Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehien käsitys urheilullisesta naisvartalosta on vääristynyt

Vierailija
25.09.2017 |

Niin monta kertaa olen hämmästynyt tästä että ei mitään rajaa. Jos ihminen urheilee päivittäin tai ammatikseen, niin kyllä se vartalo on silloin urheilullinen vaikkei olisikaan niin laiha että kylkiluut näkyy tai yhtä näkyviä lihaksia kuin fitnessurheilijalla kisoissa. Tiedän esimerkiksi yhden ryhmäliikuntaohjaajan, jolla on naisellisen urheilullinen vartalo, isot rinnat ja leveät lanteet, varmasti näyttää monen miehen silmissä suorastaan pyöreälle, mutta hän jaksaa silti ohjata tuntitolkulla rankkaa liikuntaa monta kertaa viikossa. Siihen ei epäurheilullinen tai huonokuntoinen ikinä pystyisi. Tiedän myös yhden ylipainoisen näköisen tankotanssiopettajan, hän on todella vahva mutta myös pyöreä. Sitten taas vaikkapa eräs ystäväni on laiha luonnostaan, hän ei urheile lainkaan vaan omien sanojensa mukaan keskittyy lähinnä pitsan syöntiin ja kaljan juontiin, miesten näkökulmasta hän on urheilullinen ja hän aina pokerilla valehtelee lenkkeilevänsä yms kun on laiha. Hänen äitinsä on vähän samantyyppinen vartaloltaan, nykyään omenavartaloinen mutta jalat on edelleen keski-iässä upeat, pitkät ja hoikat.

Itse taas olen normaalipainoinen mutta minulla on silti esimerkiksi selluliittia. En ikinä kehtaisi missään deittisovelluksessa laittaa vartalomallikseni urheilullinen vaikka jaksan vetää leukoja yms, minussa on voimaa. Rasvaprosentti on kuitenkin vähän päälle 20 ja se on keskivertomiehen makuun jo liikaa, poislukien ne jotka tykkäävät pyöreistä naisista ja niiden silmissä minä taas olen liian laiha.

Naurattaa mutta vähän ehkä myös harmittaa, kun naiskuva on niin vääristynyt. Naisvartalossa vaan yksinkertaisesti kuuluu olla enemmän rasvaa kuin miesvartalossa ihan biologisista syistä johtuen. Siksi urheilullisellakaan naisella ei välttämättä näy lihaksia yhtään missään, ja urheilullisellakin naisella voi olla leveät reidet tai iso takalisto.

Kommentit (1305)

Vierailija
101/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen omaan salilla treenaavaan tyttöystävääni, lihakset oikeissa paikoissa ja pyöreä peppu. En aio vaihtaa vaikka kuinka itkisit :)

Ja sitten vaan vaihtoon jos tyttöystävän vartalo iän myötä alkaa veltostua tai jos lihoaa raskausaikana?

Jokainen aikuinen ihminen ymmärtää että naisen paino nousee ja koko suurenee raskausaikana, mutta se kestää vain sen 9kk, tämän jälkeen nainen palaa normaaliin ja paino tippuu taas ja luonnollisesti vatsa jne pienenee.

Raskaus muuttaa naisen elimistön luuliitoksia siten, että lantio kasvaa sentin ja kengänkoko kasvaa yhdellä. Tämä ei palaudu, vaikka muuten turvotus lähteekin.

Ensinnäkään kaikille ei tapahdu näin ja toiseksi.. Really? Silläkö selität sen 20kg läskiä että lantiosi leveni sentin?

Älä nyt heti hermostu.

Kengännumeron kasvu ja naisen lantioliitosten aukeaminen yhdellä sentillä ei tuo 20kg painoa lisää. Pikemminkin entiseen painoonsa laihtuva synnyttänyt nainen näyttää laihemmalta, jos on samanpainoinen kuin ennen raskautta.

Mistä moinen läskipossu-pakkomielle? Joku ylipainoinen läheinen käy nyt hermoillesi?

Ärsyttää tuo argumentti "Muttakun minä sain lapsen, siksi lihoin näin paljon" ei se ole mikään syy.

Miksi olet niin hermostunut?

Et kykene suhtautumaan kommentointiin objektiivisesti, vaan otat jokaisen kommentin henkilökohtaisesti?

En minä ole se lihonut vaimosi/ naisystäväsi/ siskosi, olen täysin vieras ihminen sinulle.

En kärsi ylipainosta. Kengännumeron kasvun lisäksi mikään muu vaatekokoni ei ole kasvanut.

Äkäinen kommentointisi pistää silmään nyt ihan muista syistä.

Vierailija
102/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette miehet suoraan sano että haluatte laihan naisen? Kyllähän nekin naiset joille pituus on joku vaatimus ilmoittavat sen yleensä rehellisesti. Parempi ettei aikaa tuhlata puolin eikä toisin.

En ymmärrä mitä tarkoitat, kyllä ainakin itse kerron haluavani hoikan naisen. Ehkä jotkut toiset miehet puhuvat urheilullisesta, koska eivät halua laihaläskiä naista?

Kiitos sinulle että olet rehellinen, molemmat tietävät mistä on kyse eikä kumpikaan tuhlaa aikaansa väärään mieheen. Esimerkiksi itse en tutustuisi missään deittisovelluksessa mieheen joka vaatii hoikkaa naista, koska itse en voi olla 100% varma että olen hoikka myös jatkossa vaikka painonhallinta onkin nyt aivan naurettavan helppoa. Ja haussa kuitenkin pitkä parisuhde...

Miksi et voi olla varma, jos se on naurettavat helppoa?

Suunnitteletko siis nyt jo lihoavasi kunhan mies on "nalkissa"?

Toivottavasti olet rehellinen asian suhteen, jotta mies ymmärtää aikeesi.

Koska nuorena on paljon vilkkaampi aineenvaihdunta. En ole myöskään saanut yhtään lasta vielä, mutta 1-2 lasta on toiveissa enkä tiedä kuinka hyvin siitä palautuisin. En voi olla 100% varma että palautuisin raskaudesta ja synnytyksestä ennalleni, saahan jotkut naiset pahoja repeämiäkin eikä niistä voi mitään vakuutta miehelle antaa että toosa palautuu samanlaiseksi kuin ennen synnytystä.

Lihoaminen ei ole suunnitelmissa, haluan mahtua vaatteisiini jatkossakin ja toivon pysyväni terveenä. Mutta en yksinkertaisesti voi mitenkään olla varma että painoni olisi sama kuin nyt vielä 50-vuotiaana tai 65-vuotiaana mitä nyt kolmekymppisenä. Voihan sitä vaikka syöpään sairastua, joutua onnettomuuteen tai mitä tahansa. Etsinnässä mies joka voisi pysyä rinnallani ties mistä vastoinkäymisistä huolimatta joita ei vaan voi ennakoida.

Repeämät ja raskauden aiheuttamat pysyvät muutokset... eihän niillä ole mitään tekemistä painonhallinan kanssa. Eikä syöväkään lihota. Lihoamiseen vaikuttaa kuinka paljon herkkuja pistät suuhusi verrattuna liikunnan määrään. Siksi lihoaminen on päätös, ja sinä olet näköjään päättänyt jo, että aiot lihota. Et vaan ole rehellinen siitä.

Jep, ihmeellinen ajatusmaailma "en voi mitenkään olla varma etten liho.." öö tottakai voit, syöt vähemmän kuin kulutat niin et varmasti liho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen omaan salilla treenaavaan tyttöystävääni, lihakset oikeissa paikoissa ja pyöreä peppu. En aio vaihtaa vaikka kuinka itkisit :)

Ja sitten vaan vaihtoon jos tyttöystävän vartalo iän myötä alkaa veltostua tai jos lihoaa raskausaikana?

Jokainen aikuinen ihminen ymmärtää että naisen paino nousee ja koko suurenee raskausaikana, mutta se kestää vain sen 9kk, tämän jälkeen nainen palaa normaaliin ja paino tippuu taas ja luonnollisesti vatsa jne pienenee.

Raskaus muuttaa naisen elimistön luuliitoksia siten, että lantio kasvaa sentin ja kengänkoko kasvaa yhdellä. Tämä ei palaudu, vaikka muuten turvotus lähteekin.

Raskaus voi myös löysentää vatsan sidekudoksia niin, että vyötärönympärys kasvaa pysyvästi useita senttejä. Se ei ole oma valinta, eikä korjaudu millään treenillä. Itse asiassa tosi harvalla naisella vatsa pienenee ihan ennalleen.

Se on oma valinta. Raskaaksi ei ole pakko hankkiutua.

Ei tietenkään ole pakko. Mutta esimerkiksi itse etsin miestä joka on valmis perustamaan kanssani perheen, ja sen miehen on ymmärrettävä että raskaus VOI muuttaa vartaloa. Voihan se samanlaiseksikin palautua jos hyvä tuuri on, mutta miehen on myös kestettävä se että voi jäädä esimerkiksi raskausarpia. Se on se hinta minkä maksaa lapsen saamisesta.

Itse en tapailisi koskaan miestä jolle naisen hoikkuus ylipäätään on tärkein ominaisuus naisessa tai edes top kolmosessa ominaisuuksien suhten. Joten tuskin tapaamme parisuhdemarkkinoilla, ole huoleti!

Vierailija
104/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään kaikille ei tapahdu näin ja toiseksi.. Really? Silläkö selität sen 20kg läskiä että lantiosi leveni sentin?

Älä nyt heti hermostu.

Kengännumeron kasvu ja naisen lantioliitosten aukeaminen yhdellä sentillä ei tuo 20kg painoa lisää. Pikemminkin entiseen painoonsa laihtuva synnyttänyt nainen näyttää laihemmalta, jos on samanpainoinen kuin ennen raskautta.

Mistä moinen läskipossu-pakkomielle? Joku ylipainoinen läheinen käy nyt hermoillesi?

Ärsyttää tuo argumentti "Muttakun minä sain lapsen, siksi lihoin näin paljon" ei se ole mikään syy.

Miksi olet niin hermostunut?

Et kykene suhtautumaan kommentointiin objektiivisesti, vaan otat jokaisen kommentin henkilökohtaisesti?

En minä ole se lihonut vaimosi/ naisystäväsi/ siskosi, olen täysin vieras ihminen sinulle.

En kärsi ylipainosta. Kengännumeron kasvun lisäksi mikään muu vaatekokoni ei ole kasvanut.

Äkäinen kommentointisi pistää silmään nyt ihan muista syistä.

Mikään kommenttini ei ole mitenkään hermostunut, edelleenkään se raskaus tai löysä nahka tai vast. Ei selitä ylipainoa. Raskaus nostaa painoa hetkellisesti, loppu on itsestä kiinni, kaikki muu on selittelyä.

Vierailija
105/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet pitävät miehen näköisistä naisista

Sellaista miesten mollaamista, jälleen kerran.

Omapa on ongelmasi, jos et totuutta kestä. Tottahan se on, että keskimääräinen miesten ihannenainen on hyvin maskuliininen.

MIssä tämä on tutkittu, saisiko linkin artikkeliin, kiitos. Hoikka ei ole sama kuin maskuliininen, vaikka te lihavat naiset aina haukutte siroja naisia pikkupojiksi yms paskaa.

Vierailija
106/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskeihisi en nyt puutu, mutta kyllä: kaikkien raskaanaolevien naisten luuliitokset aukeavat, lantio levenee ja kengännumero kasvaa yhden koon suuremmaksi.

Mikäli raskaanaolevalle naiselle ei näin käy, hänen on hakeuduttava sektiosynnytykseen.

Muijalla kyllä perse leveni vaikka sektioitiin,tissitkin kasvoivat.

Pitää olla tyytyväinen,ei tullut mitään ryppyistä kurttumahaa,tissitkin ovat pystyt ja kiinteät kuin teinitytöillä.

Perse pystyssä kun makaili sängyllä viikonloppuna ja käski käydä hommiin,tuli melkein reisille.

Vierailija
107/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskeihisi en nyt puutu, mutta kyllä: kaikkien raskaanaolevien naisten luuliitokset aukeavat, lantio levenee ja kengännumero kasvaa yhden koon suuremmaksi.

Mikäli raskaanaolevalle naiselle ei näin käy, hänen on hakeuduttava sektiosynnytykseen.

Minun kengän kokoni ei kyllä kasvanut yhtään, samat kengät menee yhä. Lantiosta en osaa sanoa. Opiskelepa vähän lisää, kengän koko VOI kasvaa, mutta ei välttämättä.

Ei varmaan kasvanutkaan, kun käytät nykyään liian pieniä kenkiä.

Vai saitko lapsen keisarinleikkauksella, eli et synnyttänyt?

Mitä sönkötät :D kaikkien kengännumero ei todellakaan kasva, eikä se ole se synnytys edes mikä siihen vaikuttaa vaan raskaus.

Vaikutat herttaiselta naiselta... Lippalakki päässä, rasvainen tukka silmillä ja sätkä huulessa huutelet leikkipuiston reunalta: -Mitä sä siinä sönkötät!

Viittasin siihen, että jos raskaanaolevan naisen lantion luuliitokset eivät aukene normaalisti, synnytys on mahdotonta.

Pystytkö koskaan käsittämään näin monimutkaista asiaa?

Vierailija
108/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:lla on melko yleistävä käsitystä siitä mitä miehet ajattelee. Oman kokemukseni mukaan ainakin itse urheilevat miehet kyllä erottavat millainen naisvartalo on oikeasti urheilullinen ja millainen ei.

Puhumattakaan siitä että ei se ainakaan minun tuttavapiirissäni tunnu olevan niin noko nuukaa sen naisen vartalonmalli. Meinaan vaan että samat miehet ovat juosseet perässäni silloin kun pystyin laskemaan vatsalihakseni ja silloin kun yhden lääkityksen seurauksena turposin niin että hyvä kun kävelemään pääsin. (Turposin siis oikeasti, nivelet oli niin turvoksissa että polvi ei taipunut.)

Valtaosa miehistä on oikeasti aika täysjärkisiä ja niillä on realistisest naisihanteet ja sillä luonteella on enemmän merkitystä kuin ulkonäöllä jos ulkonäkö on kutakuinkin normaalin rajoissa.

Vierailija
109/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös niin miesten kuin naistenkin käsitys urheilullisesta miesvartalosta on vääristynyt. Media ja fitnessbuumi ovat isossa osassa tässä, sekä se että lähes kaikki mediassa esillä olevat (miespuoliset) kehonrakentajat ja fitnessmallit käyttävät ainakin pieniä määriä roinaa. Kyllä, naturaalejakin tyyppejä löytyy noissa kuvioissa mutta he eivät saa juuri minkäänlaista näkyvyyttä.

Tämän on myös havaittu vaikuttavan siten, että nuoret käyttävät nykyään enemmän steroideja. Odotukset kehityksestä ja siitä millaiseen kuntoon voi päästä ovat epärealistisia ja odotetaan jotain todella vaikuttavia tuloksia ihan lyhyessäkin ajassa.

Ihmisten kuva siitä, miten isoksi tavallinen tallaaja voi tulla natuna on selvästi vääristynyt, se on paljon pienempi ja vähemmän lihaksikas kunto kuin mitä kuvitellaan. Toki geneettisesti erityisen lahjakkaat ihmiset on asia erikseen.

Vierailija
110/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kengän kokoni ei kyllä kasvanut yhtään, samat kengät menee yhä. Lantiosta en osaa sanoa. Opiskelepa vähän lisää, kengän koko VOI kasvaa, mutta ei välttämättä.

Ei varmaan kasvanutkaan, kun käytät nykyään liian pieniä kenkiä.

Vai saitko lapsen keisarinleikkauksella, eli et synnyttänyt?

Mitä sönkötät :D kaikkien kengännumero ei todellakaan kasva, eikä se ole se synnytys edes mikä siihen vaikuttaa vaan raskaus.

Vaikutat herttaiselta naiselta... Lippalakki päässä, rasvainen tukka silmillä ja sätkä huulessa huutelet leikkipuiston reunalta: -Mitä sä siinä sönkötät!

Viittasin siihen, että jos raskaanaolevan naisen lantion luuliitokset eivät aukene normaalisti, synnytys on mahdotonta.

Pystytkö koskaan käsittämään näin monimutkaista asiaa?

Minä puhuin siitä kengännumerosta. Varmasti pystyy synnyttämään alakautta vaikkei kengänkoko kasvakkaan. Ps. Jos yrität loukata tuntematonta ihmistä keksimällä jotain juttuja miltä hän saattaa näyttää, niin metsään menee aina, noin niinkuin vinkkinä tulevaisuuteen.

Vierailija
111/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ap:lla on melko yleistävä käsitystä siitä mitä miehet ajattelee. Oman kokemukseni mukaan ainakin itse urheilevat miehet kyllä erottavat millainen naisvartalo on oikeasti urheilullinen ja millainen ei.

Puhumattakaan siitä että ei se ainakaan minun tuttavapiirissäni tunnu olevan niin noko nuukaa sen naisen vartalonmalli. Meinaan vaan että samat miehet ovat juosseet perässäni silloin kun pystyin laskemaan vatsalihakseni ja silloin kun yhden lääkityksen seurauksena turposin niin että hyvä kun kävelemään pääsin. (Turposin siis oikeasti, nivelet oli niin turvoksissa että polvi ei taipunut.)

Valtaosa miehistä on oikeasti aika täysjärkisiä ja niillä on realistisest naisihanteet ja sillä luonteella on enemmän merkitystä kuin ulkonäöllä jos ulkonäkö on kutakuinkin normaalin rajoissa.

Hyshys, älä nyt tule pilaamaan hyvää miehietviha-ketjua.

Vierailija
112/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä entinen anoreksiaan taipuvainen fitness-harrastaja.

Kun olin laiha, sain ikäviä kommentteja tuntemattomilta miehiltä ravintolassa:

-Miksi sä olet noin laiha?

-Kauheeta miten laiha sä olet. ja vihjailua huumeidenkäytöstä!

Olin silloin 183cm ~80kg.

Nyt urheilen vähän rennommin, painoa on 10kg enemmän ja miehet kehuvat poikkeuksetta minua uhkeaksi.

Et edes ollut laiha 80kg

Vierailija
113/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaus voi myös löysentää vatsan sidekudoksia niin, että vyötärönympärys kasvaa pysyvästi useita senttejä. Se ei ole oma valinta, eikä korjaudu millään treenillä. Itse asiassa tosi harvalla naisella vatsa pienenee ihan ennalleen.

Ei tietenkään ole pakko. Mutta esimerkiksi itse etsin miestä joka on valmis perustamaan kanssani perheen, ja sen miehen on ymmärrettävä että raskaus VOI muuttaa vartaloa. Voihan se samanlaiseksikin palautua jos hyvä tuuri on, mutta miehen on myös kestettävä se että voi jäädä esimerkiksi raskausarpia. Se on se hinta minkä maksaa lapsen saamisesta.

Itse en tapailisi koskaan miestä jolle naisen hoikkuus ylipäätään on tärkein ominaisuus naisessa tai edes top kolmosessa ominaisuuksien suhten. Joten tuskin tapaamme parisuhdemarkkinoilla, ole huoleti!

Voi muuttaa vartaloa, mutta ei se ylipainoa tuo. Ylensyönti tuo ylipainoa.

Kunhan tämä on avoimesti kaikille selvää, niin ei tarvitsisi jankuttaa sivutolkulla.

Vierailija
114/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on muuten jännä, kun esimerkiksi tällä palstalla kysytään miesten kriteerejä naisille, sieltä tulee ehdoton ei koira- ja kissaihmisille ja perusteeksi sanotaan, että koko elämä pyörii sitten sen karvapallon ympärillä ja parisuhteelle ei jää aikaa. Sitten kuitenkin halutaan se fitnesstyttö, joka on viikossa 20 tuntia salilla ja ruokailut sun muut rytmittyvät täsmälleen sen urheilun ympärille. Onko se kissa kuitenkaan ihan niin sitova? 

Ei kukaan ole salilla 20 tuntia viikossa. 3-4 tuntia treeniä per viikko ja normaalia kotiruokaa ihan tavalliseen tapaan, niin saa sellaisen vartalon, jota useimmat urheilullista vartaloa ihannoivat miehet himoitsevat. 

Voi morjes. Näytäpä minulle edes yksi fitness-/urheilupimu, joka treenaa 3-4 tuntia viikossa ja syö NORMAALI KOTIRUOKAA. Huh huh. Hehän syövät normaalia kotiruokaa ehkä herkkuannoksena kerran kuukaudessa...

Vierailija
115/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette miehet suoraan sano että haluatte laihan naisen? Kyllähän nekin naiset joille pituus on joku vaatimus ilmoittavat sen yleensä rehellisesti. Parempi ettei aikaa tuhlata puolin eikä toisin.

En ymmärrä mitä tarkoitat, kyllä ainakin itse kerron haluavani hoikan naisen. Ehkä jotkut toiset miehet puhuvat urheilullisesta, koska eivät halua laihaläskiä naista?

Kiitos sinulle että olet rehellinen, molemmat tietävät mistä on kyse eikä kumpikaan tuhlaa aikaansa väärään mieheen. Esimerkiksi itse en tutustuisi missään deittisovelluksessa mieheen joka vaatii hoikkaa naista, koska itse en voi olla 100% varma että olen hoikka myös jatkossa vaikka painonhallinta onkin nyt aivan naurettavan helppoa. Ja haussa kuitenkin pitkä parisuhde...

Onkohan vähän vainoharhainen ajattelutapa sinulla? Kavalat ja häijyt naiset pitävät itsensä hoikkina miestä etsiessään samalla kun jo itsekseen ilkeästi naureskelleen suunnittelevat lihottavansa itsensä, ja aivan miehen kiusaksi, heti kun miesparka on saatu nalkkiin? Lihominen noin niinkuin ylipäänsä on ihan tietoinen päätös mielestäsi, ylipainoinen päättää että haluan tulla ylipainoiseksi?

Mitä aineita te miesasiamiehet vedätte vai onko teillä joku harhaisuutta aiheuttava psyykkinen sairaus?

Vierailija
116/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on muuten jännä, kun esimerkiksi tällä palstalla kysytään miesten kriteerejä naisille, sieltä tulee ehdoton ei koira- ja kissaihmisille ja perusteeksi sanotaan, että koko elämä pyörii sitten sen karvapallon ympärillä ja parisuhteelle ei jää aikaa. Sitten kuitenkin halutaan se fitnesstyttö, joka on viikossa 20 tuntia salilla ja ruokailut sun muut rytmittyvät täsmälleen sen urheilun ympärille. Onko se kissa kuitenkaan ihan niin sitova? 

Ei kukaan ole salilla 20 tuntia viikossa. 3-4 tuntia treeniä per viikko ja normaalia kotiruokaa ihan tavalliseen tapaan, niin saa sellaisen vartalon, jota useimmat urheilullista vartaloa ihannoivat miehet himoitsevat. 

Voi morjes. Näytäpä minulle edes yksi fitness-/urheilupimu, joka treenaa 3-4 tuntia viikossa ja syö NORMAALI KOTIRUOKAA. Huh huh. Hehän syövät normaalia kotiruokaa ehkä herkkuannoksena kerran kuukaudessa...

Mitä mielestäsi on normaalia kotiruokaa? Minulle se on vaikkapa kanafilee tortilloja, tai pasta bolognesea. Tai lohta keitetyn perunan kanssa. Hernekeittoa. Tosin salilla menee 5-6 tuntia viikossa, liikuntaa yhteensä yli 10 tuntia.

Vierailija
117/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi muuttaa vartaloa, mutta ei se ylipainoa tuo. Ylensyönti tuo ylipainoa.

Kunhan tämä on avoimesti kaikille selvää, niin ei tarvitsisi jankuttaa sivutolkulla.

Ihan oikeasti, kukaan ihminen ei voi taata, ettei ikinä koskaan milloinkaan muuttuisi ylipainoiseksi. Sinäkin voit muuttua ylipainoiseksi.

Vierailija
118/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla menee nyt kaksi asiaa sekaisin: se mitä jotkut tekevät, ja se mitä tiettyyn kuntoon pääsemiseksi vaaditaan. Salilla luodaan vain riittävä kasvuärsyke lihakselle, siihen ei tod. tarvita yli 4 tunnin treenejä, ellei käytetä steroideja. Ja tavallinen ruoka on se millä mieskehonrakentajatkin lihaksensa kasvattavat. On se kumma, jos ei sama pöperö naisen pikkulihaksille riitä.

Vierailija
119/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan vähän vainoharhainen ajattelutapa sinulla? Kavalat ja häijyt naiset pitävät itsensä hoikkina miestä etsiessään samalla kun jo itsekseen ilkeästi naureskelleen suunnittelevat lihottavansa itsensä, ja aivan miehen kiusaksi, heti kun miesparka on saatu nalkkiin? Lihominen noin niinkuin ylipäänsä on ihan tietoinen päätös mielestäsi, ylipainoinen päättää että haluan tulla ylipainoiseksi?

Mitä aineita te miesasiamiehet vedätte vai onko teillä joku harhaisuutta aiheuttava psyykkinen sairaus?

Kyllä, jokainen kerta kun käsi liikuttaa roskaa suuhun, tehdään se päätös. Tein ikävä kyllä sitä itsekin vielä kymmenisen vuotta sitten, onneksi havahduin ja päätin hoikistua. Painonhallinta tosiaan ei ole vaikeaa, kuten tuo häijy ja kavala nainen sanoi, se on helppoa. Ainoa vaikeus on päätöksen teko.

http://i.imgur.com/MsZZeDF.jpg

Ai kato, joku oli tehnyt tästä kuvankin.

Vierailija
120/1305 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielestäsi on normaalia kotiruokaa? Minulle se on vaikkapa kanafilee tortilloja, tai pasta bolognesea. Tai lohta keitetyn perunan kanssa. Hernekeittoa. Tosin salilla menee 5-6 tuntia viikossa, liikuntaa yhteensä yli 10 tuntia.

Uunilohi, grillattu kana, keitetyt perunat ja silliä, keitettyjä/höyrytettyjä kasviksia, makaronilaatikko. Ihan tavallista ruokaa, jolla saa lihakset kasvamaan ja riittävästi ravintoaineita keholle. Kyllähän siellä salilla saa aikaa kulumaan vaikka kuinka kauan jos haluaa, mutta treenit voi ja kannattaa ennemmin vetää tehokkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme