Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mieheltä, milloin on minun vuoroni nukkua viikonloppuna pitkään

Vierailija
16.09.2017 |

Miehen vastaus oli: mikäs pakko sun on nousta ylös. Meillä siis kaksi pientä lasta, joiden kanssa herään yleensä seiskaan mennessä. Mies itse vetelee unia vielä tunnin pari sen jälkeen joka viikonloppu, molempina aamuina. Ajatteli varmaan, että vaipat vaihtuu itsekseen ja aamupalat päätyy pöytään samoin itsestään...

Kommentit (240)

Vierailija
221/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

219 jatkaa. Nuo aamiaisvaatimukset olivat oikeasti siis jotakin huonepalvelutasoa. Ei mitään "laitatko kahvinkeittimen päälle ohimennessä". Piti olla teet, kahvit, maidot, mehut, hunajat, leivät, juustot, levitteet, päälliset, maitoon haudutettu puuro, varuilta muroja, pöytä katettuna servietteineen, keitettyä munaa. Joka saatanan aamu.

Ja ne eväät. Herkkuleipiä vähintään kymmenellä täytteellä. Söi kuin mursu ja sen verran painoikin. Täysi hedonisti paskiainen suoraan sanottuna, jolle nainen oli vain esine, joka on tehty palvelemaan miestä. Koko muu kodin helahoito päälle.

Vierailija
222/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset passauttajat jaksavat alkuun teeskennellä muuta, mutta arjessa se todellisuus paljastuu karun nopeasti. Silloin etsitään parempi yksilö! Se onkin niiden pahin pelko.

Ei kukaan kestä tuollaista itserakasta orjuuttajaa. Kuvioon kuuluu myös, että yritetään mahdollisimman nopeasti sitouttaa ja saada jättämään oma elämä kavereineen, jottei olisi sitten ketään, kenen puoleen kääntyä, jos on liian myöhäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minä siis vielä imetän, joten pakollisia yöheräilyjä tulee vielä. Minulle, ei miehelle.

Ap

Olet pohjattoman itsekäs. Saat nukkua arkena aamupäivälläkin kun lapset nukkuvat. Sen sijaan miehesi ei saa nukkua ja töissä on tehtäväkin jotain. Nyt et itsekkyydessäsi antaisi hänen edes viikonloppuna nukkua univelkaa pois vaan hänen pitäisi olla töissä puolikuolleena väsymyksestä. Ja kodin ja lasten hoito ei todellakaan vastaa palkkatyön rasitusta.

Niin aika monessa palkkatyössä sitä ollaankin 24/7 päivystysvuorossa... Viikolla saa kyllä nukkua ihan rauhassa yönsä, kun on töissä toisella paikkakunnalla, joten mitä univelkaa? Ja eiköhän tuota kotonakin ole minun tehtävä jotain... Et selvästikään ole ollut kahden pienen lapsen kanssa kotona.

Ap

Samanlaisessa päivystysvuorossa on koiran omistajakin. On se vitun rankkaa kun joutuu joskus heräämään yöllä mutta päivät saa maata sillä pikkulapset nukkuvat paljon. Sinulla on varmaan kartano puistoineen hoidetravana kun kotityöt ovat kokopäivä työtä. Äitiyslomat voisi lyhentää pariin kuukauteen tai viikkoon sillä minkään maan rahat riitä syöttää aikuisia kotiin. Suominainen on , laiska, saamaton, pohjattoman itsekäs ja kovasti kilisevän perään.

Vierailija
224/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

219 jatkaa. Nuo aamiaisvaatimukset olivat oikeasti siis jotakin huonepalvelutasoa. Ei mitään "laitatko kahvinkeittimen päälle ohimennessä". Piti olla teet, kahvit, maidot, mehut, hunajat, leivät, juustot, levitteet, päälliset, maitoon haudutettu puuro, varuilta muroja, pöytä katettuna servietteineen, keitettyä munaa. Joka saatanan aamu.

Ja ne eväät. Herkkuleipiä vähintään kymmenellä täytteellä. Söi kuin mursu ja sen verran painoikin. Täysi hedonisti paskiainen suoraan sanottuna, jolle nainen oli vain esine, joka on tehty palvelemaan miestä. Koko muu kodin helahoito päälle.

Ja kuinka monena aamuna teit?

Vierailija
225/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka monena aamuna teit?

Riittävän monta, jotta tajusin, että tämä palvelu koskee vain häntä. Itse syön vasta työpaikalla. Mitään vastavuoroisuutta ei ollut. Ihan itse maksoin omat kuluni, joten mistään rahallisestakaan puolesta ei voi turhautunut mies valittaa. Nämä kodinhoidolliset asiat olivat vain ja ainoastaan minun kontolla. Kummallakin oli oma koti, onneksi. Ei yllättäen miehen "siivousinto" jatkunut oman kotini puolelle. Kaikki piti vain saada ilmaiseksi, jotta elää itse mukavasti. Totesin diilin paskaksi. Sopimus, mitä ei edes ollut, irti.

Vierailija
226/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan nouse viikonloppuisin. Jos muksu herää niin kyllä se huomataan ja ennen tai myöhemmin isällään menee hermo, kun ei pysty enää nukkumaan. Sit mä jatkan uniani ja herään valmiiseen aamupalapöytään:)

Vierailija
227/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian tapahtuu.

Vierailija
228/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minä siis vielä imetän, joten pakollisia yöheräilyjä tulee vielä. Minulle, ei miehelle.

Ap

Olet pohjattoman itsekäs. Saat nukkua arkena aamupäivälläkin kun lapset nukkuvat. Sen sijaan miehesi ei saa nukkua ja töissä on tehtäväkin jotain. Nyt et itsekkyydessäsi antaisi hänen edes viikonloppuna nukkua univelkaa pois vaan hänen pitäisi olla töissä puolikuolleena väsymyksestä. Ja kodin ja lasten hoito ei todellakaan vastaa palkkatyön rasitusta.

Niin aika monessa palkkatyössä sitä ollaankin 24/7 päivystysvuorossa... Viikolla saa kyllä nukkua ihan rauhassa yönsä, kun on töissä toisella paikkakunnalla, joten mitä univelkaa? Ja eiköhän tuota kotonakin ole minun tehtävä jotain... Et selvästikään ole ollut kahden pienen lapsen kanssa kotona.

Ap

Samanlaisessa päivystysvuorossa on koiran omistajakin. On se vitun rankkaa kun joutuu joskus heräämään yöllä mutta päivät saa maata sillä pikkulapset nukkuvat paljon. Sinulla on varmaan kartano puistoineen hoidetravana kun kotityöt ovat kokopäivä työtä. Äitiyslomat voisi lyhentää pariin kuukauteen tai viikkoon sillä minkään maan rahat riitä syöttää aikuisia kotiin. Suominainen on , laiska, saamaton, pohjattoman itsekäs ja kovasti kilisevän perään.

Hohhoijaa... näin selvästä provosta ei jaksa edes hermostua.

Ap

Vierailija
229/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinun täytyy olla lapseton, tuollainen mies ja/tai vain todella, todella tyhmä idiootti!

Jollakin kävi tunteisiin kun joku uskalsi sano totuuden.

Vierailija
230/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koiranhoitoa ja lapsia voi edes verrata. Pentuvaiheen jälkeen nukkuu pidempään kuin me. Viikonloppuisin helposti iltapäivään.

Lapset taas sotkevat todella paljon. Ihan 2 aikuista ja 1 lapsi perheissä pestään pyykkiä joka ikinen päivä. Sitten helpottaa, kun oppivat nukkumaan pidempiä jaksoja. Kestää useamman vuoden odotella. Joka ikinen ruokailu on melkoinen sotkurintama. Sekin helpottaa, kun oppivat pukemaan ja käymään potalla itse. Ravinto pitää miettiä monipuolisesti. Ei ihan perusmuonalla päivästä toiseen mennä. Koiralla tuo raskain aika kestää noin vuoden. Lapsia saa kasvattaa aikuiseksi asti.

Vierailija
231/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on myös tajuttoman itsekäs mies, jonka jättämisestä haaveilen päivittäin. Ennen lapsen syntymää olin todella onnellinen, että olin löytänyt niin mahtavan miehen. Hän teki (ja tekee) oma-aloitteisesti kotitöitä yhtä paljon kuin minäkin, rahasta ei ole ikinä tarvinnut riidellä (tienataan saman verran), hän halusi todella kovin saada lapsen ja jäädä koti-isäksi. Olin ihan varma, että hän olisi mahtava isä.

Ja paskat. Lapsen syntymän jälkeen mies vetäytyi autotalliin ja jätti minut järjettömissä univeloissa selviämään todella huonosti nukkuvan vauvan kanssa samalla, kun mies nukkui täydet yöunet, päiväunia ja viikonloppuisin pitkään. Ollaan lapsen syntymästä asti sitten riidelty lähes koko ajan, koska en suostu alistumaan siihen, että toinen jatkaa eloaan kuin sinkkumies. Apuun on jo kutsuttu perheneuvoja ja pariterapeutti, mutta ainakaan toistaiseksi kumpikaan ei ole saanut miehen päätä pois perseestä. Myötätuntoakaan ei herunut pätkääkään, vaan aina miehellä oli rankempaa.

Vaihdettiin vähän aikaa sitten vuoroja, mies jäi kotiin lapsen kanssa. Yhtäkkiä kotona oleminen onkin rankkaa, vaikka lapsi nukkuu jo todella hyvin ekoihin kuukausiin verrattuna. Miehen pitäisi mielestään saada päivittäin tuntikausia omaa aikaa ja saada nukkua viikonloppuisin aina pitkään. Jokaisesta vapaahetkestä joudun edelleen tappelemaan. Sen verran ollaan sentään saatu vakiinnutettua, että mies nukkuu lapsen kanssa minun työviikkojeni ajan ja toisen yön viikonlopulla, minä toisen. Kumpikin saa nukkua pitkään yhtenä aamuna viikossa.

Vierailija
232/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, jos elämä menee riitelyksi unenpuutteen vuoksi. Ei sellainen parisuhde toimi, missä toinen elää jatkuvissa univeloissa ja toinen katsoo oikeudekseen oman ajan ja ne täydet unet.

Osalla miehistä on ilmeisesti harhakuva lapsiperheen arjesta. Omat mieskandidaatit aikoinaan testautin aina sukulaisten lapsia yhdessä vahtimalla ja mahdollisimman paljon vastuuta siinä sysäämällä heille, niin näkivät pientä vilausta, mitä se arki oikeasti on. Todella moni oli alun söpösihastelun jälkeen yllättynyt, että eihän tuota tosiaan voikaan laittaa syrjään ja puuhailla omiaan. Ainakaan ilman jatkuvaa keskeytystä. Niinpä.

Vierailija
233/240 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja kohtalotoverinsa. Viikonloppu on taas tulossa. Pitäkää pintanne ja nukkukaa! Mies hommiin toisena päivänä.

Vierailija
234/240 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hoidan lapsen aina viikonloppuisin päivä kuntoon ja keitän miehelle kahvitkin ennenkuin herää :) yleensä pyykkikone jo jyllää ja päivän ruuat valmistumassa.

Ooh, sädekehä aivan häikäisee silmiä!!

Vierailija
235/240 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hoidan lapsen aina viikonloppuisin päivä kuntoon ja keitän miehelle kahvitkin ennenkuin herää :) yleensä pyykkikone jo jyllää ja päivän ruuat valmistumassa.

Kai sitä jaksaa, kun itkee itsekseen lasten päiväunien aikaan peiton alla olematonta elämää. Naapurin alkoholisoitunut Pena käy välillä jyystämässä lyhyet varvit. Tällaista sen olla piti! Iltapala pöydässä kulta!

Vierailija
236/240 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä jaksaa, kun itkee itsekseen lasten päiväunien aikaan peiton alla olematonta elämää. Naapurin alkoholisoitunut Pena käy välillä jyystämässä lyhyet varvit. Tällaista sen olla piti! Iltapala pöydässä kulta!

:,D harvemmin itken, olen ihan tyytyväinen elämääni, iltapalaa mies ei syö.

Vierailija
237/240 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opettanut kaikki neljä lastani nukkumaan myöhään, ei ongelmia sillä saralla.

Vierailija
238/240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli totuus vain.

Vierailija
239/240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsisi näkemään, kun tällainen toisen vaivasta välinpitämätön miekkonen joutuisi muuttamaan kimppakämppään pedanttisen poikakaverin kanssa... Ja kuunnella selitystä samalla, kun kultu vain tiskaa astijoita ja luutalla lakasee lattijoita...

Vierailija
240/240 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä homma kärjistyi siihen, että ilmoitin tappavani itseni, jos en saa koskaan nukkua. Mies säikähti, ja syystä. Jännästi alkoi järjestyä vuorottelu niin, että minä sain joka yö vähintään neljä tuntia unta, viikonloppuisin enemmän. Siihen mennessä ei mies ollut voinut herätä koliikkivauvan kanssa ei viikolla eikä viikonloppuna, koska kävi hip hip huraa töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä