TELIA:lla onneton asiakaspalvelu!
Olen monta kertaa jättänyt yhteydenottopyynnön soittamalla ja netissä, mutta yhteyttä sieltä ei oteta.
En siis saa heistä johtuvaa vikaa korjattua! Liittymän rahasaldo ja bonussaldo kuluvat molemmat YHTÄAIKAA!
Kerran puhelimessa lupasivat laittaa vastauksen viestillä, mutta vastasivat aivan ERI kysymykseen. Oli vissiin liian "vaativa" kysymys, kun Telian miesasikaspalvelija ei sitä osannut välittää oikein vikaa selvittävälle taholle tai sitten vikaa selvittävä taho ei vaan ymmärtänyt yksikertaista kysymystä: miksi liittymän rahasaldo ja bonussaldo kuluvat molemmat yhtäaikaa 😯
Kerroin myös puhelimessa, että heidän sivustolla ei tarjota chat-palvelua koskaan niin miestyöntekijä vastasi, että hänellä näkyy chat! 😁 Varmaanhan se hirveesti auttaa asiakasta 😬
Sähköpostiosoitetta Telialla ei ole alkuunkaan ja henkilökunta ei oikein tunnu tietävän vastausta mihinkään kysymykseen soitettaessa ja kirjallisesti ei saa vastausta ollenkaan tai jos saat kerran vastauksen niin vastaavat mitä sattuu.
LOISTAVAA ASIAKASPALVELUA!
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Ja jos vielä telian asiakaspalvelu on paikalla niin terveisiä, että avatkaahan niitä suljettuja liittymiä sitä mukaa kun maksut kirjautuvat teille.
Ei muuta.
Ihan uteliaisuudesta kysyn että miksi et maksanut laskujasi ajallaan?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Minulla asiakaspalvelusta vain hyviä kokemuksia. Viime viikolla soitin kun tarvitsi liittymä päivitystä, asia hoitui parissa minuutissa. Soneran asiakas olen ollut vuodesta 2000 asti, eikä kertaakaan ole ollut ongelmaa joka ei olisi soittamalla selvinnyt.
No kai asiat hoituu, kun heille on luvassa rahaa uuden liittymän muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen monta kertaa jättänyt yhteydenottopyynnön soittamalla ja netissä, mutta yhteyttä sieltä ei oteta.
En siis saa heistä johtuvaa vikaa korjattua! Liittymän rahasaldo ja bonussaldo kuluvat molemmat YHTÄAIKAA!
Kerran puhelimessa lupasivat laittaa vastauksen viestillä, mutta vastasivat aivan ERI kysymykseen. Oli vissiin liian "vaativa" kysymys, kun Telian miesasikaspalvelija ei sitä osannut välittää oikein vikaa selvittävälle taholle tai sitten vikaa selvittävä taho ei vaan ymmärtänyt yksikertaista kysymystä: miksi liittymän rahasaldo ja bonussaldo kuluvat molemmat yhtäaikaa 😯
Kerroin myös puhelimessa, että heidän sivustolla ei tarjota chat-palvelua koskaan niin miestyöntekijä vastasi, että hänellä näkyy chat! 😁 Varmaanhan se hirveesti auttaa asiakasta 😬
Sähköpostiosoitetta Telialla ei ole alkuunkaan ja henkilökunta ei oikein tunnu tietävän vastausta mihinkään kysymykseen soitettaessa ja kirjallisesti ei saa vastausta ollenkaan tai jos saat kerran vastauksen niin vastaavat mitä sattuu.
Onhan Telialla Chat-palvelu. Jos ei sun koneella toimi, sun koneessa vika.
Jos tuo chat on yhtä luotettava kuin Telian puhelittymä tai net_liittymä niin en kovin sen varaan laittaisi.
Yleisesti on tiedossa että Telian netti pätkii ja puhelut. Lehdistössä ollut monasti, kuinka isot sairaalaatkin ovat lirissä, kun lääkäreitä ei saada kiinni Telian puhelittymillä.
