Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Kissakahvilassa - HYI SHAATANA!

Vierailija
23.09.2017 |

Itse asiassa jouduin sinne ystävän kanssa. Siellä on pakko, nimenomaan PAKKO poistaa kengät jalasta, jonka seurauksena etuoven seutu on kuin lastentarhassa ja haisee hielle. Ja niille kissoille ei asetetan mitään rajoja. Saavat vaikka litkiä teetä asiakkaan kupista ja yrjötä palleroitaan minne haluaa. Siellä tuskin siivotaan, sillä eihän kissat siitä tykkää. Kissanhiekka-astia on kaikkien nähtävillä. Hygienia tarjottavien ja syötävien kohdalla ei todellakaan toteutudu, josta aion tehdä ilmoituksen läänille.

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti niille kissoille edes syötetään matolääkkeet.

Vierailija
42/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Hgin kissakahvilassa Helkatissa ja yksi kisu tuli syömään mun lautaselta loput kakusta, mutta en pannut pahakseni.❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan koskaan ole syönyt tai juonut mitään torilla tai terassilla. Aatella, siellä linnut hyppivät pöydillä. Eikä niitä ole käytetty edes eläinlääkärillä

Vierailija
44/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti niille kissoille edes syötetään matolääkkeet.

Eiköhän kissoja hoideta ihan hyvin.

Vierailija
45/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Kampin kissakahvila on todella pieni huone, ehkä 10 m2, entinen kioski, jossa on kissoja varmaan 20. Siellä saisi joku olla koko ajan siivoamassa ja vahtimassa, käsittääkseni yksi henkilö pitää koko karmivaa paikkaa.

Kannattaisi edes tarkistaa faktat, ennen kuin alat mölyämään. Kissakahvilassa asuu kahdeksan kissaa, ja henkilökuntaa oli ainakin kolme paikalla kun kävin siellä. Luuletko, että yksi ihminen valmistaa annokset, ja tarjoilee? 😂

Juuri taisi tulla 9. asukki, mutta ei siellä tosiaan vielä 20 ole.

Vierailija
46/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tässä eniten ihmetyttää, että miksi siellä pitää ottaa kengät pois? Hyi.

Oisko sen takia, että kissat kävelee siellä paljain jaloin ja sitten nuolevat tassujaan? Jos jonkun mielestä kissat ovat joku hygieniariski niin tiedoksi, että ulkoa ne patogeenit kissoihinkin tulee.

Tätä en tullutkaan ajatelleeksi, kun en kissoista mitään tiedä, kiitos! En siis ole menossakaan kissakahvilaan, minusta se on vain hieno idea ja siksi luin tätä ketjua. Aloittajan vuodatus kuulostaa kyllä aika liioitellulta. Kai tuollaisessa paikassa on hygieniaan kiinnitetty huomiota.

Vierailija
47/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla kissat tepastelee kotonakin pöydällä vaikka kuinka yrität estää. Kengät otetaan pois varmaa sen takia ettei likaa menisi sisälle ja kissat tassuillansa levitä pitkin kahvilaa.:)

Vierailija
48/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kahvilat on taas yksi ilmentymä siitä, kun ihmiset hyväksikäyttävät eläimiä pehmoleluina.

Vierailija
49/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne kengäthän otetaan juuri pois hygieniasyistä. Ihmisten kengät levittäisi kissoillekin matoja ja sairauksia sekä kuraisi tassuja.

Vierailija
50/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, kissakahvila kuulostaa aivan ihanalta paikalta 😍

Vierailija
51/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä käyn säännöllisesti syömässä ravintolassa missä kissat liikkuu vapaasti ja ikinä ei ole tullut mieleen heistä jotain pöpöjä ruokaan tulevan.

Itselläni kissoja ja koiria ollut aina joten eiköhän ole pasilliskot vahvistaneet vain vastustuskykyä.

Ja on muuten hyvää ruokaa kyseisessä ravintolassa 😆

Vierailija
52/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy ap sinua säääliksi. On varmasti surullista olla noin ahdistunut.

Vierailija
53/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas joillekin on maailma ahdistava paikka. Kissakahviloiden lisäksi sadoillatuhansilla suomalaisilla on kissoja kotona, ihan sisätiloissa, keittiössäkin. Ei ole mitään tutkimustuloksia siitä, että nämä henkilöt sairastaisivat jotenkin enemmän. Ehkä jopa vähemmän? 

Kahvilassa riisutaan kengät kissojen suojelemiseksi ulkomaailman pöpöiltä. Harvemmin kissat ovat kiinnostuneita kuumasta kahvista tai teestä, eikä se pullakaan ole niille hyväksi, eli jos kissa sitä haluaa maistaa, sen voi ihan hyvin kieltää kissalta. Se on jopa suotavaa. Siihen voi pistää käden väliin, ohjata kissan muualle tai siirtää lautasen. Ei sen vaikeampaa. 

Jos ei pidä kissoista, ei välttämättä kannata mennä kissakahvilaan. Elämä on paljon vähemmän ahdistavampaa kun ei tee itselleen epäedullisia valintoja.

Vierailija
54/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4 kissaa, jotka jokaisen olen pelastanut piikiltä, eri kodeista. Jos joku av-mamma sattuu kulkemaan tästä ohi, niin tarjoan kahvit ilmaiseksi .9

Vierailija
55/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen kissakahvilassa kissat eivät tulleet pöydille. Ne eivät ylipäätään olleet kovin kiinnostuneita kahvilan asiakkaista. Ihmiset konttailivat lattioita pitkin kissojen perässä (ahdistella niitä ei tietenkään saanut). Yksi kissa makasi pitkään ulko-oven edessä asiakkaiden kenkien keskellä, joten tuskin tuo kenkien pois ottamisen kielto patogeenejä kovin tehokkaasti estää, tai sitten pitäisi ainakin olla asiakkaille erilliset kenkähyllyköt. Lattia oli muistaakseni kokolattiamattoa.

Vierailija
56/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö ne kissat keittiöön?

Ei pääse, siinä on ovi välissä. Kävitkö Helsingissä vai Tampereella? Itse kävin Helsingissä, ja oli hyvä kokemus. Ei mitään kissanhiekka-astioita ollut näkyvillä, kissat rennosti loikoili ympäri kahvilaa, sekä henkilökunta oli todella ystävällistä.

Et selvästikään ole kissaihminen, koska monelle toi voi olla ainoa paikka tavata kissoja jos asuu esimerkiksi vuokra-asunnossa mihin ei voi ottaa lemmikkejä. :)

Jos ihmisen on pakko saada "tavata kissoja", on hän vakavasti sairas.

Kuka mistään pakosta on puhunut? Lemmikkieläinten seura on monissa tutkimuksissa todettu hyvin terapeuttiseksi monille ihmisille. Ihmiset rentoutuvat/viihdyttävät itseään monilla tavoilla kissojen seurassa hengailu on varmasti yksi tervehenkisimmistä.

Niin juuri, mieleltään sairaat ihmiset tarvitsevat terapiaa.

Sen sijaan on tosi tervettä mennä kissakahvilaan, vaikka ei selvästi tykkää kissoista, ja sitten tulla vauvapalstalle valittamaan, että kissakahvilassa oli kissoja...

Vierailija
57/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö ne kissat keittiöön?

Ei pääse, siinä on ovi välissä. Kävitkö Helsingissä vai Tampereella? Itse kävin Helsingissä, ja oli hyvä kokemus. Ei mitään kissanhiekka-astioita ollut näkyvillä, kissat rennosti loikoili ympäri kahvilaa, sekä henkilökunta oli todella ystävällistä.

Et selvästikään ole kissaihminen, koska monelle toi voi olla ainoa paikka tavata kissoja jos asuu esimerkiksi vuokra-asunnossa mihin ei voi ottaa lemmikkejä. :)

Jos ihmisen on pakko saada "tavata kissoja", on hän vakavasti sairas.

Kuka mistään pakosta on puhunut? Lemmikkieläinten seura on monissa tutkimuksissa todettu hyvin terapeuttiseksi monille ihmisille. Ihmiset rentoutuvat/viihdyttävät itseään monilla tavoilla kissojen seurassa hengailu on varmasti yksi tervehenkisimmistä.

Niin juuri, mieleltään sairaat ihmiset tarvitsevat terapiaa.

Minä uskon olevani sen verran pahasti päästäni vialla, että kannattaisi kai käydä joka päivä kissakahvilassa.

Vierailija
58/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten luulet että tuo toimii talvella, kun ihmiset kantaa kengissään kurat ja loskat sisälle. Sehän se hygienista olisi, kun kissat pyörii likaisella lattialla ja saattaa hypätä pöydälle viereen, kun nautit kakkupalasta. :) Minusta muutenkin hyvä ratkaisu tuolla ottaa kengät pois, kun lattiat ovat näin siistit ja siellä on kotoisa tunnelma.

Vierailija
59/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että ap pysyttelee kaukana mm. torikahviloista joissa pulut, lokit ja pikkulinnut käyvät paskomassa ja hyppimässä pöydillä. Puhumattakaan känniläisistä jotka yöllä kusevat samalle paikalle jossa porukka aamulla istuu juomassa kahvia. Että tiedoksi vaan.

Vierailija
60/136 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissakahvilan idea on luultavasti otettu Japanista. Itse olen käynyt vain japanilaisessa kissakahvilassa, ja muistaakseni siellä piti myös ottaa kengät pois. Tämä tosin on yleistä Japanissa muutenkin.

Kuulostaa kyllä oudolta tuo huono hygienia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä