Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän nuori töitä?

Vierailija
25.09.2017 |

Onko enää edes tarjolla töitä 17-vuotiaalle, jolla ei ammattia vielä, eikä ole kaupallisella alalla? Esim siivousta kerran viikossa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy koulua. Siinä on paljon työtä

Vierailija
2/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy koulua ja on samalla töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin vaan tienaamaan rahaa. Unohtuu koulunkäynti rahan takia.

Vierailija
4/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy koulua. Siinä on paljon työtä

Niin meilläkin käy, mutta minulla ei ole varaa ostaa kaikkea mitä kuvittelee tarvitsevansa. Läksyjä ei ole kuitenkaan.

Vierailija
5/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5v poika käytti halkokonetta kun tehtiin 7m3 polttopuita.

Vierailija
6/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abi käy 3 iltava/vko ja lauantaisin kaupassa töissä. (ja ihan itse hankki työpäikan, ei ole suhteita!) Ei ole pakotettu ja eläminen ja opiskelu kustannetaan kyllä. säästää asuntoon ja jatko-opiskeluihin.

Lukion ykkösluokkalainen ei käy töissä

Vierailija
7/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää joulukuussa18 ja on lukiossa. Viime kesänä kolmatta kesää töissä ja nyt tekee kiireapukeikkaa muutaman kerran kuukaudessa ja toimii tarvittaessa dogsitterinä. Kuukausiraha loppuu kun täyttää 18.

Vierailija
8/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8 vee tekee puita ja kantaa halkoja vajaan, kotitöistä hoitaa oman osuutensa. Pienemmät annaspoikana remonteissa ja muissa töissä. Kaikki osallistuu taitojensa mukaan.

Sama vanhempana tulee olemaan. Rahaa ei tipu penniäkään jos ei osallistu töihin ja niitä riittää oktalossa ja ison pihan kanssa. Palkkatyöhön mennään kun 18 vuotta täynnä ja saappaan kuva persauksissa jos ei muuten tajua lähteä omilleen. Kesätöitä saavat luvan hakea ja kustantaa itse moponsa ja autonsa.

Jos ei ole rahaa, ei ole tavaraakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme