Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TELIA:lla onneton asiakaspalvelu!

Vierailija
19.09.2017 |

Olen monta kertaa jättänyt yhteydenottopyynnön soittamalla ja netissä, mutta yhteyttä sieltä ei oteta.

En siis saa heistä johtuvaa vikaa korjattua! Liittymän rahasaldo ja bonussaldo kuluvat molemmat YHTÄAIKAA!

Kerran puhelimessa lupasivat laittaa vastauksen viestillä, mutta vastasivat aivan ERI kysymykseen. Oli vissiin liian "vaativa" kysymys, kun Telian miesasikaspalvelija ei sitä osannut välittää oikein vikaa selvittävälle taholle tai sitten vikaa selvittävä taho ei vaan ymmärtänyt yksikertaista kysymystä: miksi liittymän rahasaldo ja bonussaldo kuluvat molemmat yhtäaikaa 😯

Kerroin myös puhelimessa, että heidän sivustolla ei tarjota chat-palvelua koskaan niin miestyöntekijä vastasi, että hänellä näkyy chat! 😁 Varmaanhan se hirveesti auttaa asiakasta 😬

Sähköpostiosoitetta Telialla ei ole alkuunkaan ja henkilökunta ei oikein tunnu tietävän vastausta mihinkään kysymykseen soitettaessa ja kirjallisesti ei saa vastausta ollenkaan tai jos saat kerran vastauksen niin vastaavat mitä sattuu.

LOISTAVAA ASIAKASPALVELUA!

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kyseistä firmaa!

Vierailija
2/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän väkeä kysymystulvaan nähden. Soittamalla saat parhaiten ja nopeiten avun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialla (Soneralla) on aina ollut surkea asiakaspalvelu. Siihen ei nimenmuutokset auta. Paska on paskaa, vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
4/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vähän väkeä kysymystulvaan nähden. Soittamalla saat parhaiten ja nopeiten avun.

Juurihan ap kertoi että on soittanut eikä tullut vastausta. Eivät osaa vaan hommiaan

Vierailija
5/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se siis prepaid-liittymä?

Vierailija
6/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. En haluaisi olla asiakas, mutta sain sieltä halvimman tarjouksen.

Vierailija
7/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä vaikutusta mikä liittymä ap on?

Molempiin taitaa saada ladattua puheaikaa tai maksettua etukäteen tulevaa laskua (Prepaid ja normilittymä).

Vierailija
8/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia_on_paska_ pulju_koko_firma

Vierailija
9/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä vaikutusta mikä liittymä ap on?

Molempiin taitaa saada ladattua puheaikaa tai maksettua etukäteen tulevaa laskua (Prepaid ja normilittymä).

Munkin mielestä saa ladattua rahaa molempiin. Prepaidiin puheaikaa ja tavalliseen liittymään etukäteen maksettua puhelinlaskua. Taitaa molempiin liittymiin tulla bonustakin?

Vierailija
10/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta päätellen on varmaankin

Ohis

Vierailija
11/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla asiakaspalvelusta vain hyviä kokemuksia. Viime viikolla soitin kun tarvitsi liittymä päivitystä, asia hoitui parissa minuutissa. Soneran asiakas olen ollut vuodesta 2000 asti, eikä kertaakaan ole ollut ongelmaa joka ei olisi soittamalla selvinnyt.

Vierailija
12/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Minulla on pari normaalia liittymää tämän liittymän lisäksi, mutta tämä Prepaid-liittymä on vain sellainen ylimääräinen liittymä, kirpputorimyyntiä yms. varten.

Rahasaldonhan pitäisi kulua siis ensin ja vasta sitten bonussaldon. Mutta liittymä kuluttaa molempia saldoja yhtäaikaa, vaikka rahasaldo EI OLE missään vaiheessa ollut nollilla. Tällöin bonussaldon ei pitäisi kulua yhtään, mutta kylläpä kuluu!

T: Viestiketjun aloittaja

Vierailija
13/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Telialla, mutta voin toisen paikan puhelinasiakaspalvelijana sanoa, että puremme myös itse hammasta firman ongelmille jotka koituvat asiakkaiden haitaksi.

Vierailija
14/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Telialla, mutta voin toisen paikan puhelinasiakaspalvelijana sanoa, että puremme myös itse hammasta firman ongelmille jotka koituvat asiakkaiden haitaksi.

Voisin lisätä että meille perus jonot ovat se 25 minuuttia. En ihmettele puhelimen päässä kiukkuista asiakasta, mutta tietäisipä vaan että minä se yksin siinä istun 13 jonottajan takana, toivoen että paikka palkkaisi lisää aamuvuorolaisia

Vierailija
15/121 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla asiakaspalvelusta vain hyviä kokemuksia. Viime viikolla soitin kun tarvitsi liittymä päivitystä, asia hoitui parissa minuutissa. Soneran asiakas olen ollut vuodesta 2000 asti, eikä kertaakaan ole ollut ongelmaa joka ei olisi soittamalla selvinnyt.

Pakkohan Telialla on pari tyytyväistäkin asiakasta oltava. Muutenhan se olisi jo nurin.

Ai niin mutta sehän MENI JO NURIN 😂 ja PARIKIN KERTAA 😂

Ensin Sonera, sitten Telia-Sonera ja sitten Telia. Mitä seuraavaksi

Vierailija
16/121 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vielä telian asiakaspalvelu on paikalla niin terveisiä, että avatkaahan niitä suljettuja liittymiä sitä mukaa kun maksut kirjautuvat teille.

Ei muuta.

Vierailija
17/121 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut hyvää palvelua.Ongelma ratkesi yhdellä soitolla.

Vierailija
18/121 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut hyvää palvelua.Ongelma ratkesi yhdellä soitolla.

Mutta jos liittymä on mykkä, vaikkei pitäisi olla. Stana.

Vierailija
19/121 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Sonera vaihtui Teliaksi, meidän kännykät, pädit ja wifi muuttui superhitaiksi ja yhteys pätkii jatkuvasti. Eikä asuta edes missään korvessa vaan 4 km Turun torilta.

Vierailija
20/121 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin meillä oli Telian valokuitu ja puhelinliittymät. Työpaikka vaihtoi Elisaan ja asunnon vaihtuessa valokuitu myös Elisalle. Telialla sentään pääsi läpi aspaan, mutta Elisalle olen jonottanut useammasti lähes tunnin. Kätevästi saavat kyllä tilastoihin, että vastaavat nopeasti kun ensin vastaa henkilö, joka vain ohjaa puhelun megapitkään jonoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme