Miehen synttärilahja odotti keittiönpöydällä.. en voi mitään, olen pettynyt ja loukkaantunut
Vaikka yritän ajatella, että "sentään muisti!" Mutta luulisi miehen jo näinä vuosina oppineen tuntemaan makuni..
Pöydällä oli siis muki tekstillä "can`t ceep calm because i finnish" ja mukissa suklaapatukka, ei korttia. Pidän kyllä suklaasta, mutta en hölmöistä tekstimukeista ja tulee sellainen fiilis, että mies vain hätäpäissään osti jotain ! :(
Viime vuonna sain rannekorun, sattumalta kun menimme uusimaan miehen kellon hihnaa viikko ennen synttäreitäni ja alessa oli ihania koruja. Pakko se on näköjään uskoa, että tuolta mieheltä on turha odottaa mtään fiksua yllätyslahjaa, jos ei ole kuudessa vuodessa oppinut, että hyvä dekkari ja ruusut toimisivat niin tuskinpa oppii ikinä.
Ja nyt on neljään asti aikaa harjoitella reaktiota, kun mies tulee kotiin ! Ahdistaa.
Kommentit (403)
Älä kitise, Sun miehes muisti ja osti lahjan. Mua ei oo muistettu ja vaikka oliskin niin lahjaa ei oo raaskittu ostaa.
Synttärilahjat kuuluisi vanhemmille jos kellekään, ei vuosia täyttävälle. Ei ko. henkilö ole tehnyt mitään saadakseen syntyä. Lasten ininää, menkää töihin.
Vierailija kirjoitti:
Älä kitise, Sun miehes muisti ja osti lahjan. Mua ei oo muistettu ja vaikka oliskin niin lahjaa ei oo raaskittu ostaa.
Ap ei ehkä oo linjoilla kun aloitus on vuodelta - 17
Dekkareita.Mikä viehtymys on naisilla sitten murhiin ja väkivaltaan?
Ja minä kun ymmärsin tuon otsikon niin , että miehen syntymäpäivälahja odottaa häntä eli miestä, keittiön pöydällä, eli ap on kääriytynyt alastomana johonkin elmu-kelmuun tms. ja keittiönpöydällä että syntymäpäiväänsä viettävä mies on innoissaan, mutta mies onkin väsynyt eikä innostukaan ajatuksesta, ja siksi ap on pettynyt.
Niin ja siis olen nainen , mutta kun puhutaan miehen syntymäpäivälahjasta, niin minun aivot kyllä tulkitsi niin päin.
Vierailija kirjoitti:
Dekkareita.Mikä viehtymys on naisilla sitten murhiin ja väkivaltaan?
Kysy eemi äipältäsi.
Osta miehelle seuraavaksi lahjaksi muovimuki jossa lukee "can't finnish because i keep calm".
Laita mukiin tikkari.
Miehen syntymäpäivä lahja, kenen lahjasta nyt puhutaan? Onko vaimo pettynyt, ja jos niin mihin hän on nyt pettynyt, onko itse ostanut huonon lahjan miehelle?
Minä en saanut kauan odotetun esikoisen synnyttyä edes kukkukimppua, ei mitään 😢, mies tuli tyhjin käsin katsomaan. Se oli todella pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 vuotiaiden syntymäpäivien noteerauksen ymmärän. Huvittavia aikuiset mielenpahoittajat, varmaan pitäisi nimipäivätkin noteerata?
Me olemme 50+ ja 60+ vuotiaita ja muistamme edelleen toisiamme tapaamispäivänämme, josta suhteemme alkoi. Neljäs yhteinen vuosi menossa. Lisäksi tietysti syntymä- ja nimipäivinä + jouluna. Matkoilta tuodaan aina toiselle tuliaisia. Ja nimenomaan miehen aloitteesta, koska meidän suhteessamme minä olen se, joka ei osaa ostaa lahjoja. Että revi siitä.
no nyt repes
Opiksi kaikille joita asia koskettaa; suurin osa miehistä ei osaa ostaa lahjoja joita puoliso toivoo. Kannattaa hyvin suoraan sanoa mitä tahtoo lahjaksi. Ja joskus se lahja kannattaa ostaa itse itselleen. Tuo on asia, josta ei kannata sen enempää pahoittaa mieltään. Se vain on niin.
Sain 20-v hääpäivälahjaksi 3kpl raaputusarpoja. Ei voittoja. Kuori oli jätetty ilman korttia, kukkia tms keittiön pöydälle.
Itse olin ostanut liput hänen lempparibändin keikalle Berliiniin matkoineen päivineen.
Möin liput Facebookissa pois heti kun luontoarpakin petti.
Yksi mun parhaista synttärilahjoista on tietty muki, jonka sisällä oli erilaisia toffeepatukoita. Sain sen mieheltäni kun täytin 40v.
Käytiin kyllä risteilylläkin, mutta tuo jäi muistoksi. Se oli niin ajateltu ja mietitty juttu. Rakastin.
Vierailija kirjoitti:
Hei, mies oikeesti edes muisti. Toihan on ihan hellyyttävää. Mä olisin otettu.
Jos sinä hankkisit miehellesi mukin synttärilahjaksi,(jossa olisi joku typerä teksti) niin olisko hänkin siitä hyvin otettu? ja onnellinen, että sinä sentään muistit hänen syntymäpäivänsä.
Vierailija kirjoitti:
No jos sulla on asiat noin huonosti niin ei se kyllä paranna yhtään sitä asiaa, että joku toinenkaan mies ei jaksa miettiä, mitä se puoliso oikeasti lahjaksi haluaa.
Typerää tulla kertomaan, että mun kumppani se ei osta lahjaa vaikka muistaisikin syntymäpäiväni, koska selvästi se on sinustakin huono asia. Eihän se silloin ole mikään hyvä asia , että kumppani ei piittaa. Ei se tuollainen muki ole juurikaan tyhjää parempi, eikä siitä tarvii ihan hirveän kiitolliseksi heittäytyä.
Vaikka sain kyllä kerran itsekin mieheltä lahjaksi mukin, jossa luki "Rakas" ja se oli kyllä ihan sööttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ehkä oo linjoilla kun aloitus on vuodelta - 17
Tämä😊
Vierailija kirjoitti:
Synttärilahjat kuuluisi vanhemmille jos kellekään, ei vuosia täyttävälle. Ei ko. henkilö ole tehnyt mitään saadakseen syntyä. Lasten ininää, menkää töihin.
Tää on typerintä mitä olen lukenut. Ihmisen syntymäpäivälahjat pitäisi antaa hänen vanhemmilleen :D
Syntymäpäiviä vietetään sen takia, että juhlitaan sitä, että tuo ihminen on elänyt kanssamme ne vuodet ja ollaan kiitollisia siitä, että hän sai taas täyttää yhden vuoden lisää. Ei ole ollenkaan itsestään selvää, että ihminen saa vietää seuraavankin syntymäpäivänsä, oli hän sitten minkä ikäinen tahansa ja siksi juhlitaan sitä, että hän nyt on luonamme taas tämänkin synymäpäivän.
Osta muki miehellesi tekstillä "I can't be hot because you're my man"