Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopeita ja arkeen sopivia kasvisruokia?

Vierailija
23.09.2017 |

Koitetaan vähentää lihan syömistä. Kertokaas teidän arkiruokalempparit :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juustolla kuorrutettu kukkakaali on hyvää. Kokonainen kukkakaali keitetään suolavedessä pehmeäksi.

Kypsä kukkakaali uunivuokaan, päälle juustoraastetta ja halutessasi vaikkapa auramuriakin lisäksi. Vuoka 225C uuniin n. 15 min.

Tekisit kunnon juustokastikkeen, eikä mitään raasteita ja muruja. Noin tuosta tulee pirun kuivaa.

Vierailija
42/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvisruoista puhuttaessa aina mainitaan pavut. Ihan mielenkiinnosta; tarkoitetaanko tällä vihreitä pitkiä tai kaupan pakkasesta paloiteltuja papuja vai kenties tölkissä valkoisia papuja tomaattikastikkeessa vai mitä?

Varmaankin tarkoita papuja, joista tykkäät tai on saatavilla.

Itse en ole 21 vuoteen käyttänyt niitä pitkiä vihreitä papuja, en siedä. Aina tulee mieleen lapsuudenaikaiset pakastevihannessekoitus, jonka äiti keitti ylikypsäksi.

Mulle pavut tarkoittaa kuivattuja, jotka olen itse liottanut, keittänyt ja pakastanut. Pakkasesta sitten otan mielen mukaan. 4 dl pusseissa on nyt: härkäpapua, mustasilmäpapua, kidneyta, mustapapuja, valkoisia... niin ja monia pusseja kikherneitä. Ihan ehdoton ykkönen ja monipuolinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juustolla kuorrutettu kukkakaali on hyvää. Kokonainen kukkakaali keitetään suolavedessä pehmeäksi.

Kypsä kukkakaali uunivuokaan, päälle juustoraastetta ja halutessasi vaikkapa auramuriakin lisäksi. Vuoka 225C uuniin n. 15 min.

Tekisit kunnon juustokastikkeen, eikä mitään raasteita ja muruja. Noin tuosta tulee pirun kuivaa.

Eikä tule, ei siinä mitään rasvatonta juustoa käytetä.

Minkälainen juustokastike? Kiinnostaa, voihan sitä kokeilla.

Vierailija
44/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee ilmavaivoja ainakin pavuista, soijasta ja herneistä. :/

Mites nuo härkikset ja nyhtökaurat ym. kasvisproteiininlähteet? Tuleeko niistä ilmavaivoja epätodennäköisemmin?

Vatsavaivat pitäisi mennä ohi kun elimistö tottuu

Miksi elimistöä pitäisi kiusata tahallaan sille sopimattomalla ruualla??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi