Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän näköiset mies lääkärit ahdistavat

Vierailija
22.09.2017 |

Onko kohtalo tovereita? Suorastaan pelkään lääkärille menoa koska voi olla vastassa komea lääkäri. Aiempi keskusteluni poistettiin :(

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sanojen osaamis puute ahdistaa.

Vierailija
2/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi kun en ole nero vaan ihan normaali amiksen käynyt. Mulla on myös dyslexia T: AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä voi valita lääkärin kun kuvat näkee netistä. Mutta ei ole varaa yksityiseen. Julkisella tulee kuka tulee

Vierailija
4/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän_näköiset ja kohtalo_tovereita. Yhdyssanoja HTH. Ai niin. Tiedän erään isorintaisen ja hyvänäköisen naisen, joka ei voi katsoa edes vaatekuvastosta alusvaatteisillaan olevia miesmalleja, koska hänellä alkaa alapäästä tulvimaan. Eräänlaista ahdistusta siis tuokin.

Huhhuh! Aikamoista.

Vierailija
5/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä voi valita lääkärin kun kuvat näkee netistä. Mutta ei ole varaa yksityiseen. Julkisella tulee kuka tulee

Toi on hyvä ominaisuus. Kaikista lääkäreistä ei aina valitettavasti ole yksityistenkään lääkäriasemien sivuilla kuvia.

Vierailija
6/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenköhän kellään normaalilla on varaa valikoida lääkärinsä jostain rikkaiden palvelusta T: AP

Vierailija
7/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARAA AIKA NAIS LÄÄKÄRIIN.

Vierailija
8/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalien kirjoissa, käytän yksityistä lääkäriasemaa. Ei tarvitse olla erityisen rikas. Valitsen lääkärin itse, en ulkonäön perusteella. Viimeksi olin verkkokalvokirurgilla, naissilmälääkäri, alansa huippu.

Vierailija
9/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei terveyskeskus päivystyksessä voi varata aikaa erityisesti nais lääkärille. Sinne mennään ja odotetaan ja päästään sille lääkärille joka on töissä...tämä on se ongelma kun en voi köyhänä mennä minnekkään oy lääkäri taloon valitsemaan pärstän perusteella T: AP

Vierailija
10/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalien kirjoissa, käytän yksityistä lääkäriasemaa. Ei tarvitse olla erityisen rikas. Valitsen lääkärin itse, en ulkonäön perusteella. Viimeksi olin verkkokalvokirurgilla, naissilmälääkäri, alansa huippu.

Voiko saada tuollaiseen maksu sitoumuksen? T: AP

Vierailija
11/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suurin osa jonottaa silmätautien poliklinikalle. Itselläni oli kiire, ja olen saikulla tällä hetkellä.

Vierailija
12/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei terveyskeskus päivystyksessä voi varata aikaa erityisesti nais lääkärille. Sinne mennään ja odotetaan ja päästään sille lääkärille joka on töissä...tämä on se ongelma kun en voi köyhänä mennä minnekkään oy lääkäri taloon valitsemaan pärstän perusteella T: AP

VARAA AIKA MUTA ÄLÄ MENE SISÄÄN JOS ON HYVÄNÄKÖNEN.

Vierailija
13/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, suurin osa jonottaa silmätautien poliklinikalle. Itselläni oli kiire, ja olen saikulla tällä hetkellä.

Okei. Iso kiitos! Tiedättekö voiko julkisella toivoa lääkärin olevan nainen jos soittaa tuonne omalle terveysasemalle asiassa joka ei ole kiireellinen? Että jos saisi ajan ja ei tartteisi päivystykseen lähteä T: AP

Vierailija
14/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulin terkkarista ja vastassa oli komeampi versio Ryan Goslingista. Oli kyllä jotenkin surkea olo koko asioinnin ajan.

Vierailija
15/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toivoa, mutta vaikea sanoa, onko sillä merkitystä. Lääkäripula vaikuttaa.

Vierailija
16/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tulin terkkarista ja vastassa oli komeampi versio Ryan Goslingista. Oli kyllä jotenkin surkea olo koko asioinnin ajan.

ÄLÄ MENE SISÄÄN

Vierailija
17/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheet pisti tosi paljon silmään mutta tajuan kyllä ongelmasi. Oli tosi noloa ja ahdistavaa mennä selvittämään kiusallista pitkään jatkunutta vaivaa kun vastassa oli nuori, ihan kivan näköinen mieslääkäri.

Miesgynelle en halua, enkä ole mennyt. Jo naisgynelle meno jännitti ekalla kerralla niin paljon että jätin melkein menemättä vaikka seksiä oli ollut jo vuoden ja tarvitsin pillerit. Jotkut vertaa seksiä miehen kanssa miesgynellä käyntiin, mutta harvemmin seksiin kuuluu paikkojen levittämistä ja sisälle kurkkimista armottoman valon alla samalla, kun alapäässä on ongelma jonka vuoksi se ei ole parhaimmillaan vaan pahimmillaan. Lisäksi yritän luottaa siihen että ruman alakerran "saa anteeksi" kun mies tykkää muuten.

On myös huonoja kokemuksia miehistä yleisesti, ihan helvetin julmaa käytöstä ja sairasta pilailua muiden kustannuksella, elämän pilaamista niin pitkälle kuin kiinni jäämättä uskaltaa, ihan vaan kun se on niin hauskaa, kun olen ihmisenä nolo, vääränlainen, epävarma, erehtyvä ja en edes kaunis tai fiksu. Naisilla on aina ollut joku raja kiusaamisessakin. Ei tosiaan jäänyt peruskouluun nää kauheudet. Koin esim. pilkkaa mieheltä joka esitti ihastunutta: kuulin ystävältä miten tää päälle kolmekymppinen herrasmies oli tylyttänyt sihteeriopistotyyliin ensimmäistä ja tietty ainoaa seksikertaamme, jolloin olin aika kokematon.  Myöhemmin moikkaili maireasti ja koitti jutella. Joten luottamus miesten vilpittömyyteen, hienovaraisuuteen ja jopa inhimillisyyteen, on karissut. Tiedän vaitiolovelvollisuuden olemassaolosta mutten täysin luota siihen, ja luoja tietää millaista työpaikkahuumoria heillä voi siitä huolimatta olla...

Vierailija
18/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi aiheellisempaa miettiä, miksi ne oikeasti ahdistavat. Minä ainakin ilahdun, jos on hyvännäköinen ;) 

Vierailija
19/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se vähän tunteita nostaa pintaan, jos vastassa on komea lääkäri. Psykiatrini muinoin oli komea mies mutta huomasin käyntien kuluessa, että hänen huumorintajunsa oli niin paljon erilainen, joten ei kiinnostanut enää siinä mielessä.

Juuri kävin terveyskeskuslääkärin luona pienessä operaatiossa. Lääkäri oli nuori komea mies. Tykkäsin.

Vierailija
20/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi kun en ole nero vaan ihan normaali amiksen käynyt. Mulla on myös dyslexia T: AP

Ei tarvitse olla _nero_ osatakseen yhdyssanat ja kieliopin. Haloo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan