Naisten kengät koot 43-44, mistä Helsingissä?
Onko ketään "isokenkäisiä" täällä paikalla?
Haussa laadukkaita, nahkaisia jalkineita isossa koossa.
Kommentit (37)
Riippuu minkälaisista kengistä tykkää niin ei ole rikos käyttää miesten kenkiä 😎
Mpnet suutariliikkeethän myös teke kenkiä tilauksesta ihan mihin kokoon tahansa. Joku teolliesti tuottava minnaparikka ei varmaan pydty, mutta esim tämmöinen https://www.pihkacollection.fi.
Kylläpä täällä on ilkeitä kommentteja. Haluaisin kysyä näiltä ison jalan pilkkaajilta, että miten tässä sitten pitäisi toimia? Jalan koolle kun ei mitään voi, toisin kuin esim. painolle. Mitä te itse tekisitte, jos jalkanne koko olisi vaikka 44? Ette kävisi töissä, ette menisi ulos, ette tapaisi koskaan ketään, erakoituisitte kämppäänne?
t Nainen, jalan koko 41-42
Ei tuo nyt edes ole iso... ihan keskimääräisesti katsoen nykyajan suomalaisilla naisilla
on juuri tuon kokoiset jalat. Itsellä koko on 42 - 42,5.
Nämä ketkä ivailevat täällä jalkojen koosta ovat naisia jotka käyttävät liian pieniä kenkiä ja
kuvittelevat että omaavat jotkut "sirot" pikku jalat vaikka todellisuudessa heidänkin jalkansa oikea koko alkaa nelosella. Tai sitten ovat jotain Abreun kokoisia taskuraketteja. On ihan johdonmukaista että pidemmillä ihmisillä on isompi jalan koko. Kolmas vaihtoehto on se, että nämä ivailijat on näitä av-miehiä jotka nysämunaisuudeltaan eivät parempaa keksi kuin hihitellä ihmisten jaloille.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt edes ole iso... ihan keskimääräisesti katsoen nykyajan suomalaisilla naisilla
on juuri tuon kokoiset jalat. Itsellä koko on 42 - 42,5.
Nämä ketkä ivailevat täällä jalkojen koosta ovat naisia jotka käyttävät liian pieniä kenkiä ja
kuvittelevat että omaavat jotkut "sirot" pikku jalat vaikka todellisuudessa heidänkin jalkansa oikea koko alkaa nelosella. Tai sitten ovat jotain Abreun kokoisia taskuraketteja. On ihan johdonmukaista että pidemmillä ihmisillä on isompi jalan koko. Kolmas vaihtoehto on se, että nämä ivailijat on näitä av-miehiä jotka nysämunaisuudeltaan eivät parempaa keksi kuin hihitellä ihmisten jaloille.[/quote
Pata kattilaa soimaa. Syyllistyit itsekin ivailuun.
Siis mun kengän koko on 36 jotkut 35 menee ja josain 37 riippuu mallista ja tekijästä. Mies just sano ettei oo kellään näin pieniä jalkoja nähnyt kuin mulla on. Mutta siis eihän se kengän koko naisessa tärkeintä voi olla.
Ite käytän Sievin tekemiä kenkiä ne sopii tosi hyvin jalkaan ja on laadukkaat. Kannattaa katsoa josko sieltä löytyisi
Ei löydy Sieviltä eikä Eccolta. 41 on isoin, ainakaan liikkeissä ei ole ollut isompia.
Nelosella alkavat kengänkoot on yleisiä. Ei siinä mitää kummallista ole, kuten ei siinäkään, että nainen on pitkä.
Pitävätkö nämä toisten kengänkokoja yököttelevät ja kauhistelevat ihmiset itseään ihan normaaleina?
Hahahaha... Kiitos tuhannesti!
Tunnen taas itseni paremmaksi ihmiseksi kun luen näitä teidän vähä-älyisten ihmisriepujen pahanolon purkauksia täältä sivustolta. Hajotkaa aamuihinne harakat!
Ps. Tsemppiä aloittajalle kenkien löytämiseen!
36 kirjoitti:
Siis mun kengän koko on 36 jotkut 35 menee ja josain 37 riippuu mallista ja tekijästä. Mies just sano ettei oo kellään näin pieniä jalkoja nähnyt kuin mulla on. Mutta siis eihän se kengän koko naisessa tärkeintä voi olla.
Ite käytän Sievin tekemiä kenkiä ne sopii tosi hyvin jalkaan ja on laadukkaat. Kannattaa katsoa josko sieltä löytyisi
No minkäköhän pituinen olet? Sehän se on koko homman pointti. Jos olet alle 160cm niin sulla on ihan normaali jalka.
Itse olen 170cm ja kengän koko 37-38. Mulle on ihan useampi kenkäkauppias sekä lääkäri sanonut että mulla on poikkeuksellisen pieni jalka. Normaalisti pituiseni naisen jalka on kokoa 40 tai enemmän.
Minä oon ylpeä kanooteistani! Olen 176 cm pitkä, ja jalka on melkein 28 cm pitkä. Käytän kokoa 41, koska jalkani on todella kapea ja matala, mutta oikea koko lienee noin 42,5. Aina oon löytänyt helposti kenkiä. Ainoastaan naisten lenkkarit on aina liian pieniä. En tajua, miksi valmistus pitää lopettaa kokoon 41, kun lenkkarit on 1-2 numeroa kokoaan pienempiä.
Täältä ainakin löytyy www.bellissima.fi