Työkaveri yrittää saada minusta itselleen "toisen naisen".
Lyhyesti ja ytimekkäästi.
Olen työharjoittelussa eräässä firmassa.
Työkaverini on noin 32-vuotias naimisissa oleva mies. Tämä kyseinen heppu on periaatteessa perehdyttänyt mua koko tämän työssäolon ajan ja yleensä vietettiinkin kahvitunnit yhdessä, ennen tätä kyseistä ehdotusta.
Miehen vaimo on siis synnyttänyt noin 6kk sitten pienen tytön, ja me kaikki tiedetään että vauvat vaatii paljon hoitoa ja huolenpitoa.
Eilen illalla, sain työkaveriltani viestin jonka viestin sisältö oli referoituna tällainen:
"En pian jaksa enää, ei hellyyttä ei rakkautta lähes puoleen vuoteen. Mitä jos me syvennettäisiin suhdettamme fyysiselle tasolle?"
Tämä kyseinen sankari ulisi vielä seksin puuttesta, joka sai mun sapen kiehumaan. Itse en tiedä mitään yhtä alhaista ja nöyryyttävää, kuin pettäminen. Jos asia niin vaivaa, niin suuta auki, ei luulisi olevan niin hankalaa.
Ajattelin kertoa miehen vaimolle, että minkälaisen sian kanssa tämä elää ja jakaa elämänsä.
Kommentit (53)
No sano sitten ja menetä työpaikkasi. Oletko tyhmä. Tämä on jatkoa siihen edelliseen missä sanoin että jätä rauhaan jos ei vaikuta sun työntekoon. T: ahdisteltu on monen monta kertaa sormus sormessa.
Kumpi on sulle tärkeämpi luotto sun työkavereiden kanssa vai sun työkaverin vaimon kanssa????? Epäilen että se työkaveri on ehkä parempi vaihtoehto sulle. Sen vaimo ei sulle rahaa tee eikö tule muutenkaan sun elämään enään tuon kommentin jälkeen sanomaan kun kiitos. Haluatko kuulla sen. Ole hiljaa ja jatka elämääsi.
Pahimmassa tapauksessa se mies menettää vaimonsa ja sää kärsit töissä siitä. Se kaataa sulle kaiken surun ja vielä kun olet sen aiheuttanut. Eikö ihmiset ajattele yhtään pidemmälle asioita. Työskentelet tämän kanssa kuitenkin päivittäin? No oma on asiasi. Tee se ja mieti sen jälkeen pitikö. Haluat ilmeisesti draamaa.
Pudota statustasi. Ei se ole sun työkaveri, jos olet harkkarina jossain firmassa...
Jep, mäkään en kertoisi vaimolle. Valitettavasti noi jutut menee aina niin, että vaimo syyttäisi kertojaa mieluummin vokottelusta, kuin miestään pettämisaikeista. Totuus on liian katkera pala. Sanoisin miehelle maltillisesti, että odotan asiallista työsuhdetta ja jos jatkaa jotain sössötystä, niin sit asia menee eteenpäin. Ala-arvoista käytöstä mieheltä, vaikka olis ihan "mukava ja pidetty".
Siis, onko täällä iltasin paikalla pelkästään aivottomia juntteja? Vai oletteko te kaikki jotain pettäjiä, hm?
Mitä sitten, jos mies (mahdollinen pettäjä) menettää vaimonsa? Omaa syytä kaikki, mitä te siitä syytätte AP:ta? Veikkaan, että teidän mielestänne kaikki pitää vaan kiltisti ottaa vastaan mukisematta.
Vaikkei tässä ole ilmeisesti tapahtunutkaan fyysisesti niin minkäänlaista seksuaalista häirintää, niin kyllähän tuollainen viestittely saa kulmat kohoamaan. Kyllä mä itse ainakin ilmoittaisin työtoverin vaimolle moisen ääliön käytöksestä.
Ja vielä, numero 26. Mitä vitun väliä sillä on, jos AP kutsuu miestä työkaverikseen, vaikka on harjoittelija? Kyllä mäkin kutsun meidän harkkareita työkavereiksi ja kohtelen ihan samalla tavalla, kuin muitakin.
Vierailija kirjoitti:
No sano sitten ja menetä työpaikkasi. Oletko tyhmä. Tämä on jatkoa siihen edelliseen missä sanoin että jätä rauhaan jos ei vaikuta sun työntekoon. T: ahdisteltu on monen monta kertaa sormus sormessa.
"Oletko tyhmä." Opettele kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep, mäkään en kertoisi vaimolle. Valitettavasti noi jutut menee aina niin, että vaimo syyttäisi kertojaa mieluummin vokottelusta, kuin miestään pettämisaikeista. Totuus on liian katkera pala. Sanoisin miehelle maltillisesti, että odotan asiallista työsuhdetta ja jos jatkaa jotain sössötystä, niin sit asia menee eteenpäin. Ala-arvoista käytöstä mieheltä, vaikka olis ihan "mukava ja pidetty".
Entä, jos AP:lla on kuvakaappaukset?
Mieti tarkkaan mitä teeet. Mulle kävi näin: lähin esimies oli liian tuttavallinen: halasi, tarjosi kahveja, toi suklaata.
Ilmiannoin miehen hänen vaimolleen ja henkilöstöosastolle sillä seurauksella että seuraavissa yt:ssä mä läksin enkä ole enää työllistynyt onalle alalleni.
Esimies kun kuulemma oli vaan tollainen avoin ja impulsiivinen tyyppi. Tarjosi lounaita kaikille, osteli assistenteilleen lahjoja ym.
Aika läpinäkyvää minusta.
Sä olet pelkkä harkkaririepu tyttönen miesten työpaikassa. Äkkiäkö fiksut ukot tekee sun elämästä helvettiä. Tää viestiäijää sanoo, että Sinä se olet ollu varsinaisella monicalewinsky -meiningillä kiipeämässä reittä pitkin taloon hommiin. Muut ukot antaa alibia ja sanoo Sua vastaan. älä ny mene likka hyvä polttaan näppejäs ympäristössä, jossa muut pitää takuullaan yhtä sua vastaan.
toki voit kaivaa ittelles kuopan työtulevaisuuden suhteen. Mahdollisesti saat tän ko. äijän kavereineen ajamaan sut todella ahtaalle.
Olet moraalisesti oikeassa, mutta mieti nyt silti. Et tajua millä asioilla nyt pelaat.
Monenkirjavaa mielipidettä on tullut päivän mittaan, kiitos siis siitä. Mutta kuinka moni teistä on oikeastaan edes lukenut mun vastauksia kysymyksiin, ja kuinka moni on ainoastaan aloitusviestin, taikka otsikon perusteella rynnännyt kommentoimaan sormet sauhuten?
Ensimmäisellä sivulla on harvinaisen hyvä kommentti tähän tilanteeseen, voitte sen ihan itse käydä lukemassa kokonaisuudessaan. Tässä on vain ja ainoastaan murto-osa kommentista.
"sanot, että olet valmis unohtamaan loukkaavan ehdotuksen hänen vaimonsa hyvinvoinnin nimissä, jos mies nyt miettii miten ratkaista väsymysongelman kotona. - Tekstari on sinulla panttina siitä, että miehen on yritettävä ratkaista ongelmansa toisella tavalla.
"Vaimon kannalta tekstari on katastrofaalinen, joka romahduttaa hänet - ties miten poikki on - ja jos mies nyt osoittauttuu kelvottomaksi tueksi.
Olet vain osunut sopivaan välikäteen, potentiaaliseksi vaihtoehdoksi. Mies on harhautunut vertailemaan ongelmatonta bisnesolemustasi vastasynnyttäneen vaimon vauvakeskeiseen habitukseen: Sinun kanssasi on helppoa, vaimon kanssa vaikeaa."
Näin. En siis TODELLAKAAN rupea päätä pahkaa selvittämään miehen vaimon yhteystietoja. Nyt ne valot päälle, haloo. Puhun miehen kanssa huomenna, katsotaan sitten, että kuinka toimin tulevaisuudessa.
AP.
Ap.
Millä oikeudella haluat romahduttaa pienen vauvan äidin elämän? Sillä, että sinä sait yhden viestin et sellaista oikeutta ole saanut.
ilmoita vaimolle JA pomollenne, että työtoverisi ahdistelee ja ehdottelee.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Millä oikeudella haluat romahduttaa pienen vauvan äidin elämän? Sillä, että sinä sait yhden viestin et sellaista oikeutta ole saanut.
Puhut musta, kuin olisin joku ihmishirviö. Ehkä mä sun mielestä olenkin. Ja oletko ollenkaan lukenut mm. Viimeisintä vastaustani?
Enkö mä juuri siinä painottanut, että EN lähde tuulispäänä lähettämään miehen vaimolle sitä viestiä? On vuosi 2017, etkä jaksa edes lukea vastauksia. Mahtaa olla rankkaa.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Katson ensin, että saanko tähän ukkoon minkäänlaista kontaktia, jotta sille voisi puhua järkeä. Hauskinta tässähän on se, että eräs lähisukulainen on osakkaana kys. firmassa, joten jos veisin homman eteenpäin, olisi melko varmaa, että mies lähtisi kyseisestä firmasta.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Sen pienen vauvan äidin elämä romahtaa kuitenkin sitten myöhemmin kun äijä etsii uutta seksikaveria ( ap on tuskin ensimmäinen saati viimeinen yritys), niin eikö ole parempi päästä äijästä eroon nyt? Helpompi sitä on erota kun lapsi on vauva, kuin että lapsi on jo ala-asteikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Sen pienen vauvan äidin elämä romahtaa kuitenkin sitten myöhemmin kun äijä etsii uutta seksikaveria ( ap on tuskin ensimmäinen saati viimeinen yritys), niin eikö ole parempi päästä äijästä eroon nyt? Helpompi sitä on erota kun lapsi on vauva, kuin että lapsi on jo ala-asteikäinen.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson ensin, että saanko tähän ukkoon minkäänlaista kontaktia, jotta sille voisi puhua järkeä. Hauskinta tässähän on se, että eräs lähisukulainen on osakkaana kys. firmassa, joten jos veisin homman eteenpäin, olisi melko varmaa, että mies lähtisi kyseisestä firmasta.
AP.
'
No voi hitsi. Nyt sä vasta ton porvoosi paljastit.
Jos näin olisi, niin oisit tän speksin kertonu jo alussa. Hädissäs nyt paisuttelet sitä mukaa kun "kuulustelu" etenee. surkeeta. Jäit lennosta kielestäs pöytään kii...
Jos haluaisin tehdä provon ja aiheuttaa draamaa keskustelijoiden välille, niin käyttäisin hieman enemmän mielikuvitusta. Kannattaisi sunkin varmaan kerrata ne äidinkielen alkeet. Isot kirjaimet ym. Vaikutat vaan typeltä. Itseasiassa, niin vaikutan mäkin koska edes käytän aikaani sulle vastaamiseen.
Mitä helvetin väliä sillä on, jos kerroin vasta nyt? En mä rupea huutamaan provoa heti ensikättelyssä, en nimittäin ole samanlainen idiootti. Pidä vaan hauskaa siellä psykoosimaailmassas, toivottavasti nautit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
'
No voi hitsi. Nyt sä vasta ton porvoosi paljastit.
Jos näin olisi, niin oisit tän speksin kertonu jo alussa. Hädissäs nyt paisuttelet sitä mukaa kun "kuulustelu" etenee. surkeeta. Jäit lennosta kielestäs pöytään kii...Jos haluaisin tehdä provon ja aiheuttaa draamaa keskustelijoiden välille, niin käyttäisin hieman enemmän mielikuvitusta. Kannattaisi sunkin varmaan kerrata ne äidinkielen alkeet. Isot kirjaimet ym. Vaikutat vaan typeltä. Itseasiassa, niin vaikutan mäkin koska edes käytän aikaani sulle vastaamiseen.
Mitä helvetin väliä sillä on, jos kerroin vasta nyt? En mä rupea huutamaan provoa heti ensikättelyssä, en nimittäin ole samanlainen idiootti. Pidä vaan hauskaa siellä psykoosimaailmassas, toivottavasti nautit!
AP.
Ihan tuttua. Oon sh ja mieslääkärit on ihan mahdottomia, etenkin kirurgit. Niin mua nuoremmat kuin vanhemmat. Keväällä sain yhdeltä proffalta kukankuvia tekstareissa 😂 Ja kyllähän niistä suhteista kuulee. Jotkut jopa eroavat aviopuolisostaan ja menevät työkaverin kanssa yhteen, mutta yleensä käy huonosti ja jompikumpi vaihtaa työpaikkaa.
Kauhee haloo koko ajan siitä, kuka ehkä on kenen kanssa tai nähty jossain.
Mun mielestä lääkärit on tylsiä, osaavat keskustella vain omasta erikoisalastaan.