Mun tytystä tulee Yeccica!!!!!!!
Ei varmaan ole muita sitten samalla luokalla. :)))))
Kommentit (18)
Tai sitten ole ajatellut rekisteröidä keksimäni harvinaisuudet. Esim. Väinöstä johdettu kansainvälinen Vaino® !!!!
ei meillä maalla tommosia oo. Toi Urbå on aivan ihana nimi kans, tosi kansainvälinen, kyllähän nimen pitää sitäkin olla...
Mä olen aatellut, että Yennaca olisi kans tosi kiva ja ainutlaatuinen nimi.
Mun poika on Yaacco ja tyttö Yaana. Jos saamme vielä kolmannen lapsen, nimeksi tulee Yoni tai Yonita, riippuen tietty, kumpi tulee :). Ja jos saadaan kaksoset, niin niistä tulee Caysa ja Cari, Caysa ja Cielo tai Cari ja Cauli.
Mitä oot mieltä, ihkut eiks ookki?
kavereitten kesken ihan vaan yorkke
On ja niin ihanan internationelleja. Mulle ainaskin on tosi tärkeää, et nimet on internationelleja. Meiän lapset on Britney ja Jennifer (varmaan arvaatte, keiden mukaan).
Eiks Yalo-Ciwi olis vähän käyttäjäystävällisempi ja kansainvälisempi?
toi Jennifer on niin maalta, niin maalta, Yennifer olis ollu hot =)Vierailija:
On ja niin ihanan internationelleja. Mulle ainaskin on tosi tärkeää, et nimet on internationelleja. Meiän lapset on Britney ja Jennifer (varmaan arvaatte, keiden mukaan).
Vierailija:
toi Jennifer on niin maalta, niin maalta, Yennifer olis ollu hot =)Vierailija:
mut Jennifer sopii paremmin meidän Tursiainen sukunimeen, kun meillä on nääs vähän makua.
Toi Yalo-Ciwi ois tosiaan paljon parempi. Voi ei, mitä mä nyt teen! Mut kiitti sulle, ihqua kun huomasit ton!
Terquin Yalo-Ciwen äibyggä
Corolla-Cerpentiina, Carina-Pommac ja Cessna-Jennaca : )
Wittu meijän boizu on Äxl, iha waa zen tacia cun haluzin nimeen jotain perizuomalaizta. Wähemmän näcee ääccöziä nimizzä.
lausutaan.