Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen työ/status on niin tärkeää naisille?

Vierailija
28.09.2017 |

Olen jo seonnut laskuissa kuinka monta kertaa on nettideiteissä ja tinderissä keskustelu kulkenut tasan siihen asti kunnes nainen kysyy ammatin ja sen kerron.
Täälläkin palstalla kuulee usein sanottavan, että pääasia, että mies on töissä eikä sillä ammatilla ole väliä. Miksi minä törmään jatkuvasti naisiin jotka pitää ammattia kynnyskysymyksenä?

Kommentit (264)

Vierailija
221/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piruuttani kysyn, paljonko miehen tulisi mielellään bruttona tienata vuodessa? Oletetaan nyt, että kyseessä on tavallinen mies.

Idealistien tms.,  "joille raha ei merkitse mitään", ei tarvitse vastata. Eikä niiden, jotka alkavat sepustaa jotain ulkonäöstä, hajusta, iästä tms.

En tiedä, tuo riippuu niin paljon miehen rahankäyttötavasta ja elämäntilanteesta. Sellaisen kanssa ei voi suunnitella lapsia, jos mies tuhlaa tilinsä parissa viikossa tai joka on niin pihi, että kyttää myös puolison rahankäyttöä. Jos kyseessä on suhde, jossa ei ole yhteisiä lapsia ja kumpikin asuu omillaan, ei toisen rahoilla ole mitään merkitystä.

Vierailija
222/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua elätettäväkseni mitään työtöntä lusmua. Jos itse tienaan 50 000 vuodessa vähemmän tienaavat miehet kokevat sen jotenkin uhkaavaksi tai sitten odottavat, että maksan kaiken. Parempi, että mieskin tienaa sen 50k+

No nyt oli paska tekosyy ahneudelle. Sano vaan, että haluat TASOA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua elätettäväkseni mitään työtöntä lusmua. Jos itse tienaan 50 000 vuodessa vähemmän tienaavat miehet kokevat sen jotenkin uhkaavaksi tai sitten odottavat, että maksan kaiken. Parempi, että mieskin tienaa sen 50k+

Tiesitkö että aikanaan yksi menestynyt liikemies kehitti millionare matchin sitä varten, jotta samanhenkiset voisivat rauhassa kohdata ilman syyllistämistä. Tällaiset heitot ovat olleet yhtenä syynä tuollaisen sivuston perustamiselle. Nimestään huolimatta sinne voi liittyä keskituloiset/ylempää keskiluokkaa olevat, koska siellä on oma osio alle 200 000 USD vuodessa tienaaville.

Vierailija
224/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että aikanaan yksi menestynyt liikemies kehitti millionare matchin sitä varten, jotta samanhenkiset voisivat rauhassa kohdata ilman syyllistämistä. Tällaiset heitot ovat olleet yhtenä syynä tuollaisen sivuston perustamiselle. Nimestään huolimatta sinne voi liittyä keskituloiset/ylempää keskiluokkaa olevat, koska siellä on oma osio alle 200 000 USD vuodessa tienaaville.

Ei se siksi perustettu, vaan siksi että "samanhenkiset" voivat nauttia rahoistaan yhdessä. Miksi kaikki hyvätuloiset olisivat aina samanhenkisiä??? Eiköhän siellä ole ihmisissä yhtä paljon eroja kuin kaikissa muissakin.

Vierailija
225/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun rahanahneuteni ole mikään paska tekosyy. Jos itsekin pystyn edes tähän ponnistamaan elämässä odotan, että mieskin pystyy. Minä jaksa mitään jatkuvaa kitinää siitä, että rahat on loppu.

Vierailija
226/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se siksi perustettu, vaan siksi että "samanhenkiset" voivat nauttia rahoistaan yhdessä. Miksi kaikki hyvätuloiset olisivat aina samanhenkisiä??? Eiköhän siellä ole ihmisissä yhtä paljon eroja kuin kaikissa muissakin.

Pilkun nylkyttäminen on niin ihana asia, ai että.

Vierailija
227/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinulle vai? Ei minulle yhtään. Minulla oli työmies ja olin onnellinen siitä, että minulla on ihana ja rakastava mies. Sai uuden työn ja yleni ja on sama mies minulle. Ei se ole minulle naisena mikään status. Kyllä se on naivien tapa.

Vierailija
228/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän treffi ilmo tehdään.

Olen 46v mies, yrittäjä ja olis kiva löytää kumppani jonka kanssa jakaa elämää.

Lapsia on kolme ja nuorin on jo aikuisuuden kynnykselllä.

Ketään en ole tapaillut kun en oikein osaa lähestyä, en edes nuorempana. Naiset lähestyivät riittävästi.

Olen akateeminen, teknisen alan konsultti. Asunut ympäri Eurooppaa.

Treffi ilmoitusta en osaa tehdä. Koitin Tinderiä ja sain vain nuorten naisten yhteyden ottoja. Olihan mulla kuva kivan auton kanssa josta kävi ilmi varallisuutta.

Valjummalla tinder profiililla tuli matchejä vain pulskien naisten kanssa. En itse oikein innostu lihavista. Miksi ottavat kuvat yläviistosta.

En toki ole enää samassa kunnossa kun 20 vuotiaana, mutta 32" farkut ovat sopivat.

Muuta palvelua en toki ole käyttänyt.

Lukihäiriö sitä paitsi haittaa kirjallista ilmaisua kun jotku pitää hiukan yksinkertaisena kun yhdyssanat menee särki.

Miten löytää elämmän myönteinen, hauska ja itsestään huolehtiva neitokainen, joka viellä olisi kiinnostunut minusta. 

Tulotaso sais olla yli 3 tonnia ettei tekeminen jäisi rahasta kiinni. Hankalaa muuten sovittaa talouksia yhteen. Tämäkin asia oli nuorena helppoa, kun lähes kaikki oli PA.

Vierailija
229/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni oli roskakuski. Nykyinen on arkkitehti.

Miltä kuulostaa?

Oletko Roz Doyle, Frasierin kaveri?

Vierailija
230/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään en ole tapaillut kun en oikein osaa lähestyä, en edes nuorempana. Naiset lähestyivät riittävästi.

Treffi ilmoitusta en osaa tehdä. Koitin Tinderiä ja sain vain nuorten naisten yhteyden ottoja. Olihan mulla kuva kivan auton kanssa josta kävi ilmi varallisuutta.

Valjummalla tinder profiililla tuli matchejä vain pulskien naisten kanssa. En itse oikein innostu lihavista. Miksi ottavat kuvat yläviistosta.

En toki ole enää samassa kunnossa kun 20 vuotiaana, mutta 32" farkut ovat sopivat.

Lukihäiriö sitä paitsi haittaa kirjallista ilmaisua kun jotku pitää hiukan yksinkertaisena kun yhdyssanat menee särki.

Miten löytää elämmän myönteinen, hauska ja itsestään huolehtiva neitokainen, joka viellä olisi kiinnostunut minusta. 

Tulotaso sais olla yli 3 tonnia ettei tekeminen jäisi rahasta kiinni. Hankalaa muuten sovittaa talouksia yhteen. Tämäkin asia oli nuorena helppoa, kun lähes kaikki oli PA.

Kannattaa vilkaista tuon millionare matchin valikoima. Luulisi sieltä löytyvän omillaan toimeentuleva kumppani. Lapset ovat normaali asia eli tuskin niistä muodostuu mitään ongelmaa. Onnea matkaan!

Vierailija
231/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen oma naismakusi on? Ota yhteyttä seuraavaksi kouluttamattomaan ja kaikin puolin vaatimattoman näköiseen naiseen ja kerro sitten, miten paljon nainen ranttuili.

Olipa kommentti. Minä olen no en kouluttamaton mutta ihan tavallinen kaupankassa (ja en tarvitse sääliä, pidän kassalla olemisesta), olen myös ihan kaunis ja en usko, että minua kukaan erottaisi korkeakoulutetusta ulkonäköni perusteella.

Minulle kelpaa mies alasta tai koulutuksesta riippumatta.

Se kun annat ymmärtää, että kouluttamattomat ihmiset olisivat rumia ja tyhmiä kertoo lähinnä sinun omasta ajattelumaailmasta, eikä se anna sinusta kovin viisasta vaikutelmaa.

Vierailija
232/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti ja työ kertoo kyllä mistä ihminen on kiinnostunut ja mikä hänelle on tärkeää. Toki niitäkin on, jotka joutuu tekemään työtä pelkästään rahasta, mutta tuskin kukaan kouluttautuu alalle, jos se ei yhtään kiinnosta. Ja kyllä sekin kertoo ihmisestä jotain, että onko korkeakoulutukinnon suorittanut vai pelkän amiksen tai elämänkoululainen. Kovin erilaisen taustan omaavilla on vaikeaa ehkä löytää keskustelunaiheita, jos muita yhteisiä kiinnostuksen kohteita ei ole. Ja muutenkin maailmankuva saattaa olla kovin erilainen.

Vierailija
233/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata kuin omasta puolestani. Olen ollut pitemmässä suhteessa maalarin, talonmiehen ja varastomiehen kanssa. Nyt kiikarissa on hitsaaja. Kaikki ihania tyyppejä tavallaan. Pari suhdetta kaatui alkoholiin, joka on suurempi ongelma kuin status tai ammatti.

Vierailija
234/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä palstalla asiasta ulisev@t miehet himoitsevat näitä julkkistyrkkybimboja- se on nähty täällä useaan kertaan. Mistä tiedän? Heti alkaa kamala ulin@ että miksi on tuommoisen miehen valinnut kun julkisuudessa on asiaa jostain missukasta ja sen uudesta miehestä. Teille nainen on sama kuin tämmöinen Mussukka, tavalliset naiset on teille ilmaa. Tavallisille naisille ei status merkitse mitään. Jännä juttu, että emme me naiset täällä ulis* kun joku julkkisbimbomies valitsee missukan eikä tavisnaista ja ulis€, että miksi tavis-nainen ei kelpaa. Jännää

Vierailija
235/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman haahuilijan kanssa seurustellut, yrittivät vain saada minut maksamaan elämisensä. Joten virheistä oppineena en enää mene treffeille työttömän tai kouluttamattoman kanssa.

Vierailija
236/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ap ja muut palsta-vännikset tarkoittaa naisilla Maisuleita, Katriksia, Sohveja ja muita.

Nämä piirit on ihan tietyille ihmisille, ei taviksille. Kun kerta sellaista halajat, niin Eikun rahaa tahkoamaan tai sitä statusta. Mutta älä tule enää tänne meille taviksille, joille asialla ei ole väliä, asiasta valittamaan,

Vierailija
237/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen oma naismakusi on? Ota yhteyttä seuraavaksi kouluttamattomaan ja kaikin puolin vaatimattoman näköiseen naiseen ja kerro sitten, miten paljon nainen ranttuili.

Olipa kommentti. Minä olen no en kouluttamaton mutta ihan tavallinen kaupankassa (ja en tarvitse sääliä, pidän kassalla olemisesta), olen myös ihan kaunis ja en usko, että minua kukaan erottaisi korkeakoulutetusta ulkonäköni perusteella.

Minulle kelpaa mies alasta tai koulutuksesta riippumatta.

Se kun annat ymmärtää, että kouluttamattomat ihmiset olisivat rumia ja tyhmiä kertoo lähinnä sinun omasta ajattelumaailmasta, eikä se anna sinusta kovin viisasta vaikutelmaa.

Et ymmärtänyt kirjoittajan tekstiä.

Vierailija
238/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukihäiriö ei ilmene yhteenkirjoitussääntöjen osaamattomuutena, sori. Kyllä niiden osaamattomuus viestii vain sivistymättömyydestä ja haluttomuudesta kehittää omaa kirjoitustaitoaan.

Vierailija
239/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukihäiriö ei ilmene yhteenkirjoitussääntöjen osaamattomuutena, sori. Kyllä niiden osaamattomuus viestii vain sivistymättömyydestä ja haluttomuudesta kehittää omaa kirjoitustaitoaan.

Vastataanpa Porvoon peikolle.

Lukihäiriö ilmenee usein mm yhdyssanavirheinä.

https://yle.fi/uutiset/3-10276747

Oma lukeminen on hidasta. Kompensoin sitä ymmärtämällä lukemani kerrasta. Muistankin yleensä asiat viellä 30 vuotta myöhemmin.

Vierailija
240/264 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lika barn leka bäst. Koulutuksella eikä statuksella ei ole mitään väliä. Itse olen akateeminen nainen. Mutta jos mies ei a) kykene keskustelemaan lähes aiheesta kuin aigeesta b) ei ole kiinnostunut muusta kuin urheilun katsomisesta c) harrastaa vain pleikkaria pelaamista D) on tyhmä ja jurpo, niin en usko että olisi mitään yhteistä miehen kanssa. Miksi alkaisin tämmöisen kanssa suhteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi