Työkaveri yrittää saada minusta itselleen "toisen naisen".
Lyhyesti ja ytimekkäästi.
Olen työharjoittelussa eräässä firmassa.
Työkaverini on noin 32-vuotias naimisissa oleva mies. Tämä kyseinen heppu on periaatteessa perehdyttänyt mua koko tämän työssäolon ajan ja yleensä vietettiinkin kahvitunnit yhdessä, ennen tätä kyseistä ehdotusta.
Miehen vaimo on siis synnyttänyt noin 6kk sitten pienen tytön, ja me kaikki tiedetään että vauvat vaatii paljon hoitoa ja huolenpitoa.
Eilen illalla, sain työkaveriltani viestin jonka viestin sisältö oli referoituna tällainen:
"En pian jaksa enää, ei hellyyttä ei rakkautta lähes puoleen vuoteen. Mitä jos me syvennettäisiin suhdettamme fyysiselle tasolle?"
Tämä kyseinen sankari ulisi vielä seksin puuttesta, joka sai mun sapen kiehumaan. Itse en tiedä mitään yhtä alhaista ja nöyryyttävää, kuin pettäminen. Jos asia niin vaivaa, niin suuta auki, ei luulisi olevan niin hankalaa.
Ajattelin kertoa miehen vaimolle, että minkälaisen sian kanssa tämä elää ja jakaa elämänsä.
Kommentit (53)
Mutta jos sinulla on suhteita käräytä heti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmoita vaimolle JA pomollenne, että työtoverisi ahdistelee ja ehdottelee.
Katson ensin, että saanko tähän ukkoon minkäänlaista kontaktia, jotta sille voisi puhua järkeä. Hauskinta tässähän on se, että eräs lähisukulainen on osakkaana kys. firmassa, joten jos veisin homman eteenpäin, olisi melko varmaa, että mies lähtisi kyseisestä firmasta.
AP.
En usko. Vapaa-ajalla tehty aloite ei ole irtisanomisperuste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson ensin, että saanko tähän ukkoon minkäänlaista kontaktia, jotta sille voisi puhua järkeä. Hauskinta tässähän on se, että eräs lähisukulainen on osakkaana kys. firmassa, joten jos veisin homman eteenpäin, olisi melko varmaa, että mies lähtisi kyseisestä firmasta.
AP.
En usko. Vapaa-ajalla tehty aloite ei ole irtisanomisperuste.
Totta tämäkin!
AP.
Rovaniemi?
On vongannut minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Millä oikeudella haluat romahduttaa pienen vauvan äidin elämän? Sillä, että sinä sait yhden viestin et sellaista oikeutta ole saanut.
Onpa tässäkin jotain kaksinaismoralistista.
Täällä huudellaan usein että vain pettäjä on syyllinen eikä toinen nainen .
Toinen nainen ei sotke perheen elämää vaan yksin pettäjämies.
No nyt kuitenkin mahdollinen toinen nainen kertomalla mitä on tapahtunut sitten romahduttaisikin vauvan äidin elämän eikä suinkaan pettäjämies.
Päättäisitte nyt onko se toinen nainen syyllinen mihinkään vai ei.
Sinänsä olen sitä mieltä että apn kannattaisi pysyä suunnitelmassaan ottaa asia puheeksi miehen kanssa ja tehdä selväksi että seksiehdotukset loppuvat nyt tai sitten lähtee tieto vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
'
No voi hitsi. Nyt sä vasta ton porvoosi paljastit.
Jos näin olisi, niin oisit tän speksin kertonu jo alussa. Hädissäs nyt paisuttelet sitä mukaa kun "kuulustelu" etenee. surkeeta. Jäit lennosta kielestäs pöytään kii...Jos haluaisin tehdä provon ja aiheuttaa draamaa keskustelijoiden välille, niin käyttäisin hieman enemmän mielikuvitusta. Kannattaisi sunkin varmaan kerrata ne äidinkielen alkeet. Isot kirjaimet ym. Vaikutat vaan typeltä. Itseasiassa, niin vaikutan mäkin koska edes käytän aikaani sulle vastaamiseen.
Mitä helvetin väliä sillä on, jos kerroin vasta nyt? En mä rupea huutamaan provoa heti ensikättelyssä, en nimittäin ole samanlainen idiootti. Pidä vaan hauskaa siellä psykoosimaailmassas, toivottavasti nautit!
Tais osua ja upota ku noin jykevästi leikkas kiinni?
Prööt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
'
No voi hitsi. Nyt sä vasta ton porvoosi paljastit.
Jos näin olisi, niin oisit tän speksin kertonu jo alussa. Hädissäs nyt paisuttelet sitä mukaa kun "kuulustelu" etenee. surkeeta. Jäit lennosta kielestäs pöytään kii...Jos haluaisin tehdä provon ja aiheuttaa draamaa keskustelijoiden välille, niin käyttäisin hieman enemmän mielikuvitusta. Kannattaisi sunkin varmaan kerrata ne äidinkielen alkeet. Isot kirjaimet ym. Vaikutat vaan typeltä. Itseasiassa, niin vaikutan mäkin koska edes käytän aikaani sulle vastaamiseen.
Mitä helvetin väliä sillä on, jos kerroin vasta nyt? En mä rupea huutamaan provoa heti ensikättelyssä, en nimittäin ole samanlainen idiootti. Pidä vaan hauskaa siellä psykoosimaailmassas, toivottavasti nautit!
Tais osua ja upota ku noin jykevästi leikkas kiinni?
Prööt!
Niin missä leikkas kiinni? Ei missään. Tietenkin vastasin myös mokomalle toopelle, kuten sullekkin, vaikka kannattaisi varmaan jättää omaan arvoonsa. Mukavaa työpäivää, vai oletko työtön?
AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Millä oikeudella haluat romahduttaa pienen vauvan äidin elämän? Sillä, että sinä sait yhden viestin et sellaista oikeutta ole saanut.
Onpa tässäkin jotain kaksinaismoralistista.
Täällä huudellaan usein että vain pettäjä on syyllinen eikä toinen nainen .
Toinen nainen ei sotke perheen elämää vaan yksin pettäjämies.
No nyt kuitenkin mahdollinen toinen nainen kertomalla mitä on tapahtunut sitten romahduttaisikin vauvan äidin elämän eikä suinkaan pettäjämies.
Päättäisitte nyt onko se toinen nainen syyllinen mihinkään vai ei.Sinänsä olen sitä mieltä että apn kannattaisi pysyä suunnitelmassaan ottaa asia puheeksi miehen kanssa ja tehdä selväksi että seksiehdotukset loppuvat nyt tai sitten lähtee tieto vaimolle.
Mä oon nyt jankannut tätä samaa vastausta viimeiset, neljä sivua? Että keskustelen miehen kanssa ensin, en siis tee mitään hätiköityä.
AP.
Ai että on kipakka ilmapiiri. Keskity nyt siihen sukulaisen firmas harjotteluun, äläkä roiku missään vauvailemassa.
Hyvän sopan saat ittelles keiteltyä ku pelkkä vinoilu aiheesta saa sut noin jengoiltaan.
Minä en keskustelisi tuollaisen miehen kanssa yhtään mitään. Emme me naiset ole pettävien miesten ilmaisia terapeutteja, eikä pettäjää voi muuttaa tai parantaa. Heillä on mielessä vain seksinsaanti. Pieni vauva on vain tekosyy, sitten kun lapsi kasvaa löytyy muita tekosyitä pettää. Aina on jotain vialla vaimossa, ja aina on jotain vialla myös toisessa naisessa, kun hänkin kelpaa vain seksiin. Miesparka!
Minä kertoisin vaimolle.
Itse treffasin jokin aika sitten miehen, joka tuli treffeille sormus sormessa. Kysyin, että mikä juttu tämä on. Juu, hän kertoo "avoimesti ja rehellisesti", hänellä kun ei ole mitään salattavaa (paitsi vaimoltaan). Etsii siis seikkailua ja jännitystä elämäänsä, vaimon kanssa kun oltu jo parikymmentä vuotta yhdessä. Teki kyllä selväksi, että on tyytyväinen liitossaan muuten, ja aikoo jatkaa siinä. Mutta että jännitystä kaipaa. No, sitä voin kyllä järjestää. Kohta on jännittävää.
Vierailija kirjoitti:
Jep, mäkään en kertoisi vaimolle. Valitettavasti noi jutut menee aina niin, että vaimo syyttäisi kertojaa mieluummin vokottelusta, kuin miestään pettämisaikeista. Totuus on liian katkera pala. Sanoisin miehelle maltillisesti, että odotan asiallista työsuhdetta ja jos jatkaa jotain sössötystä, niin sit asia menee eteenpäin. Ala-arvoista käytöstä mieheltä, vaikka olis ihan "mukava ja pidetty".
Usein pettäjien kanssa yhteen päätyneet naiset ovat aivan tietynlaisia. Kun heille kerrotaan, mitä mies on touhunnut, he syyttävät aina toista naista ja vihat saa kertojakin päälleen. Nämä naiset uskovat, että heillä on miehen kanssa niin ainutlaatuinen suhde, että muut kadehtivat sitä. Jokin näennäisrationaalinen selitys heidän on keksittävä sille, miksi muut jatkuvasti "yrittävät pilata" heidän suhteensa. Miehen näkeminen realistisesti ei heiltä onnistu.
Tästäkin huolimatta, tuollaisellekin naiselle kertoisin totuuden. Sillä jokainen on vastuussa itsestään, mutta vasta kun saa tilaisuuden tehdä päätöksiä tosiasioiden pohjalta. Joskus totuus saavuttaa maalinsa vasta myöhemmin, mutta kertoja on tehnyt velvollisuutensa kun on tuonut asian tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Ai että on kipakka ilmapiiri. Keskity nyt siihen sukulaisen firmas harjotteluun, äläkä roiku missään vauvailemassa.
Hyvän sopan saat ittelles keiteltyä ku pelkkä vinoilu aiheesta saa sut noin jengoiltaan.
Kultaseni, mä olin matkalla töihin, kun aamuisen viestin raapustin. Ja ei, hyvää viihdettähän tuo "vinoilu" on.
AP.
Enemmän tästä paistaa, että joku puhuu itsestään...
Mutta totuus osittain.
Kerro seurustelevasi ja pälätä tästä ihanasta rakkaastasi.
Nuo miehet ei kunnioita muuta kuin sitä, että joku muu mies sut " omistaa".
Siis jos pelimiehiä talo täynnä.
Tuo miestyyppi on oksettava. Sitä voi joutua täysin ilman omaa osuutta jonkun tuollaisen miehen kohteeksi. Osa sitten kostaa juurikin seläntakana haukkumalla kun ei ole kiinnostunut.
Siis vaikka mies oikein urakalla kaataisi naisia niin silti on itsetunnolle niin mukamas kauheeta kun joku ei patjaksi ala.
Mutta odota, että saat työtodistukset ja käräytä mies myöhemmin.
Eli turvaa selustasi.
Jos työpaikka naisvoittoinen niin ehkä menee paremmin.