Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hienoa kun meille tulee kylään viherpiipertäjiä jotka ei syö mitään mitä on tarjolla.

Vierailija
06.04.2006 |

kiva siinä sit arvailla mitähän ne söisivät kun ei etes tavalliset teepussit kelpaa

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten monikin on sanonut, niin ei tarvitse turhaa stressiä ottaa niistä tarjottavista. Itse ainakin useimmiten juon vain teetä, ja olen ottamatta keksejä tms (olen karppaaja).

Vierailija
2/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ens kerralla, että mitä sellaista voit tarjota, että kelpaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he itsekin tietävät että ovat vaikeita syöjiä. Jos ovat vaativia ja sulle läheisiä niin kysy, jos taas ovat muutenkin veemäisiä ihmisiä niin sano että et tiedä mitä tarjota joten tarjoat lämmintä seuraasi!

Vierailija
4/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kuitenkin teepussit kelpaavat :)

Vierailija
5/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä nyt saat päättää, ketä kotiisi tulee? Vai saatko??

Vierailija
6/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät syö?

Vierailija
7/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olisi: meille on kutsuttu!

Vierailija
8/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä tosi oudolle, ovatpa huonotapaisia! Itse en tuollaista katselisi.

Vierailija
9/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ovatko sinulle läheisiä vaiko eivät. Haluaisitko olla ystävä heidän kanssaan vain päästä eroon. Oletko kutsunut heidät vai tulevatko muusta syystä.

Osta niille itupaketti ja tofupaketti :)

Vierailija
10/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät ihmiset sentään! Kutsuttu, ei kutsuttu, mitä väliä! Mutta jos ei ihmisiä kotiinsa halua, miksi sitä ei voi sanoa??

Ei sen puoleen, en kyllä nyt ihan ymmärtänyt minäkään... Ei meille ainakaan porukat ilmoita, että " ollaan siellä tunnin päästä, laita pöytä koreaksi" . Ilmeisesti ap:lle tehdään näin ja et saa sanottua, ettei käy?

Vierailija
11/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta paprikaa, porkkanaa, kurkkua ja siivuta ne. Voit tarjota myös dippiä lisäksi, mutta jos ovat vegaaneja, eivät voi syödä dippiä (kermaviili). Kasvikset kuitenkin varmasti kelpaavat.

Toinen vaihtoehto on laittaa tarjolle voileipiä, paljaaltaan, ja päällisiä sitten myös pöytään. Eli voivat valkata itse päällisensä, eikä tule sitä " en voi syödä tätä" -ongelmaa.

Itse olin 11 vuotta laktovegetaristi, ja yleensä jos kylässä ei ollut mitään tarjottavaa, join sitten vain kahvia. Sukulaiset usein kyselivät etukäteen, mitä ruokaa voin syödä, johon sanoin, että kunhan jonkinsortin kasvista on pöydässä ja leipää, niin hyvä homma :) Ei se niin vaikeaa ole, oikeasti.

Vierailija
12/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihan kuule aloituksessa:meille tulee!

muuten olisi: meille on kutsuttu!

Sulla tuntuu olevan kyllä vähän asenneongelmaa.

Vierailija
13/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku änkeäisi kylään soittamatta ensin. Täytyy nyt sen verran käytöstapoja olla.

Jätin kerran mieheni veljen oven taakse kun pölähti paikalle ilmoittamatta. Väitin myöhemmin luulleeni häntä tv-tarkastajaksi. Siitäs sai, kylläpä on sen jälkeen ymmärtänyt soittaa ensin!

Vanhempani soittavat myös yleensä paria päivää ennen vierailua.

Vierailija
14/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit ovat tottuneita siihen, ettei heille sopivaa ruokaa ole tarjolla. Eipä sitä juuri missään ole. Ei sitä tarvitse henkilökohtaisesti ottaa aapeen tai muidenkaan, eiväthän he siinä mitään menetä.

Jos haluaa tarjota vegaanista ruokaa, ottaa siitä selvää. Jos ei halua, niin tuskinpa se sitä vegaania hämmästyttää mitenkään. Enemmän hämmästyttäisi, jos sopivaa olisi tarjolla.

Vierailija
15/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ei olisi muuta tekemistä kuin selvittää vegaanien ja laktovegetaristien ja minkämilloinkin ruokailutottumuksia ja haalia tarjottavia... Jos ei tavallinen tee/kahvi ja keksit kelpaa...

PRKL

Vierailija
16/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lee ja narisee selän takana?

Vierailija:

Ihan kuin ei olisi muuta tekemistä kuin selvittää vegaanien ja laktovegetaristien ja minkämilloinkin ruokailutottumuksia ja haalia tarjottavia... Jos ei tavallinen tee/kahvi ja keksit kelpaa...

PRKL

Vierailija
17/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lee ja narisee selän takana?

Vierailija
18/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
19/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sellaisia joita voi tarjota. Mulla kaverina sellainen joka ei syö mitään lihaa, ei maitotuotteita eikä munaa.

Vierailija
20/28 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuttiin uudet tuttavat päivälliselle ja sitten vasta kyläilypäivän aamuna se mies soittaa ja sanoo, että ai niin, vaimo on sitten kasvissyöjä. Kiva oli sitten pienen vauvan vanhempina alkaa miettimään pikaisesti ruokaa uusiksi. Ja totta kai pihvit oli jo ostettu :(

Oli meillä onneksi lisukkeina sitten kasviksia ja niistä nyt saatiin jonkinlainen sapuska sille kasvissyöjällekin. Jolle muuten olisi sitten kelvannut kuitenkin kala.

Olisi ihan kiva, jos kohteliaasti nämä erikoisruoalla olevat ilmoittaisivat noista syömisistään hyvissä ajoin etukäteen. Ei niihin kukaan osaa varoittamatta varautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän