Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri yrittää saada minusta itselleen "toisen naisen".

Vierailija
26.09.2017 |

Lyhyesti ja ytimekkäästi.

Olen työharjoittelussa eräässä firmassa.
Työkaverini on noin 32-vuotias naimisissa oleva mies. Tämä kyseinen heppu on periaatteessa perehdyttänyt mua koko tämän työssäolon ajan ja yleensä vietettiinkin kahvitunnit yhdessä, ennen tätä kyseistä ehdotusta.

Miehen vaimo on siis synnyttänyt noin 6kk sitten pienen tytön, ja me kaikki tiedetään että vauvat vaatii paljon hoitoa ja huolenpitoa.

Eilen illalla, sain työkaveriltani viestin jonka viestin sisältö oli referoituna tällainen:

"En pian jaksa enää, ei hellyyttä ei rakkautta lähes puoleen vuoteen. Mitä jos me syvennettäisiin suhdettamme fyysiselle tasolle?"

Tämä kyseinen sankari ulisi vielä seksin puuttesta, joka sai mun sapen kiehumaan. Itse en tiedä mitään yhtä alhaista ja nöyryyttävää, kuin pettäminen. Jos asia niin vaivaa, niin suuta auki, ei luulisi olevan niin hankalaa.

Ajattelin kertoa miehen vaimolle, että minkälaisen sian kanssa tämä elää ja jakaa elämänsä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan!

Vierailija
2/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan aina ihmetellä, että miten jotkut miehet luulee, että tuollainen tilanne herättäisi hirveetä sääliä naisissa miestä kohtaan. Vaimoparka siellä syöttää silmät ristissä lasta yötä päivää valvoen, jotta mies voisi nukkua jaksaakseen raskaassa duunissaan... Ja mitä tekee mies - kokee itsensä suureksi uhriksi ja vonkaa töissä "säpiä" (säälip...a) työharjoittelijoilta.

Ehdottomasti joo viestin edelleenlähetys vaimolle. Mies tietysti suuttuu sulle, mutta eipä voi oikein mitään tehdä, kun voit mahdollisiin uhkailuihin sanoa, että näytänkö nämä ehdotteluviestisi myös esimiehellesi, jolloin saisi siltäkin kenkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että viesti oli tarkotettu sulle?

Vierailija
4/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä en kyllä ole saanut mitään tuollaisia ehdotuksia. Toki käyttäydyn kyllä töissä siten että pidän työkavereita työkavereita enkä potentiaalisia seurustelu kumppaneina. Flirttailu kuuluu mielestäni jonnekin muualle kuin työpaikalle.

5/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sotkeutua muiden ongelmiin.... Viesti on viesti. Tuommoiset asiat hoidetaan kasvotusten, ettei jää todistusaineistoa. :DDDDDD Mikä provo.

Vierailija
6/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5174 kirjoitti:

mitä sotkeutua muiden ongelmiin.... Viesti on viesti. Tuommoiset asiat hoidetaan kasvotusten, ettei jää todistusaineistoa. :DDDDDD Mikä provo.

Sun ":DDDDDD" - raiskaus pilasi uskottavuuden koko viestiltä. Mistä helvetistä sinä tiedät muiden toimintamalleista? Oot kyllä aivan oikeassa siinä, että yleensä tällaiset hoidetaan kasvotusten.

Mutta oletko koskaan kuullut snapchatista? Siellä ne viestit katoaa bittiavaruuteen muutamissa sekunneissa viestin lähettämisen jälkeen.

-Ei AP.

Vierailija
7/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin näin. Muutenkin, mitä väliä sillä on jos työkaveri olisi lähettänyt kyseisen viestin vaikka itse opetusministerille? Typerää toimintaa joka tapauksessa.

AP.

Vierailija
8/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän hyvin tällaisen miestyypin. Nämä miehet ovat seksiriippuvaisia. Ei mitään moraalia! Kerro vaan vaimolle, mutta nimettömästi.

Vierailija
9/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta voisit ottaa mentorin roolin ja puhua miehen kanssa vakavasti: sanot, että olet valmis unohtamaan loukkaavan ehdotuksen hänen vaimonsa hyvinvoinnin nimissä, jos mies nyt miettii miten ratkaista väsymysongelman kotona. - Tekstari on sinulla panttina siitä, että miehen on yritettävä ratkaista ongelmansa toisella tavalla.

Vaimon kannalta tekstari on katastrofaalinen, joka romahduttaa hänet - ties miten poikki on - ja jos mies nyt osoittauttuu kelvottomaksi tueksi.

Olet vain osunut sopivaan välikäteen, potentiaaliseksi vaihtoehdoksi. Mies on harhautunut vertailemaan ongelmatonta bisnesolemustasi vastasynnyttäneen vaimon vauvakeskeiseen habitukseen: Sinun kanssasi on helppoa, vaimon kanssa vaikeaa. Niin se tikapuuhermosto nyt on elämäntilanteensa käsittävinään.

Tilanne on inhottava ja vaativa työsuhteenne vuoksi. Ehdotukseni on yksi toimintavaihtoehto, jolla saattaisi olla rakentavia seurauksia. Jotainhan sinun on sanottava ja tehtävä. Onnistuessaan saattaisit "suojelusenkeliroolin" kautta saada umpikujassa harhailevan miehen heräämään ja tekemään asioidensa eteen ratkaisuja, joita ei tarvitsisi katua jälkeenpäin.

Itse saisit loistavaa työkokemusta erityisen haastavan tilanteen rauhanomaisesta hoitamisesta ja ohjaamisesta. Usko pois, näitä tulee vielä eteen 'oikeassa' työelämässä kun työntekijöiltä/asiakkailta menevät puurot ja vellit sekaisin - ota oppimistilanteena. Tsemppiä!

Vierailija
10/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snapchatissakin voi tallentaa keskustelun viestit ja snapeista voi ottaa näyttökuvan. Siitä tulee toki ilmoitus vastapuolelle mutta mitä se tuossa kohtaa haittaa. Opetelkaahan käyttämään

Vierailija
11/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snapchatissakin voi tallentaa keskustelun viestit ja snapeista voi ottaa näyttökuvan. Siitä tulee toki ilmoitus vastapuolelle mutta mitä se tuossa kohtaa haittaa. Opetelkaahan käyttämään

Tämä on kyllä ihan yleistä tietoa.

-6

Vierailija
12/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan entinen työtoverini perehdyttänyt sinua töihin?? Siihen aikaan kun olimme samassa työpaikassa, vaimo oli vasta avokki. Koko ajan oli haku päällä. En oikein usko että oli seksistä puutetta, koska (silloin) nuori mies oli erittäin aktiivinen. Onhan hän toki komeakin, eipä siinä. Pitkän aikaa meni, ennen kuin tajusin, että hänellä oli puoliso, mitään ei puolisosta maininnut minulle kun flirttaili ja kahvikutsuja esitti. Koskaan en lähtenyt, en halua olla työpaikan pelle jolle nauretaan (miesvaltainen ala, olen itse nainen, miehet pitävät aina yhtä).

Tämän ikäisenä varmaan kehtaisin pyytää esimiestä puuttumaan tyypin käytökseen. Tuollaiset tapaukset eivät yleensä ihan hevillä ahdistelua lopeta. Toki hän sitten suuttuu ja yrittää nolata sinut kaikkien edessä ja varsinkin selän takana, mutta sille ei mitään mahda.

Vierailija
13/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta voisit ottaa mentorin roolin ja puhua miehen kanssa vakavasti: sanot, että olet valmis unohtamaan loukkaavan ehdotuksen hänen vaimonsa hyvinvoinnin nimissä, jos mies nyt miettii miten ratkaista väsymysongelman kotona. - Tekstari on sinulla panttina siitä, että miehen on yritettävä ratkaista ongelmansa toisella tavalla.

Vaimon kannalta tekstari on katastrofaalinen, joka romahduttaa hänet - ties miten poikki on - ja jos mies nyt osoittauttuu kelvottomaksi tueksi.

Olet vain osunut sopivaan välikäteen, potentiaaliseksi vaihtoehdoksi. Mies on harhautunut vertailemaan ongelmatonta bisnesolemustasi vastasynnyttäneen vaimon vauvakeskeiseen habitukseen: Sinun kanssasi on helppoa, vaimon kanssa vaikeaa. Niin se tikapuuhermosto nyt on elämäntilanteensa käsittävinään.

Tilanne on inhottava ja vaativa työsuhteenne vuoksi. Ehdotukseni on yksi toimintavaihtoehto, jolla saattaisi olla rakentavia seurauksia. Jotainhan sinun on sanottava ja tehtävä. Onnistuessaan saattaisit "suojelusenkeliroolin" kautta saada umpikujassa harhailevan miehen heräämään ja tekemään asioidensa eteen ratkaisuja, joita ei tarvitsisi katua jälkeenpäin.

Itse saisit loistavaa työkokemusta erityisen haastavan tilanteen rauhanomaisesta hoitamisesta ja ohjaamisesta. Usko pois, näitä tulee vielä eteen 'oikeassa' työelämässä kun työntekijöiltä/asiakkailta menevät puurot ja vellit sekaisin - ota oppimistilanteena. Tsemppiä!

Juu! Olen tullut siihen tulokseen, etten kerro työkaverin vaimolle, vielä. Ajattelin ensin jutella kyseisen miehen kanssa, ilman syyllistämistä, sillä meidän välillä ei ole tapahtunut yhtikäs mitään. (En sitten tiedä, että olenko ainoa, todennäköisesti en. Mies on kyllä ihan yleisesti pidetty työntekijä.)

Mä tiedän, miltä petetyksi tuleminen tuntuu, muutenkin kuin ainoastaan suhteessa. Yritän nyt puhua kyseiselle työkaverille järkeä. Missään kahvihuoneessa en ala tätä asiaa käymään läpi ja viestittely tuntuu vastenmieliseltä.

Vierailija
14/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP 13.

Vierailija
15/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti ja ytimekkäästi.

Olen työharjoittelussa eräässä firmassa.

Työkaverini on noin 32-vuotias naimisissa oleva mies. Tämä kyseinen heppu on periaatteessa perehdyttänyt mua koko tämän työssäolon ajan ja yleensä vietettiinkin kahvitunnit yhdessä, ennen tätä kyseistä ehdotusta.

Miehen vaimo on siis synnyttänyt noin 6kk sitten pienen tytön, ja me kaikki tiedetään että vauvat vaatii paljon hoitoa ja huolenpitoa.

Eilen illalla, sain työkaveriltani viestin jonka viestin sisältö oli referoituna tällainen:

"En pian jaksa enää, ei hellyyttä ei rakkautta lähes puoleen vuoteen. Mitä jos me syvennettäisiin suhdettamme fyysiselle tasolle?"

Tämä kyseinen sankari ulisi vielä seksin puuttesta, joka sai mun sapen kiehumaan. Itse en tiedä mitään yhtä alhaista ja nöyryyttävää, kuin pettäminen. Jos asia niin vaivaa, niin suuta auki, ei luulisi olevan niin hankalaa.

Ajattelin kertoa miehen vaimolle, että minkälaisen sian kanssa tämä elää ja jakaa elämänsä.

KERRO!!!! Kyllä tuommoisen asian haluaisi tietää. Oikeasti oikea teko. Sisarellinen. Eikä aina susi toiselle naiselle..

Vierailija
16/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin näin. Muutenkin, mitä väliä sillä on jos työkaveri olisi lähettänyt kyseisen viestin vaikka itse opetusministerille? Typerää toimintaa joka tapauksessa.

AP.

Ajattelin että jos viesti oli sen vaimolle. Mutta kun olit referoinut viestin, niin en tiedä missä muodossa seksiä pyysi. Tuosta versiosta saa sen kuvan niin kuin haluaisi jollekin kokonaan uudelle tasolle (uuden ihmisen kanssa). Alun valitus taas kuulostaisi sopivan vaimoon kohdistuvaksi. Miten tuo seksiehdotus alkuperäisessä viestissä meni?

Vierailija
17/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5174 kirjoitti:

Sun ":DDDDDD" - raiskaus pilasi uskottavuuden koko viestiltä. Mistä helvetistä sinä tiedät muiden toimintamalleista? Oot kyllä aivan oikeassa siinä, että yleensä tällaiset hoidetaan kasvotusten.

Mutta oletko koskaan kuullut snapchatista? Siellä ne viestit katoaa bittiavaruuteen muutamissa sekunneissa viestin lähettämisen jälkeen.

-Ei AP.[/ mainitsitko minkä kautta viesti oli lähetetty? Jaa häviää kirjoitukset, no häviää varmaan kun luullaan niin.

Vierailija
18/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5174 kirjoitti:

-Ei AP.[/ mainitsitko minkä kautta viesti oli lähetetty? Jaa häviää kirjoitukset, no häviää varmaan kun luullaan niin.

En maininnut! Viesti oli lähetetty WhatsAppissa!

AP.

Vierailija
19/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Älä sekaannu toisten asioihin teet itsestäsi vain pellen. Anna olla. Eri asia jos tulee kasvotusten eteen tuommoinen tilanne.

Käsitinkö viestisi sisällön nyt oikein?

Eli, sun mielestä tämä kyseinen työkaveri saa vehdata vaimonsa selän takana, niin paljon kuin sielu sietää, ennen mahdollista kiinni jäämistään?

Voitko argumentoida hiukan tarkemmin, että miten tämä tekee musta pellen? Suurimman osan mielestä, teen vaimolle palveluksen, jahka lähetän tälle kyseisen viestin?

Taidat olla harvinaisen typerä tapaus.

AP.

Vierailija
20/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että jos viesti oli sen vaimolle. Mutta kun olit referoinut viestin, niin en tiedä missä muodossa seksiä pyysi. Tuosta versiosta saa sen kuvan niin kuin haluaisi jollekin kokonaan uudelle tasolle (uuden ihmisen kanssa). Alun valitus taas kuulostaisi sopivan vaimoon kohdistuvaksi. Miten tuo seksiehdotus alkuperäisessä viestissä meni?

Sain tämän viestin illalla, ja oletettavasti mies oli kotona vaimonsa ja vauvansa kanssa.

Mutta siis, viestissä luki juurikin tuo jo aikaisemminkin mainitsemani viesti ja suoraan kysymys, että olisiko musta päiväkahviseuraksi. 114

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi