Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei taaskaan poistunut koko viikonloppuna kotoaan

Vierailija
24.09.2017 |

Ihmettelen vaan

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mun naapuri? Mulla ei ole mitään asiaa ulos. Ruokaa on koko viikonlopuksi.

Vierailija
2/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät, ellet itsekin ollut lukittautuneena kotiin kuuntelemassa oven avauksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ilmeisesti sinäkään, kun on ollut koko viikonloppu aìkaa stalkata naapurin tekemisiä.

Vierailija
4/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten itsekään poistunut, kun olet häntä kyennyt seurailemaan.

Vierailija
5/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistoko se siellä? Kuuluiko kopinaa? Laskinko liian monta kertaa vettä hanasta? Puinko sukat turhankin äänekkäästi?

Vierailija
6/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ilmeisesti sinäkään, kun on ollut koko viikonloppu aìkaa stalkata naapurin tekemisiä.

Haha!

Vierailija
7/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko flunssa?

Vierailija
8/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi älä kyttää sen tekemisiä :( mitä omia asioita hänel vaa onkaa ni ei kaipaa naapurikyylää viel siihe päälle.

Vierailija
9/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä eilen illalla kävin uimassa. Se onkin toistaiseksi ollut koko viikonlopun ainut aktiviteetti, tänään kyllä käyn vielä kaupassa.

Vierailija
10/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko itse koko viikonlopun kotona? Jos et, niin naapurisi on voinut liikkua sinä aikana kotoaan ulos kun et ole ollut stalkkaamassa.

Vierailija
11/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kutsunut kahville :)

Vierailija
12/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lähdepäs vahän haukkaamaan raitista ilmaa! Olet ollut ihan liian kauan sisätiloissa.

Vierailija
13/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kyttäsi taas tekemisiäni koko viikonlopun.

Vierailija
14/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskellut pääsykokeisiin. Mitäs kehittävää sä oot touhunnut naapuri, muuta kun seurannut mun menoja? :)

Vierailija
15/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku nyt hyvä ihminen välillä, sen sijaan että seuraat naapureitasi 24/7.

Mun naapuri muuten lähtee joka ikinen aamu klo 5 pitkälle lenkille. Herään usein oven kolaukseen. Tiedän sen siitä, kun itse olen joskus lähtenyt aikaisemmin töihin, niin tulee lenkiltä vastaan kotiin ja kertoo joskus, minkälaisen matkan on hölkännyt. Joskus herään oven kolahdukseen niin että kolahtaa neljältä, nukahdan ja sitten herään uudelleen kun kolahtaa viideltä. Ei ole naapurin vika, tässä talossa nämä lukot ovat tällaisia, että naapuritkin kuulee, kun lähtee ulos. 

Vierailija
16/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, lähdepäs vahän haukkaamaan raitista ilmaa! Olet ollut ihan liian kauan sisätiloissa.

Tää

Vierailija
17/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään koskaan poistu vkl kotoa. Käyn kaupassa perjantaisin töiden jälkeen ja ostan sillon koko viikon ruoat. Yksin asun ja sosiaalista elämää ei ole. Naapurini sen sijaan ravaa sisään ulos vähintään viisi kertaa päivässä. En ymmärrä missä se käy jatkuvasti! N28

Vierailija
18/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että olet mun naapuri! Älä huoli, kävin kaupassa ja lenkillä eilen. Äsken lähdin myös kotoa käymään asioilla.

Anteeksi etten ilmoittanut sinulle!

Vierailija
19/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet mun naapuri, niin en käynyt missään kun ei ollut mitään asiaa minnekään. Ei ilmeisesti sinullakaan?

Vierailija
20/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään koskaan poistu vkl kotoa. Käyn kaupassa perjantaisin töiden jälkeen ja ostan sillon koko viikon ruoat. Yksin asun ja sosiaalista elämää ei ole. Naapurini sen sijaan ravaa sisään ulos vähintään viisi kertaa päivässä. En ymmärrä missä se käy jatkuvasti! N28

Se käy varmaan tapaamassa kavereita 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme