Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehien käsitys urheilullisesta naisvartalosta on vääristynyt

Vierailija
25.09.2017 |

Niin monta kertaa olen hämmästynyt tästä että ei mitään rajaa. Jos ihminen urheilee päivittäin tai ammatikseen, niin kyllä se vartalo on silloin urheilullinen vaikkei olisikaan niin laiha että kylkiluut näkyy tai yhtä näkyviä lihaksia kuin fitnessurheilijalla kisoissa. Tiedän esimerkiksi yhden ryhmäliikuntaohjaajan, jolla on naisellisen urheilullinen vartalo, isot rinnat ja leveät lanteet, varmasti näyttää monen miehen silmissä suorastaan pyöreälle, mutta hän jaksaa silti ohjata tuntitolkulla rankkaa liikuntaa monta kertaa viikossa. Siihen ei epäurheilullinen tai huonokuntoinen ikinä pystyisi. Tiedän myös yhden ylipainoisen näköisen tankotanssiopettajan, hän on todella vahva mutta myös pyöreä. Sitten taas vaikkapa eräs ystäväni on laiha luonnostaan, hän ei urheile lainkaan vaan omien sanojensa mukaan keskittyy lähinnä pitsan syöntiin ja kaljan juontiin, miesten näkökulmasta hän on urheilullinen ja hän aina pokerilla valehtelee lenkkeilevänsä yms kun on laiha. Hänen äitinsä on vähän samantyyppinen vartaloltaan, nykyään omenavartaloinen mutta jalat on edelleen keski-iässä upeat, pitkät ja hoikat.

Itse taas olen normaalipainoinen mutta minulla on silti esimerkiksi selluliittia. En ikinä kehtaisi missään deittisovelluksessa laittaa vartalomallikseni urheilullinen vaikka jaksan vetää leukoja yms, minussa on voimaa. Rasvaprosentti on kuitenkin vähän päälle 20 ja se on keskivertomiehen makuun jo liikaa, poislukien ne jotka tykkäävät pyöreistä naisista ja niiden silmissä minä taas olen liian laiha.

Naurattaa mutta vähän ehkä myös harmittaa, kun naiskuva on niin vääristynyt. Naisvartalossa vaan yksinkertaisesti kuuluu olla enemmän rasvaa kuin miesvartalossa ihan biologisista syistä johtuen. Siksi urheilullisellakaan naisella ei välttämättä näy lihaksia yhtään missään, ja urheilullisellakin naisella voi olla leveät reidet tai iso takalisto.

Kommentit (1305)

Vierailija
141/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on muuten jännä, kun esimerkiksi tällä palstalla kysytään miesten kriteerejä naisille, sieltä tulee ehdoton ei koira- ja kissaihmisille ja perusteeksi sanotaan, että koko elämä pyörii sitten sen karvapallon ympärillä ja parisuhteelle ei jää aikaa. Sitten kuitenkin halutaan se fitnesstyttö, joka on viikossa 20 tuntia salilla ja ruokailut sun muut rytmittyvät täsmälleen sen urheilun ympärille. Onko se kissa kuitenkaan ihan niin sitova? 

Ei kukaan ole salilla 20 tuntia viikossa. 3-4 tuntia treeniä per viikko ja normaalia kotiruokaa ihan tavalliseen tapaan, niin saa sellaisen vartalon, jota useimmat urheilullista vartaloa ihannoivat miehet himoitsevat. 

Voi morjes. Näytäpä minulle edes yksi fitness-/urheilupimu, joka treenaa 3-4 tuntia viikossa ja syö NORMAALI KOTIRUOKAA. Huh huh. Hehän syövät normaalia kotiruokaa ehkä herkkuannoksena kerran kuukaudessa...

Normaali kotiruokahan on kyllä vähän subjektiivinen käsite. Nuorempana kotona asuessani normaali kotiruoka oli vehnäjauhoihin tehty jauhelihakastike ja keitetyt perunat, nykyään normaalia kotiruokaa on esim. erilaiset wokit ja riisi tai tomaattimurskaan tehty jauhelihakastike ja höyrytetyt kasvikset. Sekä maku-, että kokkaustottumukset on tässä vuosien saatossa muuttuneet aika paljon.

Vierailija
142/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun niihin jotka pysyvät helposti laihoina. Monen miehen suusta kuullut ihailua miten hyvässä kunnossa olen. En ole ja kyllä sen oikeasti näkee ettei mitään lihaksia ole.

Sitten minulla on kaveri jota pidetään tukevana vaikka hän juuri on hyvin lihaksikas ja urheilullinen, harrastaa useampaa lajia viikossa.

Onko se fitnessbuumi vaikuttanut miehiin niin pahasti ettei enää tiedä miltä normaali liikunnallinen nainen näyttää? Siinähän vedetään rasvat nolliin ja poseerataan eikä niillä ole mitään tekemistä normaalin naisvartalon kanssa?

onhan se miehiinkin vaikuttanut. Urheilullinen mies mielletään salimakeksi, vaikka normaalin urheilullinen mies on lähempänä pitkän matkan juoksijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs luonnostaan laihojen naisten mustamaalauskampanja tämä on? Olen luonnostaan hoikka mutta harrastan myös paljon urheilua.

Ei mitään mustamaalausta. Keskustelua siitä, mitä on normaali ja urheilullinen naisen vartalomalli. Jä kuten tässäkin keskustelussa on tullut ilmi, skaala on todellisuudessa aika laaja, mutta siltikin urheilulliseksi vartaloksi mielletään vain hoikka.

Itse olen aina ollut painoindeksin ylärajalla tai vähän sen yli, vaikka harrastan monipuolisesti liikuntaa. Kroppa kun on mallia voimannostaja ja lihas kasvaa, kun vaan koskee kyykkytankoon, niin eipä sille mitään voi.

Voitko unohtaa sanan normaali? Kuka sen määrittää? Jollekkin voi olla normaalia käydä paskalla takapihalla ja jollekkin pöntöllä. Tilastollisesti normaali tarkoittaa yleistä. Suomalaisten miesten mielipide on 0,06% maailman miesten mielipiteestä, eli mihinkä tutkimukseen tämä normaali perustuu?

En voi unohtaa.

Vierailija
144/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen omaan salilla treenaavaan tyttöystävääni, lihakset oikeissa paikoissa ja pyöreä peppu. En aio vaihtaa vaikka kuinka itkisit :)

Ja sitten vaan vaihtoon jos tyttöystävän vartalo iän myötä alkaa veltostua tai jos lihoaa raskausaikana?

Jokainen aikuinen ihminen ymmärtää että naisen paino nousee ja koko suurenee raskausaikana, mutta se kestää vain sen 9kk, tämän jälkeen nainen palaa normaaliin ja paino tippuu taas ja luonnollisesti vatsa jne pienenee.

Raskaus muuttaa naisen elimistön luuliitoksia siten, että lantio kasvaa sentin ja kengänkoko kasvaa yhdellä. Tämä ei palaudu, vaikka muuten turvotus lähteekin.

Ensinnäkään kaikille ei tapahdu näin ja toiseksi.. Really? Silläkö selität sen 20kg läskiä että lantiosi leveni sentin?

Läskeihisi en nyt puutu, mutta kyllä: kaikkien raskaanaolevien naisten luuliitokset aukeavat, lantio levenee ja kengännumero kasvaa yhden koon suuremmaksi.

Mikäli raskaanaolevalle naiselle ei näin käy, hänen on hakeuduttava sektiosynnytykseen.

Minun kengän kokoni ei kyllä kasvanut yhtään, samat kengät menee yhä. Lantiosta en osaa sanoa. Opiskelepa vähän lisää, kengän koko VOI kasvaa, mutta ei välttämättä.

Ei varmaan kasvanutkaan, kun käytät nykyään liian pieniä kenkiä.

Vai saitko lapsen keisarinleikkauksella, eli et synnyttänyt?

Mitä sönkötät :D kaikkien kengännumero ei todellakaan kasva, eikä se ole se synnytys edes mikä siihen vaikuttaa vaan raskaus.

Vaikutat herttaiselta naiselta... Lippalakki päässä, rasvainen tukka silmillä ja sätkä huulessa huutelet leikkipuiston reunalta: -Mitä sä siinä sönkötät!

Viittasin siihen, että jos raskaanaolevan naisen lantion luuliitokset eivät aukene normaalisti, synnytys on mahdotonta.

Pystytkö koskaan käsittämään näin monimutkaista asiaa?

Minä puhuin siitä kengännumerosta. Varmasti pystyy synnyttämään alakautta vaikkei kengänkoko kasvakkaan. Ps. Jos yrität loukata tuntematonta ihmistä keksimällä jotain juttuja miltä hän saattaa näyttää, niin metsään menee aina, noin niinkuin vinkkinä tulevaisuuteen.

Miksi sinä siis loukkaat tuntematonta ihmistä?

Olitko sinä itse mielestäsi ihan korrekti, mukava ihminen tuossa aiemmassa: -Mitä sönkötät! -kommentissasi?

Kuvailin vain, minkäkaltaiselta ihmiseltä odotan tuollaista huutelua. Eli todennäköisesti sönkkö-huutelija pukeutuu huolimattomasti, polttaa tupakkaa, eikä ole ulkoisestikaan kovin miellyttävä.

Vierailija
145/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen omaan salilla treenaavaan tyttöystävääni, lihakset oikeissa paikoissa ja pyöreä peppu. En aio vaihtaa vaikka kuinka itkisit :)

Ja sitten vaan vaihtoon jos tyttöystävän vartalo iän myötä alkaa veltostua tai jos lihoaa raskausaikana?

Jokainen aikuinen ihminen ymmärtää että naisen paino nousee ja koko suurenee raskausaikana, mutta se kestää vain sen 9kk, tämän jälkeen nainen palaa normaaliin ja paino tippuu taas ja luonnollisesti vatsa jne pienenee.

Raskaus muuttaa naisen elimistön luuliitoksia siten, että lantio kasvaa sentin ja kengänkoko kasvaa yhdellä. Tämä ei palaudu, vaikka muuten turvotus lähteekin.

Ensinnäkään kaikille ei tapahdu näin ja toiseksi.. Really? Silläkö selität sen 20kg läskiä että lantiosi leveni sentin?

Läskeihisi en nyt puutu, mutta kyllä: kaikkien raskaanaolevien naisten luuliitokset aukeavat, lantio levenee ja kengännumero kasvaa yhden koon suuremmaksi.

Mikäli raskaanaolevalle naiselle ei näin käy, hänen on hakeuduttava sektiosynnytykseen.

Minun kengän kokoni ei kyllä kasvanut yhtään, samat kengät menee yhä. Lantiosta en osaa sanoa. Opiskelepa vähän lisää, kengän koko VOI kasvaa, mutta ei välttämättä.

Mitä sönkötät :D kaikkien kengännumero ei todellakaan kasva, eikä se ole se synnytys edes mikä siihen vaikuttaa vaan raskaus.

Vaikutat herttaiselta naiselta... Lippalakki päässä, rasvainen tukka silmillä ja sätkä huulessa huutelet leikkipuiston reunalta: -Mitä sä siinä sönkötät!

Viittasin siihen, että jos raskaanaolevan naisen lantion luuliitokset eivät aukene normaalisti, synnytys on mahdotonta.

Minä puhuin siitä kengännumerosta. Varmasti pystyy synnyttämään alakautta vaikkei kengänkoko kasvakkaan. Ps. Jos yrität loukata tuntematonta ihmistä keksimällä jotain juttuja miltä hän saattaa näyttää, niin metsään menee aina, noin niinkuin vinkkinä tulevaisuuteen.

Olet Suuri Poikkeus naisen biologiassa. Mahtavaa.

Tai sitten olet vain omahyväinen rääväsuu.

Vierailija
146/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet Suuri Poikkeus naisen biologiassa. Mahtavaa.

Tai sitten olet vain omahyväinen rääväsuu.

Selitä nyt meille muillekin MITEN se kengänkoko vaikuttaa synnytykseen? Nainen jolla on 37 jalka ei pysty synnyttämään alakautta ellei koko kasvaa 38 koska.. .?

Vierailija
147/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on muuten jännä, kun esimerkiksi tällä palstalla kysytään miesten kriteerejä naisille, sieltä tulee ehdoton ei koira- ja kissaihmisille ja perusteeksi sanotaan, että koko elämä pyörii sitten sen karvapallon ympärillä ja parisuhteelle ei jää aikaa. Sitten kuitenkin halutaan se fitnesstyttö, joka on viikossa 20 tuntia salilla ja ruokailut sun muut rytmittyvät täsmälleen sen urheilun ympärille. Onko se kissa kuitenkaan ihan niin sitova? 

Ei kukaan ole salilla 20 tuntia viikossa. 3-4 tuntia treeniä per viikko ja normaalia kotiruokaa ihan tavalliseen tapaan, niin saa sellaisen vartalon, jota useimmat urheilullista vartaloa ihannoivat miehet himoitsevat. 

Meillä kesti yhdet telinevoimisteluharkat sen 3 tuntiä päivässä viitenä päivänä viikossa. Luulisi aikuiselle tuon harjoitusmäärän olevan pikkujuttu jos 10-vuotiaatkin pystyy siihen.

Salipellet ei tajua miten paljon taitolajit vaatii treeniä, you know.

Tuollaisia määriä esim. uimaritkin treenaa jo teininä. Tanssijoiden treenimäärin ei kannata edes mennä.

Tai kestävyysurheilijoiden.

Ainakaan minua ei kiinnosta paskaakaan miltä se kroppa näyttää vaan mihin se pystyy. Ja taitoa ei saavuteta neljällä tunnilla viikkossa, ei todellakaan. Kerkiää kuolla vanhuuteen ennen.

Vierailija
148/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta aina miehet sanovat että harrastan varmaan liikuntaa vartalosta päätellen. Rasvaprosentti vaihdellut välillä 25-35 ja en todellakaan harrasta liikuntaa :D. Mulla vaan on luonnostaan vyötärö-lantio-suhde kohtuullisen hyvä ja olen sellainen jäntevän näköinen. Lihaksia on mittausten mukaan ehkä vähän keskimääräistä vähemmän ja silti jollain lailla näytän kai siltä että vähän olisi lihaksiakin. Ja aina sanotaan että olen niin hoikka (naiset ja miehet) vaikka rasvaa todellakin on liikaa mittausten mukaan.

Vierailija
149/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet pitävät miehen näköisistä naisista

Sellaista miesten mollaamista, jälleen kerran.

Omapa on ongelmasi, jos et totuutta kestä. Tottahan se on, että keskimääräinen miesten ihannenainen on hyvin maskuliininen.

Mä sanoisin että vahvan itsenäisen naisellinen on se look, välinpitämätön siiderivalas taas ei ole naisellinen vaan eläimellinen.

Kukaan ole mistään siiderivalaista maininnut halaistua sanaakaan. Kyse oli nyt siitä, että miehet haluavat naisia, jotka näyttävät He-Maneilta. Miehet ivaavat ja haukkuvat normaalipainoisia naisia lihaviksi, koska he eivät omaa äärimmäisen alhaista rasvaprosenttia. Jos naisella on alhainen rasvaprosentti, tarkoittaa se sitä ettei hänellä ole rintojakaan. Naisen tulisi siis hankkia silikonirinnat, saadakseen kroppaansa edes hitusenkaan naisellisuutta. Tämäkö on sitä paljon puhuttua ns. luonnollisuutta, jota miehet peräänkuuluttavat naisilta? Salli mun nauraa. Tuohon päälle tulisi olla kaikki feikkilisukkeet ja härpäkkeet ulkonäössä, kuten vahva meikki, tekoripset, hiustenpidennykset, täytettä huulissa. Äläkä vingu että ei kaikki miehet, kun katsoo minkälaisia naisia ne perusmiehetkin ihastelevat, tulee varsin selväksi että naisen tulisi näyttää ihan Barbie-nukelta. Miten tavallinen nainen voi kilpailla tällaisia naisia vastaan ulkonäössä? Ei mitenkään.

Onko tämä oikeasti "miesten mielipide" näin yleisesti? 

Siis tottahan tämä on, että fitness-buumi ei millään tavalla vapauttanut naista 90-luvun heroin chick -häkistä, vaan loi ainoastaan uuden kriteerin, mihin mahtua: pelkkä laihuus ei riitä, vaan pitää olla myös tikissä kunnossa. Mutta ehkä syynä on pikemminkin (sosiaalinen) media, eikä miesten tai naisten mielipiteet: (sosiaalisen) median kuvasto ruokkii niin miesten kuin naistenkin silmiä, ja kuvaston yksipuolisuus sekä käytännössä mahdottoman kuvaaminen täysin realistisena (joista filtterit ja photoshop ovat vain murto-osa totuudesta) luovat meille kaikille normeja, joihin todella harva, jos kukaan oikeasti yltää.

Emmehän me naiset ole tässä asiassa yhtään sen vapaampia tästä alituisesta kuvatulvasta: ihan samalla tavalla me arvioimme sekä toisten, että myös itsemme, selluliitteja, mahamakkaroita ja löysyyttä, ja korotamme entisestään rimaa ylemmäs kohti mahdottomia. Eikä tämä kommenttini muuten ole mikään puolustuspuhe miehille, vaan pikemminkin tarkoitettu selventämään, että median luoma ihanneihmisen prototyyppi on ihan meidän kaikkien kokemaa, ja myös ylläpitämää, illuusiota.

Vierailija
150/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kesti yhdet telinevoimisteluharkat sen 3 tuntiä päivässä viitenä päivänä viikossa. Luulisi aikuiselle tuon harjoitusmäärän olevan pikkujuttu jos 10-vuotiaatkin pystyy siihen.

Ja hei, näitäkin kommentteja on kuultu miehiltä, että naistelinevoimistelijat on niin paksuja...

http://mix931fm.com/the-magnificent-seven-talk-simone-biles/

Vierailija
151/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien keho ja terveys ei muuten ihan oikeasti kestä tuollaista telinevoimistelumäärää viikossa. On rankkaa nivelille jne. Tuo 10-vuotias on aivan varmasti ollut jossain valmennusryhmässä eikä vaan tavisharrastaja. Sen lisäksi aikuisilla on usein muitakin velvollisuuksia elämässään kuin urheilijan näköisenä pysyminen, esimerkiksi monilla on työpaikka, saattaa olla sukua, perhettä, ystäviä ja muitakin harrastuksia. Toki voisin urheilla tuon määrän viikossa jos ei olisi töitä lainkaan ja jos kehoni kestäisi noin ison treenimäärän. Nyt kehoni kestää maksimissaan kolme kovaa treeniä viikossa, sitten alkaa polvi herjata. Ja saan helposti pitkittyneen flunssan jos en ehdi kunnolla palautua välissä.

Se oli kilpavoimisteluryhmä mutta meidän valmentajiemme mielestä treenejä olisi pitänyt olla enemmän. Esim. Venäjällä telinevoimistelijoilla on treenit ennen koulun alkua ja sen jälkeen. Meitä myös kehotettiin käymään salilla ja lenkillä omalla ajalla sekä balettitunneilla. Kesälomalla meillä oli treenit kahdesti päivässä.

Vierailija
152/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salipellet ei tajua miten paljon taitolajit vaatii treeniä, you know.

Tuollaisia määriä esim. uimaritkin treenaa jo teininä. Tanssijoiden treenimäärin ei kannata edes mennä.

Tai kestävyysurheilijoiden.

Ainakaan minua ei kiinnosta paskaakaan miltä se kroppa näyttää vaan mihin se pystyy. Ja taitoa ei saavuteta neljällä tunnilla viikkossa, ei todellakaan. Kerkiää kuolla vanhuuteen ennen.

Olen täysin samaa mieltä. Fitneksessä päämääränä on pelkkä ulkonäkö.

Vierailija
153/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas mies se olikaan joka väitti että maailman nopeimmilla pikajuoksijanaisilla on liikaa rasvaa pakaroissaan? Kertoo jotain aika olennaista siitä että miten vieraantunut käsitys monilla miehillä on siitä mille normaali nainen näyttää, kun jopa huippu-urheilijoilla nähdään kuvitteellisia liiallisia rasvoja.

Vierailija
154/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä aikuiset naiset jaksaa loputtomiin keskenään taistella siitä, kuinka miehet näkevät naiset? Ja loppujen lopuksi, mitä väliä sillä on?

Jos mies haluaa mua hoikemman naisen niin ottakoon. Jos se haluaa pullukamman, niin ottakoon. Mies saa myös itse olla niin hoikka tai pullea kun hyvältä tuntuu, kuhan ei tee itselleen hallaa.

Jos jokainen nainen vaan keskittyis siihen, minkälaisessa kehossa tuntee oman olonsa hyväksi ja kauniiksi niin kyllä ne miehet sieltä perässä seuraa.

Vierailija
155/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi morjes. Näytäpä minulle edes yksi fitness-/urheilupimu, joka treenaa 3-4 tuntia viikossa ja syö NORMAALI KOTIRUOKAA. Huh huh. Hehän syövät normaalia kotiruokaa ehkä herkkuannoksena kerran kuukaudessa...

Tuo ignorantti ja ja todellisuudesta irrallaan oleva lausahdus on todella hyvä esimerkki miesten epärealistisesta ajatusmaailmasta, mitä tulee naisten ulkonäköön. He luulevat, että se unelmanaisen vartalo on salaatin ja puuronsyönnin sekä parin kevyen viikottaisen hölkkäyslenkin tulosta. Heillä ei ole pienintäkään käsitystä siitä, kuinka paljon aikaa, omistautumista, energiaa, panostusta ja uhrauksia fitness-tason vartalon hankkiminen ja ylläpito todella vaatii. Tähän päälle ripsien ja kynsien huollot, kulmien värjääminen, hiuslisäkkeet ja kosmetiikkatuotteiden kustantaminen ynnä muu puunaaminen. Tuskin nuo fitnessnaisetkaan heille kelpaavat täysin suihkunraikkaina punaisina helottavine kasvoineen, täynnä pieniä näppyjä. Kulmia ja ripsiä ei erota laisinkaan, piirteet ovat tylsät ja värittömät. Älkää myöskään unohtako fitnessnaisten keskuudessa yleistä ongelmaa: rintojen surkastumista. Miten tämä ongelma paikataan? No kalliilla silikoni-implanteilla tietysti. Halpaa eikö? Miksi edes yrittää takoa järkeä sellaisten tyyppien päähän, jotka eivät hahmota todellisuutta?

Vierailija
156/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä aikuiset naiset jaksaa loputtomiin keskenään taistella siitä, kuinka miehet näkevät naiset? Ja loppujen lopuksi, mitä väliä sillä on?

Jos mies haluaa mua hoikemman naisen niin ottakoon. Jos se haluaa pullukamman, niin ottakoon. Mies saa myös itse olla niin hoikka tai pullea kun hyvältä tuntuu, kuhan ei tee itselleen hallaa.

Jos jokainen nainen vaan keskittyis siihen, minkälaisessa kehossa tuntee oman olonsa hyväksi ja kauniiksi niin kyllä ne miehet sieltä perässä seuraa.

Tämä :,D jo otsikko on huvittava (kirjoitusvirheestä huolimattakin). Miehet pitävät vääränlaisista naisista?? Miehet eivät saisi pitää tietynlaisista naisista?? Kukin pitää mistä pitää ja se kaikki on ok!

Vierailija
157/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas mies se olikaan joka väitti että maailman nopeimmilla pikajuoksijanaisilla on liikaa rasvaa pakaroissaan? Kertoo jotain aika olennaista siitä että miten vieraantunut käsitys monilla miehillä on siitä mille normaali nainen näyttää, kun jopa huippu-urheilijoilla nähdään kuvitteellisia liiallisia rasvoja.

Tavallisen naisen vartalo pehmeine pakaroineen, reisineen, selluliitteineen ja raskausarpineen on tällaisille miehille varmasti kammottavan ruma.  Normaalin painoindeksin omaavat naiset ovat heille läskipalloja. Sitten ihmetellään kun naisilla on niin huono itsetunto, ja vaikeuksia olla miesten kanssa intiimisti. *Huoh* Miten minunkaltainen epätäydellisen äitivartalon omaava nainen voi koskaan kelvata yhdellekään miehelle? Tavallisetkin miehet vaativat naiselta täydellistä fyysistä kuntoa ja kauneutta. En tiedä, että millaisessa Laa laa-maassa nämä miehet oikein elävät. 

Vierailija
158/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä :,D jo otsikko on huvittava (kirjoitusvirheestä huolimattakin). Miehet pitävät vääränlaisista naisista?? Miehet eivät saisi pitää tietynlaisista naisista?? Kukin pitää mistä pitää ja se kaikki on ok!

naisilla paino kasvaa vuosi vuodelta, niin pitää alkaa pakottaa läskien hyväksymistä.

Vierailija
159/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten sumopaini on urheilua, mutta etenkään lihavilla yliopistonaisilla ei ole osaa eikä arpaa missään urheilulajissa?

Vierailija
160/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä aikuiset naiset jaksaa loputtomiin keskenään taistella siitä, kuinka miehet näkevät naiset?

Yrittävät oikeuttaa omat sipsien mussutukset. Vähemmän vaivaa näpytellä AV:lle ja saada vertaisutkea muilta lihavilta, kuin raudan nostaminen ja tarkka makrojen seuraaminen. 

Meitsi lähtee nyt salille, kunhan vedän "pirtelöni" ensin. Jälkeenpäin sitä todella maukasta "kuivaa kanaa", vai miten joku nyt haukkui normaalia kotiruokaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä