Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnillinen-verkkokauppa ja myyjä

Huijattu?
18.09.2017 |

Onko kukaan tilannut kyseiseltä myyjältä ja saanut tuotteit vai onko huijari. Harmittaa jos rahat menivät hukkaan ja tosi monilta muiltakin mennyt varmasti..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, saitko tuotteita koskaan? Olen nyt odotellut kolmatta viikkoa maksetun tilauksen toimitusta. Asiakaspalvelu ei myöskään ole vastannut tiedusteluihini.

Vierailija
2/10 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tilasin 29.12.2017 Onnillisesta kahdet hanskat. Minulle ilmoitettiin ensin, että ne lähetettiin 12.1.2018 ja sitten tuli uusi ilmoitus, että ne lähetettiin 23.1.2018. Valmistaja ilmoitti, että jos eivät tuotteet ole perillä tänään 26.1. hän tekee minulle uudet. No eivät tulleet tänään postissa. Nyt odottelen innolla, milloin

mahdan saada nuo ihanaiset hanskat. Toivotaan parasta, ettei posti niitä hukkaa!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnillinen yritystä ei löydy yritysrekisteristä. Jos ihanaisissa hanskoissasi on virhe tai ne hajoavat, ei niissä ole takuuta, koska harrastelijaompelija.

Vierailija
4/10 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli on ollut puhetta toimitusajoista niin voitte vaatia kaupan purkua ja rahat takaisin.

Tässä sovelletaan Kauppalakia https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1987/19870355

Tuo että ei ole hankkinut toiminimeä ja y-tunnusta siksi koska liian kallista ja vaikeaa ennenkuin liiketoiminta kannattaa kuulostaa kyllä vähän huuhaalta. Maksaa alle 100 euroa ja ei se nyt niin vaikeaa ole.

Tosin sillä että on yksityinen voi kätevästi kiertää tiukempia sääntöjä jotka pätevät kaupoissa joissa myyjä on yritys.

Vierailija
5/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt vielä vähän aikaa odotan, jos vaikka hanskat saapuvat.

Epäilen vähän, etten myöskään saa rahoja takaisin, jos ei kerran tule hanskojakaan?

Ensi viikolla teen rikosilmoituksen!!!!!

Vierailija
6/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen hanskojen tilausta. Oletko saanut jo omasi? Minkälaiset ovat?

Vierailija
7/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ei ole hanskoja tullut, eikä ole viikkoon vastattu minun viesteihini.

Tänään tein juuri äsken rikosilmoituksen lievästä petoksesta.

Vierailija
8/10 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulivat postissa tilaamani kahdet hanskat. Ihania olivat ja hyvin tehtyjä! Maksettu 29.12.

Lähetetty ehkä jo 12.1. Tiedä sitten, missä viipyneet? Peruutin rikosilmoituksen!

Vierailija
9/10 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnillisen takana taitaa hääräillä sama tyyppi joka Päivölän nettikaupan nimellä myi hevosrehuja. hävisi kuin pieru saharaan ja aika monelle jäi saamisia.

Vierailija
10/10 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan myös omia tilauksiani, pidempään jo mennyt aikaa.. Kysellytkin olen. Ikävä jos on tällaista toimintaa, harmittaa kun en eksynyt tähän keskusteluun ennen tilauksen tekoa, olisi jäänyt takuulla tekemättä. Yleensä tutkin hieman taustoja ennen kuin tilaan uudelta myyjältä.  Ovatko muut kuin Anskattoo lopulta saaneet tuotteitaan?