Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mieheltä, milloin on minun vuoroni nukkua viikonloppuna pitkään

Vierailija
16.09.2017 |

Miehen vastaus oli: mikäs pakko sun on nousta ylös. Meillä siis kaksi pientä lasta, joiden kanssa herään yleensä seiskaan mennessä. Mies itse vetelee unia vielä tunnin pari sen jälkeen joka viikonloppu, molempina aamuina. Ajatteli varmaan, että vaipat vaihtuu itsekseen ja aamupalat päätyy pöytään samoin itsestään...

Kommentit (240)

Vierailija
201/240 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukassa oli yhdellä tuollainen mies. Mies oli vielä aidosti yllättynyt, kun nainen otti vuosien jälkeen eron mitan tullessa täyteen. Heitti miehen pihalle ja piti lapset. Totesi, että elämä helpottui kummasti yhden ylimääräisen aikuislapsen poistuttua huollettavista. Kannattaisiko vähän ennakoida ja joustaa, vaikka nukkuminen niin kivaa olisikin? Jää elarit perään.

Vierailija
202/240 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun hoidin vauvaa kotona niin oli ihan itsestäänselvää että viikonloppuisin sain nukkua vähintään toisena päivänä niin pitkään kuin nukutti. Lapsi herätteli monta kertaa yössä parivuotiaaksi ja olin todella väsynyt välillä. Silloin kun vielä imetin, pumppasin maitoa miehelle valmiiksi aamua varten. Vaikka mies kävi töissä, osallistui myös hän välillä yöherätysten hoitamisiin, vaikka pääasiassa minä hoidin ne.

juuri näin tehtiin myös meillä. miehellä oli jo silloin matkatyö, ja sai nukkua rauhassa hotelleissa 2-4 yötä viikossa. Kotona ollessaan osallistui sitten tasapuolisesti yöheräilyihin ja viikonloppuna aina toinen nukkui pitkään lauantaina ja toinen sunnuntaina.

AP:lle ehdotan kunnon keskustelua miehen kanssa.

Tai vaihtoehtoisesti miehesi ei nukkunut kunnolla, kun piti pokata naisia tai säätää rakastajattarensa kanssa. Kotona toki leikkii kilttiä perheenisää. On rankkaa töiden päälle harrastaa seksiä pitkän kaavan mukaan toistuvasti. En tunne yhtään uskollista reissulassea. Ainoa joka uskoo, on niiden vaimot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/240 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osa miehistä voi olla noin lyhytnäköisiä? Ei ihme, että eroja tulee niin paljon.

Vierailija
204/240 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tiedä sitäkään, että mikäli mahdollinen omistusasunto on tasan kummankin omistuksessa, voi tosiaan olla se mies, joka sieltä joutuu pois. Halusi tai ei. Laki on sellainen. Etenkin jos ei ole tarkasti rajaavaa avioehtoa. Silti asioita voi riitauttaa. Joskus kannattaa suosiolla antaa naisenkin nukkua pitkään, niin kaikki ovat lopulta saamapuolella ja tyytyväisiä. Joku voisi kutsua tuota myös järkeväksi parisuhteen hoitamiseksi.

Vierailija
205/240 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vastaus oli: mikäs pakko sun on nousta ylös. Meillä siis kaksi pientä lasta, joiden kanssa herään yleensä seiskaan mennessä. Mies itse vetelee unia vielä tunnin pari sen jälkeen joka viikonloppu, molempina aamuina. Ajatteli varmaan, että vaipat vaihtuu itsekseen ja aamupalat päätyy pöytään samoin itsestään...

Mies on täysin oikeassa. Ei kahden kannata herätä aikaisin.

Vierailija
206/240 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitäkin miehiä, joille 50-v. on uusi 25-v. Auto vaihtuu sporttimalliin ja nainen johonkin myöhäisteiniin. Sitten ihmettelevät, kun lapsensa eivät suostu enää tapaamaan "iskää", vaikka yhteishuoltajuus olisi. Elämä on valintoja.

Vierailija
207/240 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on täysin oikeassa. Ei kahden kannata herätä aikaisin.

