78 prosenttia naisista kilpailee 20 prosentista miehiä Tinderissä
the bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men.
https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…
Kommentit (873)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä vähemmän suosittuja pysty tapaamaan kun ovat niin hirveitä takertujia. Jos tulevat jätetyksi, niin jäävät piinaamaan ja haukkumaan. Mielummin tapaa vain suosittuja miehiä, jotka eivät romahda, vaikka ei juuri minun kanssa mitään syntyisikään, heillä kuitenkin varaa mistä valita. Itsekin rennolla asenteella liikkeellä, mikään pakko ei ole miestä saada, ilmankin on hyvä.
A-luokan selittelyä. "En mä ole pinnallinen, mutta kun rumat miehet vain ovat niin p*skoja." :D
Miksi ei saisi olla pinnallinen? Miksi oletat, että edellinen kirjoittaja yrittää puolustella pinnallisuuttaan? Itse ainakin olen ollut ihan avoimesti pinnallinen parinvalinnassani.
eri
Saa olla pinnallinen, mutta olkaa sitä sitten rehellisesti, älkääkä viitsikö alentua noihin selittelyihin. Sanokaa suoraan, että ruma mies ei kiinnosta, koska hän on ruma.
Olen sanonut sen tälläkin palstalla lukemattomia kertoja. Tottakai miehen pitää olla minun mielestäni puoleensavetävä, jotta haluaisin seksiä ja läheisyyttä hänen kanssaan. Eli hän ei voi olla minun mielestäni ruma. Ja samaa ovat monet muutkin naiset kirjoittaneet.
No niin, taas sitä on luettu vain otsikko eikä yhtään katsottu, onko tutkimus oikeasti validi... Tossahan kirjoittajakin jo myöntää, ettei se ole kovin tieteellisesti vedenpitävä tutkimus, koska kunnon dataa ei Tinderiltä saa, ja toi juttu perustuukin aika pienen ryhmän omiin kertomuksiin kokemuksistaan. Ei tosta siis oikeasti voi vielä mitään päätellä, vaikka kuinka palstamiehet haluaisivat uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä vähemmän suosittuja pysty tapaamaan kun ovat niin hirveitä takertujia. Jos tulevat jätetyksi, niin jäävät piinaamaan ja haukkumaan. Mielummin tapaa vain suosittuja miehiä, jotka eivät romahda, vaikka ei juuri minun kanssa mitään syntyisikään, heillä kuitenkin varaa mistä valita. Itsekin rennolla asenteella liikkeellä, mikään pakko ei ole miestä saada, ilmankin on hyvä.
A-luokan selittelyä. "En mä ole pinnallinen, mutta kun rumat miehet vain ovat niin p*skoja." :D
Miksi ei saisi olla pinnallinen? Miksi oletat, että edellinen kirjoittaja yrittää puolustella pinnallisuuttaan? Itse ainakin olen ollut ihan avoimesti pinnallinen parinvalinnassani.
eri
Saa olla pinnallinen, mutta olkaa sitä sitten rehellisesti, älkääkä viitsikö alentua noihin selittelyihin. Sanokaa suoraan, että ruma mies ei kiinnosta, koska hän on ruma.
Olen sanonut sen tälläkin palstalla lukemattomia kertoja. Tottakai miehen pitää olla minun mielestäni puoleensavetävä, jotta haluaisin seksiä ja läheisyyttä hänen kanssaan. Eli hän ei voi olla minun mielestäni ruma. Ja samaa ovat monet muutkin naiset kirjoittaneet.
No sinä nyt kuitenkin hyppäsit "erinä" sellaiseen keskusteluun, jossa ensimmäinen lainattu kirjoittaja ei ollut kanssasi samaa mieltä, vaan yritti selitellä asiaa vetoamalla siihen, että vain suosituimmat miehet eivät olisi "hirveitä takertujia" jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entä sitten. Tuohan tarkoittaa, että joka viidennestä miehestä jopa kilpaillaan. Tällä palstalla saa sen käsityksen, että näitä alfoja on vain yksi miljoonasta ja ne ovat jotain kirurgilentäjämiljonäärejä. Ihan tavismiehistä kuitenkin on kyse.
Ota nyt huomioon että kyse tinderin käyttäjistä. Eli playereista ja joistain harhaisista, ehkä hiukan hitaalla käyvistä tavismiehistä.
Ei siellä ole kuin miesten ylin 20% ylipäätään. Ja niistäkin kelpaa vain 20%. Tuosta voi joku pitkän matikan lukenut laskea mistä osuudesta koko miespopulaatiota kilpaillaan.
Jaa. Mitenkäs kaikki sinkkumiehet kuitenkin tuntuvat tietävän, miten tinder toimii ja miten paljon siellä tulee mätsejä, jos siellä ei ole koskaan muut kuin ylin 20%?
Vierailija kirjoitti:
Koko ketju on lähtenyt liikkeelle vääristä olettamista. Ei "78% kilpaile 20%:sta miehiä", vaan Tinderin toimintalogiikan mukaisesti pitäisi todeta: "78% naisista ei suoralta kädeltä hylkää 20% miehiä", tai "78% naisista antaa 20%:lle miehistä toisen mahdollisuuden", tai "78% naisista saattaisi mahdollisesti olla kiinnostunut 20%:sta miehistä".
Jos jotakin voitaisiin lausua kilpailemisesta, niin todennäköisesti "25% naisista kilpailee 0,25%:sta miehiä".
Tämä oli hyvä tarkennus. Koska todellisuudessahan tutkimustulos tarkoittaa juurikin tuota, että 78 % naisista hylkää 80 % pelkän profiilin vilkaisulla.
Ja tästä muuten puuttuu vielä sekin fakta, että suuri osa naisista on tinderissä vain testaamassa omaa "markkina-arvoaan" ja leikkimässä. Tottakai silloin valitaan vain ne parhaimman näköiset.
No heikosti menee naisillakin; moni jää ilman seuraa jos pitää kiinni monaconprinssi-vaatimuksistaan. Ei noin pieni määrä miehiä millään ehdi kovin monen naisen luo.
Vierailija kirjoitti:
No heikosti menee naisillakin; moni jää ilman seuraa jos pitää kiinni monaconprinssi-vaatimuksistaan. Ei noin pieni määrä miehiä millään ehdi kovin monen naisen luo.
Moni nainen jää varmaan ilman Tinder-seuraa, mutta kyllä kysyntä heitä kohtaan on varmaan samalla tasolla Tinderin ulkopuolellakin. Jos naiseen esim. tutustuu yhteisten tuttavien kautta, niin pääsee tuomaan esiin muutakin kuin yhden tai pari lärvikuvaa ja kuluneen tekstinpätkän, joten on enemmän "tarttumapintaa". Tinderin ongelma on juuri siinä, että naiset rajaavat itseltään ison joukon oikeasti hyvikin miehiä pois ehkä vähän huonoinkin kriteerein.
Vierailija kirjoitti:
kyllä ne panomiehet sen 100-200 hoitelee vuosittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiva. Mies saa seksiä 200 kertaa ja 200 naista saa yhden kerran vuodessa. Ja tässähän ei sitten ole mitään eroa? Se nainen, joka sai kerran on ihan yhtä hyvässä asemassa kuin mies, joka sai 200 kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Koko ketju on lähtenyt liikkeelle vääristä olettamista. Ei "78% kilpaile 20%:sta miehiä", vaan Tinderin toimintalogiikan mukaisesti pitäisi todeta: "78% naisista ei suoralta kädeltä hylkää 20% miehiä", tai "78% naisista antaa 20%:lle miehistä toisen mahdollisuuden", tai "78% naisista saattaisi mahdollisesti olla kiinnostunut 20%:sta miehistä".
Jos jotakin voitaisiin lausua kilpailemisesta, niin todennäköisesti "25% naisista kilpailee 0,25%:sta miehiä".
Naisten prosentti pitäisi olla huomattavasti pienempi koska harva vaivautuu kilpailemaan kenestäkään.
Naiset usein ihmettelevät kun miehet ei juttele mitään. Syynä on että näillä miehillä on niin paljon valinnanvaraa että vähemmän viehättävät (= asiasta valittava nainen) jäävät ilman keskustelua mutta saavat olla mukana listalla jos tulee kuiva kausi ja joutuu tasoa laskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten prosentti pitäisi olla huomattavasti pienempi koska harva vaivautuu kilpailemaan kenestäkään.
Ja jos vaivautuu, nainen on säälittävä, huonoitsetuntoinen roikkuja, jolle annetaan ainoaksi neuvoksi yrittää unohtaa mies, jolla on muitakin vaihtoehtoja. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Saa olla ja mun mielestä pitäisikin. Näin rumana miehenä tuntuu hieman pahalta, että musta tehdään aina joku kissanpentujen potkija vain siksi, että oon epäviehättävä ja nainen ei halua vaikuttaa pinnalliselta
erieri
Tässähän se tuli hyvin esille mitä tarkoitin.
"Niih sä oot pinnallinen"
"Sano vaan ettet haluu mua koska oon ruma"
Rumalla miehellä on usein luonnekin ruma ja todella huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entä sitten. Tuohan tarkoittaa, että joka viidennestä miehestä jopa kilpaillaan. Tällä palstalla saa sen käsityksen, että näitä alfoja on vain yksi miljoonasta ja ne ovat jotain kirurgilentäjämiljonäärejä. Ihan tavismiehistä kuitenkin on kyse.
Ota nyt huomioon että kyse tinderin käyttäjistä. Eli playereista ja joistain harhaisista, ehkä hiukan hitaalla käyvistä tavismiehistä.
Ei siellä ole kuin miesten ylin 20% ylipäätään. Ja niistäkin kelpaa vain 20%. Tuosta voi joku pitkän matikan lukenut laskea mistä osuudesta koko miespopulaatiota kilpaillaan.
4% jos tuo pitää paikkansa mitä sanoit
Vierailija kirjoitti:
Ahaa eli 20% tinderissä olevista miehistä on monacoprinssejä? Ei vaan minulle tullut yhtään vastaan .Mistä näitä löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiva. Mies saa seksiä 200 kertaa ja 200 naista saa yhden kerran vuodessa. Ja tässähän ei sitten ole mitään eroa? Se nainen, joka sai kerran on ihan yhtä hyvässä asemassa kuin mies, joka sai 200 kertaa?
Ajattele asiaa vaikka konvehtirasiana, jossa on 200 erilaista suklaata. Mies maistaa omasta rasiastaan niitä kaikkia, nainen nirsoilee ja suostuu maistamaan vain sitä kaikkein houkuttelevinta. Onko nainen miestä huonommassa asemassa? Ja tässä siis vertailtiin suosituimpien miesten ja tavisnaisten asemaa Tinderissä. 80 % miehistä saa konvehtirasian, jossa on joko muutama vähemmän houkutteleva suklaa tai ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Saa olla ja mun mielestä pitäisikin. Näin rumana miehenä tuntuu hieman pahalta, että musta tehdään aina joku kissanpentujen potkija vain siksi, että oon epäviehättävä ja nainen ei halua vaikuttaa pinnalliselta
erieri
Tässähän se tuli hyvin esille mitä tarkoitin.
"Niih sä oot pinnallinen"
"Sano vaan ettet haluu mua koska oon ruma"Rumalla miehellä on usein luonnekin ruma ja todella huono itsetunto.
Mitäh? :D Tuo kirjoittajahan vain toivoi, että hänestä ei tehtäisi mitään "kissanpentujen potkijaa" pelkän ulkonäön vuoksi. Ja sinusta se on osoitus hänen rumasta luonteesta ja todella huonosta itsetunnosta? Vau mika logiikka sulla.