Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Kissakahvilassa - HYI SHAATANA!

Vierailija
23.09.2017 |

Itse asiassa jouduin sinne ystävän kanssa. Siellä on pakko, nimenomaan PAKKO poistaa kengät jalasta, jonka seurauksena etuoven seutu on kuin lastentarhassa ja haisee hielle. Ja niille kissoille ei asetetan mitään rajoja. Saavat vaikka litkiä teetä asiakkaan kupista ja yrjötä palleroitaan minne haluaa. Siellä tuskin siivotaan, sillä eihän kissat siitä tykkää. Kissanhiekka-astia on kaikkien nähtävillä. Hygienia tarjottavien ja syötävien kohdalla ei todellakaan toteutudu, josta aion tehdä ilmoituksen läänille.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa syödään ravintoloissa kissoja. Ikivanha ja hieno kulttuuri joka tietää kissojen todellisen arvon broilerin rinnalla.

Vierailija
102/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä menit kahvilaan inhoamaan kissoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan niiden on antaa haastattelua hygienista, sillä se nostaa niin paljon kysymyksiä. Jokainen kuitenkin voi tehdä omat johtopäätöksensä siitä jos tusinan verran kissoja kävelee kaikkialla pienessä huonessa, jossa myydään ja nautitaan elintarvikkeita.

Itse en ole koskaan tajunnut teitä bakteerikammoisia ihmisiä. Miten rasittavia olette. Ja miten vieraantuneita eläimistä. Ennen ihmiset asuivat lehmien ja muiden kanssa melkein samoissa tiloissa. Joo, en ole tajunnut teitä enkä koskaan tule tajuamaan.Itse asiassa, pidän teitä ihan järkyttävän hysteerisinä pelleinä.

Vierailija
104/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit kissakahvilaan, kun niitä selvästi inhoat? Kusipää.

Vierailija
105/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootti syyttää kissoja tai eläimiä kun sinä itse ihminen ja muka älykäs vielä menit itse sinne niitten kissojen luokse. Jos menet karhutarhaan saat vastaan myös karhuja. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
106/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kissaa, jotka asuvat kanssani, saavat kulkea aika vapaasti. Kaikkiin komeroihin en niitä päästä yksinään touhuamaan päiväksi. Mutta saavat tulla ruokapöytään silloin kun olen sen ääressä syömässä, varsinkin aamulla kaksi niistä tulee siihen tallustelemaan ja puskemaan ja asettuvat kirjan päälle jota olen lukemassa. Kerran yksi niistä jopa maistoi lautaseltani hernekeittoa, jota olin keitellyt. Ei minua tuollainen haittaa.

Vierailija
107/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites silloin kun kissat ovat kiimassa? Parittelevatko ne yleisön edessä?

Luuletko, että kissoja häiritsee yleisö? Buahaha :D

Vierailija
108/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti syyttää kissoja tai eläimiä kun sinä itse ihminen ja muka älykäs vielä menit itse sinne niitten kissojen luokse. Jos menet karhutarhaan saat vastaan myös karhuja. Niin yksinkertaista se on.

Ja jos kirjoittaa av:lle ei passaa hermostua jos huomaa paviaanien vastaavan

Vierailija
109/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Minulla on erittäin hyvä kokemus. Minulla itselläni on kaksi löytökissaa ja olen siis tottunut kissoihin. Asun omassa asunnossa ja kissani saavat mellastaa miten haluavat. Kissani ovat sisäsiistejä sekä hellyyden kipeitä. Nämä kahvilan kissatkin on valittu näiden edellä mainittujen juttujen perusteella. Kissakahvila on tarkoitettu kissoista pitäville ihmisille, joten en suosittele henkilöille jotka eivät tykkää kissoista. Ihmettenkin MIKSI?, nämä valittajat ylipäänsä menevätkin sinne ja sitten valittavat täällä näin jälkikäteen.

Vierailija
110/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi typerä kysymykseni, mutta jos kissat on leikattu, parittelevatko ne silti?

Vierailija
111/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi typerä kysymykseni, mutta jos kissat on leikattu, parittelevatko ne silti?

Eipä oikeastaan, ellei kollilla ole piilokives jemmassa tai jotain muuta. Nylkyttelyä ja sellaista "harjoittelupaneskelua" tai nujakointia voi kyllä olla.

Vierailija
112/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa jouduin sinne ystävän kanssa. Siellä on pakko, nimenomaan PAKKO poistaa kengät jalasta, jonka seurauksena etuoven seutu on kuin lastentarhassa ja haisee hielle. Ja niille kissoille ei asetetan mitään rajoja. Saavat vaikka litkiä teetä asiakkaan kupista ja yrjötä palleroitaan minne haluaa. Siellä tuskin siivotaan, sillä eihän kissat siitä tykkää. Kissanhiekka-astia on kaikkien nähtävillä. Hygienia tarjottavien ja syötävien kohdalla ei todellakaan toteutudu, josta aion tehdä ilmoituksen läänille.

Kuulostaa oudolta paikalta, liekö tottakaan. Miksi kengät pitäisi riisua? Kissakahvilassakaan kissoja ei päästetä pöydille ja tuskin niiden ruokakipot ja vessat ovat asiakastiloissa.

Toisaalta, minusta se pitääkö joku kissoista vai ei kertoo aika paljon tämän ihmisen luonteesta.

Kadulta kulkeutuu kenkien pohjissa kaikenlaista, kuraa, hiekkaa, räkää, oksennusta... Paikkahan on kissojen koti, ja niitä suojellaan tuolta ulkoa tulevalta moskalta ja tautien aiheuttajilta.

Täytyypä käväistä kahvilla, kuulostaa hauskalta paikalta :)

Vierailija
113/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää rahastus ainakin Tren kahvilassa. Pitää maksaa 5e pelkästään siitä, että saa nöyränä astua sisään. Perustellaan sillä, ettei kahvilaan tultaisi muutenvaan katsomaan kissoja jne. Perusteluihin on olemassa muitakin keinoja kuin asiakkaan rahastaminen. Alussa siihen 5 euroon sisältyi kahvi/tee, nyt sen joutuu maksamaan tyhjästä. Tulee maksamaan 15-20e käynti, ei kiitos, hinnat eivät ole muutenkaan halvimmasta päästä. Periaatteellisesti ärsyttävää rahastusta, kissoja on melkein jokaisella ystävälläni, joten en nää kissoja joinain ylimaallisina harvinaisuuksina joiden seuraan pääsemisestä maksaisin pääsymaksun. 

Vierailija
114/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa koko ajatus astua kissakahvilan ovesta sisään. Onneksi ei tarvitse mennä.

Vierailija
115/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siellä tuskin noudatetaan tota hygieniavaatimuksia jos kissan paskat on ostettavan ruoan vieressä.

Vierailija
116/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo kuule ole leikattuja kissoja...

Vierailija
117/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on siisti eläin eikä nuo kahvilakissat edes käy ulkona, ymmärtääkseni. 

Vierailija
118/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tuomitko ihmisiä, jotka eivät pidä kissoista. En suinkaan vihaa kissoja, mutta en koe aikuisten kissojen läheisyyttä miellyttäväksi vaan pelottavaksi. En mahda sille mitään. Käyttäydyn kyllä kissoja kohtaan ihan ystävällisesti. Masentavia nämä kommentit kissoista pitämättömien ihmisten ikävästä luonteesta. Ihan sama olisi tuomita ihmiset, jotka pelkäävät hämähäkkejä.

Vierailija
119/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat on ihania <3

Jos ihminen käyttäytyy kuin kissa, häntä pidetään psykopaattina ja narsistina. Mut kissat onki söpöi <3

Vierailija
120/136 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikeastaan, ellei kollilla ole piilokives jemmassa tai jotain muuta. Nylkyttelyä ja sellaista "harjoittelupaneskelua" tai nujakointia voi kyllä olla.

Leikatut naaraskissat kyllä tulevat kiimaan ja tilaisuuden tullen parittelevat.