Miehen synttärilahja odotti keittiönpöydällä.. en voi mitään, olen pettynyt ja loukkaantunut
Vaikka yritän ajatella, että "sentään muisti!" Mutta luulisi miehen jo näinä vuosina oppineen tuntemaan makuni..
Pöydällä oli siis muki tekstillä "can`t ceep calm because i finnish" ja mukissa suklaapatukka, ei korttia. Pidän kyllä suklaasta, mutta en hölmöistä tekstimukeista ja tulee sellainen fiilis, että mies vain hätäpäissään osti jotain ! :(
Viime vuonna sain rannekorun, sattumalta kun menimme uusimaan miehen kellon hihnaa viikko ennen synttäreitäni ja alessa oli ihania koruja. Pakko se on näköjään uskoa, että tuolta mieheltä on turha odottaa mtään fiksua yllätyslahjaa, jos ei ole kuudessa vuodessa oppinut, että hyvä dekkari ja ruusut toimisivat niin tuskinpa oppii ikinä.
Ja nyt on neljään asti aikaa harjoitella reaktiota, kun mies tulee kotiin ! Ahdistaa.
Kommentit (403)
Mulle ex osti mukin jossa luki äiti on toinen sana Rakkaudelle kun esikoinen oli reilut puoli vuotias. Erossa jätin mukin hänelle , äitiään Rakasti enemmän kuin minua. Olimme yhdessä 28 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten touhuja nuo tuollaaset synttärivouhkaamiset. Sillä juurikaan merkitystä putkahtaako sieltä
peräaukon ja virtsareijän välistä suolikaasujen saattelemana etuajassa vai yliaikaisen raskaden jälkeen.
Elämä alkaa hedelmöitymishetkellä ja oleellinen on tuuri geenilotossa.
Mitä sä olet vetänyt?
Mitäkö vetänyt? en ymmärrä kysymystä. Aattelin keväällä kylvää avomaakurkkua,pitää vaan varmistaa että siemenet ovat oikeanlaisia eivätkä
esim.punajuuren ja ovat itäviä. Sillä kuinka pian taimet tulevat pintaan ei merkitystä.
Ei kyllä se mun kieli oli limakalvojen välissä kirjoittaessani. Ihan oikeasti olen emännälle ne juttuni tavarat lahjoiksi loihtinut. Tottakai huumorimielellä ja saajan mielenkiintoisia reaktioita seuraten. Oli toki sitten varattuna alushousujen takataskussa oikeakin lahja... Jaa jos oikein muistelen niitä lahja lihapaketteja olin silloin restauroinut ne muistuttamaan jotain emännän toivoman lahjan muotoa. Siinä sitä raamankaarta kehittelin, lähestulkoon raamit kaulassa.
Lisäksi ollaan ystävien kanssa useita kertoja selkäkeikkanauruja vedetty muisteltuani meidän emännän joululahjoista. Niin muuten ne limakalvot oli mun suussa..jossa se kieli silloin...