Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen synttärilahja odotti keittiönpöydällä.. en voi mitään, olen pettynyt ja loukkaantunut

Vierailija
25.09.2017 |

Vaikka yritän ajatella, että "sentään muisti!" Mutta luulisi miehen jo näinä vuosina oppineen tuntemaan makuni..

Pöydällä oli siis muki tekstillä "can`t ceep calm because i finnish" ja mukissa suklaapatukka, ei korttia. Pidän kyllä suklaasta, mutta en hölmöistä tekstimukeista ja tulee sellainen fiilis, että mies vain hätäpäissään osti jotain ! :(
Viime vuonna sain rannekorun, sattumalta kun menimme uusimaan miehen kellon hihnaa viikko ennen synttäreitäni ja alessa oli ihania koruja. Pakko se on näköjään uskoa, että tuolta mieheltä on turha odottaa mtään fiksua yllätyslahjaa, jos ei ole kuudessa vuodessa oppinut, että hyvä dekkari ja ruusut toimisivat niin tuskinpa oppii ikinä.

Ja nyt on neljään asti aikaa harjoitella reaktiota, kun mies tulee kotiin ! Ahdistaa.

Kommentit (403)

Vierailija
401/403 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta, että vaimolleni ei ole koskaan kelvannut ostamani lahjat. Jokakerta niistä on tullut sanomista ja ylimääräistä mielipahaa...

Sanotaanpa näin.. meillä on tapana tehdä polttopuita joka kevät omasta metsästä, eli koivuja kumoon ja sit kelkalla ne mökille rankoina jne..jatkokäsittelyt sirkkelillä jne... Meille molemmille todella niin mieluista odotettua touhua aurinkoisiksi kevätpäiviksi...

Niinpä toissajouluna ostin lahjaksi vaimolle hyvinmuotoillut naisellisessa värissä olevat pinotavarasakset, ja helkutti ei mitään kiinanjuttua vaan Fiskarssin tekemät laatupelit.. hintaakin muistaakseni yli viiskymppiä, saattoi olla jopa 75..en ihan tarkkaan

Tämä nyt on kieli poskessa kirjoitettu, mutta...mikä helvetin idea on niissä vaaleanpunaisissa vasaroissa ja muissa työkaluissa? Olisi kiva tietää, mitä joku Fiskarsin suunnittelutiimi on ajatellut, taatusti miehiä kaikki. Tulee ihan sama fiilis kuin jos lapselle annetaan pieni leikkivasara, saa sitten istua ja ihailla sitä, millä aikuisetkin tekee töitä. Voi jumaliste. Olen nainen ja minulla on laatutyökaluja, jotka on ostettu ihan muilla kriteereillä kuin väri. Väri kiinnostaa sitten vaikka niissä korkokengissä. Yksikin mies, joka tuo minulle vaaleanpunaisen työkalun, saa mennä poistattamaan sen päivystytykseen.

Ei kyllä se mun kieli oli limakalvojen välissä kirjoittaessani. Ihan oikeasti olen emännälle ne juttuni tavarat lahjoiksi loihtinut. Tottakai huumorimielellä ja saajan mielenkiintoisia reaktioita seuraten. Oli toki sitten varattuna alushousujen takataskussa oikeakin lahja... Jaa jos oikein muistelen niitä lahja lihapaketteja olin silloin restauroinut ne muistuttamaan jotain emännän toivoman lahjan muotoa. Siinä sitä raamankaarta kehittelin, lähestulkoon raamit kaulassa.

Lisäksi ollaan ystävien kanssa  useita kertoja selkäkeikkanauruja vedetty muisteltuani meidän emännän joululahjoista. Niin muuten ne limakalvot oli mun suussa..jossa se kieli silloin...

Vierailija
402/403 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ex osti mukin jossa luki äiti on toinen sana Rakkaudelle kun esikoinen oli reilut puoli vuotias. Erossa jätin  mukin  hänelle , äitiään Rakasti enemmän kuin minua. Olimme yhdessä 28 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/403 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten touhuja nuo tuollaaset synttärivouhkaamiset. Sillä juurikaan merkitystä putkahtaako sieltä

peräaukon ja virtsareijän välistä suolikaasujen saattelemana etuajassa vai yliaikaisen raskaden jälkeen.

Elämä alkaa hedelmöitymishetkellä ja oleellinen on tuuri geenilotossa.

Mitä sä olet vetänyt?

Mitäkö vetänyt? en ymmärrä kysymystä. Aattelin keväällä kylvää avomaakurkkua,pitää vaan varmistaa että siemenet ovat oikeanlaisia eivätkä

esim.punajuuren ja ovat itäviä. Sillä kuinka pian taimet tulevat pintaan ei merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi