Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TELIA:lla onneton asiakaspalvelu!

Vierailija
19.09.2017 |

Olen monta kertaa jättänyt yhteydenottopyynnön soittamalla ja netissä, mutta yhteyttä sieltä ei oteta.

En siis saa heistä johtuvaa vikaa korjattua! Liittymän rahasaldo ja bonussaldo kuluvat molemmat YHTÄAIKAA!

Kerran puhelimessa lupasivat laittaa vastauksen viestillä, mutta vastasivat aivan ERI kysymykseen. Oli vissiin liian "vaativa" kysymys, kun Telian miesasikaspalvelija ei sitä osannut välittää oikein vikaa selvittävälle taholle tai sitten vikaa selvittävä taho ei vaan ymmärtänyt yksikertaista kysymystä: miksi liittymän rahasaldo ja bonussaldo kuluvat molemmat yhtäaikaa 😯

Kerroin myös puhelimessa, että heidän sivustolla ei tarjota chat-palvelua koskaan niin miestyöntekijä vastasi, että hänellä näkyy chat! 😁 Varmaanhan se hirveesti auttaa asiakasta 😬

Sähköpostiosoitetta Telialla ei ole alkuunkaan ja henkilökunta ei oikein tunnu tietävän vastausta mihinkään kysymykseen soitettaessa ja kirjallisesti ei saa vastausta ollenkaan tai jos saat kerran vastauksen niin vastaavat mitä sattuu.

LOISTAVAA ASIAKASPALVELUA!

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin menin halpaan, ja vaihdoin Teliaan.

Olin ollut Saunalahden liittymään turhautunut jo pitempään, mutta näköjään vielä paskempia liittymiä on olemassa. Myyjä kehui Telian maasta taivaisiin, kuinka liittymä on kaikkein halvin, nopein ja toimii ulkomaillakin...

Liittymä kuulosti liian hyvältä ollakseen totta, ja niin se olikin.

Yksi sana: Kuuluvuusalueet.

Nykyinen liittymä ei edes toimi kotonani, saatika sitten metrossa tai jossain syrjäisemmillä alueilla.

Saunalahden liittymässä oli se ongelma, että yhteys pätki/seilasi 3G:n ja 4G:n välillä koko ajan. Mutta nytpä ei ole yhteyttä kotona ollenkaan! Oi voi. Enkä siis asu missään katvealueella tai bunkkerissa.

Mutta VitaePro-mainoksen sanoin, "ihan oma syy". Olisi pitänyt tajuta, että hyvää ei saa halvalla. Ja että niin hyvässä tarjouksessa on pakko olla jokin koira haudattuna.

Tämä kirjoitus on aivan kuin minun suustani.

Sillä erolla vain, että olen vasta harkinnut Telian asiakkaaksi siirtymistä. Mutta taidanpa jättää siirtymättä.

Mulla kanssa Saunalahden liittymä ja sahaa tuota 3G ja 4G väliä, mutta jotenkin toimii. Eli parempi sekin kuin Telian toimimaton...

Perheessä on esim. DNA 100M, joka toimii, jos ei tarvii erikoispalveluita. Mutta esimerkiksi mobiilivarmenne ei DNA:lla toimi. Tai toimiihan se välillä ja välillä ei! Joka toinen kerta toimii ja joka toinen kerta ei. Mutta tämä ei ihan riitä, ja tuostakin pitää maksaa.

Tarkistakaa laskunne DNA asiakkaat.

LASKUTTAVAT MAKSUTTOMASTA MOBIILIVARMENTEESTA Dna:lla!

Minulla oli laskutettu ja sitten heti perään jotain hyvitetty, mutta maksettavaa silti jäi vaikka mobiilivarmenteen avaus on 0€, käyttö 0€. Hinnat siis tällä hetkellä 0€, mutta laskua tulee!

Eihän tuo paljoa ole, mutta periaate ja jos tekevät miljoonallekin asiakkaalle samoin niin kusettamalla saatu YLIMÄÄRÄINEN TULO on kymmeniä- ellei SATOJATUHANSIA kuukaudessa.

DNA:n aspan nainen oli hyvin nyreä, kun tänään huomautin asiasta ja epäilin, että varmasti monella muullakin asiakkaalla laskutetaan ja olisiko mahdollisesti kyse isommastakin ongelmasta!?

Lupasi hyvittää peräti muutamia kymmeniä SENTTEJÄ seuraavalle laskulle 🤣 Sit nosti jopa pariin EUROON vioista aiheutuneiden puhelukulujen ja mielipahan takia. Huh mä jo säikähdin, että että EN JÄÄ omilleni 😌 (VITSI)

NIHKEETÄ TOUHUA DNA:lla tuo KORVAUSPUOLI, jos vika on heidän!

Hävettää tuon dna-asiakaspalvelijan puolesta! Että ihan 20 sent / 1 eur hyvitys.

Jep!

Vierailija
42/121 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole Telialta saanut viesteihini vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonne Telialle kun laitat viestiä niin vastausta et tosiaankaan saa. Saat kysyä samaa asiaa monta kertaa eikä vastausta saa. Se on jotenkin ihmeellisen vaikeaa noilla operaattoreilla nuo omien tehtäviensä osaaminen sillan että homma toimisi. Se on kohta otettava MOI tai ulkomaalainen operaattori.

Vierailija
44/121 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teliaa en ota vaikka ilmaisin saisi.

Vierailija
45/121 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma kuin ap.lla. Molemmat summat kuluu

Vierailija
46/121 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialla on ongelmia nettiyhteyksien kanssa jatkuvasti.

Vierailija
47/121 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas hyviä kokemuksia! Eikä ole mikään maksettu mainos. Juuri tällä viikolla hoidin asian chatin kautta (kyllä niillä on Chat!) ja nopeasti hoitui. Mua ennen jonossa oli 25 ihmistä (näytöltä näkyi koko ajan monesko olen) ja jono kulki nopeasti, kätevää kun ei tarvinnut soittaa tai mennä paikan päälle. Itsellä ei ainakaan mitään pahaa sanottavaa!

Vierailija
48/121 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten saatiin mukamas "hyvä" tarjous, jos siirrytään Telian asiakkaaksi ja luvattiin 1 kk kokeilu 4 G verkkoon ja vakuutettiin ettei kuluja tule, jos tilauksen peruu, eli piti olla tyytyväisyys takuu mut paskan marjat. Ensimmäinen yllätys oli, et numero ois vaihtunut johon en suostunut ja eipä nettiliittymäkään nopeutunut ja toimikin vähän nihkeämmin. Peruttiin sopimus muutaman päivän jälkeen ja otettiin vanhat operaattorit käyttöön takaisin. Yllätys lasku

Tulee perässä. Kusetus koko Telia.

Enkä varmasti enään koskaan lankea niitten selityksiin. Elkää uskoko mitä ne liittymän myyjät selittää. Meillä ainakin myyjä haukkui muita operaattoreita huijareiksi

Vierailija
49/121 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on Minun Telia Oma Telia Minun Telia ei anneta lukea lyö päälle mainoksia....1.1.2018 sain maksullisen tarjouksen puheluista ja tekstareita Espanjan

a

ssa.eikö ole samat hinnat Suomessa nykyisin tekstarin ei ensin annettu lukea..sitten avautui ja lähtys ei mielestäni ollut Telialta. KUVASELIIN DIGIKAMERAANI KOSKA VAIKUTTI EPÄILYTTÄVÄLTÄ.OLIDIKO OPERAATTORI 2 ASIALLA JONKA HALLINNASSA PUHELIMENI ON. ELI KAAPPARI

Vierailija
50/121 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin Espanjaan mutta liittymä ei toiminut vaan ilmoitti että verkko ei toimi koska olet poistunut kotiverkosta.Soitin korkuisen puhelun asiakaspalveluun ja lohta verkko toimi taas.Mutta....tekstareitani seurataan ja sanoja muunnetaan....suojausvaroitus esim Viestintäviraston kaikkiin linkkeihin...myöntäjä ei ole luotettava taho....Mikä on Minun Telia...klikkasin sitä ja käskettiin poistaa sivuhistoria....myöhemmin saman minun Telian päälle tulee kuvia yhteys Telian on poistettu ja vieläpä sain 1.1.2018 tiedon hinnoista Espanjassa jotka olisivat maksullisia..kuvasindihikameraani koska viesti E estettiin ensin avaamasta sekä viesti ei mielestäni tullut Telialta..vaan kaapparilta.

Vierailija
51/121 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaappateita saada kiinni..pyörittävät Oma guru sekä operaattori toimintaa ohi operaattorin...herätkää jo myös minun laitteet ovat konnien hallinnassa..kuinka kauan tämän annetaan jatkua ..Minulle vainoaminen kestänyt 4 vuotts

Vierailija
52/121 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telian chat on ovelasti piilotettu, puhelinpalvelusta ei enää kannata edes puhua, se on saatu jo ajettua alas. Chattiin ei pääse suoraan edes kirjautuneena. Ensin mennään asiakasneuvontasivulle, jossa on lista eri ongelmatilanteita lueteltuina. Sieltä valitaan lähinnä omaa ongelmaa oleva aihe. Sitten aletaan käymään läpi botin tarjoamia korjausehdotuksia ja vastataan että ei oo tästä kyse ei ei ei ratkennut. Lopulta "hyvää-päivää-minä-olen-botti" tiedustaa, haluaako asiakas chattiin jotta pääsee asiakaspalveluun. Tätä ennen joku botintynkä on tietysti tarjonnut myös yhteisökeskusteluun menemistä, että siellä se vertaistuki neuvoo.

Asiakaschatissa jonotetaan, joten pitää muistaa pitää sivu auki poistumatta liian monen teliamutkan taakse jonotusaikana. Näin voi huomata, milloin elävän asiakaspalvelijan repliikki ilmestyy. Tätä kautta minulla kävi tuuri ja vallan ihminen yhdisti erikseen jollekin vikapuolen tyypille, joka osasi ehdottaa omassa chatissaan ongelmanratkaisua. Muunlaisesta keskusteluyhteydestä on turhaa enää uneksia.

Vierailija
53/121 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalveluun soitettaessa ääni kertoo vain nimen muuttuneen, mutta palvelun ei. Tämä pitää todellakin paikkansa. Yhtä hankalaa on asiointi kuin ennenkin. Ajattelin antaa heille toisen mahdollisuuden 10v tauon jälkeen, mutta mikään ei todellakaan ole muuttunut. Edes edullisempi hinta ei pelasta huonoa tuotetta ja huonosti koulutettuja asiakaspalvelijoita, jotka ei tarpeeksi hyvin tunne tuotte, joka ei toimi.

Vierailija
54/121 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minkin viime aikoina taistellut Telian kanssa. Olin irtisanonut laajakaistan mutten huomannut, että laskutus vaan jatkui. Minulla oli automaattimaksatus kaikkiin Telian laskuihin (tyhmää tai ainakin varomatonta). Kun sitten puolentoista vuoden päästä asiaan havahduin, niin Telia ilmoittti että korvaavat vain viimeisen puolen vuoden laskut. Tein asiasta kirjallisen valituksen ja sitä ovat nyt märehtineet jo kuukauden. Vaikka asian luulisi olevan päivänselvä: Telialla ei ollut mitään oikeutta lähettää mitään laskuja tuosta liittymästä elokuun 2016 jälkeen. Asia on aivan selvä ja olemme Telian kanssa yksimielisiä liikaa maksetusta summasta. Telia ei vain halua palauttaa valelaskuilla maksamiani rahoja vedoten itse keksimäänsä puolen vuoden sääntöön. Tosin yleinen vanhenemissääntö on viisi vuotta velalle ja Telian harjoittaman pikkurikollisuuden kaltaisille toimille.

Tässä jää ihmettelemään eikö siellä kukaan käytä omia aivojaan tätä asiaa ratkaissessaan. Ei kai voi olla niin, että olisi oikein ja  kohtuullista, että firma voisi hyötyä valelaskutuksestaan. Itse tulkitsen, että minut on harhautettu antamaan lainaa Telialle, jonka olen heti nyt vaadittaessa oikeutettu takaisin saamaan.

Jotenkin kuvaavaa on, että tässä prosessissa kukaan ei ole kertaakaan edes pahoitellut virhettä. Ja kokemukseni tuosta asiakaspalvelusta on myös melko negatiivinen. Yhteydenottolomakkeita voi täytellä mutta ani harvoin saa vastausta. Chatin kautta ja soittopyynnön jättämällä paremmin. Mutta sekään ei auta tuohon Telia-ongelmaan - ylimielisyyteen ja kovapäisyyteen. Asiakas on aina väärässä - ja silloinkin jos asiakas ei ole väärässä, on hän kuitenkin väärässä.

Vierailija
55/121 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella samaa mieltä!  Ajanhakuvarauksessa lukee usein: ei käytössä. CHATissä pitäisi kategoroida kysymys, kun ei liity mihinkään annettuun luokkaan, homma tyssää siihen tai sieltä ei osata vastata kysymykseen Soittopyyntöyhteydenottoon (Telian sivujen kautta) sieltä soitetaan kerran 20 sek. puhelu ja jos et juuri sillä hetkellä pysty vastamaan, mikä ymmärrettävää, uutta soittoa ei tule.

Vierailija
56/121 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hitaat ja huonot palvelut lahden launeen telian myymälässä. Kierrän kaukaa.

Vierailija
57/121 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näköjään ainut EI tyytyväinen asiakas. :D

Nyt olen jättänyt soittopyynnön asiakaspalveluun, josta toisella kerralla soitettiin toivottua aikaa myöhemmin. Nyt tänään jo kaksi kertaa chatissä ja ongelma ei ratkea. Tätä asiaa on hoidettu jo tammikuusta 2018 alkaen. Eniten chät palvelussa, mutta myös muutoinkin. Eikä Telia saa asiaa korjattua!

Puhelimessani ei ole vikaa mitä Telia väittää. Eli toinen Telian kortti toimii puhelimessani moitteetta myös ulkomailla, mutta tarvitsemani liittymä ei toimi ulkomailla ollenkaan. telian mielestä vika on puhelimesta. Postin itse data roaming estot ymv. Niitäkään ei asiakaspalvelija osannut poistaa vaan sanoi, että ei ole mitään vikaa :D

Maksan siitä, että minulla on netti käytössä ulkomailla, mutta nyt en ole kertaakaan saanut tätä palvelua käyttää. Reissuja on kertynyt useita ja aina puhelimeni on "kiinni" ollessani ulkomailla.

Oikeasti ÄLKÄÄ hyvät ihmiset vaihtako Teliaan mistään hinnasta.

Laskut ovat huimia ( se alle 30€ KK on ihan huijausta, netti hidastuu todella nopeasti) ja asiakaspalvelu hyvän alun jälkeen laskee, kuin lehmän häntä.

Vierailija
58/121 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pelkästään hyvää sanottavaa. Nettiyhteys myös toimii hyvin. Ainut mistä antaisin negatiivista palautetta on nettisivu ( minuntelia) joka toimii huonosti mobiililaitteella.

Vierailija
59/121 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut nelisen kuukautta Telia TV. Verkkotallennus ei toimi. Pari kuukautta sitten sain viestin, jossa kerrottiin, ettei ole oikein tietoa miksei toimi ja ilmoitetaan, kun vika pn korjattu.

No ei ole korjattu vieläkään. Oma Telian sivuilla edelleen statuksena ”tilaus käsittelyssä”. Voihan vinetto. Ja niin, ei toimi kuin boksista. Ei verkosta.

Heinäkuussa palvelu uudistuu ja hintakin nousee. Toivottavasti alkaa sitten toimia.

Oma vika, mitäs otin määräaikaisena. Muuten tämä paska olisi jo irtisanottu.

Vierailija
60/121 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on terveyskeskuslääkäri, ja Telia ainut puhelinoperaattori, joka vaatii lääkärintodistuksia. Kun vanhus on dementoitunut ja hänen puhelinliittymänsä halutaan sulkea, tarvitaan lääkärintodistus. Kun nuori täyttää 18-v ja haluaisi liittymän omalle nimelleen, tarvitaan - kuinkas ollakaan - lääkärintodistus.