Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meediolla käynti, kokemuksia?

Vierailija
04.06.2023 |

Luin vanhaa ketjua yliluonnollisista kokemuksista ja halusin avata vastaavan meedion luona käymisestä.
Mikä sai sinut menemään meediolle? Oliko käynti selkeästi suggestiivisuuteen perustuvaa kalastelua vai jotain muuta? Petyitkö vai saitko jotain mitä tarvitsit?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mulle on kädestä ennustettu, oon katunut sitä koko elämäni. Älä mene. älä ole tekemisissä pimeiden voimien kanssa. Etsi totuutta.

Vierailija
2/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran vuosia sitten. Toinen vanhemmistani kuoli, emme ehtineet hyvästellä.

Täysin aseistariisuva, äärimmäisen rakkaudellinen kokemus. Ei sitä pysty kuvailemaan sellaiselle, joka ei ole kokenut vastaavaa.

Ymmärrän silti useiden ihmisten skeptisyyden. Itsekin olin mennessäni hyvin epäileväinen. Huijareita kun on alalla paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt kerran vuosia sitten. Toinen vanhemmistani kuoli, emme ehtineet hyvästellä.

Täysin aseistariisuva, äärimmäisen rakkaudellinen kokemus. Ei sitä pysty kuvailemaan sellaiselle, joka ei ole kokenut vastaavaa.

Ymmärrän silti useiden ihmisten skeptisyyden. Itsekin olin mennessäni hyvin epäileväinen. Huijareita kun on alalla paljon.

Kenellä kävit?

Vierailija
4/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ja se sanoi, että tapaan pitkän ja tumman miehen.

Vierailija
5/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja oli aika hurjaa, koska meedio kertoi sellaisia yksityiskohtia edesmenneestä, joita ei kukaan ole tiennyt/olisi osannut arvata. 

Vierailija
6/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Harriet Piekkola on hyvä ja asiallinen, jos ottaa vielä ihmisiä vastaan. En menisi ihan jokaiselle.

Vierailija
7/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä kävit?

Harriet Piekkolalla.

Vierailija
8/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saanut ihan vahingossa yhteyden kuolleeseen läheiseen. Näin hänet vierelläni hymyilemässä ja mulle tuli todella hyvä ja rauhallinen olo.

Vierailija
9/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu soitti Marja Pessille. Sanoi paikkansa pitäviä asioita, joita hänen on mahdotonta tietää.

Vierailija
10/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri huijareita itsekin pelkään. En halua mitään kaukoparannuksia, korteilla leikkimistä tai mitään käsistä ennustamisia. Haluaisin vain kohdata jonkun joka osaisi avata hetkeksi sillan minun ja edesmenneen rakkaani välille. Haluaisin saada ymmärryksen hänen pois menostaan ja päästä itse eteenpäin.

Ap

Vierailija
11/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt ja oli aika hurjaa, koska meedio kertoi sellaisia yksityiskohtia edesmenneestä, joita ei kukaan ole tiennyt/olisi osannut arvata. 

Osasi kysellä sinulta niin, että et edes älynnyt itse kertovasi.

Ja usein muutaman johdattelemalla saadun vinkin jälkeen on turvallista vähän arvaillakin.

Vierailija
12/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin olen miettinyt, että kun aina sanotaan huijareita olevan paljon, onko näin? Vai onko se vaan hokema, jota toistellaan toistelemisen vuoksi? En nyt tietenkään tarkoita tv:n viihde-ennustajia, 07000-alkuisia palveluita ja muuta viikkolehtihoroskooppitasoista toimintaa, vaan ihan niitä, jotka pitävät vastaanottoa.

Hauskin tarina, jonka meediosta ja vastaanotollaan käyneestä epäilijästä olen kuullut:

Eräässä sisäsuomalaisessa kunnassa toimi meedio, joka piti kotonaan vapaaehtoiseen maksuun perustuvaa vastaanottoa. Siellä kävi ihmisiä jatkuvasti ja poistuessaan he jättivät oman harkintansa mukaan 50 mk, 100 mk tai jonkin muun summan. Taas kerran sinne puuhattiin lähtöä, tällä kertaa eräältä työpaikalta. Muutama oli käynyt ennenkin, muutama lähti ensimmäistä kertaa ja jostain ihmeen syystä mukaan päätti lähteä myös eräs, joka vastusti koko asiaa. Kyseinen henkilö pupatti koko matkan humpuukista ja ilmoitti, että hän ei sitten ainakaan mitään moisesta roskasta maksa. Kävi kuitenkin niin, että vastaanotolla vuoronsa tultuaan hän oli hyvin vaikuttunut meedion kertomista asioista ja lähtiessään päättikin jättää setelinsä samalla tavoin kuin kaikki muutkin. Jonkinlainen kulho tai kori, johon setelit jätettiin, sijaitsi huone tilassa meedion selän takana niin, ettei tämä sinne nähnyt, mutta niinpä vaan epäilijän sinne rahaa laittaessa, ja vain tämän kohdalla,  kuului huoneen toiselta puolelta meedion ohjeistus "ota sinä vaan se raha sieltä takaisin".

Vierailija
13/15 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piekkola ei itsemurhasta osaa sanoa mitään, onko se sallittua vai ei. Ison rahan saa toki helpommallakin.

Vierailija
14/15 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tietenkin syytää rahasi millaiselle huijarille tahansa, Ei niissä sanottavasti eroa ole..

Vierailija
15/15 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tai velho haluaa tietenkin rahasi. Ahneus materiaan yhdistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan