Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäistyvät, millaisia ikääntymisen piirteitä huomaatte itsessänne ja muissa samanikäisissä (40 ja siitä ylöspäin)

Vierailija
19.09.2017 |

Juuri tuli itselleni mieleen, kun kaverini kertoi, että häntä on alkanut miellyttää enemmän ylen ykkönen ja kaupallisten kanavien tyyli (maireus, kaupallisuus, toisto, tahti) taas ärsyttää.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiskistunut ja tullut mukavuudenhaluisemmaksi.

Vierailija
2/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut vähentää alkoholin käyttöä ja haluan aikaisin nukkumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilen mielluummin päivällä kuin otan vastaan heikosti palkattua työtä. Elän säästöjeni koroilla. Arvostan vapaa-aikaani enemmän.

Vierailija
4/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon juoneilla/juovilla alkaa tulla muistiongelmia.

Vierailija
5/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut huolestumaan pienimmistäkin kivuista ja kolotuksista. Syövän pelko on pesiytynyt minuun.

Vierailija
6/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäkerrat

Vierailija
7/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vastauksia tullut ja moni niistä koskee myös minua. En jaksa enää valvoa, ei puhettakaan mistään yökerhobileistä - olen mielummin vaikka perheen kanssa kotona. Parasta illanviettoa on hyvä ruoka ja sen kanssa hyvä juoma ystäväperheen kesken jonkun kotona.

Olen todellakin laiskistunut ja tullut mukavuudenhaluiseksi ja arvostan vapaa-aikaani!

Silti tuntuu, että elän parasta aikaa elämästäni!

Vierailija
8/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä 40, mutta olen huomannut joitakin merkkejä. Esimerkiksi osa n.18-25-vuotiaiden mielipiteistä tuntuu aika naiveilta ja oon alkanut nähdä selkeästi sen, kuinka vaan lauotaan joitakin mielipiteitä hahmottamatta asioiden seurauksia. Huomaan siis itse kasvaneeni tästä vaiheesta yli. Ja sitten ihan näitä perusjuttuja, kuten että hiukset ohenee (olen mies) ja joutuu laittamaan jotain kauemmaksi, jos meinaa nähdä lukea tekstiä.

Vierailija
9/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon teidän viimeinen käyttöpäivä meni jo.

Vierailija
10/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäkerrat

Mitä tarkoitat tällä?

Vierailija
11/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juurikin keski-ikäistyessäni alkanut käydä baareissa ja yökerhoissa ja pilkkuun asti :D

Vierailija
12/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää aika koittaa sullekin. Miten sitten suhtaudut tuollaisiin lausahduksiin?

Vierailija
13/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaliruoat alkaneet maistua.

Vierailija
14/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa huomataan, ettei asioita muista enää. Tai sanat on hukassa.

Vierailija
15/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittaa se vielä päivä, jolloin se menee sinultakin;)

Vierailija
16/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v nainen ja kuuntelen kyllä raskasta musiikkia ja katson skifiä. Ei kai ne asiat muutu.

Mutta punaviini maistuu liikaa.

Se on muuttunut, etten jaksa käydä ravintoloissa enää juurikaan.

Vierailija
17/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasottomana sä et kelpaa kellekään 2-kymppisenäkään, tasokas, kuten me tässä ketjussa, voittaa sut 6-kymppisenäkin kelpaavuudessaan asioissa ja muille.

Vierailija
18/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin nrj:tä ja siinä nuori juontaja laukaisi johonkin liittyen, että "keski-ikäiset, Veetiä fanittavat naiset" - sitten tajusin, että nyt kun minusta tulee keski-ikäinen, minuun liitetään tuollaisia stereotypioita (jos ei tuota, niin vastaavia). Ja tuo mainittu taas ei osu itseeni, koska en ole koskaan fanittanut Veetiä..

ap

Vierailija
19/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä 40 mutta en välitä itseni kehittämisestä tms, haluaisin vain tarpeeksi rahaa jottei tarvitsisi käydä lainkaan töissä, voisin viettää loppuelämän hyvin vain matkustelemalla jne tekemättä mitään järkevää tai menestyksekästä.

Vierailija
20/70 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää enää hiuksiani ja pukeudun vapaammin. Joistakin asioista pidän taas lujemmin kiinni, kuten tietynmerkkiset kahvit, pesuaineet tms, joiden hinta ja laatu ovat sopivimmat. Hymyilen ihmisille ja pysähdyn auttamaan, jos näyttää siltä. Olen enemmän sinut itseni kanssa ja arvostan myös muita samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme