Juoksin salilla juoksumatolla ja kuntopyörää polkeva nainen tuli sanomaan, että voisinko lopettaa juoksemiseni koska hän ei kuule televisiota kun matto hyrrää eteenpäin???
Anteeksi, en kyllä lopettanut juoksua (oli 10min jäljellä ja sen kerroin tälle eukolle). Mielestäni salilla saa kuulua salin ääniä ja jos ei sitä kestä, kannattaa jäädä kotiin katsomaan telkkaria. Tämä oli n.50v nainen joka lämpimikseen ilmeisesti halusi poljeskella pyörää.
Nyt jäin miettimään kumpi tässä oli törppö, minä vai se nainen? Mielestäni kyllä jos matto on tarjolla sitä saa käyttää kuuluipa ääntä tai ei....
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ihan älyttömiä kumpikin juokse ulkona ja muija voi sotkea pyörällä myös ulkona. Rahan ja resurssien haaskausta.
Minkä resurssien haaskausta?
Vierailija kirjoitti:
Ihan älyttömiä kumpikin juokse ulkona ja muija voi sotkea pyörällä myös ulkona. Rahan ja resurssien haaskausta.
On älytöntä syödä ravintolassa, koska kotona voi yhtä hyvin itse laittaa ruokaa. On älytöntä mennä elokuviin, koska leffan saa netistäkin. On älytöntä tehdä ylipäätään oikein mitään, kun yhtä hyvin voi pysyä kotona, säästää rahaa ja resursseja, kenkiä, polttoainetta ja oven saranoita.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi oli toimessaan ensin? Se ratkaisee kaiken.
Whaaat???
Kuntosalilla: "voitko lopettaa kuntoilemisen, jotta voin rauhassa katsoa tv:tä".
Mitä V:::::A mä just luin???!!!
Kaikenlaisiahan tapauksia salilla tulee vastaan
Mulla olisi varmaan ollut tuossa tilanteessa aika tavalla hölmistynyt ilme, ennen kuin olisin revennyt nauramaan. Sen verran idioottimainen pyyntö siltä naiselta.
Jos salilla on matto, saa siinä juosta vaikka 5min tai 2h5min satoi tai paistoi ja häiritsipä jotakuta tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun typerin kommentti. Onnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whaaat???
Kuntosalilla: "voitko lopettaa kuntoilemisen, jotta voin rauhassa katsoa tv:tä".
Mitä V:::::A mä just luin???!!!
Hahaa 😂😂😂
Ei voi olla todellista tuokin 16:n tapaus :D Jos salilla häiritsee muiden treenaamisesta kuuluvat äänet, niin voi ottaa omat musat ja kuulokkeet mukaan, tai sitten korvatulpat! Ei kai sille mitään voi jos on ääniyliherkkä, mutta ei nyt herranjumala voi salilla mennä vaatimaan muita lopettamaan treenaamisen sen takia.
Mä jo kuvittelin, että se oli järjetöntä, että tein joskus jalkaprässiä salilla itselleni hurjilla painoilla ja _kesken_ sarjan joku viiskymppinen täti tuli koputtelemaan mua reiteen (??) ja ilmoitti: "No laitatko vauhtia kun pitäis muidenkin päästä?". Helkkari vie, ei tuollaista tehdä, sehän on vaarallistakin jos olis keskittyminen herpaantunut niin että olisin voinut vaikka jäädä sen painokelkan alle. Tein rauhassa liikkeet loppuun ja siirryin muualle. Näin kun tämä täti venkuloi itsensä laitteeseen, työnteli kelkkaa pari kertaa ylösalas ilman painoja ja poistui. Teki mieli mennä sanomaan, että kun menisit nyt kyykkyyn kolme kertaa niin sekin olisi raskaampaa kuin tuo puuhastelu, jonka takia piti ihan kesken sarjan tulla mulle naputtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla todellista tuokin 16:n tapaus :D Jos salilla häiritsee muiden treenaamisesta kuuluvat äänet, niin voi ottaa omat musat ja kuulokkeet mukaan, tai sitten korvatulpat! Ei kai sille mitään voi jos on ääniyliherkkä, mutta ei nyt herranjumala voi salilla mennä vaatimaan muita lopettamaan treenaamisen sen takia.
Nimenomaan.. Minä olen ääniyliherkkä mutta ei tulisi mieleenkään vaatia tuollaista. Ja kuntosali on kyllä ensisijaisesti sitä varten että siellä käytetään niitä laitteita. Kotona voi sitten katsoa telkkua rauhassa.
Itse mielelläni kuuntelen treenatessa musiikkia omilla kuulokkeilla. Silloin ei häiritse se taustamelu niin paljon keskittymistä.
teeveestä volumenuppi kaakkoon....
- kuuro -
Tänään sain juosta kaikessa rauhassa, tosin mietin koko ajan tuleeko joku taas valittamaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai... voitaiskos asia ratkaista niin, että se, joka on isompi, päättää mitä tehdään.
Hahhah joo pistetään kuntosalien pelisäännöt uusiksi 😂