Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko reipasta kävelyä kävellä 5km 40:ssä minuutissa?

Vierailija
22.09.2017 |

?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se.

Vierailija
2/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Tosin riippuu vähän iästäkin.

Vierailija
4/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jo mielestäni kevyeltä juoksuvauhdilta, rivakkaa kävelyä ainakin, keskinopeus 7,5 km/h.

Vierailija
5/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä :) ikää melkein 40v ja nainen olen.

Vierailija
6/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6km/h pn keskiarvo

Vierailija
7/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se reipasta!

Vierailija
8/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella reippaalta kuulostaa 7,5 km/h. Ootko ihan varma matkan pituudesta? No, voit tietysti oikeastikin olla vaan tosi hyä kävelemään - ei tuo ainakaan pitkälle ja hyväkuntoiselle mahdoton vauhti ole.

Vierailija
9/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen ja tuo on suunnilleen mun hölkkätahti. Noh... vähän nopeammin menen, mutta kuitenkin. 

Eli varmasti on rivakkaa kävelyä tuo vauhti. 

Vierailija
10/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin lukioaikana kouluun 5km vähän vajaan tunnin eli taisin löntystellä.

Vierailija
11/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kävellä ja kävelen aina reippaasti. Matka mitattu autolla. Olen vain 162cm pitkä ja painan noin 75kg.

Vierailija
12/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6km/h pn keskiarvo

Eikä ole, kun 7,5 km/h.

5 km / (40/60) h = 5 / (2/3) = 7,5 km/h

Vierailija
13/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Joko trollaat, tai puhut täyttä paskaa vastoin tietoasi (mittausvirhe), jos siis väität naisena joskus kävelleesi tuota vauhtia 5 kilometriä. 

Olen mies ja aktiivikuntoilija ja kävelen paljon ja aina reippaalla vaudilla. Tuollaiseen vauhtiin pystyn vain tasaisella mutkattomalla tiellä, koska siinä ollaan jo lähes maksimivauhdissa. Minulla on pituutta 183 senttiä ja jalat kohtuu pitkät kokoisekseni. Alle 170 senttinen nainen (joita naiset pääasiassa ovat) joutuisi tikkaamaan tosi tiuhaan, että pääsisi tuollaiseen vauhtiin edes hetkellisesti.

Vierailija
14/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen ja tuo on suunnilleen mun hölkkätahti. Noh... vähän nopeammin menen, mutta kuitenkin. 

Eli varmasti on rivakkaa kävelyä tuo vauhti. 

Me 2 mummoa kävellään aamusin 6km ja aikaa menee 40min. Rivakasti kävellään, mutta ei hölkätä.

Vierailija
15/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee reippaasti kävellen vitoseen melkein 50 minuuttia. En vaan pääse kovempaa. Siksi juoksen.

Vierailija
16/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6km/h pn keskiarvo

Eikä ole, kun 7,5 km/h.

5 km / (40/60) h = 5 / (2/3) = 7,5 km/h

No tarkotin yleensä en ap:tä. =/ kauhee pätemisen tarve

Vierailija
17/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Joko trollaat, tai puhut täyttä paskaa vastoin tietoasi (mittausvirhe), jos siis väität naisena joskus kävelleesi tuota vauhtia 5 kilometriä. 

Olen mies ja aktiivikuntoilija ja kävelen paljon ja aina reippaalla vaudilla. Tuollaiseen vauhtiin pystyn vain tasaisella mutkattomalla tiellä, koska siinä ollaan jo lähes maksimivauhdissa. Minulla on pituutta 183 senttiä ja jalat kohtuu pitkät kokoisekseni. Alle 170 senttinen nainen (joita naiset pääasiassa ovat) joutuisi tikkaamaan tosi tiuhaan, että pääsisi tuollaiseen vauhtiin edes hetkellisesti.

Et ole tosissas:) Sun täytyy lähteä meidän alle 160cm mummojen kanssa kävelylle luontoon. T: 14

Vierailija
18/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissas:) Sun täytyy lähteä meidän alle 160cm mummojen kanssa kävelylle luontoon. T: 14

Mä 160cm, 30v kävelen n. 7km/h? Ehkä mäkin tikkaan sit hirveesti? :'D

Vierailija
19/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle tätä kommenttia alapeukuttaneelle tavalliselle (ei kilpaurheilevalle) alle 170 senttiselle naiselle tarjoan illallisen, joka pystyy normaalissa vaihtelevassa maastossa (ei yuradalla, eikä lentokentällä yms)  todistettavasti kävelemään 5 kilometriä  40 minuutissa. 

Vierailija
20/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle tätä kommenttia alapeukuttaneelle tavalliselle (ei kilpaurheilevalle) alle 170 senttiselle naiselle tarjoan illallisen, joka pystyy normaalissa vaihtelevassa maastossa (ei yuradalla, eikä lentokentällä yms)  todistettavasti kävelemään 5 kilometriä  40 minuutissa. 

Miten todistetaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan