Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exää ikävä.

rikkinäinen
21.09.2017 |

Erosimme pakosta, kun vanhempani ei hyväksyneet poikaystävääni. Vanhempani ovat uhanneet mennä exäni ovelle ja hakata tämän jos ei erota tai hän ei ´jätä minua rauhaan´. No nyt olemme eronneet reilu kuukausi sitten. Lähdin yksi päivä kotoa pokkana exäni luokse ja lopputulos oli, että minusta on tehty katoamisilmoitus ja jätkää on väitetty vaaralliseksi vaikkei sitä todellakaan ole. Vanhempani ovat sanoneet minulla olevan pahoja ongelmia, kun olen ollut sellaisen ´hullun sekopään´ kanssa.. Entiedä mitä voi enää tehdä. Nyt exäni ei edes halua olla minun kanssa enää missään tekemisissä...Kokemuksia? Vinkkejä? Mulla on ihan kamala ikävä häntä. Ja olen 19v hän 22v..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa, jos tämä tarina nyt edes on totta. Olet kuitenkin aikuinen ihminen. Onko vanhemmillasi jotain perusteita väitteidensä tueksi? Ymmärrän kyllä hyvin eksääsi ettei tuollaisessa tilanteessa halua olla kovin tekemisissä.

Vierailija
2/2 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä, että kuulostaa oudolta. Niin minustakin ja outoa tämä tosiaan on, koska exäni oli mitä ihanin ja kiltein ihminen. En koskaan saanut mitään perusteluita sille, miksi vanhempani haukkuvat eivätkä hyväksy häntä. Käskevät vaan olematta tekemisissä hänen kanssaan ja nyt exäni ei yhtäkkiä halua edes minuun olla yhteydessä. Ymmärrän ettei vanhempiini, muttei edes minuun...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme