Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverillani ei ole koskaan ollut tyttöystävää

Vierailija
23.09.2017 |

Sitä mulle melkein aina valittelee, että miten yksinäinen on. Eilen hän kävi mun luona kaljalla ja sanoi aikovansa ottaa miehen ''ystäväkseen'' kenen kanssa poistaa paineita. No minä kysyin, että onko hän bii sitten ja hän sanoi ''ei ei, tämä on vain väliaikainen ratkaisu''. Sanoi ottavansa heti naisen kun tulee vastaan. Minä vain mietin, että voiko tolleen tehdä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin voiko? Totta kai voi tehdä ihan miten tahtoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin voiko? Totta kai voi tehdä ihan miten tahtoo.

No hän sanoi ettei ole bii vaan hetero niin miten noin voi sitten tehdä?

Vierailija
4/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän täällä yksinäisille miehille ja poikuuden aikuisuuteen asti säilyttäneille joka kerta suositellaan. Ei voida käsittää miestä, joka ei saa naista. Ymmärrys ei riitä ikuiseen vastentahtoiseen yksinäisyyteen, vaan suhteettoman miehen on oltava vähintään kaappihomo, jos ei ketään saa.

Vierailija
5/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei hyväksy omaa seksuaalisuuttaan vielä.

Vierailija
6/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on päässyt helpolla. Ei niitä emäntiä niin vain juksata suhteeseen.

Vierailija
7/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, juuri noinhan homoja syntyy.

Vierailija
8/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tunnistaa ehdotusta kun kuulet sellaisen?

Vierailija
9/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän nyt minulle mitään ehdottanut vaan keskusteli yleisesti vain. Sääli, että miehen pitää ryhtyä tollaseen naisettomuuden vuoksi..

Vierailija
10/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikromuna?

Vierailija
11/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kyllä mäkin haluaisin siirtyä lesboiluun, kun miestä ei näy eikä kuulu. Eikä itselläni ole energiaa mihinkään deittailuun.

Vierailija
12/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän nyt minulle mitään ehdottanut vaan keskusteli yleisesti vain. Sääli, että miehen pitää ryhtyä tollaseen naisettomuuden vuoksi..

Niin, tajusin kyllä että sinä luulit että se oli vain yleistä keskustelua. Siksi sanoin, että et tunnista ehdotusta kun sinulle sellainen tehdään.

Vierailija
13/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tajusin kyllä että sinä luulit että se oli vain yleistä keskustelua. Siksi sanoin, että et tunnista ehdotusta kun sinulle sellainen tehdään.

Joo mut mä oon iha hetsku kuule.

Vierailija
14/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tehdä "tolleen" eikä tälleen...

Ihminenhän voi tehdä ihan mitä itse haluaa, näköjään.

Ei millään ole enää nykymaailmassa mitään väliä..

Kyllä kunnon mies menee naimisiin naisen kanssa ja tekee lapsia ja "silleen" eikä ollenkaan "tolleen"...

Vierailija
15/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minulle selität? Ei minua kiinnosta. Sille työkaverillesi sinun pitää tuo kertoa kun häntä selvästi kiinnostaa.

Vierailija
16/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhui yleisellä tasolla, kun ei kehdannut sulle suoraan ehdottaa! Voi sua, miksi kutsuit miehen yksin luoksesi bisselle, saattoi luulla jo sitä iskuyritykseksi..oletpa naiivi. :D

Vierailija
17/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän täällä yksinäisille miehille ja poikuuden aikuisuuteen asti säilyttäneille joka kerta suositellaan. Ei voida käsittää miestä, joka ei saa naista. Ymmärrys ei riitä ikuiseen vastentahtoiseen yksinäisyyteen, vaan suhteettoman miehen on oltava vähintään kaappihomo, jos ei ketään saa.

Tuollaista suositellaan niille luusereille, jotka yrittävät syyllistää naisia omasta kyvyttömyydestään solmia normaaleja ihmissuhteita. Eli nuo suositukset ovat ilkeilyä ja nuo miehet ovat sen ilkeilyn täysin ansainneet.

Vierailija
18/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen seksuaalisuus on joustava. Ihan evolutiivinen tosiseikka.

Ja osa heteroista haluaa kokeilla seksiä oman sukupuolen edustajan kanssa ei sen kummempaa.

PS. Bi, ei bii

Vierailija
19/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihastunut suhun ja ehdotti noin kiertoteitse. Olisit lähtenyt mukaan, tuntuu luultavasti sinustakin mukavalta. Läheisyys, koskettelu ja seksi.

Vierailija
20/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorilla otettu, mutta pitää paikkansa. Yksinäinen elämän riepottelema, ei juoppo ja savuton mies, on ehdoton turn-off. En ole homo enkä Tuisku. Naisseuraa arvostaisin, mutta ei ole aikoihin ollut tarjolla. Peili ei säry, vaikka tuijottaisin kovasti, siltikin joku asia ei vaan natsaa.

Nimin. Toivonko menetän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi