Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehien käsitys urheilullisesta naisvartalosta on vääristynyt

Vierailija
25.09.2017 |

Niin monta kertaa olen hämmästynyt tästä että ei mitään rajaa. Jos ihminen urheilee päivittäin tai ammatikseen, niin kyllä se vartalo on silloin urheilullinen vaikkei olisikaan niin laiha että kylkiluut näkyy tai yhtä näkyviä lihaksia kuin fitnessurheilijalla kisoissa. Tiedän esimerkiksi yhden ryhmäliikuntaohjaajan, jolla on naisellisen urheilullinen vartalo, isot rinnat ja leveät lanteet, varmasti näyttää monen miehen silmissä suorastaan pyöreälle, mutta hän jaksaa silti ohjata tuntitolkulla rankkaa liikuntaa monta kertaa viikossa. Siihen ei epäurheilullinen tai huonokuntoinen ikinä pystyisi. Tiedän myös yhden ylipainoisen näköisen tankotanssiopettajan, hän on todella vahva mutta myös pyöreä. Sitten taas vaikkapa eräs ystäväni on laiha luonnostaan, hän ei urheile lainkaan vaan omien sanojensa mukaan keskittyy lähinnä pitsan syöntiin ja kaljan juontiin, miesten näkökulmasta hän on urheilullinen ja hän aina pokerilla valehtelee lenkkeilevänsä yms kun on laiha. Hänen äitinsä on vähän samantyyppinen vartaloltaan, nykyään omenavartaloinen mutta jalat on edelleen keski-iässä upeat, pitkät ja hoikat.

Itse taas olen normaalipainoinen mutta minulla on silti esimerkiksi selluliittia. En ikinä kehtaisi missään deittisovelluksessa laittaa vartalomallikseni urheilullinen vaikka jaksan vetää leukoja yms, minussa on voimaa. Rasvaprosentti on kuitenkin vähän päälle 20 ja se on keskivertomiehen makuun jo liikaa, poislukien ne jotka tykkäävät pyöreistä naisista ja niiden silmissä minä taas olen liian laiha.

Naurattaa mutta vähän ehkä myös harmittaa, kun naiskuva on niin vääristynyt. Naisvartalossa vaan yksinkertaisesti kuuluu olla enemmän rasvaa kuin miesvartalossa ihan biologisista syistä johtuen. Siksi urheilullisellakaan naisella ei välttämättä näy lihaksia yhtään missään, ja urheilullisellakin naisella voi olla leveät reidet tai iso takalisto.

Kommentit (1305)

Vierailija
121/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen omaan salilla treenaavaan tyttöystävääni, lihakset oikeissa paikoissa ja pyöreä peppu. En aio vaihtaa vaikka kuinka itkisit :)

Ja sitten vaan vaihtoon jos tyttöystävän vartalo iän myötä alkaa veltostua tai jos lihoaa raskausaikana?

Jokainen aikuinen ihminen ymmärtää että naisen paino nousee ja koko suurenee raskausaikana, mutta se kestää vain sen 9kk, tämän jälkeen nainen palaa normaaliin ja paino tippuu taas ja luonnollisesti vatsa jne pienenee.

Raskaus muuttaa naisen elimistön luuliitoksia siten, että lantio kasvaa sentin ja kengänkoko kasvaa yhdellä. Tämä ei palaudu, vaikka muuten turvotus lähteekin.

Raskaus voi myös löysentää vatsan sidekudoksia niin, että vyötärönympärys kasvaa pysyvästi useita senttejä. Se ei ole oma valinta, eikä korjaudu millään treenillä. Itse asiassa tosi harvalla naisella vatsa pienenee ihan ennalleen.

Se on oma valinta. Raskaaksi ei ole pakko hankkiutua.

Ei tietenkään ole pakko. Mutta esimerkiksi itse etsin miestä joka on valmis perustamaan kanssani perheen, ja sen miehen on ymmärrettävä että raskaus VOI muuttaa vartaloa. Voihan se samanlaiseksikin palautua jos hyvä tuuri on, mutta miehen on myös kestettävä se että voi jäädä esimerkiksi raskausarpia. Se on se hinta minkä maksaa lapsen saamisesta.

Itse en tapailisi koskaan miestä jolle naisen hoikkuus ylipäätään on tärkein ominaisuus naisessa tai edes top kolmosessa ominaisuuksien suhten. Joten tuskin tapaamme parisuhdemarkkinoilla, ole huoleti!

Voi muuttaa vartaloa, mutta ei se ylipainoa tuo. Ylensyönti tuo ylipainoa.

Kunhan tämä on avoimesti kaikille selvää, niin ei tarvitsisi jankuttaa sivutolkulla.

Ihan oikeasti, kukaan ihminen ei voi taata, ettei ikinä koskaan milloinkaan muuttuisi ylipainoiseksi. Sinäkin voit muuttua ylipainoiseksi.

Yhtä hyvin sen voi taata kuin muukin käytökseen liittyvää. Kuten esimerkiksi pettämistä tai väkivaltaa, voin taata etten tule harjoittamaan kumpaakaan. Sinäkö et voi? 

Vierailija
122/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen omaan salilla treenaavaan tyttöystävääni, lihakset oikeissa paikoissa ja pyöreä peppu. En aio vaihtaa vaikka kuinka itkisit :)

Ja sitten vaan vaihtoon jos tyttöystävän vartalo iän myötä alkaa veltostua tai jos lihoaa raskausaikana?

Raskausaikana tuli vauvan painon verran lisää, sen jälkeen taas tikissä. Kyllä se ihmisestäkin kertoo paljon jos yhtäkkiä ilman syytä alkaa välinpitämättömyys omaa kehoa kohtaan, sinäänsä ei inhota ne lisäkilot vaan se mielen yhtäkkinen heikkous, ellei jopa masennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on muuten jännä, kun esimerkiksi tällä palstalla kysytään miesten kriteerejä naisille, sieltä tulee ehdoton ei koira- ja kissaihmisille ja perusteeksi sanotaan, että koko elämä pyörii sitten sen karvapallon ympärillä ja parisuhteelle ei jää aikaa. Sitten kuitenkin halutaan se fitnesstyttö, joka on viikossa 20 tuntia salilla ja ruokailut sun muut rytmittyvät täsmälleen sen urheilun ympärille. Onko se kissa kuitenkaan ihan niin sitova? 

Ei kukaan ole salilla 20 tuntia viikossa. 3-4 tuntia treeniä per viikko ja normaalia kotiruokaa ihan tavalliseen tapaan, niin saa sellaisen vartalon, jota useimmat urheilullista vartaloa ihannoivat miehet himoitsevat. 

Voi morjes. Näytäpä minulle edes yksi fitness-/urheilupimu, joka treenaa 3-4 tuntia viikossa ja syö NORMAALI KOTIRUOKAA. Huh huh. Hehän syövät normaalia kotiruokaa ehkä herkkuannoksena kerran kuukaudessa...

Mitä mielestäsi on normaalia kotiruokaa? Minulle se on vaikkapa kanafilee tortilloja, tai pasta bolognesea. Tai lohta keitetyn perunan kanssa. Hernekeittoa. Tosin salilla menee 5-6 tuntia viikossa, liikuntaa yhteensä yli 10 tuntia.

Uunilohi, grillattu kana, keitetyt perunat ja silliä, keitettyjä/höyrytettyjä kasviksia, makaronilaatikko. Ihan tavallista ruokaa, jolla saa lihakset kasvamaan ja riittävästi ravintoaineita keholle. Kyllähän siellä salilla saa aikaa kulumaan vaikka kuinka kauan jos haluaa, mutta treenit voi ja kannattaa ennemmin vetää tehokkaasti.

En tainut kysyä sinulta.

Vierailija
124/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painonhallinta olisi oikeasti helppoa, niin kukaan ei olisi ylipainoinen. Moni entinen lihava sanookin, että ei se laihtuminen niinkään ollut hankalaa, vaan siinä laihdutetussa painossa pysyminen. Itse yritän pysyä normaalipainoisena ja olen sellaisena tähän asti pysynytkin, mutta en väitä olevani mikään jumala ja että pystyisin koko loppuelämäni pysymään. Laihduttaessa väkisinkin katoaa myös lihasmassaa ja se hidastaa aineenvaihduntaa jne.

Helpointa olisi kun ei ikinä pääsisi alunperinkään lihoamaan, mutta asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia. Itsekin lihosin 5 kg todella lyhyessä ajassa kun jouduin kortisonia syömään. Onneksi kuuri ei ollut kovin pitkä, mutta jo tuosta painomäärästä oli todella vaikea päästä eroon. Jos joutuisin syömään kortisonia koko loppuelämäni päivittäin niin olisin varmasti todella ylipainoinen. Silloin ei voi syödä normaaleja ruoka-annoksia ollenkaan, vaan täytyy koko ajan olla jatkuvassa nälässä. Nälkä ei siis katoa jostain syystä ollenkaan, nestettä kerääntyy hirveästi jne. Syömäni annos toisaalta oli hyvin iso, mutta joihinkin sairauksiin joutuu jatkuvasti syömään isoja annoksia. Kortisonin sivuoireista se lihoaminen ei muutenkaan ole todellakaan pahin, vaan unettomuus on jotain aivan hirveää. Voi kun vaan saisi olla terveenä...

Vierailija
125/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet pitävät miehen näköisistä naisista

Sellaista miesten mollaamista, jälleen kerran.

Omapa on ongelmasi, jos et totuutta kestä. Tottahan se on, että keskimääräinen miesten ihannenainen on hyvin maskuliininen.

Mä sanoisin että vahvan itsenäisen naisellinen on se look, välinpitämätön siiderivalas taas ei ole naisellinen vaan eläimellinen.

Vierailija
126/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi termi on "timmi".

Timmi = kiinteä kroppa, ilman ylipainoa, sisältää sopivasti lihasmassaa. Mutta ei kuitenkaan ole joku rasvaprosentti 5%.

Lihava ei voi olla timmi, laihaläski ei ole timmi = problem solved.

Hyvä esimerkki timmistä on jessica alba ainakin nuorempana. Näkee jo naamasta, että on itsestään huolta pitävä ja liikunnallinen nainen.

Ja vaikka naisilla onkin luonnostaan enemmän rasvaa, ei se tarkoita että jabba the hutin ulkomuoto on luonnollista.

Poikamaisen laihan ja valtavan läskipallon välillä on lukemattomia välimuotoja. Itse olen luonnostani pyöreyteen taipuvainen ja roteva, en näännyttämälläkään saisi samanlaista vartaloa kuin Jessicalla on. Miehet ovat nimitelleet minua lihavaksi, vaikka olen ollut normaalipainoinen. Minulla on paksut reidet ja pohkeet sekä leveä takamus, jota en saa pieneksi yhtään mitenkään. Minulla on myös selluliittia, ja se on asia joka ei ole oma valinta. Lakatkaa vertaamasta keskivertonaisia sellaisiin naisiin, joilla luustonrakenne ja lihasmassan sekä rasvan kerääntyminen kroppaan on ihan erilainen kuin muilla naisilla. Kaikilla ei ole samanlaista vartaloa, piste. Jos en tällaisena kelpaa niin antaa olla, eipähän ole minun ongelmani. En voi muuttaa itseäni toisenlaiseksi. 

Vierailija
127/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä ketju kuvastaa vain naisten huonoa itsetuntoa ja tapaa kääntää sekin ongelma miehen syyksi. Mutta mikäs sen parempaa viihdettä kuin triggered feminists :'D suosittelen katsomaan youtubesta koosteita.

Vierailija
128/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette miehet suoraan sano että haluatte laihan naisen? Kyllähän nekin naiset joille pituus on joku vaatimus ilmoittavat sen yleensä rehellisesti. Parempi ettei aikaa tuhlata puolin eikä toisin.

En ymmärrä mitä tarkoitat, kyllä ainakin itse kerron haluavani hoikan naisen. Ehkä jotkut toiset miehet puhuvat urheilullisesta, koska eivät halua laihaläskiä naista?

Kiitos sinulle että olet rehellinen, molemmat tietävät mistä on kyse eikä kumpikaan tuhlaa aikaansa väärään mieheen. Esimerkiksi itse en tutustuisi missään deittisovelluksessa mieheen joka vaatii hoikkaa naista, koska itse en voi olla 100% varma että olen hoikka myös jatkossa vaikka painonhallinta onkin nyt aivan naurettavan helppoa. Ja haussa kuitenkin pitkä parisuhde...

Miksi et voi olla varma, jos se on naurettavat helppoa?

Suunnitteletko siis nyt jo lihoavasi kunhan mies on "nalkissa"?

Toivottavasti olet rehellinen asian suhteen, jotta mies ymmärtää aikeesi.

Onkohan vähän vainoharhainen ajattelutapa sinulla? Kavalat ja häijyt naiset pitävät itsensä hoikkina miestä etsiessään samalla kun jo itsekseen ilkeästi naureskelleen suunnittelevat lihottavansa itsensä, ja aivan miehen kiusaksi, heti kun miesparka on saatu nalkkiin? Lihominen noin niinkuin ylipäänsä on ihan tietoinen päätös mielestäsi, ylipainoinen päättää että haluan tulla ylipainoiseksi?

Mitä aineita te miesasiamiehet vedätte vai onko teillä joku harhaisuutta aiheuttava psyykkinen sairaus?

Kyllä, jokainen kerta kun käsi liikuttaa roskaa suuhun, tehdään se päätös. Tein ikävä kyllä sitä itsekin vielä kymmenisen vuotta sitten, onneksi havahduin ja päätin hoikistua. Painonhallinta tosiaan ei ole vaikeaa, kuten tuo häijy ja kavala nainen sanoi, se on helppoa. Ainoa vaikeus on päätöksen teko.

http://i.imgur.com/MsZZeDF.jpg

Ai kato, joku oli tehnyt tästä kuvankin.

Et näköjään tajunnut pointtiani yhtään. Kun nämä palstauliulit väittää että nainen ihan SUUNNITTELEE lihovansa ja ilmeisesti vieläpä miestä ärsyttääkseen niin onhan se nyt ihan helkkarin harhainen ja vinoutunut käsitys. Joo, on tietoinen valinta syöminen periaatteessa mutta ei kukaan silti ihan oikeasti PÄÄTÄ lihovansa tai HALUA tulla lihavaksi. Se tapahtuu vähitellen, ja erilaisista syistä. Usein vaikeassa elämäntilanteessa. Samoin monilla iän myötä alkaa painonhallinta olla vaikeampaa kuin nuorena kun aineenvaihdunta hidastuu ja keho muuttuu muutenkin.

Ja vaikka painonhallinta olisi helppoa nyt niin voitko sanoa 100% varmuudella että sinulla tulee olemaan aina niin rautainen itsekuri ettet koskaan ikinä missään elämäntilanteessa ala syödä niin että lihot? Minä en voi, tällä hetkellä minulla on helppoa pysyä hoikkana ja uskon etten tulevaisuudessakaan ihan äkkiä ylipainoiseksi tule mutta ymmärrän että mahdollista sekin on. Mahdollista se on sinullekin.

Vierailija
129/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs luonnostaan laihojen naisten mustamaalauskampanja tämä on? Olen luonnostaan hoikka mutta harrastan myös paljon urheilua.

Ei mitään mustamaalausta. Keskustelua siitä, mitä on normaali ja urheilullinen naisen vartalomalli. Jä kuten tässäkin keskustelussa on tullut ilmi, skaala on todellisuudessa aika laaja, mutta siltikin urheilulliseksi vartaloksi mielletään vain hoikka.

Itse olen aina ollut painoindeksin ylärajalla tai vähän sen yli, vaikka harrastan monipuolisesti liikuntaa. Kroppa kun on mallia voimannostaja ja lihas kasvaa, kun vaan koskee kyykkytankoon, niin eipä sille mitään voi.

Vierailija
130/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisiaanhan nuo naiset näyttävät kovasti vahtivan ja arvostelevan. Miehille näyttää kelpaavan monenmoiset naiset. Älkää, naiset, viitsikö syyllistää miehiä omasta hölmöydestänne!

Vierailija
131/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omapa on ongelmasi, jos et totuutta kestä. Tottahan se on, että keskimääräinen miesten ihannenainen on hyvin maskuliininen.

Mä sanoisin että vahvan itsenäisen naisellinen on se look, välinpitämätön siiderivalas taas ei ole naisellinen vaan eläimellinen.

Kukaan ole mistään siiderivalaista maininnut halaistua sanaakaan. Kyse oli nyt siitä, että miehet haluavat naisia, jotka näyttävät He-Maneilta. Miehet ivaavat ja haukkuvat normaalipainoisia naisia lihaviksi, koska he eivät omaa äärimmäisen alhaista rasvaprosenttia. Jos naisella on alhainen rasvaprosentti, tarkoittaa se sitä ettei hänellä ole rintojakaan. Naisen tulisi siis hankkia silikonirinnat, saadakseen kroppaansa edes hitusenkaan naisellisuutta. Tämäkö on sitä paljon puhuttua ns. luonnollisuutta, jota miehet peräänkuuluttavat naisilta? Salli mun nauraa. Tuohon päälle tulisi olla kaikki feikkilisukkeet ja härpäkkeet ulkonäössä, kuten vahva meikki, tekoripset, hiustenpidennykset, täytettä huulissa. Äläkä vingu että ei kaikki miehet, kun katsoo minkälaisia naisia ne perusmiehetkin ihastelevat, tulee varsin selväksi että naisen tulisi näyttää ihan Barbie-nukelta. Miten tavallinen nainen voi kilpailla tällaisia naisia vastaan ulkonäössä? Ei mitenkään.

Vierailija
132/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on muuten jännä, kun esimerkiksi tällä palstalla kysytään miesten kriteerejä naisille, sieltä tulee ehdoton ei koira- ja kissaihmisille ja perusteeksi sanotaan, että koko elämä pyörii sitten sen karvapallon ympärillä ja parisuhteelle ei jää aikaa. Sitten kuitenkin halutaan se fitnesstyttö, joka on viikossa 20 tuntia salilla ja ruokailut sun muut rytmittyvät täsmälleen sen urheilun ympärille. Onko se kissa kuitenkaan ihan niin sitova? 

Ei kukaan ole salilla 20 tuntia viikossa. 3-4 tuntia treeniä per viikko ja normaalia kotiruokaa ihan tavalliseen tapaan, niin saa sellaisen vartalon, jota useimmat urheilullista vartaloa ihannoivat miehet himoitsevat. 

Meillä kesti yhdet telinevoimisteluharkat sen 3 tuntiä päivässä viitenä päivänä viikossa. Luulisi aikuiselle tuon harjoitusmäärän olevan pikkujuttu jos 10-vuotiaatkin pystyy siihen.

Vierailija
133/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs luonnostaan laihojen naisten mustamaalauskampanja tämä on? Olen luonnostaan hoikka mutta harrastan myös paljon urheilua.

Ei mitään mustamaalausta. Keskustelua siitä, mitä on normaali ja urheilullinen naisen vartalomalli. Jä kuten tässäkin keskustelussa on tullut ilmi, skaala on todellisuudessa aika laaja, mutta siltikin urheilulliseksi vartaloksi mielletään vain hoikka.

Itse olen aina ollut painoindeksin ylärajalla tai vähän sen yli, vaikka harrastan monipuolisesti liikuntaa. Kroppa kun on mallia voimannostaja ja lihas kasvaa, kun vaan koskee kyykkytankoon, niin eipä sille mitään voi.

Voitko unohtaa sanan normaali? Kuka sen määrittää? Jollekkin voi olla normaalia käydä paskalla takapihalla ja jollekkin pöntöllä. Tilastollisesti normaali tarkoittaa yleistä. Suomalaisten miesten mielipide on 0,06% maailman miesten mielipiteestä, eli mihinkä tutkimukseen tämä normaali perustuu?

Vierailija
134/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kesti yhdet telinevoimisteluharkat sen 3 tuntiä päivässä viitenä päivänä viikossa. Luulisi aikuiselle tuon harjoitusmäärän olevan pikkujuttu jos 10-vuotiaatkin pystyy siihen.

Lihasten harjoittaminen ja lajiharjoittelu ovat kaksi eri asiaa. Tuolla 3-4 tunnilla saa jo lihaksille riittävän kasvuärsykkeen aikaan, joten miksi siellä salilla pitäisi olla sen kauemmin? Enemmän treenaamalla vain lisää stressihormonien määrää ja hidastaa palautumista.

Vierailija
135/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ole mistään siiderivalaista maininnut halaistua sanaakaan. Kyse oli nyt siitä, että miehet haluavat naisia, jotka näyttävät He-Maneilta. Miehet ivaavat ja haukkuvat normaalipainoisia naisia lihaviksi, koska he eivät omaa äärimmäisen alhaista rasvaprosenttia. Jos naisella on alhainen rasvaprosentti, tarkoittaa se sitä ettei hänellä ole rintojakaan. Naisen tulisi siis hankkia silikonirinnat, saadakseen kroppaansa edes hitusenkaan naisellisuutta. Tämäkö on sitä paljon puhuttua ns. luonnollisuutta, jota miehet peräänkuuluttavat naisilta? Salli mun nauraa. Tuohon päälle tulisi olla kaikki feikkilisukkeet ja härpäkkeet ulkonäössä, kuten vahva meikki, tekoripset, hiustenpidennykset, täytettä huulissa. Äläkä vingu että ei kaikki miehet, kun katsoo minkälaisia naisia ne perusmiehetkin ihastelevat, tulee varsin selväksi että naisen tulisi näyttää ihan Barbie-nukelta. Miten tavallinen nainen voi kilpailla tällaisia naisia vastaan ulkonäössä? Ei mitenkään.

En usko että kukaan mis haluaa naisen näyttävän He-manilta joka on 210cm pitkä ja painaa 145kg. ohessa faktaa asiasta http://spotmebro.com/body-measurements-top-10-greatest-super-heroes-eve…

Vierailija
136/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien keho ja terveys ei muuten ihan oikeasti kestä tuollaista telinevoimistelumäärää viikossa. On rankkaa nivelille jne. Tuo 10-vuotias on aivan varmasti ollut jossain valmennusryhmässä eikä vaan tavisharrastaja. Sen lisäksi aikuisilla on usein muitakin velvollisuuksia elämässään kuin urheilijan näköisenä pysyminen, esimerkiksi monilla on työpaikka, saattaa olla sukua, perhettä, ystäviä ja muitakin harrastuksia. Toki voisin urheilla tuon määrän viikossa jos ei olisi töitä lainkaan ja jos kehoni kestäisi noin ison treenimäärän. Nyt kehoni kestää maksimissaan kolme kovaa treeniä viikossa, sitten alkaa polvi herjata. Ja saan helposti pitkittyneen flunssan jos en ehdi kunnolla palautua välissä.

Vierailija
137/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläkä sinä väitä, että kaikki miehet haluaisivat He-Maneja tai pumpattuja huulia. Tuohan on naurettava väite.

Vierailija
138/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun olen ollut ryhmäliikuntatunnilla, vetäjänä on ollut nainen, joka miesten mielestä olisi pyöreä tai jopa ylipainoinen.

Silti ne jaksaa vetää todella isoilla painoilla, useita tunteja päivässä, kuusikin päivää viikossa treeniä. Siihen vielä omat treenit päälle.

Mut eihän ne voi olla urheilullisia, kun on reittä ja persettä.

Sinäkö päätät miesten puolesta ketä he pitävät pyöreänä ja ketä eivät? Ja henkilö on ylipainoinen silloin, kun painoindeksi on yli 25. Ei siihen mitään mielipiteitä tarvita.

BMI on tasan mielipidekysymys. Mieti miten jännää oli, kun jenkeissä päätettiin aikanaan, että normaalipainon ylärajaa laskettiin BMI 27-->25.  Satojatuhansia ihmisiä muuttui yhdessä yössä ylipainoisiksi! 

Vierailija
139/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin näkee 210cm 145kg naisia (He-manin mitat). your argument is invalid.

Vierailija
140/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette miehet suoraan sano että haluatte laihan naisen? Kyllähän nekin naiset joille pituus on joku vaatimus ilmoittavat sen yleensä rehellisesti. Parempi ettei aikaa tuhlata puolin eikä toisin.

En ymmärrä mitä tarkoitat, kyllä ainakin itse kerron haluavani hoikan naisen. Ehkä jotkut toiset miehet puhuvat urheilullisesta, koska eivät halua laihaläskiä naista?

Kiitos sinulle että olet rehellinen, molemmat tietävät mistä on kyse eikä kumpikaan tuhlaa aikaansa väärään mieheen. Esimerkiksi itse en tutustuisi missään deittisovelluksessa mieheen joka vaatii hoikkaa naista, koska itse en voi olla 100% varma että olen hoikka myös jatkossa vaikka painonhallinta onkin nyt aivan naurettavan helppoa. Ja haussa kuitenkin pitkä parisuhde...

Miksi et voi olla varma, jos se on naurettavat helppoa?

Suunnitteletko siis nyt jo lihoavasi kunhan mies on "nalkissa"?

Toivottavasti olet rehellinen asian suhteen, jotta mies ymmärtää aikeesi.

Onkohan vähän vainoharhainen ajattelutapa sinulla? Kavalat ja häijyt naiset pitävät itsensä hoikkina miestä etsiessään samalla kun jo itsekseen ilkeästi naureskelleen suunnittelevat lihottavansa itsensä, ja aivan miehen kiusaksi, heti kun miesparka on saatu nalkkiin? Lihominen noin niinkuin ylipäänsä on ihan tietoinen päätös mielestäsi, ylipainoinen päättää että haluan tulla ylipainoiseksi?

Mitä aineita te miesasiamiehet vedätte vai onko teillä joku harhaisuutta aiheuttava psyykkinen sairaus?

Kyllä, jokainen kerta kun käsi liikuttaa roskaa suuhun, tehdään se päätös. Tein ikävä kyllä sitä itsekin vielä kymmenisen vuotta sitten, onneksi havahduin ja päätin hoikistua. Painonhallinta tosiaan ei ole vaikeaa, kuten tuo häijy ja kavala nainen sanoi, se on helppoa. Ainoa vaikeus on päätöksen teko.

http://i.imgur.com/MsZZeDF.jpg

Ai kato, joku oli tehnyt tästä kuvankin.

Et näköjään tajunnut pointtiani yhtään. Kun nämä palstauliulit väittää että nainen ihan SUUNNITTELEE lihovansa ja ilmeisesti vieläpä miestä ärsyttääkseen niin onhan se nyt ihan helkkarin harhainen ja vinoutunut käsitys. Joo, on tietoinen valinta syöminen periaatteessa mutta ei kukaan silti ihan oikeasti PÄÄTÄ lihovansa tai HALUA tulla lihavaksi. Se tapahtuu vähitellen, ja erilaisista syistä. Usein vaikeassa elämäntilanteessa. Samoin monilla iän myötä alkaa painonhallinta olla vaikeampaa kuin nuorena kun aineenvaihdunta hidastuu ja keho muuttuu muutenkin.

Ja vaikka painonhallinta olisi helppoa nyt niin voitko sanoa 100% varmuudella että sinulla tulee olemaan aina niin rautainen itsekuri ettet koskaan ikinä missään elämäntilanteessa ala syödä niin että lihot? Minä en voi, tällä hetkellä minulla on helppoa pysyä hoikkana ja uskon etten tulevaisuudessakaan ihan äkkiä ylipainoiseksi tule mutta ymmärrän että mahdollista sekin on. Mahdollista se on sinullekin.

Kyllä tajusin, mutta pointtisi on potaskaa. Kyllä jokainen päättää lihoavansa, koska päättää että roskan tunkeminen suuhun on tärkeämpää kuin hoikkuus. 

Voin taata pysyväni hoikkana yhtä paljon kun voin taata etten petä enkä käytä keittiöveistä tai kaulinta puolisoon. 

Voin myös taata että autan puolisoani jos hänellä on vaikea kausi, enkä anna hänen lihota. Ja odotan samaa häneltä, ettei anna minun lipsua. 

Just say no, oli huumeista tai lihoamisesta kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän