Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri itki tänään vessassa ilkeän asiakkaan takia....

Vierailija
27.09.2017 |

työkaveri on todella asiakaspalveluhenkinen ja avulias, mutta myös herkkis. Miettikää asiakkaat vähän miten käyttäydytte!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logistiikka-alalla on ollut todella tuskaista välillä. Sinun syysi on sekin että 2 päivää ennen häitä jenkeistä suomeen ei olekaan perillä. Mutta niinhän lähettäjä on luvannut vastaanottajalle.

Harmi kun lähettäjä ei tätä meiltä kysynyt laittaen paketin palvelulla joka voi vaatia normaalisti 2 viikkoakin.

Vierailija
22/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kannata olla aspa-alalla töissä jos ei vittuilua kestä. Menisi mieluummin kotiin peiton alle imemään peukaloa.

Kenen työhön kuuluu kestää v*ttuilua? Jos aspan niin tehdään tästä virallista ja kirjoitetaan soppariin. Sitten jokainen aspa kävelee töistä ulos. Mistä sinä sitten ostat ruoat ja vaatteet yms?

Mene v*ttuilemaan omalle äidilleni kun ei osannut sinusta ihmistä kasvattaa, apina. Ihmisillä on käytöstavat.

Mikä kaikki pysähtyisi? Täällä jo mainita kaikki kaupan ala, sairaanhoito ja logistiikka. Keitä muita on joiden sitten "kuuluu" kestää v*ttuilua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on hotellin asiakaspalvelussa töissä, niin tapaa joka viikko v-mäisiä asiakkaita. Jos huoneen shampoosta on pumppu rikki, niin ei riitä, että käy viemässä uuden vaan pitää saada upgreidaus parempaan huoneeseen. Tai sitten itketään kun saatu voucher ei meidän hotellissa käy karkkeihin/suklaisiin vaan ravintolaan sekä kaupan leipiin ja salaatteihin. Eräs asiakas tuli vaatimaan respan takaa itselleen kylpytakkia ja vedenkeitintä, koska tiesi niitä meillä olevan. Ei annettu, koska ne löytyy siitä vähän kalliimmasta ja paremmasta huoneesta, joten mikä idea olisi antaa niitä standard huoneessa olevalle? Sit alkaa joku nillitys, että "mutku Tampereellakin annettiin.. nynynynyy".

Kohta ne olisi kaikki vaatimassa samaa. Lisäksi oikeastaan kaikki on aina meidän respalaisten vika. Jos huone oli kuuma/kylmä tai jäänyt pölyä johonkin tai huoneen sisustus ei miellytä --> nää pölvästit syyttää respalaisia. Kyseessä hotelliketju. En ole ikinä oikeastaan loukkaantunut, mutta vitutuskäyrä ihmistä kohtaan on noussut.

Vierailija
24/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kannata olla aspa-alalla töissä jos ei vittuilua kestä. Menisi mieluummin kotiin peiton alle imemään peukaloa.

Kaltaisesi kusipää jos soittaa minulle, niin totean tyynesti, että soita uudestaan....kun olet opetellut käyttäytymään.

Ja

Luuri kiinni.

On monasti soitettu vartin päästä takaisin ja pyydetty anteeksi.

Ne jotka eivät ole soittaneet.....ei väliksikään.

Joku raja se on siinnäkin, mitä aspan tarvitsee kuunnella. Piste.

Vierailija
25/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen työhön kuuluu kestää v*ttuilua? Jos aspan niin tehdään tästä virallista ja kirjoitetaan soppariin. Sitten jokainen aspa kävelee töistä ulos. Mistä sinä sitten ostat ruoat ja vaatteet yms?

Mene v*ttuilemaan omalle äidilleni kun ei osannut sinusta ihmistä kasvattaa, apina. Ihmisillä on käytöstavat.

Mikä kaikki pysähtyisi? Täällä jo mainita kaikki kaupan ala, sairaanhoito ja logistiikka. Keitä muita on joiden sitten "kuuluu" kestää v*ttuilua?

Oletettavasti isännöitsijän toimistossa.

Tosin, en kuuntele ja vittu jos kenkää tulee, niin tulee. Mun silmille ei idiootit hypi. Töissäkään.

Raja se on meilläkin.

Vierailija
26/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aspa rakennusalalla ja välillä tulee kyllä ihan suoranaisia hulluja vastaan asiakkaissa. Viimeksi tänään sain kuulla yhden asiakkaan huutoa ja toinen uhkaili oikeusjutulla ihan mitättömän asian takia. Yleensä nuo mekastajat vain huvittavat, mutta nyt jostain syystä tuntu, etten jaksa ja meinas jälkeenpäin itku tulla. Ihmiset osaa kyllä olla todella inhottavia.

