Onko täällä fontti vaihtunut?
Kommentit (67)
Täällä on varmaan tullut uusi esimies, joka tekee tarpeettomia uudistuksia kuten fontin vaihto ja kruunut, antaakseen vaikutelman pätevästä ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
On, ja avausviestissä ihan älytön kirjainväli??? HYI!!
Riesana ylläpitäjä.
Mä ainakin tykkään tästä enemmän.
Silmiin käy kyllä tämä fontti kun tietokoneella selaa.
Laittakaa palautetta tuon alareunan asiakaspalvelun kautta. Ehkä jos tarpeeksi moni valittaa, vaihtavat takaisin edelliseen fonttiin.
Vierailija kirjoitti:
Käy silmiin tämä uusi tyyli täällä. Ihmettelen myös miksi väkisin pitää tehdä muutoksia?
Riesana ylläpitäjä.
Teksti on ihan pikselimössöä. Mitä täällä tapahtuu?
Te jotka tykkäätte enemmän tästä uudesta , millä laitteella luette?
Mulla läppäri ja tämä ulkoasu on todella huono, ei saa mitään selvää ja teksti on lähes lukukelvotonta.
Piti oikein avata puhelimella av, jotta voi vertailla.
En tiedä, onko se edes puhelimella parempi kuin entinen. Mutta ainakin pöytäkoneella ihan helkkarin lukukelvoton fontti!
Mulla on Ipad ja teksti on selkeämpi kuin ennen.
Suttuisen näköinen tässä läppärin näytöllä x(
Jännä juttu miten kännykällä tai tabletilla fontti näyttää normaalilta. Mutta kannettavalla tai pöytätietokoneella aivan kauhealta ja aiheuttaa päänsärkyä! Miten on mahdollista kun kuitenkin näyttötekniikat ovat samoja kaikissa laitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä tykkään! Olen kyllä pädillä, voiko vaikuttaa?
Näköjään vaikuttaa. Puhelimella näytti ihan hyvältä, mutta läppärillä (chrome) hirveää suttua.
Sanoma haluaa että vain hiekkalaatikkosurffaajat postailevat palstalle, tämä tehdään tekemällä kännyn käyttäjiä suosivia muutoksia.
PC-käyttäjät ajetaan pois. Sen huomaa tason laskuna.
Mutta mikä on tuo kruunu joittenkin ketjujen edessä? Toinen merkki on jokin pisara vai onko esittävinään tulenlieskaa sen merkiksi, että keskustelu on jotenkin "kuuma"?
Kruunuilla ohjataan keskustelua kivaan ja asialliseen. Kruunukeskustelut lukitaan sivun ylälaitaan, jotta kaikki näkevät ne ensimmäiseksi ja ajatus harhautuu kaikesta epäsoveliaasta tai liian kiistanalaisesta aiheesta johonkin turhanpäiväiseen.
Siirtykää vaan kaikki suosiolla nykyaikaan eli kännykälle tai tabletille!
Vierailija kirjoitti:
Siirtykää vaan kaikki suosiolla nykyaikaan eli kännykälle tai tabletille!
Sitä päivää ei tule että hankin ryppyjä silmäkulmiin siks että tuijottelen jotain typerän pientä näyttöä kun kerran isojakin on keksitty.
Mulla ei ole tarvetta liikkuvaan nettiin ja tyhmäpäätteisiin enkä luovu näppiksestä jonkun lähmätin takia.
Joo. Tän uuden fontin nimi on Straight out of Satan's Lab.
Turhia uudistuksia ja päivityksiä ei tarvitsisi tehdä. Ajan haaskausta. Miksi pitää sekoittaa "pakkaa", kun siihen ei ole tarvetta?