Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kyllä hankalaa puseromuoti tänä(kin) keväänä. Lyhyitä ja laatikkomaisia

Vierailija
14.03.2024 |

Ihan todella yritin ja kokeilin ties kuinka montaa näitä puseroja mitä tuntuu olevan kaupat täynnänsä; väljä, suht lyhyt, ihan suoria ja leveitä, liehuvat hihat. Tämän tyyppisiä https://www.zalando.fi/kaffe-katrine-pusero-dark-flower-print-ka321e1ks… vaan pysty, ei näytä hyvältä mun päällä vaikka kuinka armelias yrittää olla itselleen. Isorintaisena näytän ihan tikkarilta eli pallomainen yläosa ja hoikat jalat. Eikä toimi vaikka tunkee helman housunkauluksen alle, laittaa vyön tms. Hameeseen yhdistettynä näyttää vielä hullummalta. Noi näyttää hyviltä jos on pienirintainen ja ehkä aika hoikka. 

kiitos huomiostanne, valitus loppu

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ne ovat? Huoh. Minäkin olen isorintainen ja vielä pitkä.  Näytön ihan hassuilta niissä.

Vierailija
2/13 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on kaapissa ajattomia vaatteita. Ei tarvitse ostaa noita laatikkopaitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vain hommaa sellaista mikä istuu hyvin. 

Vierailija
4/13 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi linkistä tulee teksti "tämä sivu on poistunut muodista", joten nou hätä, ap. Voit katella muunlaisia paitoja. 🙂

Vierailija
5/13 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt ja laatikkomainen. Pitää testata olenko juuri sopiva noille.

Vierailija
6/13 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi linkistä tulee teksti "tämä sivu on poistunut muodista", joten nou hätä, ap. Voit katella muunlaisia paitoja. 🙂

En tiedä miksi. Oli eka minkä tarjosi zalandon puserovalikoimasta🤷 No, tämän tyyppisiä sitten https://www.zalando.fi/kaffe-pusero-cyclamen-ka321e1lx-j11.html 

Vierailija
7/13 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytää iha normaalin näköisiä paitoja. Katso sieltä.

Vierailija
8/13 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa muotia vaan ostan sitä mikä itselle sopii ja näyttää hyvälle.

Olen sunt. pitkä ja hyvin hoikka. Tykkään tyköistuvista vaatteista, niin paidoista kuin  housuistakin, mutta voin myös hankkia oversize yläosan kapeitten housujen pariksi.

Aina on löytynyt vaikka säkkimallit valtaakin kaupassa tilaa. Myös ulkoiluun käyttämäni collegehupparit ja paidat ostan tarpeekis tilavia ja pitkiä. Naisten malleista miltei mahdoton löytää, ostan usein pieniä miesten kokoja,  myös urheiluliikkeistä olen löytänyt pitempiä malleja.

Vierailija
9/13 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei vain hommaa sellaista mikä istuu hyvin. 

No siinäpä se. Kaupoissa hyvin vähän valikoimaa muuta kuin se mikä on nyt muotia. Ja noi väljälinjaiset puserot on nyt ilmeisesti sitä. Olis edes vähän muotoa mutta ei. Ja onhan ne halvempia tehdäkin tietysti kun on vähemmän työvaiheita kun ei ole laskoksiakaan. 

Vierailija
10/13 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi. Oli eka minkä tarjosi zalandon puserovalikoimasta🤷 No, tämän tyyppisiä sitten https://www.zalando.fi/kaffe-pusero-cyclamen-ka321e1lx-j11.html 

Hah, ei pelaa sekään, zalando on vissiin mulla rikki🙈 

Vierailija
11/13 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en osta paitoja tänä vuonna.

Vierailija
12/13 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytää iha normaalin näköisiä paitoja. Katso sieltä.

Melkein kaikki tilaankin netistä. Olen kyllästynyt siihen sovitus-palautusrumbaan. Tein piiiitkästä aikaa kauppakierroksen kun pääsee heti sovittamaan ja näkemään miten istuu päällä. 

Vierailija
13/13 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut puseroa 7 vuoteen. Ostakaa hyviä ja kestäviä niin ei tarvitse olla kauppojen armoilla. Teettäkää ompelijalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi