Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jos klarna ei laskuta.

Vierailija
23.09.2017 |

Muistelen että klarnan olisi pitänyt laskuttaa minua jo syyskuun alussa, mutta ei ole laskua kuulunut. Jätänkö asian sikseen?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Tilasin viime kuussa gigantilta tuotteen osamaksulla, syyskuussa piti tulla lasku. Ei ole näkynyt. En tee asialle mitään. Toivottavasti unohtavat koko laskun mutta eiköhän se sieltä saavu.

Vierailija
2/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti maksutiedot löytyvät OmaKlarnasta. Mulle ei tullut laskua sähköpostiin, eikä paperisena, mutta OmaKlarnassa se lasku kuitenkin oli. Mieluummin etsisin ne maksutiedot sieltä, kuin vuoden päästä maksaisin laskun korkoineen. Laskun häviämiseen en usko, johonkin digiaikana se ostos aina tallentuu ja tiedot löytyy jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut verkkopankkiin?

Vierailija
4/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

omaklarnassa olen käynyt ja siellä ei näy mitään.

Vierailija
5/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lasku lähetetty vanhaan osoitteeseen koska Klarna ei päivitä tietoja väestörekisteristä. Onneksi tajusin kysellä laskun perään ennen karhua...

Vierailija
6/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Onko sulla käytössä useampi säpo?

Vierailija
7/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Onko sulla käytössä useampi säpo?

Ostoksia tehdessä käytän aina samaa.

Vierailija
8/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa kysellä laskujen perään.

Eivät todellakaan niitä unohda ja onpa sitten kiva maksella korkoineen kaikki.

Ja jos on osamaksusta kyse, niin koko velka erääntyy maksettavaksi heti jos maksu viivästyy pari viikkoa.

Vierailija
9/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tavaroita toukokuussa 50€ arvosta. Ei tullut laskua enkä tehnyt mitään asialle. Sain nyt karhun 80€.

Vierailija
10/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että sähköpostin syöttämisessä ois tullut virhe? Siis ostoksia tehdessä.

Vierailija
11/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa kysellä laskujen perään.

Eivät todellakaan niitä unohda ja onpa sitten kiva maksella korkoineen kaikki.

Ja jos on osamaksusta kyse, niin koko velka erääntyy maksettavaksi heti jos maksu viivästyy pari viikkoa.

Pitänee alkaa selvittelemään laskun tilannetta. Olen tuo joka tilasi gigantilta osamaksulla.

Vierailija
12/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tilausvahvistuksen, tiedon että klarna aikoo laskuttaa, mutta laskua ei ole kuulunut. 

Vierailija
13/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat yhteyden laskutuksen asiakaspalveluun niin kuin vastuunsa kantava aikuinen ihminen. Ainahan se on maksettava eikös juu, mitä tässä maailmassa velkaantuu. Sitä nukkuukin paremmin, kun tietää missä mennään tässä asiassa.

Vierailija
14/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha tyhmä, se on siellä omaklarnassa ja nyt saat maksumuistutuksen tuosta päällisiksi. toi on petoksen yritys vähintään. luuletko ettei verkkokauppa huomaa kun yks asiakas ei ookkaan maksanu?

Vierailija
15/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna on kuuluisa että laskut ei tuu mutta karhut kuluineen tulee

Vierailija
16/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no niin no niin. Tutkin tarkemmin tuota omaklarnaa ja kyllä siellä oli näkyvissä ostokseni. Kuukausilaskua siellä tosin ei ollut näkyvissä, ja en ole sitä myöskään postin kautta saanut. Otin sitten yhteyttä etten joudu vaikeuksiin, heh.

Vierailija
17/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haha tyhmä, se on siellä omaklarnassa ja nyt saat maksumuistutuksen tuosta päällisiksi. toi on petoksen yritys vähintään. luuletko ettei verkkokauppa huomaa kun yks asiakas ei ookkaan maksanu?

haha tyhmä, omaklarnan kautta ei pysty kyseistä laskua maksamaan eivätkä ole lähettäneet paperista.

Vierailija
18/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan laskut talteen ja olen varma etten ole koskaan laskua saanut. Klarnan virhe, mutta totta kai täytyy pitää oikeuksistaan kiinni ja ilmoittaa ettei ole laskua nähnyt, ennen kuin alkavat karhuamaan. 

Vierailija
19/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti maksutiedot löytyvät OmaKlarnasta. Mulle ei tullut laskua sähköpostiin, eikä paperisena, mutta OmaKlarnassa se lasku kuitenkin oli. Mieluummin etsisin ne maksutiedot sieltä, kuin vuoden päästä maksaisin laskun korkoineen. Laskun häviämiseen en usko, johonkin digiaikana se ostos aina tallentuu ja tiedot löytyy jossain vaiheessa.

Yks paskan hailee missä ne tiedot näkyy, jos osapuoli ei todistettavasti karhua laskua se vanhenee kahden, kolmen tai viiden vuoden päästä. Riippuu vähän tilanteesta.

Itselle tullut Klarnan laskut paperisena kun niin toivoin.

Vierailija
20/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kans klarna on useasti jättänyt laskuttamatta, parilla kertaa lasku on sitten ilmestynyt myöhässä (tyyliin päivä ennen siihen merkittyä eräpäivää), ja olen maksanut sen sitten. Pari kertaa olen ollut itse yhteydessä, kun laskua ei ole viikon parin sisällä ostoksesta kuulunut.

Kannattaa tosiaan maksaa kaikki tällaset, siksi koska on ihan takuuvarmaa että jossain vaiheessa se lasku kuitenkin sieltä tulee, koroilla tai ilman, luultavasti ensimmäinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme