Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täältä oon lukenut että mt ongelmaiset on arvottomia ihmisiä

Vierailija
15.01.2025 |

Pitääkö paikkansa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se pidä jos oot sen oikein täältä lukenut

Vierailija
2/10 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aihe mikä tahansa, niin ihmisiltä saat mielipiteitä laidasta laitaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mitä ihmiset IRL sitten ajattelee. Mun mummolla oli skitsofrenia jonka takia se oli sairaseläkkeellä jostain nelikymppisestä kuolemaansa saakka. En mä silti muista että kukaan ois ainakaan avoimesti sitä ikinä halveksunut tai mitään, toki mummoa vähän outona pidettiin, mutta sen annettiin olla mitä oli. 

Vierailija
4/10 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisiko joku fyysistä sairautta sairastavaa luuseriksi? Ei ikinä. No, en tosiaankaan kutsu ketään luuseriksi.

Vierailija
5/10 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Viattomia ihmiset näihin voi olla. Lääkitys hyvä saada kuntoon. Itellä myös paranoidinen skitsofrenia ja moni ei tätä tiedä. Minua kohdellaan yleensä hyvin joka paikassa.

Vierailija
6/10 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä muutakaan voisi vihervasemmistolaisesta sanoa.

Vierailija
7/10 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysymys ole, että onko arvoton vaan että onko arvottomampi kuin mt-ongelmaton?

Jännä käsitys joillain, että sairaudet ja köyhyys lisää ihmisen arvoa, kun on niin kova taistelija.

Kovaa täällä saa kaikki taistella, että ei ole köyhyyttä tai sairautta.

Vierailija
8/10 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan mt-ongelmaiset ovat todellakin arvotonta ihmiskuonaa.

Vierailija
9/10 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ymmärtää, mitä forumia lukee.  Nämä täällä ovat vain pienen yksittäisen joukon mielipiteitä.

Ehkä on hyvä vaihtoehto poistua palstalta, jos alkaa ottaa näitä kirjoituksia kovin vakavasti.

Vierailija
10/10 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä mitä ihmiset IRL sitten ajattelee. Mun mummolla oli skitsofrenia jonka takia se oli sairaseläkkeellä jostain nelikymppisestä kuolemaansa saakka. En mä silti muista että kukaan ois ainakaan avoimesti sitä ikinä halveksunut tai mitään, toki mummoa vähän outona pidettiin, mutta sen annettiin olla mitä oli. 

Silloin oli vielä maailmassa inhimillisyyttä ja empatiaa. Nyt lasketaan kaikki kulujen ja tuottojen kautta. Ap:lle, ei ehkä kannata  vauvapalstan kautta etsiä "totuuksia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän