut vastaavat. Siksi toisella kierroksella oleville löytyy nainen, mutta nämä äidin pikku vässykät jatkavat elämistä äidin kanssa.
Kuulostat katkeralta trollilta. En tiedä tuosta toisesta, mutta itse tienaan n. mediaanin verran palkkaa, käyn säännöllisesti salilla ja syön oikeanlaisia lisäravinteita (ei laittomia kuitenkaan!). Omistan osakkeita ja rahastoja (ETF-rahastoja enimmäkseen) ja myös "pitkoja" (hinta vaihdellut 1 kk sisään 30k € yli ja ali) mukavan määrän (euroissa 6-numeroinen luku). Osaan pyykätä, siivota ja tiskata, korjata oman auton, talon sähkötyötkin teen itse, hanojen korjaukset sun muut. Hiuksenikin leikkaan itse. Kun en tuhlaa rahojani palveluihin (joihin varsinkin NAISET tuhlaavat hirveästi), niin jää rahaa sijoituksiin ja kulutuksiin ja koskaan ei ole ollut tarpeen ostaa mitään kulutusluotolla. Eipä pyöri naisia siltikään ympärillä. Johtuu ihan vain siitä, etten ole yli 180 cm pitkä ja komea. Ei siis ole miehen oma vika jos on sinkku, mutta jos nainen on sinkku, niin hänessä on oikeasti jotain pahasti vialla, koska naisen on niin helppo saada jokin valkoritari koska tahansa miehekseen.
Mikä sinusta tekisi miehenä kiinnostavan? Ja millaiselle naiselle?
Nuo itsestäni kertomat asiat, joista olen maininnut. Ja sellainen joka ei ole täysin pinnallinen, harvinaisuus. Ja ei, kaikki naiset eivät ole tuollaisia kuin täällä minua haukkuvat katkerot/trollit/elämäntapatuhlaajat ja visan vinguttajat/pinnalliset. Turha siis yleistää itsestään yleiseen päin. Mutta siis olen ihan mukaviakin naisia joskus tavannut, ei siinä mitään. Mutta suurin osa naisista edelleenkin kuvittelee saavansa sen 20 % parhaimmistoon kuuluvan miehen (geeneiltään), myös ne sohvalla suklaata ja punkkua nauttivat Kaloriinat.
- tienaat noin mediaanin
- käyt säännöllisesti salilla
- syöt oikeanlaisia lisäravinteita
- omistat osakkeita ja rahastoja mukavan määrän
- osaat pyykätä, siivota ja tiskata
- osaat korjata oman auton
- teet sähkötyöt itse
- leikkaat hiukset itse
Vaikka kuinka luen tuota listaa, en löydä siitä ainuttakaan asiaa, mikä herättäisi oman kiinnostukseni ja uskon, että aika moni nainen jakaa kokemukseni.
Mikä sinun mielenkiintosi herättää? Tää ei siis ole mitään kuittailua vaan kiinnostaa vain noin yleisesti sinkkuna. Muutkin voi vastata😊
M38
Joo muakaan ei kiinnosta miehen palkka, lisäravinteet, autonkorjaukset - ja erittäin tehokkaana turnoffina toimii naisten halveksunta, Kaloriinaksi haukkuminen ja palveluiden käytöstä syyllistäminen. Olen 38v ja ihan itse osaan päättää tarvitsenko esimerkiksi kampaajan palveluita vai en. En tarvitse itse omat hiuksensa leikkaavaa ja siksi itseään parempana ihmisenä pitävää miestä siihen arvostelemaan.
Edellisessä miehessä ihastuin ulkonäön ensivaikutelman lisäksi huumorintajuun, rentouteen, avoimuuteen, positiivisuuteen, optimistisuuteen. Hänen kanssaan oli helppo olla, nauraa, hullutella. Hän pystyi yhtälailla twerkkaamaan ruokaa laittaessaan ja toisaalta keskustella vakavista asioista. Älykäs, lukenut, valmis oppimaan, myönsi ettei tiedä kaikesta kaikkea. Kiinnostunut todella monista asioista. Suvaitsevainen, lämmin, tunteikas, hellä. Kun lähdin tuhlaamaan 200 euroa kampaajalle, en saanut luentoa osakkeista vaan hän pussasi ovella ja sanoi pidä hauskaa. Illalla palatessani mua odotti take away -illallinen lempiravintolastamme ja iloinen mies.
Kuulosti kyllä itsestäkin hyvältä vaikka olen mies. Ei mitään kohtuuttomia vaatimuksia :)
M38
Vierailija kirjoitti:
Löysin vahingossa tuollaisen aloituksen kaltaisen miehen, yhdessä ollaan oltu jo kauan. Mies oli ollut sinkkuna kymmenen vuotta, ei kuulemma ollut tullut vastaan ketään kiinnostavaa. Fiksu, ihanan luontoinen, todella tasapainonen ja kiva persoona, kivan näköinen, elämänhallinta kunnossa ja hyvä työ ja koulutus.
Jotenkin sattui kemiat osumaan yksiin ekalla tapaamisella työn merkeissä ja siitä muutaman viikon päästä seurusteltiin jo. Tietyllä tasolla satuttiin kyllä löytämään toisistamme sielunkumppanit niin hyvässä kuin pahassakin. Kummallakin meni aika töissä ja harrastuksissa pitkälti ja oli hankalaa tutustua uusiin ihmisiin.
Että on niitä huippuyksilöitä varmasti olemassa, mutta vaatii hyvää tuuria kohdata.
Tämähän se on, melkoinen tuuri se pitää käydä, että sattuu sen yhden löytämään jonka kanssa kaikki natsaa. Itse sellaisen tapasin kun olin juuri eronnut, en ollut oikein itse valmis mihinkään kun ero oli niin tuore. Harmittanut kyllä jälkikäteen ja tullut mietittyä tapaako enää ketään jonka kanssa menisi niin hyvin asiat yksiin.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi. Minä itse. Vikanani on kyllä lytätyn itsetunnon kanssa tullut aloitekyvyttömyys.
En osaa siis lähestyä. Kaverit kehuneet luotettavaksi ja empaattiseksi.
Tarvitsisin siis jonkinlaisen alkusysäyksen, jotta jotain tapahtuisi.
Ehkä joskus joku voisi kiinnostua?Kuvittelin, että olisin hyvä mies kun vaan joku nainen huolisi. Onni potkaisikin ja nainen kiinnostui. Seuraavaksi ongelmaksi muodostui se, että järjettömän heikkoine itsetuntoineni en kestänyt ollenkaan, kun nainen arvosteli jotain sanomisiani tai tekemisiäni negatiivisesti. Itsehän näin naisen täydellisenä ja pelkästään ylistelin häntä, joten en vaan voinut käsittää, että miksi hän moittii minua vähän väliä. Ilmeisesti se on kuitenkin sitä parisuhteen realismia, joka oli minulle vierasta. Myöskään intiimipuolella ei tietyt jutut sujuneet lainkaan ja huomasin, että naista huoletti jatkuvasti, että tuleeko tilanne koskaan paranemaan ja onko tää nyt vaan tällaista tästä eteenpäin. Ja kaikesta ratkiriemukkainta oli, että nainen oli valmis kuitenkin yrittämään, mutta minulla levesi kasetti totaalisesti ja siinäpä se sitten oli.
Mä en kyllä olisu mikään kynnysmatto. On näet omakin tahto. Ehkä se sitten on ollut kynnyskysymys, miksi kiinnostus lopahtaa monen kohdalla. Ainahan asiat vaativat jonkunlaisia kompromisseja. Minulle on vain tuo tutustumaan pääseminen ollut hirveän vaikeaa.
On ollut ja on vaikka kuinka monta. Typerää demonisointia ketjussa. Yritetään taas sheimata sinkkuja tai aikuisiällä eroavia. Tai halutaan oikeuttaa oma suhde varattuun.
Serkkuni on hyvä, kiltti mies, joka ei ole koskaan seurustellut. Hyvä työpaikka ja kaikki perusasiat kunnossa. On vain niin toivottoman ujo naisten kanssa, ettei saa mitään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
35mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla yhdellä tuskin on mitään naista.
Hupaisia ne kyllä on. Naisen pitää olla perinteinen kotirouva, mutta kuitenkin tienata hyvin, tai muuten nainen loisii miehen lopmpakolla. Ja seksistä pitää tykätä kovasti, mutta silti 30 ekaa vuotta pitää olla ollut neitsyt.
Mutta aiheeseen: kyllä siihen sinkkuuteen tapaa olla syy. Ollaan just mammanpoikia, jotka ei osaa vaatteitaan pestä ja laittaa ruokaa, mutta nainen pitäisi saada :D
Sen uuvatin nainen on äiti, jota varmaan harmittaa, kun on moisen vetelyksen kasvattanut.
Ja samaa sarjaa muut vastaavat. Siksi toisella kierroksella oleville löytyy nainen, mutta nämä äidin pikku vässykät jatkavat elämistä äidin kanssa.
Kuulostat katkeralta trollilta. En tiedä tuosta toisesta, mutta itse tienaan n. mediaanin verran palkkaa, käyn säännöllisesti salilla ja syön oikeanlaisia lisäravinteita (ei laittomia kuitenkaan!). Omistan osakkeita ja rahastoja (ETF-rahastoja enimmäkseen) ja myös "pitkoja" (hinta vaihdellut 1 kk sisään 30k € yli ja ali) mukavan määrän (euroissa 6-numeroinen luku). Osaan pyykätä, siivota ja tiskata, korjata oman auton, talon sähkötyötkin teen itse, hanojen korjaukset sun muut. Hiuksenikin leikkaan itse. Kun en tuhlaa rahojani palveluihin (joihin varsinkin NAISET tuhlaavat hirveästi), niin jää rahaa sijoituksiin ja kulutuksiin ja koskaan ei ole ollut tarpeen ostaa mitään kulutusluotolla. Eipä pyöri naisia siltikään ympärillä. Johtuu ihan vain siitä, etten ole yli 180 cm pitkä ja komea. Ei siis ole miehen oma vika jos on sinkku, mutta jos nainen on sinkku, niin hänessä on oikeasti jotain pahasti vialla, koska naisen on niin helppo saada jokin valkoritari koska tahansa miehekseen.
Mikä sinusta tekisi miehenä kiinnostavan? Ja millaiselle naiselle?
Nuo itsestäni kertomat asiat, joista olen maininnut. Ja sellainen joka ei ole täysin pinnallinen, harvinaisuus. Ja ei, kaikki naiset eivät ole tuollaisia kuin täällä minua haukkuvat katkerot/trollit/elämäntapatuhlaajat ja visan vinguttajat/pinnalliset. Turha siis yleistää itsestään yleiseen päin. Mutta siis olen ihan mukaviakin naisia joskus tavannut, ei siinä mitään. Mutta suurin osa naisista edelleenkin kuvittelee saavansa sen 20 % parhaimmistoon kuuluvan miehen (geeneiltään), myös ne sohvalla suklaata ja punkkua nauttivat Kaloriinat.
Sinusta kyllä paistaa jonkinlainen nenä pystyssä asenne ja katkeruus kilometrien päähän. Elämäänsä onnellinen ihminen ei näe tarvetta haukkua ketään elämästään nauttivaa Kaloriinaksi tai muuksikaan, elämäänsä onnellista ihmistä ei kertakaikkiaan onnista. Näkyy näemmä naaman lisäksi rivien välistä kun on lakannut saamasta..
T. Se onnellisessa liitossa elämästään nauttiva punkkunainen joka onneksi löysi ihanan, ei elämän katkeroittaman miehen
Kyllä terveellisesti elävällä miehellä on oikeus kritioida Kaloriinoja ja RappioRaneja, koska veronmaksajat maksaa heidän hoidon, elikä terveellisesti elävät ihmiset maksavat loppupeleissä noiden epäterveellisesti elävien ihmisten hoidon. Vähän sama kuten työtä tekevät maksavat soss...u...pu...ien elämisen. Elän ennemmin hieman epäonnellisemmin tosimaailmassa kuin onnellisesti valheessa. Jossain vaiheessa sinäkin tulet sisäistämään sanan "huoltosuhde".
Tässäpä, ei tartte uutta aloitusta.
Ei kauan, ne viedään käsistä. Peikot sitten jää yksin, ja henkiset jöröjukat.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vaatimuslistassa ei ole mitään yksittäistä kohtuutonta vaatimusta, mutta siitä käy ilmi eräs asia: mies ei saisi olla millään osa-alueella keskivertoa olennaisesti heikompi, eikä ainakaan häntäpäässä, se tosi hintelä ei käy, se työtön ei käy, se kalju ei käy, jne. Tämä on varsin tyypillistä.
Yhdessä aikaisemmassa viestissä oli hyvä pointti. Mietihän jos tiputat heikoimman 20% pois yhdellä osa-alueella, sitten tästä joukosta heikoimman 20% pois toisella osa-alueella, jne.Ei tarvita kovin montaa kriteeriä kun enemmistö on karsiutunut pois.
Suurella osalla ihmisistä on heikkouksia. Oletko ap varma ettei ole itse jollain osa-alueella heikko? Onko ulkonäössä jotain heikkouksia, kuten vartalotyyppi tms? Vaikka unohdettaisiinkin ikä, olet vähän myöhässä junasta mikäli perhe on tavoitteena.
En kirjoittanut ettei hintelä käy. Kerroin, että voin antaa kaljulle mahdolisuuden. Mullakin on toki heikkouksia, mutta en ole esim. yh, lihava, ruma tai vittumainen, vaan ihan tavallinen töissä käyvä nainen joka pitää itsestään huolen. En vaadi, että mies olisi komea, ulkonäkö ei juurikaan merkkaa, paitsi se pituus vähän. Ap
Sama asia miehen versiona:
Minullekaan ei ulkonäkö juurikaan merkkaa, kunhan nainen ei ole omenavartaloinen tai ylipainoinen. En myöskään pidä lyhythiuksisista, tosin ehkä voin antaa mahdollisuuden.
Kaikki normaalipainoiset vartalotyypiltään tiimalasit tai ehkä päärynät siis käyvät, kunhan vielä hiukset ovat pitkät ja sileät.En siis ole yhtään ulkonäkökeskeinen!
Niin ja sinulla on täysi oikeus etsiä noihin kriteereihin sopivaa naista. Samoin kuin edellisellä on oikeus etsiä pitkää miestä.
Ei sellaista, joka haluaisi parisuhteen tai ei olisi juuri eronnut.
Kyllä, työkaveri. Monta vuotta hän on etsinyt enemmän ja vähemmän aktiivisesti kumppania, ei löydä. On kuvailemasi mukainen, "ihan hyvä mies". Fiksu, ei öyhötä mihinkään suuntaan, hygienia kunnossa, harrastuksia ja hyväpalkkainen vakityö löytyy.
On hyvin lyhyt, ei lainkaan komea, ja puhetyylinsä vähän negatiivisuuteen taipuva. Siinä lienee pari syytä sinkkuudelle, jos raa'asti pitää arvioida.
Ei, Ihan aidosti ei ole. Jotkut paperilla ovat ihan ok, koulutettuja ja varakkaita, normaalipainoisiakin eivätkä juo koko aikaa. Mutta todellisuudessa aika fucked-up mentaalisesti monellakin eri tavalla. Toiset taas erakoituneita, siis tottuneet elämään yksin. Kolmannet syyttävät epäonnistumisistaan elämässä uutta "uhria" eli deittiä kun sellaisen onnistuu saamaan. Sitten juopot ja muut eksessiivisesti päihteitä käyttävät erikseen. Ei ole, ei. Nyt ei auta kuin ihmetellä jos sattuisi ns. kakkoskierroksen kaveri kohdalle. Siinä sitten uusioperhe tai lapsipuolet mukana kuviossa.
No, ns. nörttipiireissä on käypiä ja kunnollisia miehiä ja naisia, joista suuri osa on sinkkuja. Monet käyvät töissä ja ovat pääasiassa kunnollisia veronmaksajia. Useimmista saat uskollisen kumppanin, joka ei rieku joka ilta kaupungilla ja sikaile firman pikkujouluissa.
Toki, osa on niitä hikisiä ja kaulapartaisia yksilöitä, mutta eivät todellakaan kaikki!
Lähestyä kannattaa pelitapahtumissa ja vastaavissa kokoontumisissa. Näitä on usein, kunhan vaan osaat niitä etsiä. Isoissa kaupungeissa on "pelibaareja", joissa ainakin tapaat heitä. Useinkaan ei ole tarkoitus kaljotella vaan tavata muita face to face ja vieretysten pelaaminen on monien mielestä mukavampaa kuin netin välityksellä.
Suuremman otoksen saat liittymällä discordiin ja siellä sopiville kanaville. Hyviä hakuja voisi olla esimerkiksi scifi-harrastajat, roolipeliryhmät, itseäsi kiinnostavien pelien suomiryhmät yms. Voit vaikka pyytää aloittelijana apua pelin kanssa tai yrittää päästä mukaan roolipeliryhmään. Suurin osa on avuliasta ja mukavaa sakkia. Niin pääset luontevasti juttusille.
Kyllä, lähipiiristäni löytyy useita kunnollisia miehiä: hyvätuloisia, siistejä, akateemisia, taiteellisia, erittäin hyväkäytöksisiä jne. Sattuvat vaan tykkäämään miehistä..
Vierailija kirjoitti:
En tunne ainoatakaan. Tuon ikäiset sinkut joko mt tai muita ongelmia.
Onko ihminen joka ei ole parisuhteessa siis mt-ongelmainen? Moni haluaa elää yksin, pikemminkin väkinäinen halu olla parisuhteessa kertoo ongelmista pään sisällä.
---- Kaloriinaksi tai muuksikaan, elämäänsä onnellista ihmistä ei kertakaikkiaan onnista => muoks. Kiinnosta.
Liikaa viiniä ja kierot silmät.