Vierailija
27/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on hotellin asiakaspalvelussa töissä, niin tapaa joka viikko v-mäisiä asiakkaita. Jos huoneen shampoosta on pumppu rikki, niin ei riitä, että käy viemässä uuden vaan pitää saada upgreidaus parempaan huoneeseen. Tai sitten itketään kun saatu voucher ei meidän hotellissa käy karkkeihin/suklaisiin vaan ravintolaan sekä kaupan leipiin ja salaatteihin. Eräs asiakas tuli vaatimaan respan takaa itselleen kylpytakkia ja vedenkeitintä, koska tiesi niitä meillä olevan. Ei annettu, koska ne löytyy siitä vähän kalliimmasta ja paremmasta huoneesta, joten mikä idea olisi antaa niitä standard huoneessa olevalle? Sit alkaa joku nillitys, että "mutku Tampereellakin annettiin.. nynynynyy".

Kohta ne olisi kaikki vaatimassa samaa. Lisäksi oikeastaan kaikki on aina meidän respalaisten vika. Jos huone oli kuuma/kylmä tai jäänyt pölyä johonkin tai huoneen sisustus ei miellytä --> nää pölvästit syyttää respalaisia. Kyseessä hotelliketju. En ole ikinä oikeastaan loukkaantunut, mutta vitutuskäyrä ihmistä kohtaan on noussut.

Just jouduin yhden sun kolleegasi evvk-asenteen uhriksi kun se yritti saada mua tupakkahuoneeseen (ei ollut Suomessa, ei kai suomessa enää saa missään huoneissa polttaa) ja sitten keksi kaikenlaisia tekosyitä miksi ei voi just nyt vaihtaa huonetta mutta ehkä huomenna, jne. Ilmoitin että tämä ongelma ei poistu itsekseen ja minä en tästä tiskiltä lähde ennen kuin saan uuden huoneen. Ei tapahtunut niin vittuunnuin kunnolla ja laitoin paikallisen kolleegan (jolla on täällä ns. tunnettu nimi) soittamaan hotellin johtajalle kotiin aika myöhään illalla. Tuli muuten sellainen huone jonka olin varannutkin vähän hemmetin vikkelästi.

Ei niille respoille sun muille kannata huutaa, menee vaan energiaa hukkaan. Jos ilmoitat että ongelma pitää ratkaista eikä niitä kiinnosta sen ratkaiseminen niin eskaloi niin korkealle että alkaa tapahtumaan.

Vierailija
28/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat on mulkkuja!

Vierailija
29/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt mitä tapahtui, asiakas sanoi että tytöllä on "ihana pieni takki" ja tyttö järkyittyi että ei se mikään pieni ole...se on hänelle juuri sopivan kokoinen

Vierailija
30/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just jouduin yhden sun kolleegasi evvk-asenteen uhriksi kun se yritti saada mua tupakkahuoneeseen (ei ollut Suomessa, ei kai suomessa enää saa missään huoneissa polttaa) ja sitten keksi kaikenlaisia tekosyitä miksi ei voi just nyt vaihtaa huonetta mutta ehkä huomenna, jne. Ilmoitin että tämä ongelma ei poistu itsekseen ja minä en tästä tiskiltä lähde ennen kuin saan uuden huoneen. Ei tapahtunut niin vittuunnuin kunnolla ja laitoin paikallisen kolleegan (jolla on täällä ns. tunnettu nimi) soittamaan hotellin johtajalle kotiin aika myöhään illalla. Tuli muuten sellainen huone jonka olin varannutkin vähän hemmetin vikkelästi.

Ei niille respoille sun muille kannata huutaa, menee vaan energiaa hukkaan. Jos ilmoitat että ongelma pitää ratkaista eikä niitä kiinnosta sen ratkaiseminen niin eskaloi niin korkealle että alkaa tapahtumaan.

No tuo nyt johtui vaan siitä, että se respalainen oli mulkku. Jos hotellissa on tilaa ja vastaavia, vapaita huoneita löytyy, niin tottakai silloin voidaan vaihtaa huone vastaavaan samanlaiseen. Se ei vaadi kuin pari klikkausta ja uusien avaimien teon. Meillä jos on hotellissa tilaa ja asiakas haluaa esimerkiksi huoneensa neloskerroksesta kun hänelle on huone laitettu toiseen kerrokseen, niin ihan mielellään se vaihdetaan. Kanta-asiakkaille voidaan samaan hintaan antaa jopa superior huone käyttöönsä.

Vierailija
31/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo nyt johtui vaan siitä, että se respalainen oli mulkku. Jos hotellissa on tilaa ja vastaavia, vapaita huoneita löytyy, niin tottakai silloin voidaan vaihtaa huone vastaavaan samanlaiseen. Se ei vaadi kuin pari klikkausta ja uusien avaimien teon. Meillä jos on hotellissa tilaa ja asiakas haluaa esimerkiksi huoneensa neloskerroksesta kun hänelle on huone laitettu toiseen kerrokseen, niin ihan mielellään se vaihdetaan. Kanta-asiakkaille voidaan samaan hintaan antaa jopa superior huone käyttöönsä.

Lisään tähän vielä, että meillä ei tupakkahuoneita ole, mutta jatkuvasti varauksissa tulee vastaan näitä "Haluan parvekkeellisen huoneen!" Silloin varauksen yhteyteen saatetaan laittaa muistutus, että huoneissa ei saa tupakoida ja se tapahtuu omalla vastuulla. Siitä voidaan vaatia lisämaksuja.

Vierailija
32/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä syitä ja selityksiä riitti ja kun yksi ei kelvannut niin sitten se yritti jotain muuta. Loppujen lopuksihan minä olen varannut tupakoimattoman huoneen kahdeksi viikoksi jolloin ei ole realistista odottaa että olisin tyytyväinen tupakoivien huoneeseen jonka ehkä voi vaihtaa joskus myöhemmin ja joka ei muutenkaan ollut varauksen mukainen.

Mutta toistan että ei se huutamalla miksikään muutu. Tuossakin olisin teoriassa voinut hyväksyä huoneen yhdeksi yöksi mutta se respa sai sen menemään niin että minä ns. menetän kasvoni jos hyväksyn sen jolloin minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin hoitaa homma eskaloimalla niin korkealle että tapahtuu.

Vierailija
33/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee itkettyä töissä, juu. Viimeksi silloin, kun olin raskaana (näkyvästi ja oppilaatkin siinä kohtaa hyvin tiesi), ja yksi pamautti kirjat pöytään tahallaan nenäni edessä niin, että vauva hyppäsi säikähdyksestä mahassa. Seuraava välitunti itkien vessassa ja sitten ei muuta kuin "kokoa itsesi puppe." Yläkoulu, yllätys yllätys.

Vauva hyppäsi säikähdyksestä :DDD tämä oli hauska :D

Vierailija
34/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai ole Lidlin kassalla?😮

Vierailija
36/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisethän suurimmaksi osaksi ovat nykyään täysiä mulkkuja. Vaaditaan ja vaaditaan, ollaan kiittämättömiä, minä itse ekaksi-mentaliteetti jyrää joka asiassa. Yrittäjänä ja asiakaspalvelijana toimiminen näinä päivinä on haastavampaa kuin koskaan. Ei auta kuin olla itse yhtä mulkku ja kovettaa itsensä jos aikoo pärjätä.

Vierailija
37/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opimme jälleen tästä, naiset eivät kykene asiakaspalveluun vaan suututtavat asiakkaat ja sen jälkeen itkeätillittävät kun asiakas hermostuu, eivätkä pysty edes näkemään että koko tilanne oli heidän itsensä aiheuttama, vaan että syy on asiakaan koska se oli sika ja mulkku.

Sitä naisten objektiivisuutta ja logiikkaa taas parhaimmillaan.

Ehkä keittiössä ois kumminkin kaikki paremmin.

Vierailija
38/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on törmännyt yrityspuolella siihen, että työstä ei olla valmiita maksamaan. Aivan kaikki pitäisi saada ilmaiseksi ja mitään ei saa maksaa.

Vierailija
39/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä opimme jälleen tästä, naiset eivät kykene asiakaspalveluun vaan suututtavat asiakkaat ja sen jälkeen itkeätillittävät kun asiakas hermostuu, eivätkä pysty edes näkemään että koko tilanne oli heidän itsensä aiheuttama, vaan että syy on asiakaan koska se oli sika ja mulkku.

Sitä naisten objektiivisuutta ja logiikkaa taas parhaimmillaan.

Ehkä keittiössä ois kumminkin kaikki paremmin.

Tämä.

Vierailija
40/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuillako luullaan saavan sympatiaa?

Monesti löytyy sellaisia kustannuspaikalta joita myös kollegat yrittävät kehottaa "lopeta tommonen",

...

Se että on korviaan myöten retkussa ja asiakas ei tule katsomaan sekoilujasi kun kertonut asiasi jollekin seinäpalmulle ja live_ratioon ; jos se vaikka kuulis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi