Onko sinulla erikseen "kotivaatteet"?
Kysymys otsikossa.
Minun suvussani ei kellään ole sellaisia paitsi minulla. Opin tavan vasta aikuisena, ja nykyään kiskaisen aina trikoot ja t-paidan päälle kun tiedän ettei tarvitse sinäpäivänä enää mennä ihmisten ilmoille.
Kommentit (104)
Ilmeisesti olen vähemmistössä, koska käytän täysin samoja vaatteita niin töissä, kaupungilla kuin kotonakin. Pidän mekoista. Pukeutuminen on osa sitä, että olen valmis päivään. Illalla laitan yömekon ja siirryn siten taas "iltamoodiin".
Töissä piti olla business-tyyliin pukeutunut. Kotona haluan olla rennosti, tehdä kotitöitä ja teen oikeastaan joka päivä ruokaa, joten kotivaatteikseni valikoituivat maksimekot. Minulla on kankaisia ja trikoisia, useimmat hihattomia, joten talvella käytän mekon päällä villatakkia. Mekot ovat siistejä, joten niissä voi olla, vaikka joku poikkeaakin käymässä. Ja yöpaidat tietysti erikseen.
Joo, on mukavia ja naurettavia kuvioita joita ei voi töissä käyttää tai mitkä johonkin illalliselle sovi. En käytä niitä lähikaupassakaan, roskat voin viedä niissä.
Kotoolta opittu tapa tai siis se, että kotiin tullessa äiti aina otti ulkohousut ja rintsikat pois. Ja jossain vaiheessa tuli viileä niin laittoi verkkarit jalkaan.