Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen työ/status on niin tärkeää naisille?

Vierailija
28.09.2017 |

Olen jo seonnut laskuissa kuinka monta kertaa on nettideiteissä ja tinderissä keskustelu kulkenut tasan siihen asti kunnes nainen kysyy ammatin ja sen kerron.
Täälläkin palstalla kuulee usein sanottavan, että pääasia, että mies on töissä eikä sillä ammatilla ole väliä. Miksi minä törmään jatkuvasti naisiin jotka pitää ammattia kynnyskysymyksenä?

Kommentit (264)

Vierailija
121/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laskea rimaa. Jos lähestyt vain nuoria ja kauniita naisia, on selvää että heillä on kovat kriteerit kumppanille. Mutta joku vähän ylipainoinen, sinua 5-10v vanhempi nainen saattaisi kiinnostua.

Vierailija
122/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylempi toimihenkilö ja tohtori. Monin tavoin olen aivan tavallinen ihminen eikä minulla ole mitään korkeakulttuurisia vapaa-ajan harrasteita. Tinderöin sinkkuna, katson netflixiä, on koiraharrastus ja juon viiniä värikkäässä kaveriporukassa. Tästä huolimatta minulla ei juurikaan ole yhteistä duunarimiesten kanssa parisuhteeseen asti. Olen yrittänyt monen kanssa seurustella nuorempana, koska eihän koulutuksella/työllä ole väliä. On niillä väliä epäsuorasti, koska tietyn tyyppisiä ihmisiä nyt vain hakeutuu enemmän ylemmiksi toimihenkilöiksi/johtoon kuin duunareiksi. Tinderissä en yritä pitää keskustelua yllä, jos käy ilmi, että mies on perusduunari. Jos mies kuitenkin osaisi pitää keskustelua yllä, niin voisin harkita asiaa uudelleen. Näin ei ole vielä kuitenkaan käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Paitsi, jos on insinööri, niin juoksen karkuun.

Vierailija
124/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen nyt kolmatta korkeakoulututkintoa. Exäni vakavissa parisuhteissa ovat olleet tähän mennessä kokki, linja-autonkuljettaja, opiskelija, perhepäivähoitaja. Nykyinen mieheni on keskituloisessa asiantuntijatehtävässä, hänen koulutuksensa on peruskoulu. Lukio jäi aikanaan kesken, omalla työllään ja suhteilla eteni kuten vielä 70-luvulla syntyneille saattoi aikanaan olla mahdollista. Itselleni on tärkeintä että puoliso on älykäs ja hänellä on omia kiinnostuksen kohteita, ja joku työ tai vakaa aikomus löytää sellainen, jotta voimme elää yhdessä suhteellisen turvattua elämää joka takaa puskuria työttömyyden, sairauden, lasten tms. varalle.

Vierailija
125/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu evoluutiosta, naisten ovat ohjelmoitu etsimään elättäjää ja suojelijaa itselleen ja lapselleen. Miehet taas ovat ohjelmoitu etsimään hedelmällistä naista joka sopii hyvin suvun jatkamiseen. Siksi vanhatkin miehet haluavat parikymppisiä isotissisiä naisia.

Poistellaan näemmä vähän kiusallisia vastauksia koska eivät sovi naisagendaan?

Vastasin jo kerran, että naiset kokevat että heidän evoluutiokäyttäytyminen on oikein, mutta miesten kyllä väärin. Miksi tällainen mielipide joka näyttää olevan jopa fakta, pitää poistaa?

Naisen ei tarvitse hyväksy hintelää työtöntä "luuseria", mutta miesten tulisi hyväksyä myös ikäisensä keski-ikäinen nainen vaikka se biologisesti ei ole oikein? Miksi? Miksi miehen biologia on väärin kun mies hakee max 28v naisia?

Keski-ikäisen miehen on luonnotonta haaveilla nuoresta naisesta, koska keski-ikäisen miehen ja nuoren naisen suhde on luonnoton.

Biologisessa mielessä on nimittäin tuhlausta, että hedelmällinen nuori nainen valitsisi terveen ja hedelmällisen nuoren miehen sijaan jonkun isänsä ikäisen miehen jolla spermanlaatu ja erektio ovat iän myötä heikentyneet.

Vierailija
126/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kysyy ammatin = status on hänelle tärkeä?

Ihminen viettää töissä noin puolet valveillaoloajastaan, joten minusta se on aika helkkarin merkittävä asia elämässä. Minusta ammatin kysyminen on maailman luonnollisin asia, sitähän kysytään myös muilta uusilta tuttavuuksilta aika nopeasti kun aletaan tutustua. Tapaan mieheni kautta hänen liikekumppaneitaan ja heidän puolisoitaan ja työstä ja ammatista kysyminen on molemmin puolin täysin tavallista. Ihan ilman minkäänlaisia hyötymistarkoituksia. Ja kyllä itseltänikin viimeksikin kun olin baarissa, juttusille tullut mies kysyi jo keskustelun alkuvaiheessa, mitä teen.

En ymmärrä, miksi sinä näet sen jotenkin outona ja ilmeisesti ongelmallisena.

Sosioekonomisen aseman ja eriarvoisuuden korostamista, luokittelua.

Vierailija
127/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori ja hölmö, otin riesoikseni älykkään mutta saamattoman vätyksen. Häntä pitkään elätettyäni (ja kaksi koulutusta hänelle kustantaneena) ja lopulta hänestä eroon päässeenä en enää toista moista kivirekeä ota.

Vierailija
128/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen nyt kolmatta korkeakoulututkintoa. Exäni vakavissa parisuhteissa ovat olleet tähän mennessä kokki, linja-autonkuljettaja, opiskelija, perhepäivähoitaja. Nykyinen mieheni on keskituloisessa asiantuntijatehtävässä, hänen koulutuksensa on peruskoulu. Lukio jäi aikanaan kesken, omalla työllään ja suhteilla eteni kuten vielä 70-luvulla syntyneille saattoi aikanaan olla mahdollista. Itselleni on tärkeintä että puoliso on älykäs ja hänellä on omia kiinnostuksen kohteita, ja joku työ tai vakaa aikomus löytää sellainen, jotta voimme elää yhdessä suhteellisen turvattua elämää joka takaa puskuria työttömyyden, sairauden, lasten tms. varalle.

Peruskoulupohjalta asiantuntijaksi.

Minä lukion käyneenä ja kaksi ammattia opiskelleena ammattilaisena olen työttömänä.

PELLEMAAILMA

Vierailija
129/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monille miehillekin on tärkeää naisen koulutus ja työstatus. Moni mies on ghostannut sen jälkeen kun on saanut tietää mitä teen työkseni.

Jep. Esimerkiksi monilta lähihoitajilta olen kuullut tätä. Sairaanhoitaja on vielä miesten mieleen, mutta sitten, kun onkin kyse lähihoitajasta, niin ei käy... Vaikka siis mies olisi itsekin amis. Minä olen tradenomi ja teen sihteerin hommia ja minäkin olen saanut kuulla miehiltä kaikkia alentavia sihteerikkö-vitsejä ym.

Mä oon maisteri koulutukseltani, mutta teen pääasiassa sihteerikön hommia (eli hieman epäonnistunut "urallani") eikä mulle ole yksikään tapailemani mies laukonut alentavia kommentteja työstäni. Varmaan riippuu, minkälaisia miehiä tapailee. Nää mun on kaikki ollut fiksuja, ulkomaalaisia, korkeakoulutettuja miehiä perus-asiantuntijahommissa.

Vierailija
130/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä välttämättä ole rahasta kyse vaan halutaan vältellä mt-ongelmista kärsiviä. Tiedän koska itse olen mt-ongelmainen nainen ja kyllä minunkin kohdalla miehet kyselee miksen ole käynyt kuin peruskoulun ja jämähtänyt hanttihommiin.

Siinä kohtaa joudun myöntämään että on nuppivaivoja ja siihen se kiinnostus yleensä sitten loppuukin.

Vierailija
131/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lukion käyneenä ja kaksi ammattia opiskelleena ammattilaisena olen työttömänä.

PELLEMAAILMA[/quote]

Nyt eksytään kyllä ketjun aiheesta, mutta lueppa tuo kommenttini uudestaan ajatuksella. Myös 50-luvulla syntynyt isäni oli esihenkilötehtävissä, vaikka ei ole juuri mitään kouluja käytynä. Nykyäänhän tämä on mahdollista about ei-kellekään, itsekin olen yliopiston ja kohta AMK:n käyneenä ollut pitkiäkin aikoja työttömänä välillä.

Vierailija
132/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen oma naismakusi on? Ota yhteyttä seuraavaksi kouluttamattomaan ja kaikin puolin vaatimattoman näköiseen naiseen ja kerro sitten, miten paljon nainen ranttuili.

Mulle ei ole väliä naisen ammatilla, olen pyytänyt treffeille ihan kaikenlaisia naisia laitoshuoltajista maistereihin.

Toiveena on että nainen olisi suht samanikäinen perusnätti liikunnallinen mukava..

AP

Oletko itse peruskomea, liikunnallinen ja mukava? Kuvailemasi kaltaisilla naisilla nyt vain on varaa valita, oli heillä "hyvä" ammatti tai ei. Sinun tulot taitaa olla isompi ongelma kuin ammattisi. Palkkasi on todella pieni.

Vierailija
133/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laske rimaa omalle tasollesi kumppania etsiessä, älä havittele korkeasti koulutettua naista (palstalla ovat kaikki vähintään maistereita ja asiantuntijatehtävissä). Ei kukaan sellaista naista jaksa, usko pois.

Vierailija
134/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen oma naismakusi on? Ota yhteyttä seuraavaksi kouluttamattomaan ja kaikin puolin vaatimattoman näköiseen naiseen ja kerro sitten, miten paljon nainen ranttuili.

Mulle ei ole väliä naisen ammatilla, olen pyytänyt treffeille ihan kaikenlaisia naisia laitoshuoltajista maistereihin.

Toiveena on että nainen olisi suht samanikäinen perusnätti liikunnallinen mukava..

AP

Oletko itse peruskomea, liikunnallinen ja mukava? Kuvailemasi kaltaisilla naisilla nyt vain on varaa valita, oli heillä "hyvä" ammatti tai ei. Sinun tulot taitaa olla isompi ongelma kuin ammattisi. Palkkasi on todella pieni.

Jep, laitoshuoltajana tienasi enemmän. Ehkä ei täysi työaika?

Vierailija
135/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu evoluutiosta, naisten ovat ohjelmoitu etsimään elättäjää ja suojelijaa itselleen ja lapselleen. Miehet taas ovat ohjelmoitu etsimään hedelmällistä naista joka sopii hyvin suvun jatkamiseen. Siksi vanhatkin miehet haluavat parikymppisiä isotissisiä naisia.

Vastasin jo kerran, että naiset kokevat että heidän evoluutiokäyttäytyminen on oikein, mutta miesten kyllä väärin. Miksi tällainen mielipide joka näyttää olevan jopa fakta, pitää poistaa?

Naisen ei tarvitse hyväksy hintelää työtöntä "luuseria", mutta miesten tulisi hyväksyä myös ikäisensä keski-ikäinen nainen vaikka se biologisesti ei ole oikein? Miksi? Miksi miehen biologia on väärin kun mies hakee max 28v naisia?

Keski-ikäisen miehen on luonnotonta haaveilla nuoresta naisesta, koska keski-ikäisen miehen ja nuoren naisen suhde on luonnoton.

Biologisessa mielessä on nimittäin tuhlausta, että hedelmällinen nuori nainen valitsisi terveen ja hedelmällisen nuoren miehen sijaan jonkun isänsä ikäisen miehen jolla spermanlaatu ja erektio ovat iän myötä heikentyneet.

Höpö höpö. Keski-ikäisellä on statusta, maksukykyä sekä spermaa. Erektio on aivan toissijainen asia biologisessa mielessä. Siksi nuori nainen voi aivan LOOGISESTI pariutua vanhemman miehen kanssa nuoremman ja kokemattoman klopin sijaan.

Miehen sen sijaan ei tule kiinnostua vanhoista naisista biologisessa mielessä koska tällainen nainen on epäkelpo suvunjatkamiseen.

Vierailija
136/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PELLEMAAILMA

Nyt eksytään kyllä ketjun aiheesta, mutta lueppa tuo kommenttini uudestaan ajatuksella. Myös 50-luvulla syntynyt isäni oli esihenkilötehtävissä, vaikka ei ole juuri mitään kouluja käytynä. Nykyäänhän tämä on mahdollista about ei-kellekään, itsekin olen yliopiston ja kohta AMK:n käyneenä ollut pitkiäkin aikoja työttömänä välillä.

Juu. Kansakoulun käyneet suuret ja ahneet ikäluokat päättivät, että nyt pitää jälkipolvien käydä kouluja 20-vuotta ja siltikään ei anneta niille töitä.

Etkö nää tässä mitään ongelmaa?

Vierailija
137/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aviomieheni tinderissä. Juttelimme paljon muista treffeistä mitä olimme tinderissä kokeneet ja on siellä kyllä kaiken maailman porukkaa!

Yksi nainen oli ekoilla treffeillä tivannut mieheni vuosituloja ja kun mies vastasi että tarpeeksi, niin neiti yritti vielä pitkän tovin arvailla paljonko on tarpeeksi.

Toinen oli jo heti kättelyssä sanonut, ettei sitten maksa mitään ekoilla treffeillä. Mieheni oli kyllä valmistautunut tarjoamaan, mutta tuollainen käsky sinetöi treffit aika nopeaan.

Onneksi oli kuulemma myös norminaisia liikkeellä ja vain nuo kaksi tökeröä osui kohdalle.

Itsellä vähän sama, kävin kuuden miehen kanssa treffeillä joista kaksi olivat todella omituisia rahan suhteen.

Ensimmäinen oli duunarimies, itse olen korkeakoulutettu. Ei ongelmaa. Tarjouduin kuten aina maksamaan oman kahvini treffeillä, kuuluu mielestäni hyviin käytöstapoihin, johon mies tiuski, että enkö usko että rahaa riittää vai? Eipä tullut toisia treffejä, en halua miestä jolla on noin huono itsetunto.

Toinen mies mainitsi usein oudot työaikansa, lyhyet työpäivät jne, mutta jos kysyin mitä hän teki työkseen, hän sanoi aina että kertoo vasta jos ekat treffit vaikuttaa onnistuneilta. Ekoilla treffeillä ilmoittikin sitten, että on pokeriammattilainen, pelaa nettipokeria aina öisin ja nukkuu päivät. Ei oikein sovi omaan elämänrytmiini, mutta ammatti ei todellakaan ollut se suurin ongelma! Mies kerskui rahoista minkä kerkesi, tyyliin "Jos mennään uudestaan treffeille niin voisin helposti ostaa sulle vaikka auton!". Ei kiitos, raha ei kiinnosta ja ei ainakaan rahalla kerskuva mies.

Vierailija
138/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan kertoo niin paljon miehestä. Siitä mikä se on ja mihin sillä on mahdollisuudet. Monta vuotta yliopistolla ja sitten töissä EI voi olla jättämättä jälkiä persoonaan.

Vierailija
139/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Keski-ikäisellä on statusta, maksukykyä sekä spermaa. Erektio on aivan toissijainen asia biologisessa mielessä. Siksi nuori nainen voi aivan LOOGISESTI pariutua vanhemman miehen kanssa nuoremman ja kokemattoman klopin sijaan.

Miehen sen sijaan ei tule kiinnostua vanhoista naisista biologisessa mielessä koska tällainen nainen on epäkelpo suvunjatkamiseen.

Jos puhut biologisesta ja evoluutiokäyttäytymisestä, niin pitäydy sitten siinä. Status ja maksukyky ei liity millään tavalla näihin. Biologisesti ja evoluutiokäyttäytymisen mukaan naisen vaistot etsivät geneettisesti sitä vahvinta yksilöä - eli nuorta, viriiliä ja vahvaa miestä.

Ainoa jolls vanhat miehet saavat tuota evoluutioteoriaa käännettyä "luonnottomaksi" on raha.

Ja tämä tosiaan täysin teoreettisesti ajateltuna. Toivon todella, ettei yksikään ihminen oikeasti usko että naiset valitsevat kumppanin jonkun eläimellisen vaiston mukaisesti.......

Vierailija
140/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan kertoo niin paljon miehestä. Siitä mikä se on ja mihin sillä on mahdollisuudet. Monta vuotta yliopistolla ja sitten töissä EI voi olla jättämättä jälkiä persoonaan.

Mutta naisilla eri asia!!

Naiset ovat hyviä, ihania ja fiksuja sellaisenaan. Miehen täytyy osoittaa se mm. koulutuksen kautta!