Lopultahan joku iso sairaala irtisanoi koko sopimuksen Telian/Soneran kanssa ja vaihtoi kokonaan operaattoria, koska potilasturvallisuus oli jo vaarassa. Sairaala ei saanut päivystäviä lääkäreitä kiinni esim. hätäleikkauksiin tms. toimenpiteisiin, ongelmallisten Telian liittymien takia.
Näistä oli isosti lehdissä juttua, että hieman on naiivia luottaa Telian laatuun tai Telian chattiin ja ensimmäisenä väittää, että juuri ASIAKKAAN koneessa on vikaa eikö Teliassa , jos chat ei toimi.
Ap:n touhu kuulostaa epäilyttävältä. "Pari normaalia liittymää ja yksi prepaid kirppismyyntiä varten". Mikä kirppismyyntiä varten pitäisi olla oma prepaid, salailetko jotain? Itse olen myynyt satoja tuotteita nettikirppiksillä ja olen aina pärjännyt yhdellä liittymällä. Ja nää viestit täällä että "avatkaa liittymä kun karhut maksettu" viittaa että laskujen kanssa suuria ongelmia. Itselläni ei ole koskaan ollut ongelmia minkään operaattorin kanssa, mutta olenkin maksanut aina laskut ajallaan.
Itseä myös vähän harmittaa tele finlandin siirtyminen osaksi teliaa. tele finlandilla oli aina erinomainen asiakaspalvelu, jonoa ei lähes koskaan soittaessa ym. Nyt telian aikaan ei ihan sama juttu. Liittymää en vielä vaihda koska on edullisin vastaaviin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n touhu kuulostaa epäilyttävältä. "Pari normaalia liittymää ja yksi prepaid kirppismyyntiä varten". Mikä kirppismyyntiä varten pitäisi olla oma prepaid, salailetko jotain? Itse olen myynyt satoja tuotteita nettikirppiksillä ja olen aina pärjännyt yhdellä liittymällä. Ja nää viestit täällä että "avatkaa liittymä kun karhut maksettu" viittaa että laskujen kanssa suuria ongelmia. Itselläni ei ole koskaan ollut ongelmia minkään operaattorin kanssa, mutta olenkin maksanut aina laskut ajallaan.
Housussas on epäilyttävää.
Perheessä on usein monta liittymää ja ei tulisi mieleenkään ilmoittaa julkisesti omaa puhelinnumeroa osto/myynti-ilmoituksessa tms.
Prepaid on juuri tähän käyttöön varma ja turvallinen vaihtoehto. Ja aina on myynnit ja ostot onnistuneet loistavasti.
Parempi katsoa kuin katua numeronsa levittelyä. Ennaltaehkäisy on se paras puolustus. Ei kyse ole salailusta vaan normaalista järjenkäytöstä ja siitä, että on ns. kaukaa fiksu eli kyse on ennaltaehkäisystä!
Ihmisille on puhelinnumeronsa takana osoitetiedot ja liikkeellä on monenlaista mononkuluttajaa ja häirikköä. Olisi todella tyhmää ilmoittaa tällainen puhelinnumero julkisesti vieraalle. Yhtä tyhmää kuin se, että kirjoittaa vaikka puseroonsa oman osoitteensa ja puhelinnumeronsa ja kulkee tämä paita päällä tuolla kaupungilla!
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo chat on yhtä luotettava kuin Telian puhelittymä tai net_liittymä niin en kovin sen varaan laittaisi.
Yleisesti on tiedossa että Telian netti pätkii ja puhelut. Lehdistössä ollut monasti, kuinka isot sairaalaatkin ovat lirissä, kun lääkäreitä ei saada kiinni Telian puhelittymillä.
Lopultahan joku iso sairaala irtisanoi koko sopimuksen Telian/Soneran kanssa ja vaihtoi kokonaan operaattoria, koska potilasturvallisuus oli jo vaarassa. Sairaala ei saanut päivystäviä lääkäreitä kiinni esim. hätäleikkauksiin tms. toimenpiteisiin, ongelmallisten Telian liittymien takia.
Näistä oli isosti lehdissä juttua, että hieman on naiivia luottaa Telian laatuun tai Telian chattiin ja ensimmäisenä väittää, että juuri ASIAKKAAN koneessa on vikaa eikö Teliassa , jos chat ei toimi.
Nooh... meidän sotessa on Elisan kanssa suuria ongelmia kun päivystysnumerot toimii huonosti, vastaajat ei ota viestejä vastaan, kuuluvuus mitätön keskisuuren kaupungin keskustassakin jne. Valitettavasti mikään palvelu ei ole täydellinen. Itse vaihdoin just Elisalta Telialle koska töissä oli tilanne ettei kumpikaan puhelin kuulu kun omakin oli Elisan liittymä. Telialla on laajemmat kuuluvuudet ja kyllä parempi yrityspalvelu kun aiemmassa työpaikassa oli nimenomaan Soneran liittymät ja päivystyssysteemi.
Minäkin menin halpaan, ja vaihdoin Teliaan.
Olin ollut Saunalahden liittymään turhautunut jo pitempään, mutta näköjään vielä paskempia liittymiä on olemassa. Myyjä kehui Telian maasta taivaisiin, kuinka liittymä on kaikkein halvin, nopein ja toimii ulkomaillakin...
Liittymä kuulosti liian hyvältä ollakseen totta, ja niin se olikin.
Yksi sana: Kuuluvuusalueet.
Nykyinen liittymä ei edes toimi kotonani, saatika sitten metrossa tai jossain syrjäisemmillä alueilla.
Saunalahden liittymässä oli se ongelma, että yhteys pätki/seilasi 3G:n ja 4G:n välillä koko ajan. Mutta nytpä ei ole yhteyttä kotona ollenkaan! Oi voi. Enkä siis asu missään katvealueella tai bunkkerissa.
Mutta VitaePro-mainoksen sanoin, "ihan oma syy". Olisi pitänyt tajuta, että hyvää ei saa halvalla. Ja että niin hyvässä tarjouksessa on pakko olla jokin koira haudattuna.
Vierailija kirjoitti:
"Syytettyjen joukossa on myös yhtiön entinen varatoimitusjohtaja Tero Kivisaari, kertoo uutistoimisto TT. Kivisaari vastasi aikanaan yhtiön Euraasian toiminnoista."
Paljonkohan nousee asiakashinnat? Jos ei ole jo hinnoissa ilmaa? Jostainhan tämä raha otetaan.
Vierailija kirjoitti:
"Eilen kerrottiin, että Telia maksaa yli 800 miljoonan euron sakot ja korvaukset Uzbekistanin lahjusjupakan seurauksena. Yhtiö on kertonut sopineensa korvausten maksamisesta Yhdysvaltojen oikeusministeriön ja finanssivalvonnan sekä Hollannin syyttäjänviraston kanssa."
Vierailija kirjoitti:
"Yhdysvaltojen finanssivalvonta SEC katsoo, että Telia maksoi vuosina 2007-10 ainakin 300 miljoonan dollarin edestä lahjuksia."
Vierailija kirjoitti:
Olin ollut Saunalahden liittymään turhautunut jo pitempään, mutta näköjään vielä paskempia liittymiä on olemassa. Myyjä kehui Telian maasta taivaisiin, kuinka liittymä on kaikkein halvin, nopein ja toimii ulkomaillakin...
Yksi sana: Kuuluvuusalueet.Nykyinen liittymä ei edes toimi kotonani, saatika sitten metrossa tai jossain syrjäisemmillä alueilla.
Saunalahden liittymässä oli se ongelma, että yhteys pätki/seilasi 3G:n ja 4G:n välillä koko ajan. Mutta nytpä ei ole yhteyttä kotona ollenkaan! Oi voi. Enkä siis asu missään katvealueella tai bunkkerissa.Mutta VitaePro-mainoksen sanoin, "ihan oma syy". Olisi pitänyt tajuta, että hyvää ei saa halvalla. Ja että niin hyvässä tarjouksessa on pakko olla jokin koira haudattuna.
Tämä kirjoitus on aivan kuin minun suustani.
Sillä erolla vain, että olen vasta harkinnut Telian asiakkaaksi siirtymistä. Mutta taidanpa jättää siirtymättä.
Mulla kanssa Saunalahden liittymä ja sahaa tuota 3G ja 4G väliä, mutta jotenkin toimii. Eli parempi sekin kuin Telian toimimaton...
Perheessä on esim. DNA 100M, joka toimii, jos ei tarvii erikoispalveluita. Mutta esimerkiksi mobiilivarmenne ei DNA:lla toimi. Tai toimiihan se välillä ja välillä ei! Joka toinen kerta toimii ja joka toinen kerta ei. Mutta tämä ei ihan riitä, ja tuostakin pitää maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin meillä oli Telian valokuitu ja puhelinliittymät. Työpaikka vaihtoi Elisaan ja asunnon vaihtuessa valokuitu myös Elisalle. Telialla sentään pääsi läpi aspaan, mutta Elisalle olen jonottanut useammasti lähes tunnin. Kätevästi saavat kyllä tilastoihin, että vastaavat nopeasti kun ensin vastaa henkilö, joka vain ohjaa puhelun megapitkään jonoon.
Olen soittanut useasti Elisalle ja aina jono on ollut aika tarkkaan 10 min.
Minusta kohtuullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla asiakaspalvelusta vain hyviä kokemuksia. Viime viikolla soitin kun tarvitsi liittymä päivitystä, asia hoitui parissa minuutissa. Soneran asiakas olen ollut vuodesta 2000 asti, eikä kertaakaan ole ollut ongelmaa joka ei olisi soittamalla selvinnyt.
Pakkohan Telialla on pari tyytyväistäkin asiakasta oltava. Muutenhan se olisi jo nurin.
Ai niin mutta sehän MENI JO NURIN 😂 ja PARIKIN KERTAA 😂
Ensin Sonera, sitten Telia-Sonera ja sitten Telia. Mitä seuraavaksi
Sonera-Telia vielä käyttämättä:)
kai ne kuvittelee tosiaan että se nimenvaihdos jotenkin eksyttää velkojat ja vihaset asiakkaat?
TeliaPartio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Minulla on pari normaalia liittymää tämän liittymän lisäksi, mutta tämä Prepaid-liittymä on vain sellainen ylimääräinen liittymä, kirpputorimyyntiä yms. varten.
Rahasaldonhan pitäisi kulua siis ensin ja vasta sitten bonussaldon. Mutta liittymä kuluttaa molempia saldoja yhtäaikaa, vaikka rahasaldo EI OLE missään vaiheessa ollut nollilla. Tällöin bonussaldon ei pitäisi kulua yhtään, mutta kylläpä kuluu!
T: Viestiketjun aloittaja
Moro! TeliaPartiosta päivää!:)
Aivan selkeä vikatilanne tuossa kyllä on, mikäli sekä pääsaldo, että bonussaldo tosiaan kuluvat yhtäaikaisesti. Näinhän ei missään tapauksessa pitäisi käydä, vaan eka pääsaldo, ja sitten vasta bonukset. Keskustelin meidän vikapuolen kanssa tästä, ja vikailmoituksen tämä vaatii että homma saadaan fiksattua! Olitkin tätä tosiaan pyrkinyt jo tekemään, mutta laitahan tulemaan uudelleen täällä. Valitse aiheeksi häiriöilmoitus niin tuo etenee sitten suoraan sinne meidän vikapuolelle.
Hippasen viivettä nuiden käsittelyssä on, mutta pyritään pistämään homma kuntoon niin nopsaan kuin mahdollista. :)
Telian asiakkaita palvellaan vauva-palstalla? Jos tätä tietoa ei vielä löydy Telian omilta sivuilta niin voisikto Hippanen laittaa sinnekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi sana: Kuuluvuusalueet.Nykyinen liittymä ei edes toimi kotonani, saatika sitten metrossa tai jossain syrjäisemmillä alueilla.
Saunalahden liittymässä oli se ongelma, että yhteys pätki/seilasi 3G:n ja 4G:n välillä koko ajan. Mutta nytpä ei ole yhteyttä kotona ollenkaan! Oi voi. Enkä siis asu missään katvealueella tai bunkkerissa.Mutta VitaePro-mainoksen sanoin, "ihan oma syy". Olisi pitänyt tajuta, että hyvää ei saa halvalla. Ja että niin hyvässä tarjouksessa on pakko olla jokin koira haudattuna.
Sillä erolla vain, että olen vasta harkinnut Telian asiakkaaksi siirtymistä. Mutta taidanpa jättää siirtymättä.
Mulla kanssa Saunalahden liittymä ja sahaa tuota 3G ja 4G väliä, mutta jotenkin toimii. Eli parempi sekin kuin Telian toimimaton...
Perheessä on esim. DNA 100M, joka toimii, jos ei tarvii erikoispalveluita. Mutta esimerkiksi mobiilivarmenne ei DNA:lla toimi. Tai toimiihan se välillä ja välillä ei! Joka toinen kerta toimii ja joka toinen kerta ei. Mutta tämä ei ihan riitä, ja tuostakin pitää maksaa.
Tarkistakaa laskunne DNA asiakkaat.
LASKUTTAVAT MAKSUTTOMASTA MOBIILIVARMENTEESTA Dna:lla!
Minulla oli laskutettu ja sitten heti perään jotain hyvitetty, mutta maksettavaa silti jäi vaikka mobiilivarmenteen avaus on 0€, käyttö 0€. Hinnat siis tällä hetkellä 0€, mutta laskua tulee!
Eihän tuo paljoa ole, mutta periaate ja jos tekevät miljoonallekin asiakkaalle samoin niin kusettamalla saatu YLIMÄÄRÄINEN TULO on kymmeniä- ellei SATOJATUHANSIA kuukaudessa.
DNA:n aspan nainen oli hyvin nyreä, kun tänään huomautin asiasta ja epäilin, että varmasti monella muullakin asiakkaalla laskutetaan ja olisiko mahdollisesti kyse isommastakin ongelmasta!?
Lupasi hyvittää peräti muutamia kymmeniä SENTTEJÄ seuraavalle laskulle 🤣 Sit nosti jopa pariin EUROON vioista aiheutuneiden puhelukulujen ja mielipahan takia. Huh mä jo säikähdin, että että EN JÄÄ omilleni 😌 (VITSI)
NIHKEETÄ TOUHUA DNA:lla tuo KORVAUSPUOLI, jos vika on heidän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yhdysvaltojen finanssivalvonta SEC katsoo, että Telia maksoi vuosina 2007-10 ainakin 300 miljoonan dollarin edestä lahjuksia."
Mistähän nuokin 300 miljoonan dollarin lahjukset on otettu?
Teiltä asiakkailta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistakaa laskunne DNA asiakkaat.
LASKUTTAVAT MAKSUTTOMASTA MOBIILIVARMENTEESTA Dna:lla!
Minulla oli laskutettu ja sitten heti perään jotain hyvitetty, mutta maksettavaa silti jäi vaikka mobiilivarmenteen avaus on 0€, käyttö 0€. Hinnat siis tällä hetkellä 0€, mutta laskua tulee!
Eihän tuo paljoa ole, mutta periaate ja jos tekevät miljoonallekin asiakkaalle samoin niin kusettamalla saatu YLIMÄÄRÄINEN TULO on kymmeniä- ellei SATOJATUHANSIA kuukaudessa.
DNA:n aspan nainen oli hyvin nyreä, kun tänään huomautin asiasta ja epäilin, että varmasti monella muullakin asiakkaalla laskutetaan ja olisiko mahdollisesti kyse isommastakin ongelmasta!?
Lupasi hyvittää peräti muutamia kymmeniä SENTTEJÄ seuraavalle laskulle 🤣 Sit nosti jopa pariin EUROON vioista aiheutuneiden puhelukulujen ja mielipahan takia. Huh mä jo säikähdin, että että EN JÄÄ omilleni 😌 (VITSI)
NIHKEETÄ TOUHUA DNA:lla tuo KORVAUSPUOLI, jos vika on heidän!
Hävettää tuon dna-asiakaspalvelijan puolesta! Että ihan 20 sent / 1 eur hyvitys.