Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei taaskaan poistunut koko viikonloppuna kotoaan

Vierailija
24.09.2017 |

Ihmettelen vaan

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kyylää isestä oli huippu kun n km päässä torilla tuntematon ukonrahjus ilmoitti ettet ikinä käy missään.

Vierailija
42/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään koskaan poistu vkl kotoa. Käyn kaupassa perjantaisin töiden jälkeen ja ostan sillon koko viikon ruoat. Yksin asun ja sosiaalista elämää ei ole. Naapurini sen sijaan ravaa sisään ulos vähintään viisi kertaa päivässä. En ymmärrä missä se käy jatkuvasti! N28

Miksi et käy edes lenkillä?

Tylsää. En tiedä mitään niin tylsää kuin käveleminen ilman määränpäätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri vetää pohjat, ei poistunut tämän tai viime vuoden juhannuksena edes kotoaan. Hänellä ei ole ystäviä, vain koira ja on jo vanhempi nainen :/

Mä en juhli mitään kissanristiäisiä, vaan vietän ne usein juurikin koirani kanssa ja ihan on silti kavereita. En tosin tapaa kavereitani kotona, missä naapurit voisivat heitä nähdä vaan näen ystäviäni kaupungilla, puistossa tai esim. kuntosalilla. Pitääkö jatkossa ilmoittaa naapureille, kun näen ihmisiä, etteivät säälittele turhan takia yksinäistä akkaa.

P.S. Ootko sä kyttääjä sama, joka pitää jatkuvasti bileitä kavereilleen, jotka sitten humalapäissään sammuvat ja jäävät nukkumaan käytävälle? On nimittäin ikävä pomppia jatkuvasti heidän yli aamulenkille mennessäni ja kysellä ovatko kunnossa... Ehkä ens kerralla pidät heistä huolta ja annat jäädä koisimaan kotiisi?

Vierailija
44/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ilmeisesti sinäkään, kun on ollut koko viikonloppu aìkaa stalkata naapurin tekemisiä.

Eipä vedetä asiattomia johtopäätöksiä. Naapuria voi avian hyvin stalkata, kun on itse ulkona. Voi vaihdella ikkunoistakurkkimisen tarkkailukulmia sen mukaan, miten naapurin keho vaihtelee huonetilojen ja asustevalintojen välillä.

Vierailija
45/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä Komulainen vaan muuanne

Vierailija
46/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi naapuri! Mä lähdin jo torstaina mun miesystävän luo ja palaan takaisin keskiviikkona. Tai torstaina. Eli viikon poissa. Kaikki hyvin. Koura hankkia oma elämä :)

Vierailija
47/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siis kamera liiketunnistimella viritettynä ja kiinnitettynä ovisilmään ja äänestä aktivoituva ääniä voimistava ja tallentava kuuntelulaite. Ihan kotisohvalta siis televisioruudulta rappukäytävän tapahtumia tarkkailen.

-ap

Vierailija
48/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan parasta, kun saa olla kotona eikä tarvitse lähteä yhtään minnekään! Meillä on kiva koti ja viihdyn täällä hyvin. Ja olen introvertti. Joskus onnistun olemaan viikonkin käymättä ulkona. Ja jos tulee sellainen olo että tarvii raitista ilmaa, saatan ottaa sherrylasin ja mennä yläkerran parvekkeelle hengaamaan ja tähystelemään mitä viereisillä rakennustyömailla tapahtuu. 

Vierailija
49/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et poistunut sinäkään, jos pystyit koko ajan vahtimaan oven raossa hänen menemisiään.

Voihan olla että hän ei ole ollut kotona koko viikonloppuna! Mietipä tätä mahdollisuutta!

En minäkään ole käynyt paljon missään. 

Vierailija
50/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on siis kamera liiketunnistimella viritettynä ja kiinnitettynä ovisilmään ja äänestä aktivoituva ääniä voimistava ja tallentava kuuntelulaite. Ihan kotisohvalta siis televisioruudulta rappukäytävän tapahtumia tarkkailen.

-ap

No on sulla ollut koko vkonloppu vauhdikas itselläsi kun siellä rapussa et nähnyt edes naapuriasi. Etkä poistunut, lol.

Vierailija
51/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kyylä

Vierailija
52/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No on sulla ollut koko vkonloppu vauhdikas itselläsi kun siellä rapussa et nähnyt edes naapuriasi. Etkä poistunut, lol.

Ettei vaan naapurisi livahtanutkin juuri sun jääkaapilla ollessasi ulos? Kelaa nyt vähän niitä nauhojasi.

Vierailija
53/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ilmoitin sinusta poliisiin sillä jo salakuunteluyritys on rangaistava.

Vierailija
54/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se sinä sen tiedät? Kyttäät naapurin elämää 24/7 nenä kiinni ikkunassa? Kyllä olisin huolissani enemmän sinusta kuin naapuristasi. Sinä olet stalkkaajan alku, vielä naapurikyylä. Mene hoitoon.

Vierailija
55/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista edes tietää, kuka naapureista pysyy koko päivän/viikonlopun sisällä? En minä ainakaan erota kuka naapureista milloinkin liikkuu käytävillä. Ja kun tosiaan kaikkien kanssa ei voi olla sama rytmi, niin kuka tahansa voi käydä ulkona silloin kun itse nukkuu/siivoaa/on suihkussa/ulkona jne.

Vierailija
56/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan

Saattoi poistua sillä välin kun kävit vessassa.

Vierailija
57/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaik' on silti ihan hyvin, kiitos huolenpidostasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi