Kuulitteko jo Miehikkälän uuden nimen? Tänään tehtiin päätös tasa-arvoisemmasta nimestä.
Kunnanhallitus hyväksyi tänään uudeksi nimeksi Henkilökkälä.
Kommentit (132)
Hyvät henkilöt ja henkilöt, mina personer och personer
Vierailija kirjoitti:
Horoskooppimerkeistä uusia ovat vesihenkilö ja jousihenkilö. Neitsytkin on syytä varmuuden vuoksi muuttaa seksuaalisesti kokemattomaksi.
Minä olen horoskoopiltani nauta.
Just eilen tällä palstalla lanseerattiin hienot sinkkuuteen viittaavat sanat tinna/kelso ja kulmu.
Nyt nekin on sitten liian sukupuolittuneita :(.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2976312/naissinkuille-ja-miessinkuille-p…
Vierailija kirjoitti:
Uudestaan nimettäviä elokuvia esim:
-Populäärimusiikkia sukuelinjänkältä
-Sadehenkilö
-Mitä henkilö haluaa
-Postihenkilö Pate
-Hämähäkkihenkilö
Näitä on paljon:
Henkilön tuoksu
Henkilö ja alaston ase
Henkilöiden vuoro
Henkilö vailla menneisyyttä
Kolme henkilöä ja käärö
Kokki, varas, henkilö ja rakastaja
Ihanat henkilöt rannalla
Henkilöitä hermoromahduksen partaalla
Voi ei.
Minä olisin niin kovasti halunnut että siitä tulee Ihmikkälä.
Maamme- laulu uusiksi: "...maa kallis henkilöiden..."
Vierailija kirjoitti:
Maajussille morsian= maahenkilölle henkilö
Maatalousyrittäjälle kumppaniehdokas
Virsikirjaankin tulee useita muutoksia, tämä nyt ainakin: Oi Henkilö, jos mä matkahenkilö maan ...
Vierailija kirjoitti:
Isänmaa on henkilömaa
ajattelin ensin että vanhempienkaa, mutta sehän syrjisi lapsettomia julmalla tavalla. Kyllä tuo henkilömaa on parempi. tai ihan vaan ihmisenmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isänmaa on henkilömaa
ajattelin ensin että vanhempienkaa, mutta sehän syrjisi lapsettomia julmalla tavalla. Kyllä tuo henkilömaa on parempi. tai ihan vaan ihmisenmaa.
siis vanhempienMaa
Nyt olis syytä siirtää äitien-ja isänpäivä samalle päivälle vanhempienpäiväksi. Miksi muuten vain toi äitienpäivä on monikkomuodossa? Tässä piiee nyt yhdenvertaisuusloukkaus, kun keksis vaan, että mikä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olis syytä siirtää äitien-ja isänpäivä samalle päivälle vanhempienpäiväksi. Miksi muuten vain toi äitienpäivä on monikkomuodossa? Tässä piiee nyt yhdenvertaisuusloukkaus, kun keksis vaan, että mikä.
Isäinpäivä kuulostaa yhtä vanhahtavalta kuin opettajainhuone.
Vierailija kirjoitti:
Uudestaan nimettäviä elokuvia esim:
-Populäärimusiikkia sukuelinjänkältä
-Sadehenkilö
-Mitä henkilö haluaa
-Postihenkilö Pate
-Hämähäkkihenkilö
Nämä ovat toki vitsejä, ei siinä mitään, mutta käsittääkseni kuitenkin ihmisellä on toistaiseksi ainakin toivottavasti oikeus määritellä oma sukupuolensa. Hämähäkkimies kokee itse olevansa mies, joten häntä ei tarvitse määritellä henkilöksi. Ja esim.Mitä nainen haluaa-elokuvassa pointtina oli kuitenkin juuri mitä nainen haluaa. Sori, että pilasin ketjun tosikkoudellani.
Vierailija kirjoitti:
Maamme- laulu uusiksi: "...maa kallis henkilöiden..."
Ehkä toisaalta voitaisiin hyväksyä "maa kallis siittäjien"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maajussille morsian= maahenkilölle henkilö
Maatalousyrittäjälle kumppaniehdokas
Toisaalta tuo ei ole edes niin kaukaa haettua, jos ohjelmassa sekä naiset ja miehet hakis seuraa ja pari homoseksuaalia olis joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikamies on henkilöhenkilö
Lapsi-ihminen
Niin, ja mammanpoika olis henkilönjälkeläinen.
Kirkkohenkilönvirastossa asioisin kyllä mielelläni. Ja isovanhemmat ovat nyt tietysti isohenkilö ja isohenkilö. Voisihan siihen perään laittaa tietysti kromosomit, isohenkilö- xy ja isohenkilö-xx. Olisi lapsille helpompi ymmärtää varsinkin kun ovat pieniä.
Lapsi-ihminen