Naapuri ei taaskaan poistunut koko viikonloppuna kotoaan
Kommentit (57)
Koko viikonloppu on mennyt koodatessa, deadline painaa päälle, ei ole aikaa löysäillä.
Jotkut ihmiset sattuu vaan olemaan sellaisia, että tykkäävät olla kotona omassa rauhassaan. Ei se väärin ole.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään koskaan poistu vkl kotoa. Käyn kaupassa perjantaisin töiden jälkeen ja ostan sillon koko viikon ruoat. Yksin asun ja sosiaalista elämää ei ole. Naapurini sen sijaan ravaa sisään ulos vähintään viisi kertaa päivässä. En ymmärrä missä se käy jatkuvasti! N28
Kaupassa, shoppailemassa, viemässä roskat, pesemässä pyykkiä, lenkillä..
Onhan tässä vielä melkein kokonainen sunnuntaipäivä viikonloppua jäljellä, ehtii se naapuri vielä kolostaan poistua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, lähdepäs vahän haukkaamaan raitista ilmaa! Olet ollut ihan liian kauan sisätiloissa.
Tää
Tää too tää. Ootko vauva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, lähdepäs vahän haukkaamaan raitista ilmaa! Olet ollut ihan liian kauan sisätiloissa.
Tää
Tää too tää. Ootko vauva?
oon :3
Mun naapuri vetää pohjat, ei poistunut tämän tai viime vuoden juhannuksena edes kotoaan. Hänellä ei ole ystäviä, vain koira ja on jo vanhempi nainen :/
Olin vatsataudissa, naapuri rakas. Ei napannut lähteä ulos kun oksentelin puolen tunnin välein.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri vetää pohjat, ei poistunut tämän tai viime vuoden juhannuksena edes kotoaan. Hänellä ei ole ystäviä, vain koira ja on jo vanhempi nainen :/
Mutta ei siis mikään vanhus, varmaan 50+
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sitä yksinään mennä katsomaan kun muut juhlii. On parempi mennä juhlimaan sitten kun muut palaa töihin.
Entä sitten? Kyttäätkö useinkin naapureiden tekemisiä ja menemisiä? Kaiveletko roskiksia? Vahtaat posteljoonia ja kurkit postilaatikoihin?
Onko sinulla omaa elämää ollenkaan?
Olen koko vkonlopun tehnyt kirppistavaran myynti-ilmoituksia.
Vähänkäytettyihin lähtee iso kasa, huutikseen, toriin, eri fb ryhmiin.
Teen tämän joka syksy. 2 kk jouluun ja rahat laitetaan joululahjoihin.
Mies meni lasten kanssa anoppilaan, siellä pitää jotain korjata.
Itselläni on vähän flunssa tuloillaan. Ehkä lasten kanssa menen puistoon, kun kohta tulevat kotiin.
Pe jäin sisälle suoraan töistä ja en ole käynyt ovella kun hakemassa Hesarin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan
Vittuako se sulle kuuluu!
Hoida omat asiasi, niissä näyttäisi olevan paljonkin rempallaan, koska sinulla näyttää olevan aikaa kytätä muiden ihmisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä.
Naapurisi on kuollut. Kohta tulee lanssi hakemaan raadon pois.
Emme mekään ole vielä poistuneet kotoa perjantaisen kotiin tulon jälkeen, kun ei ole ollut tarvetta käydä missään. Voi iiks. Hanki elämä ap.
Ei viikonloppu ole vielä ohi joten vielä hän ehtii.
Sori, mutta lähdin hiljaa jo pe iltapäivällä ja palasin vasta ihan illalla, samoin eilen poistuin jo aamupäivällä hiipien. Nyt kotona ja nukuin pitkään :)
Vierailija kirjoitti:
En mäkään koskaan poistu vkl kotoa. Käyn kaupassa perjantaisin töiden jälkeen ja ostan sillon koko viikon ruoat. Yksin asun ja sosiaalista elämää ei ole. Naapurini sen sijaan ravaa sisään ulos vähintään viisi kertaa päivässä. En ymmärrä missä se käy jatkuvasti! N28
Miksi et käy edes lenkillä?
Mulla on jalka murtunut. Ei tällä lähdetä mihinkään vielä viikkoihin!
Kiitos kuitenkin huolenpidostasi.