Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi papa- kokeen vastaus viipyy?

Vierailija
18.09.2007 |

Sain kutsun papa- seulontaan (Helsingissä) ja kävin otattamassa näytteen jo elokuun alussa. Vastaus pitäisi siis tulla postissa kotiin.

Ei vaan ole vieläkään kuulunut, vaikka on mennyt jo yli 6 viikkoa.

Yleensä olen käynyt ottamassa papa- kokeen yksityisellä gynellä, jossa vastaus on tullut parissa viikossa.

Kauanko teillä muilla, jos olette joukkoseulonnoissa käyneet, on tuo papan vastaus viipynyt?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten eivät siis ilmoittele mitään.

Vierailija
2/38 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin myös joukkopapassa Kätilöopistolla. Sanoivat, että vastauksessa kestää jopa 2-3kk (en tiedä mikä siinä niin kauan kestää), postitse tulee joka tapauksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin läheiseelä terv. asemalla antamassa näytteen, jossa labranhoitaja sanoi että vastaus tulee postissa 4- 5 viikossa.

Taisi luvata liikoja, joten odotellaan...

Vierailija
4/38 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelin perään kun ei vastausta kuulunut.

Tulokset olivat kadonneet... Löytyivät 4kk päästä...

Joten jos ei ala vastausta kuulumaan, voi peräänkin soitella...

Vierailija
5/38 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näytteethän tutkotaan tietääkseni Kättärillä, soitanko sinne jos ei muutamaan viikkoon mitään kuulu?

Vierailija
6/38 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Töölössä.

Vierailija
7/38 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtovat vain näin syksyisin olla kiire kun seulonnat päällä eli siis papoja otetaan hillittömästi ja koska tietyt laitokset niitä tutkivat, voi mennä 2-3 kk ennenkuin vastaus tulee. Joten älä hätäile. Urakalla tekevät töitä ja vastaus tulee heti, kun ehtii. :)

Vierailija
8/38 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle joukkoseulonnassa sanottiin että keskimääräinen aika on se 4-6vkoa saada tulos, mutta että ruuhkan takia voi venyä. Vähän kauemmin se otti kun tuon 6vkoa.

Vierailija
9/38 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne vastaukset ovat kadonneet jonnekin tai sitten tulevat viiveellä, mutta näiden kuuden viikon aikana niillä on kyllä ollut aikaa katsoa ne lasit vaikka kymmenen kertaa uudestaan että jos jotain huolestuttavaa olisi löydetty olisi suhun varmaankin otettu jo yhteyttä.

Vierailija
10/38 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mennyt yli kuukausi eikä mitään ole kuulunut, vielä.

Vierailija
11/38 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaanpa vanhaan ketjuun.

Kuinka kauan olette lähiaikoina odotelleet kohdunkaulan syövän joukkoseulonnan tuloksia? Mulla mennyt nyt 10 viikkoa ja vastaus luvattiin 6-8 viikossa. Joko kannattaisi selvitellä, missä vastaus viipyy 🤔 Tulevatko vastaukset tosiaan vain kirjeellä, ei omakantaan?

Vierailija
12/38 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla viikolla tuli vastaus kun kävin testissä eli noin 2-3 päivässä.

Vierailija
13/38 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatketaanpa vanhaan ketjuun.

Kuinka kauan olette lähiaikoina odotelleet kohdunkaulan syövän joukkoseulonnan tuloksia? Mulla mennyt nyt 10 viikkoa ja vastaus luvattiin 6-8 viikossa. Joko kannattaisi selvitellä, missä vastaus viipyy 🤔 Tulevatko vastaukset tosiaan vain kirjeellä, ei omakantaan?

Minulla meni 7 viikkoa ennen kuin tuli kirjeenä kotiin tulokset.

Vierailija
14/38 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vastauksen omapostista jo ennenkuin kirje tuli kotiin.

Vierailija
15/38 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/38 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ette - siis vanhan aloituksen nyttemmin nostaneet - katso omakannasta, siellä ne näkyy nopeammin? Ettekö osaa käyttää nettiä?

https://www.kanta.fi/omakanta

Vierailija
17/38 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ette - siis vanhan aloituksen nyttemmin nostaneet - katso omakannasta, siellä ne näkyy nopeammin? Ettekö osaa käyttää nettiä?

https://www.kanta.fi/omakanta

Miksi ei voi ystävällisesti vastata? Sitähän kysyin, että tuleeko ne kantaan ylipäätään, kun ei ole sinnekään tullut itsellä.

Vierailija
18/38 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni sanottiin että ne analysoidaan samassa paikassa kuin koronatestit, siksi kestää nyt kauemmin kuin normaalisti.

Vierailija
19/38 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni sanottiin että ne analysoidaan samassa paikassa kuin koronatestit, siksi kestää nyt kauemmin kuin normaalisti.

Näinhän se varmaan on! Minulle vaan sanottiin kun kysyin, että tulisi edelleen siinä 6-8 viikossa, mutta eipä niitä näytteitä samassa paikassa tutkita.

Vierailija
20/38 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kotiin ja sinne omapostiin sähköisesti. Kesti muistaakseni lähemmäs 2 kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi