Missä kaikki kuumat kilttinaiset?
Palstalla välillä höpötetään miten kilttinaiset eivät muka kelpaa miehille. Kelpaisi vaimoksi asti nuori ja kuuma fitnessmimmi kiltillä luonteella. Missä kaikki tällaiset ovat?
Kommentit (70)
Kaikki naiset julmia ei ole kilttinaisia sehän tässä se ongelma onkin
Eivät kilttinaiset ole kuumia eivätkä kilttejä. Sama ongelma kuin kilttimiehilläkin, siis.
Niiden fitness kilttimiesten luona.
Kilttinainen ei voi näyttää seksikkäältä.
Täällä mä oon, en tosin tällähetkellä kuuma, collareissa ja meikittömänä odotan saunan lämpenevän.
"kiltti" sana tulee juuri epämieluisasta katkerasta ruikuttaja luonteesta. Kuumat fitnessmimmit eivät ole tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä oon, en tosin tällähetkellä kuuma, collareissa ja meikittömänä odotan saunan lämpenevän.
Missäpäin Suomea asut ja miten sinuun pääsisi tutustumaan? Yksi collareissa meikittömänä viihtyvä nainen tänne, kiitos :)
Just kuulin kaupankassalla että kuumat kilttinaiset lähti neitsythuoraäitien kanssa Ruotsin laivalle. Tulevat ylihuomenna takaisin birgittalaisnunniksi kääntyneinä ja siksi jäävätkin loppuelämäkseen Turkuun.
Kaikkia muita ihan ok naisia löytyy vielä jokapaikasta muualta. Tosin rajattu määrä, joten toimi nopeasti.
Hitsi mieki haluisin kiltin naisen kenen kanssa köllötellä sohvalla ja katsoa gladiaattoreita.
T: Kilttimies
Mulle kelpaisi kiltti kotihiirinainen iältään 23-30v jolla tavallisen tylsät harrastukset. Miten kotona viihtyvään naiseen saisi yhteyttä?
Täällä seksuaalisesti tuhma, mielellään alistuva, kuuma nainen. Kiltti siinä mielessä etten petä, ja tottelen kun käsketään. Ikää 27. Onko sinusta masteriksi?
Samaa teen mitä eilenkin tähän aikaan. Istun kotona, juon kaakaota (eilen join teetä). Minulla on päälläni vaaleanpunainen puuvilla-asu ja katson Avaraa luontoa, joka loppui juuri. Haaveilen että minulla olisi oma mies.
Täällä olisi kiltti kotihiirulainen, mutta jo 39-vuotias. Lapset ovat isällään tänä viikonloppuna. Avaraa luontoa katselen ja siivoilen kotia lauantai-illan kunniaksi. Laittelin tuossa makoisan illallisen itselleni. Olen ikäistäni reilusti nuoremman näköinen ja hengailen kotivaatteissani tääällä merenrantakämpässäni. Ei ole kukaan sulhoehdokas koputellut oveeni kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä seksuaalisesti tuhma, mielellään alistuva, kuuma nainen. Kiltti siinä mielessä etten petä, ja tottelen kun käsketään. Ikää 27. Onko sinusta masteriksi?
Minä haluun olla sun mestari!
kilttinainen kirjoitti:
Samaa teen mitä eilenkin tähän aikaan. Istun kotona, juon kaakaota (eilen join teetä). Minulla on päälläni vaaleanpunainen puuvilla-asu ja katson Avaraa luontoa, joka loppui juuri. Haaveilen että minulla olisi oma mies.
No miten sut löytää?
kilttinainen kirjoitti:
Jännämiehestäkö haaveilet?
Vierailija kirjoitti:
Alotetaan siitä, että kutsut mua dominukseksi ja kiillotat mun valtikan. Okei neiti?
Täällä kotonanihan minä, itkeskelen ja letitän kainalokarvojani. Äsken söin vegepekonia ja katsoin kaikki salkkarit putkeen.