Totta. Mies vaan ei halua luopua yksipuolisesta oikeudestaan olla aina se, joka saa nukkua pitkään. Karma is a bitch.

Vierailija
208/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miksi miksi?? Miksi te naiset tällaiseen suostutte.

Ekan lapsen kanssa mies oli vuorotöissä. Yövuoron jälkeen valvoi kuudelta aamulla kotiin tultuaan vielä tunnin tai kaksi jo heränneen vauvan kanssa, että minä sain nukkua. Kun oli vapaalla, sovittiin että minä hoidan yön syötöt (oli pullolla, joten olisi voinut hoitaa mieskin) ja hän heräsi aamulla sitten vauvan kanssa. Vauva kun oli tosi vaativa, huonosti nukkuva ja itkuinen. Monesti heräsi kolme-neljä kertaa yössä ja ennen kuutta joka aamu. Huhhuh.

Toinen lapsi oli huomattavasti tyytyväisempi ja heti alusta parempi nukkumaan. Silti; huomasin että yösyöttämisen jälkeen mun oli vaikea saada unesta kiinni uudestaan, kun miehellä on tapana kuorsata ja olin hyvin herkkä äänille. Ratkaisu; passitin miehen alakertaan eri makuuhuoneeseen nukkumaan pariksi kuukaudeksi, kunnes toinen lapsi alkoi 4kk iässä nukkumaan täydet yöt. Mahtavan helppo muksu tämä toinen.

Mies on AINA vuorotöistään huolimatta parhaansa mukaan hoitanut aamuja siinä missä minäkin.

Vierailija
209/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex oli samaa mieltä: Miksi nouset, nuku sinäkin. Sama kaikessa muussakin: Misi sitten siivoat, älä siivoa. Älä laita ruokaa jos et halua. Mikä vattu näitä idiootteja oikein vaivaa, ihan oikeinko ovat sitä mieltä että lapset hoitaa itsensä, kokkikeiju laittaa sapuskat ja tonttuarmeija putsaa huushollin ennenkuin se muistuttaa kaatopaikkaa. En ikinä enää asu yhdenkään vastuuttoman laiskurin kanssa, jonka ajatusmaailma pyörii vain oman vatsanseudun ympärillä. 

Tulin vain sanomaan, että rakastan tätä viestiä!

Vierailija
210/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on täynnä valintoja. Näin ikisinkkumiehenä voin nukkua viikonloppuisin niiiiin pitkään kun haluan. Rahaakin on enemmän ;) kärsikää te paskoista parisuhteistanne! Hähhäti hää!

Vierailija
211/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelta mies herää viikolla töihin?

Aika lailla samaan aikaan kuin minä lasten kanssa. Silti vain hän saa nukkua viikonloppuisin pidempään rauhassa. Muuta kysyttävää? 

Ap

Tuntuuko sinusta, että olet tehnyt lapset ihan oikean henkilön kanssa?

Vierailija
212/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jormaliini kirjoitti:

Elämä on täynnä valintoja. Näin ikisinkkumiehenä voin nukkua viikonloppuisin niiiiin pitkään kun haluan. Rahaakin on enemmän ;) kärsikää te paskoista parisuhteistanne! Hähhäti hää!

Niinhän se on, valintoja. Meilläkin nukutaan niin pitkään kuin halutaan, lapsi on jo kasvatettu. Mieluiten herään mieheni kainalosta ja herätän hänet hellästi. ;) Parisuhde on onnellinen. Meillä rahaa on enemmän kahdella palkalla kuin yhdellä.

Vierailija
213/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap? Kuka nukku tänään ja mihin asti?

Esikoinen herätti karjumalla kuudelta, en saanut selvää syystä. Vauva puolestaan ähinällä seitsemältä. Heitin molemmat mukelot miehen kanssa olohuoneeseen ja nukuin itse vielä vähän lisää.

Ja marttyyripuheet voitte tunkea sinne, minne aurinko ei paista. Ei ollut aamupalasta paljoa valitettavaa, kun sitä ei esikoinen saanut ennen kuin minä heräsin sen antamaan. Enkä siitäkään huomauttanut. Ja joo, katsoi lastenohjelmia niissä vaatteissa, missä nukkuikin. Mikäpä siinä. Pääasia, että sain kerrankin nukkua myöhempään ja rauhassa.

Ap

Hyvä AP! Tästä se lähtee! Ensi viikonloppuna uudestaan! Ja sitten miehelle lisää ohjeistusta. Aamupala annettava lapsille ja aamu toimet hoidettava.

Vierailija
214/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy tässä on että mies päättää teillä joustavasti asioista

ja sinä koitat tavoitella ja myötäillä tapasi mukaan kaikkea vähä joka suunnalta,

Muistatathan että meitä kaikkia nukuttaa ja väsyttää,

vain sinä pyrit mahdottomuuksiin.

Voisit alkuun vaikka jaksottaa tekemisiäsi ja alkaa

käyttämään luomu-siteitä.

Vierailija
215/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähä se on niin että nainen hoitaa lapset, siinä missä valkonen heteromies on luomakunnan kruunu!

Vierailija
216/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies, kuulostat ihanalta. Mistä päin olet? Ehkä voisimme tavata ja nukkua yhdessä pitkään.

Sinkkunainen ;)

Vierailija
217/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut exän kanssa edes lapsia, luojan kiitos. Silti yritti pakottaa mut nousemaan laittamaan sille aamiaista ja evästä, jotta itse saattoi jatkaa unia. Esitettiin asia kuin jonakin huonepalvelun tilauksena. Saattoi huikata perään vielä, että tuotko/vietkö samalla pyykit. "Saa silittää (= lue pitää silittää) vaatteet samalla. Tee sitten jotakin iltapalaa valmiiksi. Imuroida ja lattiat mopatakin saa."

Siitä äijästä tulikin hyvin nopeasti ex. Yritti vielä ruinata takaisin ilmaista palvelijaansa. Ihan yhtälailla käyn itsekin töissä ja on omat aamuvalmistelut. Tuollaisia sovinistisikoja löytyy vielä nykypäivänäkin. Lisäksi oli todella mustasukkainen. Yhtenä päivänä jätin kaikki hommat tekemättä ja lähdin, kun oli töissä. Sen jälkeen ei tarvinut vastata puheluihin ja viesteihin.

Vierailija
218/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minä siis vielä imetän, joten pakollisia yöheräilyjä tulee vielä. Minulle, ei miehelle.

Ap

Olet pohjattoman itsekäs. Saat nukkua arkena aamupäivälläkin kun lapset nukkuvat. Sen sijaan miehesi ei saa nukkua ja töissä on tehtäväkin jotain. Nyt et itsekkyydessäsi antaisi hänen edes viikonloppuna nukkua univelkaa pois vaan hänen pitäisi olla töissä puolikuolleena väsymyksestä. Ja kodin ja lasten hoito ei todellakaan vastaa palkkatyön rasitusta.

Vierailija
219/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minä siis vielä imetän, joten pakollisia yöheräilyjä tulee vielä. Minulle, ei miehelle.

Ap

Olet pohjattoman itsekäs. Saat nukkua arkena aamupäivälläkin kun lapset nukkuvat. Sen sijaan miehesi ei saa nukkua ja töissä on tehtäväkin jotain. Nyt et itsekkyydessäsi antaisi hänen edes viikonloppuna nukkua univelkaa pois vaan hänen pitäisi olla töissä puolikuolleena väsymyksestä. Ja kodin ja lasten hoito ei todellakaan vastaa palkkatyön rasitusta.

Niin aika monessa palkkatyössä sitä ollaankin 24/7 päivystysvuorossa... Viikolla saa kyllä nukkua ihan rauhassa yönsä, kun on töissä toisella paikkakunnalla, joten mitä univelkaa? Ja eiköhän tuota kotonakin ole minun tehtävä jotain... Et selvästikään ole ollut kahden pienen lapsen kanssa kotona.

Ap

Vierailija
220/240 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinun täytyy olla lapseton, tuollainen mies ja/tai vain todella, todella tyhmä idiootti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme