Mies unohti ladata akut eilen, nyt jännitetään päästäänkö perille
Näytön mukaan pitäisi päästä mutta yleensä ne loppupään kilometrit kuluttaa nopeemmin.
Eikä ollu muuten eka kerta.
Olen monta kertaa sanonut miehelle miksei ostettu dieseliä kuten naapuri.
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Näytön mukaan pitäisi päästä mutta yleensä ne loppupään kilometrit kuluttaa nopeemmin.
Eikä ollu muuten eka kerta.
Olen monta kertaa sanonut miehelle miksei ostettu dieseliä kuten naapuri.
Miksi et itse ladannut akkuja?
Kyllä hätätilanteita varten pitäisi olla optiona kuntopyörälataus, ettei tarvitse hinausta kutsua. Tai jos tarvii puolisi voi polkea talvipakkasessa virtaa lämppärin pitämiseen päällä.
Minä kun kuvittelin että tämä naistenlehdissäkin usein mainittu akkujen lataaminen on rentouttavaa puuhaa.
Siis...auton akut vai? Nehän lataa itse itseään ajaessa.... :D
Ai teillä mies lataa. Meillä on laturi sitä varten.
Wallah.. kirjoitti:
Siis...auton akut vai? Nehän lataa itse itseään ajaessa.... :D
Jaa sähköautossa?
Diesel-autoja ei kyllä veroteta tarpeeksi. Kunnon bonukset vaan päälle.
Toi on sähköautojen huonoin puoli.
Tollaset tilanteet tulee yleistymään jos sähköautot joskus yleistyvät koko kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan SVIDUN HYVÄ ja kiinnostava aloitus. Jes!
Ja ihan svidun pakko lukea saati kommentoida.
Akut loppuu ja viimeisillä virroilla täällä vaan palstaillaan ja muita syytellään - tule apuun Anja!
Vierailija kirjoitti:
Tollaset tilanteet tulee yleistymään jos sähköautot joskus yleistyvät koko kansalle.
Joo, niistähän voi jopa tulla yhtä yleisiä kuin siitä, että unohtaa tankata bensa-auton.
Jos ei pää toimi, niin hankkii sitten automaation lataamiseen, sellaisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollaset tilanteet tulee yleistymään jos sähköautot joskus yleistyvät koko kansalle.Joo, niistähän voi jopa tulla yhtä yleisiä kuin siitä, että unohtaa tankata bensa-auton.
Tankkaaminen kestää muutaman minuutin, sähköauton lataaminen monta tuntia. Siksi sähköauto ei voi menestyä nykytekniikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollaset tilanteet tulee yleistymään jos sähköautot joskus yleistyvät koko kansalle.Joo, niistähän voi jopa tulla yhtä yleisiä kuin siitä, että unohtaa tankata bensa-auton.
Erona vain, että bensaa voi viedä tyhjälle tankille, mutta sähköä et voi kanisterissa kuljettaa. Joo voi olla niitä pieniä vara-akkuja, mutta ne on yhtä tyhjän kanssa. Ihmiset eivät ole vain kovin suunnitelmallisia.
Miksi ei tehdä sähköautoja joissa on roikka perässä ja koko ajan kiinni pistorasiassa,ongelmat olis täten ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erona vain, että bensaa voi viedä tyhjälle tankille, mutta sähköä et voi kanisterissa kuljettaa. Joo voi olla niitä pieniä vara-akkuja, mutta ne on yhtä tyhjän kanssa. Ihmiset eivät ole vain kovin suunnitelmallisia.
Eihän akun loppuminen ole Teslassakaan mikään ongelma. Käy ostamassa ärrältä 7401 kpl AA-paristoa, niin jo vain matka jatkuu.
Agrekaatti konttiin,voi ladata milloin vaan missä vaan.
Jos on sähköauto ei kannata ostaa dieseliä kuten naapurit koska sähköauto ei kulje metriäkään sillä dieselillä.
Menkää absille lataamaan ja syömään p@skaa ruokaa.
Ihan SVIDUN HYVÄ ja kiinnostava aloitus. Jes!