Paljonko juoksette Cooperissa?
Sain vihdoin ja viimein juostua Cooperin. Nyt mietityttää, mitä muut juoksevat. Laittakaa ikä (milloin olette juosseet), sukupuoli ja tietysti tulos.
Aloitan: 41, nainen, 2700 metriä
Kommentit (24)
Viikko sit kävin juoksee, 2200 m. Nainen 40 vee. Huonompi tulos ku vuosi sitten, ei vaan juoksu kulkenut. Harmittaa.
3300 juoksin viime keväänä.
M. 48 (aktiivinen ikämiesurheilija)
Vierailija kirjoitti:
Nainen, 40, 1700
muutama kuukausi sitten siis.
Kai sen kentän ympäri pari kertaa tuossa ajassa pääsen. Eli noin 800m
Juosta en jaksa yhtään.
N 34v
Mä en juokse teidän pa**akisoissa, mä oon kommari ja hin**i samalla...
Pahan laitoit, kun en ole pitkään aikaan juossut. 1500 m meni treeneissä viime syksynä 6:38. Eli jos suunnilleen samaa - vähän hitaampaa vauhtia arvioisi, niin 2600-2650 m pitäisi ehkä mennä. Pitää kokeilla pitkästä aikaa jossain välissä.
N41
En jaksaisi juosta 12 minuuttia
N25
Intissä 2005 sitten 2650, mutta nyt on kyllä kunto paljon parempi, joten ehkä enemmän.
2800 meni pari viikkoa sitten. Ja olen nainen 28v. Juoksua en harrasta, koirien kans kävelen n. 10km päivässä ja siinä mun liikkumiset.
En ole koskaan suorittanut testiä. Enkä ajatellut suorittaakaan.
Yläasteella 20 vuotta sitten juoksin 2200m harrastamatta muuta liikuntaa kuin hyötyliikuntapyöräilyä. Viimeiset 10 vuotta olen harrastanut säännöllisesti kestävyyslajeja, joten luulisi menevän paremmin. Pitäisi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella 20 vuotta sitten juoksin 2200m harrastamatta muuta liikuntaa kuin hyötyliikuntapyöräilyä. Viimeiset 10 vuotta olen harrastanut säännöllisesti kestävyyslajeja, joten luulisi menevän paremmin. Pitäisi kokeilla.
Itse kävelin kentän kerran ympäri ja natsi jumppamaikka meinasi tulla aurinkotuolistaan iholle...
M 42 (Terveisiä Karille!)
Mies, 16 vuotiaana 3600m ihanalla pirkkolan punahiekkatartanilla. Intissä 21 vuotiaana 3400m hiekalla.
Entinen aktiivinen juoksija, nyt kunto vaan laskee ja laskee ja laskee ja on laskenut.
Jos vaan ihmiset voitte, hölkkäilkää, mieli tykkää erityisesti... coopper tuloksilla tai millään tuloksilla mitään väliä loppukädessä.
12 minuuttia.